Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Temmuz 2015, 19:53
#341
benim dukedeki en büyük sıkıntım aslında rahatlık kesinlikle değil parasına göre motor değil 15 900 250 alıcaksın fakat o seri motor hafif motor 125 200 250 390 44 bg motor 3 vites giderken yavaşla ve tekrar hızlanmaya çalış motor tar tar yürümüyor küçük vites yapmadan asla yürümüyor ben bu sorunu başka hiçbir motorda yaşamadım bence bu teknik bir sorun ktm bayisi bile garipsedi hatta şikayet ve öneri olarak direk ktm ye yazdım
haricinde ktm güzel fakat fiyat olarak ve özellikle bu sorun varken kesinlikle benelliye tercih edermiyim ben etmem ama başkasıda eder herkezin fikri farklı
ben gerçekçi olmaya çalışıyorum benelli motor olarak gerçekten güzel yedek parça ve servis muamma elbette ne yapalım katlancaz
suzuki ve symde bursada serviste sıkıntı çekmiştim servis sahipleri pisikopattı samimiyetimle gemlieğe yani 35 km uzağa gittim bakımlarını yaptırdım hepsinde sıkın tı olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
bizim bursada motor grubumuz var grupta 250 si olan kardeşin motordada bendeki 390 olandada aynbı sorun var bu muhtemlen ralli araçlarında dereceli egzantrik olan arabalar gibi sadece yarış versiyonu gibi garip bir sorun
Reklamlar
-
29 Temmuz 2015, 20:25
#342
Yıllarca motorsiklet dergilerinde editörlük(yazarlık)yapmış biri olarak söylüyorum.
Forumda bazı bilgi eksiği olan arkadaşların yazılarını okudum.
Araştırmadan,bilmeden asıp kesmişler.Benelli markasını tanımayan vs.
Eskiden beri Benelli'nin videolarını izlerim.
Yabancıların test ettiği videolar vardır.Onları izlerseniz sevinirim.Benellinin 600 ve 1000cc motorlarının hangi motorlarla kıyaslandığına bakın.
Bu arada ben motoru da test etmedim.Benim lafım motorun kalitesine işçiliği vs değidir.Benim lafım çinlilerle asla kıyaslanmayacak olan Benelli markasına yanlış yorum yapanlaradır.
Sizin mantığınıza göre Mv Agusta'da aynı muameleyi görüyor.
Allah aşkına bende Honda kullanıyorum.Honda,Yamaha,Servislerinin %100'ü dürüstmü ki.Kac kez forumlarda yan sanayi parça değiştiğine şahit olduk.
Benzin çalmalarını söylemiyorum bile.(Başıma gelmiştir.)
Evet şuan her yeni marka gibi ülkemizde yedek parça vs oturmadı.EE tabi bundan dolayı da 2.elinin yavaş olması mümkün.
Onun da tek sebebi..Bajaj gibi reklamının bolca Tv'de Gazetelerde ,Dergilerde,Etkinliklerde yapılmamasıdır.
-
29 Temmuz 2015, 20:35
#343
Mv Agustanın namını bilirim Hatta keşke olsa bir tane Rivale 800 üm. Benelliyi bilmiyorum çokta araştırmadımda sadece motorlarına baktım 1300 cclik felan motoru var gördüm. Ve Benelli kötü gibi bi lafta etmedim. Mv Agustayı görünce yazasım geldi Rivale 800 e bayılıyorum ya
-
29 Temmuz 2015, 21:03
#344
berkaye adlı üyeden alıntı
Mv Agustanın namını bilirim
Hatta keşke olsa bir tane Rivale 800 üm. Benelliyi bilmiyorum çokta araştırmadımda sadece motorlarına baktım 1300 cclik felan motoru var gördüm. Ve Benelli kötü gibi bi lafta etmedim. Mv Agustayı görünce yazasım geldi Rivale 800 e bayılıyorum ya
MV Agusta'nn kendisini bilirim...2010 F4 1000rr 312 modelin orijinal sinyalli sol aynası geçen yıl 2.400tl idi(ikibindörtyüz türk lirası)...
