Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2016, 10:32
#1441
Arkadaşlar merhaba, forumu uzunca süreden beri takip etmeme rağmen ilk kez yazabildim. 3 sene kadardır da Yamaha YBR 125 kullanıyordum. Dün itibari ile bende bir Benelli TNT 250 kullanıcısı oldum. çok severek aldım.
Bir kaç sorum olacak. YBR ile kıyasladığımda vites geçişleri çok sert geldi, vites değiştirince şak diye diye alttan hissediliyor.Açıkcası sürerken hızlanma isteğimi arttırıp gaza getiriyor. Ancak motor-mekanik açıdan Bu durum normal midir, yoksa tasarımdan kaynaklı benellinin ben agresif motorum artizliği midir? Bu motor için herkes titreşimsiz diyor ama YBR ye göre titreşimli geldi. YBR ye göre titreşimli olması normal mi? Bilgilendirmenizi rica ederim
Reklamlar
-
14 Mayıs 2016, 22:31
#1442
erdemt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, forumu uzunca süreden beri takip etmeme rağmen ilk kez yazabildim. 3 sene kadardır da Yamaha YBR 125 kullanıyordum. Dün itibari ile bende bir Benelli TNT 250 kullanıcısı oldum. çok severek aldım.
Bir kaç sorum olacak. YBR ile kıyasladığımda vites geçişleri çok sert geldi, vites değiştirince şak diye diye alttan hissediliyor.Açıkcası sürerken hızlanma isteğimi arttırıp gaza getiriyor
. Ancak motor-mekanik açıdan Bu durum normal midir, yoksa tasarımdan kaynaklı benellinin ben agresif motorum artizliği midir? Bu motor için herkes titreşimsiz diyor ama YBR ye göre titreşimli geldi. YBR ye göre titreşimli olması normal mi? Bilgilendirmenizi rica ederim
Ben ybr'den ninja250r'a bindim banada ninja titriyor gibi geldi. Sonra ninjadan inip cbr250'ye bindim o dahada çok titriyor gibi geldi. Yani karekteristik gibi aslında her motosiklette titreşim var ama belli zaman sonra buna alıştığınız için hissetmiyorsunuz. Yakın zamanda benellide titremiyor gibi gelecektir.
Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)
-
14 Mayıs 2016, 22:43
#1443
Kanuni hussar skoterden indim benelliye bindim ama hala titreme gelmiyor bana arkadas dogru soylemis. Karakteristik.
Mesela mt07 sahibi arkadasim biniyor bune pis titresim diyor ktm nin racingine binen arkadasim var. Ooo mis gibi titresim yok diyor bence yok denecek kadar az ki bu da normal.
-
14 Mayıs 2016, 23:29
#1444
Bilgilendirme için çok teşekkürler.
Bir kaç ufak sorum daha olacak, mevsim sıcaklıklarından mı bilmiyorum ama motorun şehir içi trafiğinde harareti çok çabuk 85 dereceye sıcaklığa ulaşıyor, 90 derecede fan açıyor. su soğutmalı ilk motorum. böyle sık fan açarlar mı? şimdi böyle ise ağustos sıcağında ne yapacak diye düşünüyorum açıkcası. Radyatör önünde koruma demiri var acaba ısı transferini etkiliyor olabilir mi? Kısacası sürekli 80-90 derece arası olması ve sık fan açması normal midir?
-
15 Mayıs 2016, 01:14
#1445
Şuan kullandığım ninja250r ile kıyaslayacak olursam fan açması 15-20 dakikalık sıkışık trafiğin ardından olabiliyor. Normal akıcı kullanımda hararetin yükseldiğini, fan açtığını hiç hatırlamıyorum. Fan açtığı sürece soğutma işlemini yeteri kadar yapacaktır diye düşünüyorum. Yinede harareti arada kontrol edersen daha sağlıklı olur. En kaliteli japon modelleri bile trafikte hararet yapabiliyor dikkatli olmak lazım. Diğer benelli kullanıcıları veya daha tecrübeli arkadaşlar sorunu cevaplandıracaklardır.
