ben bir ara ön cam alıp tam kış gelmeden taktırmıştım kışın görevini yapmadığını düşünüp birde görüntüsü hoşuma gitmediği için mart gibi çıkardım sonra anladımkı görevini gayet iyi yapıyormuş
Arkadaşlar 2016 model düşük km istanbul civarında motorunu satmak isteyen varmı ?
28 mart'ta trafiğe çıkardığım motorum bugün itibari ile 5100 km oldu ve bu süre zarfında gerçekten bana çok keyif verdi bu motor, gerek kıvraklığı gerekse torku benim çok hoşuma gidiyor,binmeye doyamıyorum,iyiki almışım ve bütçesi el veren herkese şiddetke tavsiye ederim, saygılar.
şuan herkes motor arıyor sıfırı yok. ikinci el bakın. ben sırf piyasanın yükseleceğini bildiğim için mart ayında motor aldım. iyikide almışım piyasa yükseldi beklediğim gibi..
sahibindende pek ilan yok. toplam 28 tane tabi arada tnt25 ilanları falan var. mt25 almadan önce aklım bu motordaydı. ama piyasası çok durgun ve ikinci el satıcıları aç gözlü. sıfırına bayi 13900 derken 5000 kmdeki motora hiçbir aksesuar yokken 14500 isteyenlerle dolu. kapış kapış giden motor mu sanki ikinci eline daha yüksek para vereceğim. ihtiyacım olduğu zaman satamayacağım aşikar. e değerinden 5 lira aşağıya vereceksem niye tercih edeyim?
Merhaba Arkadaşlar,
İlk aldığımdan beri kullandıkça zevk aldığım bu motor hakkında merak edenler için düşüncelerimi yazmak istedim.
Yamaha 1. seviye sürüş eğitimi ve ehliyet kursunda aldığım eğitimlerden sonra kuzenimin YBR 125 motorunu kısa süre 500-600 km kadar kullandım.
İlk motorumda MT-25 konusunda tam karar vermişken son indirimle birlikte TNT 250 sahibi oldum.
Görüntüsü ve sesi aklımı çelen oldu. Plastik ve metal parçalarının kalitesi KESİNLİKLE ucuz çin malı değil.
Başlangıç motoru olabilir. Rodajını dikkatli kademeli olarak yaptım. 10.000 devirlere kısa kısa geçtim.
1000km rodajı bittikten ve bakımı yapıldıktan sonra keyif çıkarmaya başladım. Bakımda yazılımla beraber daha atik bir hale geldi.
105 kiloyum 154 km rüzgarlı ve depoya tam yatmadan gördüm. Rodajda acaba sağır kalır mı düşüncem vardı ama şükür sıkıntı yok.
İlk 1000 km rodajda sakin kullanımda 4,6-5 litre, şimdi biraz yüksek devir olduğunan 5,5 litre 100km de.
Racing tadı vermez, R25 ile ışıklarda denk geldik 4. viteste anladım bunu bıraktım uzadı adam.
Ani gaz verdiğinizde motor tekere gelmek istiyor. 8. vites olsa istiyor. verdiği his bu.
Bazen gazladıktan sonra ışıkta tam duracakken egzosun patlamasıyla insanlar motorunuzu süzüyor. Kalkışta siz uzayınca bazıları sizinle yarışmak için kovalıyor. Ama nafile yetişen yok.
Bu ilk ve son motorum olur diyordum ama bu sıralar hız yapınca yok ya galiba bende 600 kadar çıkarım diyorum. Kısacası buna rakip tek alternatif bence MT-25 ama benim altımda cılız kalıyor ve PARAM YOK.
gelelim eksilere;
Lastikler ben değiştirmedim, düşünmüyorum da çünkü henüz diz koyma meraklısı değilim bana yetiyor. Ancak çok kötü çünkü kitlenmeye kaymaya meyilli.
Seleyi meraktan açtım kapatması bana zor geldi. Anahtarlık ve anahtarları kalitesiz.
İkinci el piyasasına güvenmediğinden insanlar motora ön yargılı, bu bakışları yolda sürerken siz fark ediyorsunuz ama gaz verince de kıskanıyorlar.
Sesini duyan apaçi arabacılar yarışmak için sizi sıkıştırıyor.
CF MOTO' yu değerlendiren AEA bu motoruda test edip yayınlasa emin olun satışları 3 katına çıkar. Belli olmaz yakın zamanda deneyebilir de.
Bu işi yatırım olarak düşünme zevk bu ve JAPON rakiplerinden daha çok zevk veriyor.
lianus geçen hafta İZMİR' deydim. Fırsat bulamadım. En dolu aksesuar sende var görmek isterdim. Bende bu aralar aksesuar bakıyorum. Yazlığa gitmeden hepsini taktırıcam. O zaman resim atayım.
Herkese saygılar.
Ona rakip tek alternatif MT-25 değil, Bajaj Dominar'dır. Yeni gelecek seri muhtemelen Dominar ile aynı fiyat olacak. MT-25 ve R25 performansı haricinde bunlarla aynı ayarda değiller. Dün bizim fabrikanın önünde bir adet MT-25 vardı, şasi üzerindeki bir civata pastan kahverengine dönmüştü. TNT 250 bunların ikisinden de daha kaliteli bir motor.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)