Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2015, 22:03
#541
Bu Tartışma çok erken. Hele bir yıl geçsin, motorlar 10bin üzerine çıksın, Benelli nin Türkiye satışlarını görelim, Parça durumu ve servis Performansı gözlemlensin, Kullanıcılar heyecanlarını üzerinden atsın...
Tabi ki kusursuz ve muhteşem bir motor değil, endişeler daha çok getiren firmaya Yönelik tabi birde bayilerin verdiği tutarsız bilgiler var...
Öte yandan açılış fiyatı gerçekten yüksek geliyor bize, bakın hak eder etmez diye tartışmıyoruz ayrı bir şey bu...
Kısacası motor bu kadar taze iken bu kadar övgü HAKLI Yada HAKSIZ abartılı ve gerçek dışı geliyor kulağa...
Neyse bu konu uzar giderrrrrrrrrr
Reklamlar
-
06 Ağustos 2015, 22:06
#542
Ayns bu dediklerinin doğru olduğunu inanıyorsan o zaman inazuma kullanıcıları birşey bilmiyormu bu motoru alıyor senin demek istediklerin bu şekilde çünkü kullanmış olabilirsin şuan elinde bulunmadığı için istediğin kadar kötüle ben sallamıyorum ama sen inazuma duke390 dan için sallıyor olabilirsin çünkü onlar kötü tnt 250 çok iyi diyorsun herneyse nedersen de sen motorundan memnunsan senin için iyi ama ben bu motor hakkında endişelerimi herzaman dile getiririm dediklerimin arkasındayım
-
06 Ağustos 2015, 22:11
#543
ninja h2 adlı üyeden alıntı
Ayns bu dediklerinin doğru olduğunu inanıyorsan o zaman inazuma kullanıcıları birşey bilmiyormu bu motoru alıyor senin demek istediklerin bu şekilde çünkü kullanmış olabilirsin şuan elinde bulunmadığı için istediğin kadar kötüle ben sallamıyorum ama sen inazuma duke390 dan için sallıyor olabilirsin çünkü onlar kötü tnt 250 çok iyi diyorsun herneyse nedersen de sen motorundan memnunsan senin için iyi ama ben bu motor hakkında endişelerimi herzaman dile getiririm dediklerimin arkasındayım
sen forumda takılmaya devam sen forumlarda inazumaya aşık ol başkalrının sözleri ile falan dolaş buralarda gezinmek ücretli değil bu endişlerle beraber neden benelli bakıyon ki boşver
inazuma al sen
-
06 Ağustos 2015, 22:15
#544
Bu aradaayns amortisör ve sele konforu ve frenleri sağlamlığı çok iyi inazumanın üstüne motor tanımam sen nedersen de tnt senin için dünyanın en iyi motor olabilir ben hızı severim buna rağmen r25 demiyorum çünkü herşey hız değil tüm kullanım açısından birçok faktör önemli
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Baktığım falan yok almak içinse insanların bilinçli bir şekilde bu motoru takip edip alacak olanlar ona göre karar versinler diye yazıyorum.sen her alacağın motor içinmi konuşuyorsun onu sen biliyorsun fakat bende öyle değil
-
06 Ağustos 2015, 22:28
#545
Sevgili samimi46 hocam. Size bi sorum olacak. İnsanlik insana yapilir dimi. İste bu yuzden allahta belami versin.
Aramizda okudugunu anlamayan, kendi soyledikleri ile celisen arkadaslar var. Ayns wolf,inazuma,duke200,390 ve tnt250 kullanmis biri olarak benim nazarimda ortadaki son dilim pizzadir, otobusteki son bos koltuktur. Sen anlat ayns ben sabaha kadar dinlerim. Digeride elimde olan tasonun aynisindan cikan 16. Tasodur, isime yaramayan ilan brosurudur. Adam(!) noktalama isareti bile kullanmiyor. Zaten zevkle okumuyorum, iyice okunmaz ediyor yazdiklarini. Dahada sana bisey diyeni yilan soksun.