-
29 Temmuz 2015, 22:31
#345
4.303 fiyatını görünce ilk tl zannettim ,sonrası hüsran...
-
29 Temmuz 2015, 22:48
#346
Eğri oturalım doğru konuşalım. Benelli nin Türkiye de ki yeri belli değil. Tanınmıyor ve tanıtılmıyor. Orjinal İtalyan firmasını Çinliler kurtarmış. Bu koşullar altında bahse konu makineler kaliteden yıkılıyor olsa bile bu fiyatlar ile Satışa çıkmak Saçma, Tanınmayan bir Malın 2nci elide yavaş olacağına göre? Bir kaç kullanıcınında marka Avukatı gibi ürünü Savunması Benelli yi megelli yapar....
-
29 Temmuz 2015, 22:49
#347
Bu motoru alanların ve almak isteyenlerin yarın nasıl sorunlar çıkacağını yedek parçasını bulamayacaginı düşünmeliler.
-
29 Temmuz 2015, 23:30
#348
Bende benellinin yeni modellerini takipteyim.Fakat yurt dışında Bn 251 ve Bn 302 diye geçiyor sanırım. 251 olanı göremedim 302 olanda fena durmuyor. Sıfırının fiyatı 3.895 EUR imkan bulursam daha detaylı inceleyeceğim.
Motor hacmi :300 cm³
Gücü :28 kW (38 PS)
Tok :27,0 Nm (2,75 kgm) @ 9000 rpm
Motor: In line 2 cylinders, 4-stroke, liquid cooled , 4 valves for cylinder double
overhead camshaft
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210715119&drivingMode=&isSearchReq uest=true&adLimitation=&usedCarSeals=&zipcode=&sco peId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&vata ble=&makeModelVariant1.makeId=2900&makeModelVarian t1.modelDescription=bn&pageNumber=1
-
29 Temmuz 2015, 23:47
#349
Sayın Benelli sahipleri,
Motorunuzu değil,direkt sizleri eleştireceğim. Forumda 18 sayfaya gelinmiş, neredeyse hiç kimse resim paylaşmamış. 1-2 tek tük resim var. Tamam motorunuzu seviyosunuz da bu kadar da gizlemeyin, saklamayın, birkaç fotosunu atın, az paylaşımcı olun, bizler de merak ediyoruz bu motoru.
Hatta gün batımına karşı veya arkasında güzel manzara olan resimler paylaşın da az gözlerimiz şenlensin. Bu kadar harika görünüşe sahip motora sahip olup resim paylaşmamak olmuyor, az renklendirin buraları lütfen
-
30 Temmuz 2015, 01:09
#350
Siyah renk için ödeme yaptım, kontrolleri yapıldı, hayırlısıyla motorumu teslim alayım, bol bol resim paylaşırım.
-
30 Temmuz 2015, 02:35
#351
arkadaşlar bazı arkadaşlarda saçma sapan yorumlar olmakta özelden bile mesaj atıyorlar
ben kimseye benelli alın demedim videomda bile diyorum tercih edilebilir
ayrıca ben benelli eksiksiz hatasız demiyorum
fakat bazı kardeşler kalkmış neden motora iyi yorum yapıyorum diye eleştiriyor allah allah beğenmediyseniz yorumları buyrun gidin benelliyi test edin kullanın siz yapın yorumları ne edeyim
yada burdan kıyas yapıyorum benelli kalite olarak suzukiden de ktm den de sym dende kaliteli bizzat yan yanada koyduk motor sahipleride denedi kendimde bu markaları aldım ve kullandım bana göre kaliteli
ama bir başkası başka yorum yapabilir
ne benelli benim babamın malı nede diğerleri allah herkeze akıl fikir vermiş değerlendirir aklına yatanı alır budur
ben samimi şekilde fikirlerimi paylaştım gerisi umrumda değil
-
30 Temmuz 2015, 11:22
#352
Benim burada bulunma amacım, herkes gibi bu motosiklet hakkında bilgi sahibi olmaktı, bundan sonra da amacım sadece motoru kullanıp artıları ve eksileriyle paylaşım yapmak olacak. Eleştirin, beğenmeyin ama lütfen hakaret etmeyin. Kimseyle de tartışmak değil niyetim.