-
15 Mayıs 2016, 08:54
#1446
Hararet! Bi kere akici giderken hareretin 75 oldugunu dahi gormedim. Berbat bir yogunluktaki trafikte 85 leri gordum ama her sehir ici trafiginde degil. Hatta makine motor blogu hic isinmiyo gibi bisey bu nedir arkadas, azcik isinsa soguk havalarda ayaklara soba niyetine ama yok
Sonuc; yazin trafikte belki fan acar biraz ama onun disinda sikinti yasamazsin ki bir cok motor trafikte fan sesleriyle ordan oraya zipliyorken kafana takma. Ama surusunle ilgili olabilir mi diye de bi dusunmek lazim.
-
21 Mayıs 2016, 11:16
#1447
Merhaba arkadaşlar,
Ben de Nisan başı itibari ile 250 kullanıcısıyım. Çok güzel bir makina. Lastikleri 160 pilot road 4 ile değiştirdim, süper oldu. Ancak aklıma birşey takıldı. Lastilkeri değiştirirken ön rumanı da değiştirmek zorunda kaldım çünkü dağılmıştır, 1 ay içerisinde? İçinden çıkanı google'dık ve çin malı çıktı. Satıcıdan ve genel olarak internetten edindiğim bilgilere göre çin firması satın almış 2005'de ama halen İtalya'da üretiliyor ve benelli kendi orjinal paraçalarını kullanıyor dendi. Birazcık hüsrana uğramadım değil.
-
21 Mayıs 2016, 19:01
#1448
ozgurilhan adlı üyeden alıntı
İçinden çıkanı google'dık ve çin malı çıktı. Satıcıdan ve genel olarak internetten edindiğim bilgilere göre çin firması satın almış 2005'de ama halen İtalya'da üretiliyor ve benelli kendi orjinal paraçalarını kullanıyor dendi. Birazcık hüsrana uğramadım değil.
böyle bir dedikodu da olmakla birlikte gözlemlerim itibarıyla bu motor, italyadaki bir fabrikadan çıkma değil
hem öyle olsa 20 binden aşağı alma şansımız olmazdı, hem kendini daha bir belli ederdi
o zaman da ktm, yamaha filan yalan olurdu bunun karşısında
italyan teknolojisi ve üretim anlayışının çin işi üretim bandında şekillenmesidir sözümde ısrarlıyım
ancak geri sayfalarda, kullanılan bazı ekipmanların, bu camiada hatırı sayılan şirketlerin ürünleri olduğunu gözlemlemiş bir arkadaşın mesajı var
rulmanlar çin malı mı? eksi puan
-
21 Mayıs 2016, 22:44
#1449
tigermbz adlı üyeden alıntı
böyle bir dedikodu da olmakla birlikte gözlemlerim itibarıyla bu motor, italyadaki bir fabrikadan çıkma değil
hem öyle olsa 20 binden aşağı alma şansımız olmazdı, hem kendini daha bir belli ederdi
o zaman da ktm, yamaha filan yalan olurdu bunun karşısında
italyan teknolojisi ve üretim anlayışının çin işi üretim bandında şekillenmesidir sözümde ısrarlıyım
ancak geri sayfalarda, kullanılan bazı ekipmanların, bu camiada hatırı sayılan şirketlerin ürünleri olduğunu gözlemlemiş bir arkadaşın mesajı var
rulmanlar çin malı mı? eksi puan
600 cc altı çinde , 600 üstü italyadaki fabrikada çıkıyormuş diyorlardı,
parça olarak çoğu malzemeler kaliteli diye biliyorum bende haklısın önceki sayfalarda bir arkadaş yazmıştı, nedense akü kalmış aklımda japonların kullandığı akü idi benellininde kullandığı
-
22 Mayıs 2016, 16:47
#1450
Çİn'de üretilmiyor. Fabrikası yok. Ancak bazı ufak tefek parçalar çin malı anladığım kadarıyla.
-
22 Mayıs 2016, 16:55
#1451
http://www.benelli.co.uk şu site falan bana çok çinli gelmiyor, ikinci motorum olabilir seneye umarım. yurtdışında 600lük falan makineleri de var bence çinli diyip köşeye atılmaması gerekir, fuarda gördüğüm kadarıyla bu model değil fakat tnt 25 kalitesiz gelmişti o ayrı konu.