-
06 Ağustos 2015, 22:39
#546
ake kendine bela okuma hatta burda kimseye okuma sevmem bu tür davranışlar benim yazılarımı okuma tamam bir sonuç çıkarma ben herzaman kaliteyi uygun fiyata almanın peşindeyim öyle olsa veriridim 14bini bakarım keyfime inazumadan için söylüyorum ama öyle değil işte o işler kazık yemek değil derdim o yüzden ikinci elininde sadece inazuma değil birçok motorda aynı olunca bende almıyorum ve yüksek fiyatları ve kaliteyi eleştiriyorum hepsi bu istesem bugün alırım inazumayı
-
06 Ağustos 2015, 22:39
#547
asla saçma faydasız kişilere cvp yok bitmiştir sadece yaşadıkça paylaşım yapıcam
bugun bir arkadaşımın bajajını kullandım yaşadıklarımı aktarmak istedim
bajaj 200 cc olmasına rağmen çok seri benelliden daha seri ''kalkışta''
fakat şunu farkettim bajajda 80 km den sonra motorun hızlanması çok ağır
benellide ise 80 den sonra hızlanma çok daha hızlı ve 6 vites giderken 5 vitese almana gerek olmuyor muhtemelen çift silindir olmasındman kaynaklanıyor
belkide motora daha fazla alıştığım içindir bilmiyorum motor şehir içinde süper kıvrak 185 kg olmasına rağmen
yaşadıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam
birde gerçekten tüm samimiyetimle söylemek istedim
benelli benim 7 ci motorum 2 motor hariç hepsi marka motorlardı kaliteydiler
mondial sym inazuma mondial xj6 ktm benelli
fakat hiçbir motoruma bukadar yoldan geçenlerin baktığını görmedim bu kaçıncı oluyor telefonu alıp fotosunu çekecektim
yetişemedim alakasız dayılar alakasız teyzeler abiler ablalar gençler yaşlılar durup motoru seyrediyor yemin olsun
ve bunu takip edip fotoluyacağım
yamaha xj6 ma kimsenin dönüp bakmadığını düşünürsek benelli için alımdaki tercih için bi sebeb te bu olabilir tercih
-
07 Ağustos 2015, 00:07
#548
Ayns sen bu motoru anlattıkça bir adım daha yaklaşıyorum benelliye. Bir kaç sıkıntı var onlarda fazla kafaya takılacak sorunlar değil.biri malum yedek parça diğeride hızlanması. Zaten 250cc motordan da insan pek bir şey beklememeli. Anlattıklarına göre artıları eksilerini geçiyor bu motorun. Benim beklentim ilk olarak görünüm,ikincisi önümdeki aracı sollarken sıkıntı yapmaması,üçüncüsü ses. Görünüm ve seste sıkıntı yok.sollama olayı nasıl sence üzer mi beni?bu arada ses olayı nasıl memnun musun jx6 kullanan biri olarak ?bide tvs den inip buna bindikten sonra oh be dedirtir mi?
-
07 Ağustos 2015, 00:40
#549
emrb adlı üyeden alıntı
Ayns sen bu motoru anlattıkça bir adım daha yaklaşıyorum benelliye. Bir kaç sıkıntı var onlarda fazla kafaya takılacak sorunlar değil.biri malum yedek parça diğeride hızlanması. Zaten 250cc motordan da insan pek bir şey beklememeli. Anlattıklarına göre artıları eksilerini geçiyor bu motorun. Benim beklentim ilk olarak görünüm,ikincisi önümdeki aracı sollarken sıkıntı yapmaması,üçüncüsü ses. Görünüm ve seste sıkıntı yok.sollama olayı nasıl sence üzer mi beni?bu arada ses olayı nasıl memnun musun jx6 kullanan biri olarak ?bide tvs den inip buna bindikten sonra oh be dedirtir mi?