Beğenip beğenmemekte herkes özgür, fakat aşağılar gibi, dalga geçer gibi bir takım yorumlar yapmak yanlış.
Benelli sahipleri ne zaman yorum yazacak diye bekleyen adamlar var emin olun. İşleri sadece laf yetiştirmek. Şurası çok iyi burası çok güzelmiş yazdığımız anda hemen arkasından sert eleştiriler geliyor. Sen neye güvenerek aldın? diye neredeyse hesap sorar gibi yorum yazıyorlar. İşleri güçleri yok çamur atsınlar.
Arkadaşlar Benelli aldım, hiç de pişman değilim çünkü piyasada bu güzellikte başka naked bulamadım.
Suzuki almadım, Inazuma commuter olduğu için, Yamaha almadım, R25 süpersport olduğu için, Ktm almadım Duke 200 ün yeni kasası çıktı, pahalı olduğu için, Bajaj almadım, Pulsar 200 bana hitap etmediği için, Kawasaki almadım, Z250 hoşuma gitmediği için.
Bu saydığım markaları tercih etmedim diye hepsi kötü mü oldu hayır. Eksileriyle artılarıyla hepsi çok kaliteli markalar, kötüleyecek değilim.
Benelli aldım diye de markayı göklere çıkaracak değilim. Eksisi şu yazarım, artısı budur yazarım.
Saygı çerçevesinde de kim ne sormak isterse cevaplamaya hazırım.
-
30 Temmuz 2015, 12:05
#353
lianus adlı üyeden alıntı
Benelli aldım diye de markayı göklere çıkaracak değilim. Eksisi şu yazarım, artısı budur yazarım.
Saygı çerçevesinde de kim ne sormak isterse cevaplamaya hazırım.
yazacaksın tabi ki ne sen aldığın için benelli şahane oldu nede beriki beğenmedi diye benelli rezil rüsva oldu...
ancak neye nasıl güvenip aldığınızı sormak benim açımdan gayet mantıklı. ben şahsen cesaret edip alamam.
2013 yılında megelli girdi türkiye ye. fuarda millet görmüş beğenmiş. bazı arkadaşlar almış... ardından AEA inceleme yaptı ve motoru beğenmedi. megellici arkadaşlar isyan ettiler. megelli para vermedi böyle oldu diyeninden tutun da başka yaftalar yapıştırarak AEA ya saldıranlar küsenler oldu... yeni başlayacak bir çok arkadaş otomatik olarak bu incelemelerden etkilendi ve motordan uzak durdu. megelli sahipleri ise satana kadar motoru göklere çıkardılar, övdüler, 2015 yılında yeni modeller gelecek dediler, kapanan bir firmanın açık olduğunu iddia ettiler vs vs vs....
şimdi benelli var. isim benzerliğinden yola çıkarak acaba akıbetleri aynı mı olacak sorusu geliyor benim aklıma. satış fiyatları normalin üzerinde... menşei italyan görünüyor ama çinlilerin satın almış olduğu bir marka... türkiye distribütörü siteye reklam verdikten sonra aylarca bir web sitesi sunamadı insanlara... açıkladıkları bayileri inceledim, neredeyse hiç bir ciddi markayı satmayan adamlar...
