bunu gören kör oldu. benimkide umarım buna benzemez, kusura bakma ;)
hala arka sehpayı çıkarıp denemedim :(
Koruma demiri pek yakışmıyor ama sonuçta koruyacak. Ben yaptırmam.
Yurtdışından koruma takozu siparişi verdim bakalım bekliyorum, gelsin paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Radyatör koruma lazım bana da, link atar mısın mesajla?
neden mesajla atıyor. ortaya atıverin de bizde sebeplenelim
ben , koruma temirini sen taktırdın sandım. başka yerden bulmuşsun . paylaşım için teşekkürler. tnt yazısını sökmüşsün, gözümden kaçmadı. genel bi fotoğraf varsa nasıl durduğunu görmek isterim. ben arkadakileri söktüm ama tnt ler duruyor henüz. onlarıda sökücem ama nasıl duruyor görmek isterim ;)
Radyotor Koruma
Bn302 ıcın ben sıparıs verdım. Italya sıtesınde de bızım motor Bn302_250cc bazı ulkelerde dıye gecıyor.
bence bana gelsın takayım ona gore hareket edın. ben cıvcıvlık edıp sıparıs verdım yanlıs ıse barı bırımız kazık yemıs oluruz =)
http://www.aliexpress.com/item/Water-tank-radiator-cover-protector-for-Benelli-BN302-TORNADO-TNT300-STELS-300/32319277808.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
ben 250 lerı de soktum. tnt lerıde sokmustum son halı yok da TNT sız halı bu kı bence cok guzel oldu sökünce
bir de sesimiz zaten gür gür ya =) millet bu kaclık dıyor bende sana 500 bana 250 dıyorum :D
bende sticerlı sanki daha iyi gibi ama bende sökücem. radyatör koruma daha şekil bişiler bekliyordum açıkçası. burdada yaptırılabilir böylesi. lazer kesim bişiler güzel olurdu. bende vites göstergesi sipariş verdim. bikaç haftaya gelir. kaçıncı viteste olduğumu anlamıyorum. bari bununla çözerim. arka dişliyi küçültmeyi düşünen varmı? ben 1.vitesteki baygınlığı biraz azaltır ve vites araları biraz daha uzar düşünceleri için değiştirmeyi düşünüyorum. fikirleriniz nedir?
vites göstergesini nasıl takıcan , servis manuel ı lazım mıs sanayıde sordum ben vıtes gostergesı takıyorlar ama servıs dokumanı olmadan olmaz dedı.
yetkılı servıs takmalı bu durumda da :/
benim gözlemlediğim vites kolunun altında üstünde mıknatıs var. attıkça sayı değişiyor. şanzımandan okuduğu bişi yok yani. basit bir sayıcı , okadar.
http://tr.aliexpress.com/item/HIGH-Q...258009794.html
burdakı lınk de de goruldugu gıbı bızımkı
Benelli BN 302 - 250 *** (Available in some countries)
http://www.benelli.com/eng/Catalog/Motorcycles/Motorbikes-2015/BN-302/Technical-Data-cd-904.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
13,060 LT x 4.480 den
58,51 TL ye doldu depo
herhalde benım surusumle 2 ayda anca bıter yazarım. Rodaj da geldıgı noktayı
Bu motoru sanırım keeway üretiyor. 4100€ nedir yahut?
http://motokando.com/fotos/thumbnails.php?album=609
tam olarak, keeway marka motosikletleri üreten çinli qianjiang group, italyan benelliyi satın aldıktan sonra çindeki fabrikalarda benelli teknolojisi ve hatta benellinin mühendisleriyle birlikte çalışarak bu bir kaç modeli ayrıca geliştirdi
yine benelli adı kullanılıyor genel olarak
ancak bu gün benelliyi satın aldığına göre keeway olarak ta satabilir. hatta steels adıyla da satılıyor bu motorlar
size bir zihni sinir sorusu:
300 lük olanlarla 250 lik olanlar arasında motor olarak ne fark var acep? blok aynımıdır (bence öyledir) ? eğer öyle ise hangi parçalar değiştirilerek 300 lük yapılabilir? rx3 te 250 cc ancak yurt dışında 300 cc olanları vardı. 300 cc için satılan kitleri var deniyordu. bunun içinde silindir, piston,krank vs bişiler değiştirerek 300 cc yapılabilirmi acaba?
Excel de ozellıklerı karsılıklı yazdım baktım onlar bana baktı.
ben bir şey anlamadım zıra motordan da anlamadıgım gıbı :D ama denedim
bu benim ve benim gibilerin (.....) (parantez içinde kendi adınızı düşününüz) çözübileceği bi şey değil. teknik konulara haiz, ileri derecede ingilizce bilen, meraklı kişilerin (muhtemelen ilk deneyeceği için cesur ve aynı zamanda paralı) bilebileceği bir durum. biz ölümlüler ancak yapılanları okuruz, "keşşke benim ossa" deriz. biraz daha iyilerimiz ancak taklit ederler. sabah sabah ne geyik yaptım be.
Bence motor bloğunun dışı farklı değildir. İçerisindeki parçalar değiştirilerek 300 cc yapılabileceğini düşünüyorum fakat enjeksiyon programının da değişmesi gerekiyorsa o zaman sorun çıkabilir. Belki beyin de farklıdır.
Bence mesele şu arkadaşlar. Blok 300cc tasarlanıp belirli ülkelerde de satabilmesi amacıyla 250cc'ye indirilmiş versiyonu satılıyor. Yani 250'den 300'e çıkarmak ile 300'den 250'ye düşürmek arasında fark var. Dolayısıyla ben parçalar ile kolaylıkla yapılabileceğini düşünüyorum...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)