ses olarak egsoz sesi var xj6 da ise satandart motor sesi vardı dolayısı ile bence yan yana gelmez xj6 başka bir dünya benellideki ses sanal bir ses herkezin hoşuna gidiyor ama benim hoşuma gitmiyor sesi
sollamada asla sıkıntı yaşamazsın ben burdan motorun gidişini yavaş olarak söylüyorum fakat motor gidiş olarak rezil durumda değil arkadaşlar
yani motor 140 km ye kadar gayet güzel çıkıyor diğer motorlarladan tek farkı motor 7 bin devirlerde gücünü hissettirmeye başlıyor ve 12 bin devirde kesici devreye giriyor yani gayet güçlü ama aşırı seri bir motor değil
tvs den inince gerçekten oh be dersin bundan 100/100 eminim
-
07 Ağustos 2015, 00:49
#550
ayns adlı üyeden alıntı
ses olarak egsoz sesi var xj6 da ise satandart motor sesi vardı dolayısı ile bence yan yana gelmez xj6 başka bir dünya benellideki ses sanal bir ses
herkezin hoşuna gidiyor ama benim hoşuma gitmiyor sesi
sollamada asla sıkıntı yaşamazsın ben burdan motorun gidişini yavaş olarak söylüyorum fakat motor gidiş olarak rezil durumda değil arkadaşlar
yani motor 140 km ye kadar gayet güzel çıkıyor diğer motorlarladan tek farkı motor 7 bin devirlerde gücünü hissettirmeye başlıyor ve 12 bin devirde kesici devreye giriyor yani gayet güçlü ama aşırı seri bir motor değil
tvs den inince gerçekten oh be dersin bundan 100/100 eminim
Tvsnin şu yönünden aşırı memnunum. Eğer bakımını düzgün yaparsan kişiyi yarı yolda bırakacak motor değil.istediğin kadar limitleri zorla bana mısın demez. Yani tvsye çok güveniyorum nazik motor değil. tabiri caizse eşşek gibi motor.Benellide bunu hissettiriyor mu yoksa nazik 'abi beni fazla zorlama sağım solum belli olmaz' izlenimi mi var?
-
07 Ağustos 2015, 00:56
#551
emrb adlı üyeden alıntı
Tvsnin şu yönünden aşırı memnunum. Eğer bakımını düzgün yaparsan kişiyi yarı yolda bırakacak motor değil.istediğin kadar limitleri zorla bana mısın demez. Yani tvsye çok güveniyorum nazik motor değil. tabiri caizse eşşek gibi motor.Benellide bunu hissettiriyor mu yoksa nazik 'abi beni fazla zorlama sağım solum belli olmaz' izlenimi mi var?
Motorun sağlanlığını elbette zaman göstericek fakat kalitesi konusunda tartışmak bile istemiyorum gerçekten her detayı çok kaliteli motor
Fiyatı 12 bin tl marka olarak elbette eleştirilebilir ama ödediğin parayı hakeden bir motor
Ve sınıfında bu paraya gerçekten muadili yok marka sı hariç
Kalite donanım
Dohc çift egzantrikli motor
Çelik fren boruları çift disk
Çift silindir ters amortisör
Konfor kalitesi frenler ve harika yol tutuş
Abartmıyorum alıp alınmaması mesele değil ama gerçek bu kullanan herkez benimle hem fikir
Gerisi kişilerin bakış açısına ve tercihine kalır
-
07 Ağustos 2015, 01:05
#552
ayns adlı üyeden alıntı
Motorun sağlanlığını elbette zaman göstericek fakat kalitesi konusunda tartışmak bile istemiyorum gerçekten her detayı çok kaliteli motor
Fiyatı 12 bin tl marka olarak elbette eleştirilebilir ama ödediğin parayı hakeden bir motor
Ve sınıfında bu paraya gerçekten muadili yok marka sı hariç
Kalite donanım
Dohc çift egzantrikli motor
Çelik fren boruları çift disk
Çift silindir ters amortisör
Konfor kalitesi frenler ve harika yol tutuş
Abartmıyorum alıp alınmaması mesele değil ama gerçek bu kullanan herkez benimle hem fikir
Gerisi kişilerin bakış açısına ve tercihine kalır
Hafta sonunda kapsamlı bir video bekliyoruz artık.özellikle hız konusunuda gösterin bakalım neymiş ne değilmiş
-
07 Ağustos 2015, 02:16
#553
ayns. hayatımda hiç motor kullanmadım. bisikleti iyi sürerim dengem iyi. araba da kullanıyorum. başlangıç motoru olur mu sence. günlerce düşündüm parasını hazırladım almaya gittik. giderken arkadaş aldım yanıma. arkadaş son anda beni vazgeçirdi. çok kalıplı. sen bunu süremezsin. başlangıç motoru olmaz dedi. ne dersin. kaslı değilim. cılız biriyim. boyum 176. halen hergün düşünüyorum. ııcız motor alıp al satla uğraşmak istemiyorum.
