ftkrblt adlı üyeden alıntı
Diğer bir konu metal parçaların kalitesi;kırmızı ön şasede ben bir olumsuzluk görmedim malzeme kalitesi boyası çok güzel,kırmızı ön şasenin birleştiği siyah şasede fena değil ufak tefek göze batmayan kusurlar var,ancak arka maşanın ya kendisinden ya da boyadan kaynaklı dalgalanma var,yolcu selesinin altı yani çamurluk içi benim önceki mt25 ve pulsarımdan farklı olarak metal parça,çamurluk içi arka küçük bi bölüm plastikken öne doğru uzun bir saç ile kaplı,ilerleyen zamanda küf yapar mı bilmem ancak kaliteli görünüyor,sağ taraftaki elektrik ve dörtlü ve çalıştırma butonun olduğu kumanda olsun manetler olsun sorunsuz,ancak sol taraftaki sinyal,far ve korna kumandasında bi oturmama,açıklık durumu var,aynalar söylenenin aksine benim çok çok hoşuma gitti hatta bugüne kadar sahip olduğum motosikletler arasında aynası en iyi olan derim,pulsar ve mt25 te ne kadar ayar yaparsam yapayım arkamı istediğim gibi göremiyordum,far ve stop lambasının plastiği tasarımı gayet güzel,bu arada motosiklette herhangi bir plastik sesi gacırdama gucurdama yok,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
benzini bitirip filtreyi değiştireceğim yapacak bişey yok artık ama taşıma benzinden sorun olacağını sanmıyorum bence daha çok bayide deposu boş yatmaktan oldu bu olay,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
gelelim motor bloğuna motor bloğu ve etrafındaki kapaklar ve boyaları muntazam gerçekten güzel,motosiklet için youtube da bi arkadaş mt25 r25 ten inip buna binerseniz pek fark hissedemezsiniz diyordu ancak durum öyle değil motor 6-7 bin devirden sonra öyle bir ivmeleniyor ki sürücüyü karşı koyulmaz şekilde geri itiyor,sadece bir kez denemek için 2. viteste saatte 128 kilometre hızda kesiciye girdim,motor kesicide acayip titreşiyor ve hatta sanki ufaktan zıplıyor,eşim önceki iki motosikletimize göre tnt600 ün hem selesinin hemde kendisinin daha rahat olduğunu söyledi,ben açıkça rahatlık olarak kıyaslama yapabileceğim bir fark hissetmedim,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
Ayaklıklara peglere bir günde alıştım hiç zor gelmedi yaklaşık 30 kilometre sonunda sanki uzun süredir bu motosikleti kullanıyormuşum gibi hissettim,
Gelelim fren sistemine,çelik fren hortumu standart,dün yaptığım küçük yolda ben çok uğraşmama rağmen arka tekeri frenle bir türlü kilitleyememiştim ancak bugün fren pedalına daha fazla yüklenerek tekerleği kilitleyebildim pulsar ve mt25 de ne zaman istesem arka frenle tekerleği kilitleyip kaydırabiliyordum ve en çok sevdiğim şeylerden biriydi maalesef tnt600 de bunu beceremedim belki de fren disk ve balatalarının yeni olmasından kaynaklı olabilir zaman gösterecek,ön fren de aynı şekilde dokunmatik özellikte değil maneti ezdikçe frenleme artıyor,güzel ısırıyor ancak frenle ön tekerleği birden kilitlemek te biraz zor,ön frenle stopie kalkılır fakat baya bi abanmak lazım,bu yazdıklarımdan sakın ola motor durmuyor diye düşünmeyin motor elbette duruyor frenler iyi sadece söylemek istediğim acemilerin bu motosiklette frenle teker kilitlenmesi sonucu düşmek kaza yapmak çok zor,