-
22 Mayıs 2016, 18:40
#1452
Motosikletleri güzel o tartışılmaz. Fiyatı da çok uygun. 25'ler de güzel, hafife almayın. Bu arada şu an da 600ler satışta zaten Türkiye'de.
-
22 Mayıs 2016, 23:04
#1453
İngiliz test sürücüsü, "Çinli" olayını bu yazıda anlatmış, okuyun lütfen..
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay/benelli-bn302-1978
-
23 Mayıs 2016, 09:39
#1454
arkadaşlar motor alıcaz istanbul anadolu yakasındaki bayilerde motor yok 1 tane kadıköyde var kırmızı sezon başladı bayilerde motor olmazmı ya arıyoruz haziranin 2 haftası gelicek diyolar bakıyosun sahbindende ilan var cumartesi cevizli motogaleriye gittim motor yok tuzladada yok
kafayı yemek üzereyim bu hafta avrupa yakasına bakıcam olmadı bekleyecez artık ya çok sattı motor yok ya zam gelicek hadi hayırlısı
-
24 Mayıs 2016, 00:10
#1455
Buraya da bir bakın http://www.turbotuning.gen.tr/kesfedilmeyi-bekleyen-benelli-tnt-250.html
-
24 Mayıs 2016, 09:24
#1456
Konuya açıklık getireyim. Motosikletin tasarım konfor sağlamlık vs. tüm çalışmaları yine Benelli mühendisleri tarafından tasarlanmaktadır. Fakat parça üretimleri İtalyan değil maliyeti düşürmek adına tüm firmalar gibi Benelli'de Çin'e taşındı. Zaten üretimlerini Çin'de yapmazsa motosiklet bu fiyata olmaz bizde alamayız.
-
24 Mayıs 2016, 21:07
#1457
Forumdaki eski yorumları okudum, ben de motoru 1,5 ay önce aldığımda sürekli istop etmeye başladı, yolda giderken istop ediyordu yürürken tekrar çalıştırıyordum. Öyle öyle zar zor servise götürdüm. Bir alete bağladılar, 1,5 ayda 4800km yaptım. Sorun hiç tekrar etmedi. Bir de lastikleri değiştirdim, öneririm, çok fark etti. 160 pilot road 4 taktım.
-
25 Mayıs 2016, 01:01
#1458
EpiC adlı üyeden alıntı
Konuya açıklık getireyim. Motosikletin tasarım konfor sağlamlık vs. tüm çalışmaları yine Benelli mühendisleri tarafından tasarlanmaktadır. Fakat parça üretimleri İtalyan değil maliyeti düşürmek adına tüm firmalar gibi Benelli'de Çin'e taşındı. Zaten üretimlerini Çin'de yapmazsa motosiklet bu fiyata olmaz bizde alamayız.
ben de aynen bu şekilde düşünüyorum
-
25 Mayıs 2016, 12:25
#1459
Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Lastik seçimi güzel özellikle ıslak zemin performansı açısından.fakat 250 cc de 150 diye biliyorum yurt dışında ha motor torku kaldırırmı tabikide evet yakıt konusunda çok hafif artış yaşatabilir belki.
Benimde lastiklerim pilot 4 120 / 160 çok memnunum.şimdi ben neden 160 taktım derseniz 300 cc olan model sahibiyim.
-
25 Mayıs 2016, 13:23
#1460
asmode adlı üyeden alıntı
Lastik seçimi güzel özellikle ıslak zemin performansı açısından.fakat 250 cc de 150 diye biliyorum yurt dışında ha motor torku kaldırırmı tabikide evet yakıt konusunda çok hafif artış yaşatabilir belki.
Benimde lastiklerim pilot 4 120 / 160 çok memnunum.şimdi ben neden 160 taktım derseniz 300 cc olan model sahibiyim.
300 cc geldimi Türkiye'ye ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------
tigermbz adlı üyeden alıntı
ben de aynen bu şekilde düşünüyorum
Epic arkadaşımız dediğin gibi haklı 3 sene önce benelli alma hayali yoktu kimselerde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)