-
07 Ağustos 2015, 04:16
#554
Ayns te cevap verecektir ancak bende biseyler soylemek isterim. Bu motoru bi arkadasimda almayi dusunuyor. Ehliyeti gecen hafta aldi. Ben onun icin arastirdim motoru. Gittim gordum. Kullandim. Sonrasinda arkadaşım i aradim ve 2 tane alinca uygun fiyat veriyorlarsa banada al dedim. Geciken gaz tepkisimi dersin alt devirlerde cansizlikmi , iste o motoru acemi icin kullanilir yapiyor. Ancak kilosu agir tarafta. Zayif oldugunu belirtmissin. Ve ilk motorun olacakmis. Kontrol etmen zor olacaktir. Daha hafif ve ucuz bir 2. El motorla baslamni tavsiye ederim.al sati daha hizli olsun. Ogrenince zaten sater o zaman istedigin motoru alirsin. Benim arkadas 110 kilo.
-
07 Ağustos 2015, 07:53
#555
onırbjkkk adlı üyeden alıntı
ayns. hayatımda hiç motor kullanmadım. bisikleti iyi sürerim dengem iyi. araba da kullanıyorum. başlangıç motoru olur mu sence. günlerce düşündüm parasını hazırladım almaya gittik. giderken arkadaş aldım yanıma. arkadaş son anda beni vazgeçirdi. çok kalıplı. sen bunu süremezsin. başlangıç motoru olmaz dedi. ne dersin. kaslı değilim. cılız biriyim. boyum 176. halen hergün düşünüyorum. ııcız motor alıp al satla uğraşmak istemiyorum.
Dostum bu motoru kullanmadım ama bende 3 ay önce başladım motor kullanmaya.
İlk motorum msx 125 (hala kullanıyorum). Bir yandan da takip ettiğim iki motordan biri tnt 250
İlk motorunun düşük cc'li hafif motor olması seni çok rahat ettirir.
Benim önerim temiz kullanılmış ikinci el 125-150 cc 100-120 kg bir motor alıp bir süre binmen.
Hem acemiliğini atmana faydası dokunur hem de arada motor değiştirmek güzel olacak gibi görünüyor.
Sadece sana tecrübe katmaz farklı motorlar farklı zevkler, farklı sürüş keyifleri sunar.
-
07 Ağustos 2015, 09:09
#556
Benelli severler günaydın;
Bu sabah işe giderken depoyu doldurmak istedim,keşek doldurmasaydım çünkü bazı arkadaşların zoruna gidecek Pompaya yanaştığımda 282 km olmuştu doldur dedim merakla bakler iken baktımki 46 da yavaşladı ve 50 tl yi zorla tamaladım.Gün geçtikçe performans ve yakıt açısından mükemmelleşmeye başladı.Haaa bu arada rodaj sonrası olduğu için her zaman belirtiyorum min. devir 7000 max. devir 11500 arasındaki yakıt sarfiyatıdır.Sakin kullanımı siz düşünün
Arkadaşlarım bu arada hafta için talihsiz bir olay ile karşılaştım;ayağı açmaya unutmamdan dolayı motorum yere bir karış kala manetin yandaki duvara çarpması ile kırıldı.Allah'tan motor düşmedi,servise gidip siparişimi verdim 2. gün geldi,bu iki gün motorsuz mu kaldım hayır servisim maneti döküm kaynağı yaptı ve hemen yerine taktı.Sadece bu iki gün süresince bir tanesi siyah diğeri orijinal gezdim.Yedek parça korkusu olan arkadaşlara da feedback olsun.Firma şunu belirtti,yedek parça konusunda unutma olabilir tekrar rahatsız edin çünkü gelen yedek parçaların sisteme girişi ve depolanması gerçekleştiğinde çok yoğun olduklarını belirttiler.
Bu da belki korku olan kardeşlerime bilgi olabilir.
-
07 Ağustos 2015, 10:20
#557
öncelikle geçmiş olsun. ucuz atlatılmış bir kaza olmuş ;) parça konusuna dönücem
yakıt dediğiniz gibiyse 3,6-3,7 gibi bir değere tekabül ediyor. değerleri litre olarak vermeye çalışalım. 2-3 sene sonra hiç bir anlamı kalmıyor lira olarak verilen bilginin. ben açıkçası küfür ediyorum eski konularda böyle şeyler görünce " be p........ bari benzin kaç para onu yazaydın" arkamızdan konuşturmayalım dimi kimseyi ;) bahsedilen devir aralığında ş.içi kullanım için çok iyi değer diye düşünüyorum. wolf ü o devirde kullansam 3,3-3,4 gibi yakardı zaten.
parça konusunda verilen bilgi çok değerli. demek ki motoru getirdik , işimiz bitti demeyecekler. inşallah böyle devam eder. ayrıca bende şu yazışmayı sizinle paylaşmak isterim.
ben : merhaba. tnt250 ile ilgilenen potansiyel bir müşterinizim. servislere henüz bakım sarf malzemeleriniz ulaşmamış. ne zaman gelecek acaba. ayrıca koruma demiri ve arka çanta demiri gibi aksesuarların satışı olacakmı?
Benelli Türkiye: Merhaba; servislerimize gelen siparişler üzerine tüm istenilen yedek parçalar gönderilmektedir. Aksesuarlarla alakalı çalışmalarımız devam etmekte olup tamamlandığında resmi sayfalarımızdan duyurulacaktır.
-
07 Ağustos 2015, 10:33
#558
onırbjkkk adlı üyeden alıntı
ayns. hayatımda hiç motor kullanmadım. bisikleti iyi sürerim dengem iyi. araba da kullanıyorum. başlangıç motoru olur mu sence. günlerce düşündüm parasını hazırladım almaya gittik. giderken arkadaş aldım yanıma. arkadaş son anda beni vazgeçirdi. çok kalıplı. sen bunu süremezsin. başlangıç motoru olmaz dedi. ne dersin. kaslı değilim. cılız biriyim. boyum 176. halen hergün düşünüyorum. ııcız motor alıp al satla uğraşmak istemiyorum.
Yeni başlangıçta motorun ağırlığı elbette önemlidir fakat bence denge daha önemlidir ve gaza yüklendiğinde gazın yavaş gelmeside avantajdır bence başlangıç için hiç sorun yaşamazssın tek sorun ne olur yeni başladığın için elinden düşürme vs olabilir grenaj vs gerekli olabilir onuda temin edebilirsin ama biraz daha geç gelebilir diğerlerine göre
Bursada olanlar için çok uyguna orjinali ile aynı aksesuar yapan bir yer var koruma. Demiri çanta demiri ön cam vs vs benelli getirmesede sıkıntı yok
-
07 Ağustos 2015, 10:58
#559
Motoru kaldırırken stop ettirirsen çok güzel düşersin, bu şekilde kolunu kıranlar var. Bende Bajaj Pulsar var ilk motorum değil, motoru kaldırırken gazı az verirsem çok kolay stop ediyor enjeksiyon sistemi yüzünden bu sırada motor dik değilse motorun bütün ağırlığı bir ayağıma biniyor 145 kilo ağırlığı zor tutuyorum. Acemi biri ayağını zamanında yere koyamazsa çok güzel devirir 190 kiloluk motoru bu şekilde.
-
07 Ağustos 2015, 11:15
#560
ayns adlı üyeden alıntı
Yeni başlangıçta motorun ağırlığı elbette önemlidir fakat bence denge daha önemlidir ve gaza yüklendiğinde gazın yavaş gelmeside avantajdır bence başlangıç için hiç sorun yaşamazssın tek sorun ne olur yeni başladığın için elinden düşürme vs olabilir grenaj vs gerekli olabilir onuda temin edebilirsin ama biraz daha geç gelebilir diğerlerine göre
Bursada olanlar için çok uyguna orjinali ile aynı aksesuar yapan bir yer var koruma. Demiri çanta demiri ön cam vs vs benelli getirmesede sıkıntı yok
Ön cam yaptıralım mı ne dersiniz????
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru kaldırırken stop ettirirsen çok güzel düşersin, bu şekilde kolunu kıranlar var. Bende Bajaj Pulsar var ilk motorum değil, motoru kaldırırken gazı az verirsem çok kolay stop ediyor enjeksiyon sistemi yüzünden bu sırada motor dik değilse motorun bütün ağırlığı bir ayağıma biniyor 145 kilo ağırlığı zor tutuyorum. Acemi biri ayağını zamanında yere koyamazsa çok güzel devirir 190 kiloluk motoru bu şekilde.
Benelli nin kalkış sırasında stop etme ihtimali çok düşük,debriyajı yavaş yavaş bırak kendi kalkıp aynı devirde düz yolda aynı hızda gidebiliyor.Otomatik bir otomobil gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)