çok çok kaliteli olduğu iddia edilen bir ürünü arora nın yanına koyabiliyorsan demek ki iddia edildiği kadar kaliteli değilsin. marka değerin yok yada markana sen değer vermiyorsun veya daha da kötüsü girdiğin piyasa hakkında fikrin yok ki abuk subuk markalar ile beraber teşhir edebiliyorsun ürününü. diğer taraftan motorların ve markanın daha ilk senesi, satın almak demek maceraya girmek demek. adamlar ucuza da satmıyorlar aletleri. tipini beğenirsin beğenmezsin ama o paraya alınabilecek marka değeri ispatlanmış elinde kalmayacak motorlar var.
daha 8 ay önce bu forumda megelli kullanıcılarına diyordu(k)m ki marka değeri yok megelli nin... onalarda ingiliz markası bu diyerek savunuyorlardı ve ne yazık ki ingiliz değil bildiğiniz çin idi... bütün bunları düşününce gerçekten sorma ihtiyacı duyuyorum: tipini filan boşverin... benelli nin neyine güvendiniz? ne gördünüz? özellikle aldığınız bayileri tatmin edici seviyede buldunuz mu? parça temini ve diğer konuları araştırdığınızda size güven veren ne idi? bunları sormamız doğal çünkü biz alacakmış gibi gidip incelemedik, inceleyenlerin ağzından dinlersek daha sağlıklı olur?
-
30 Temmuz 2015, 12:40
#354
Selamlar,
Forumun başından bu yana, merakla, mümkünse kullanıcı, değilse hiç olmazsa bilgisi olan arkadaşların gözüyle motoru tanımak amacıyla sizleri takip eden potansiyel bir "naked" motor alıcısıyım. Bu yönde tarafsız, dürüstçe bildiklerini paylaşan, video yükleyen arkadaşlara emekleri için teşekkür ederim. Sözüm, markanının değeri adına olumlu ya da olumsuz bağlamda söylenilenlere hiç bir tepki vermeyen sözde yetkililerine...Birader ! böyle davranmakla bizi sadece motoru almaktan sakındırıp ürkütüyorsun. Gördüm, motorunun tipi harika, üzerine oturdum, belli bir oturuş zevki de verdi.. Peki ötesi? Satış için bu kadarının yeterli olduğunu düşünüyorsanız, sizin başta tüketiciye saygınızın olmadığına karar vereceğiz, bunu da böyle bilin...
-
30 Temmuz 2015, 12:54
#355
Murat.K. adlı üyeden alıntı
sorma ihtiyacı duyuyorum: tipini filan boşverin... benelli nin neyine güvendiniz? ne gördünüz? özellikle aldığınız bayileri tatmin edici seviyede buldunuz mu? parça temini ve diğer konuları araştırdığınızda size güven veren ne idi?
Daha önce Yamaha XMax 250 kullanıyordum. Motoru aldığım bayideki görevli, şimdi Benelli'nin İzmirdeki bayi ve servisi Aslan ustadır. Tanıyanlar olabilir diye isim yazıyorum. Beraber çalıştığı ustası da Yamahamın bakımını yapan ustadır. Onur usta. Benim bu motosikleti tercih etmemdeki en büyük etken onlardır yani servisine duyduğum güven.
Benelliyi getiren distribütör firmanın elinde bulunan diğer markalara da güvenerek yani yedek parça konusunda çok ciddi sıkıntılar yaşamayacağımı düşünerek adım attım. Risk aldığım doğrudur fakat her risk kötü sonuçlanacak diye bir kural yok.
Bu motosikletin makinesinin ve sahip olduğu diğer özelliklerin de tercih yapmamda etkisi büyüktür.
-
30 Temmuz 2015, 12:59
#356
Megelli ile Benelli arasında dağlar kadar fark var. Megelli'nin üzerine oturup çalıştırınca, biraz anlayan birisi fiyatını bile sormadan iniyor. Benelli'de ise binince fiyatını soruyorsunuz ama fiyat marka değerini göre yüksek geliyor. Tabi eski fiyatından bahsediyorum, şimdiki fiyata alınabilir. Motor kalite olarak eski fiyatını da hakediyor, onu da ilave edeyim. Megelli İngiltere'de tasarlandı, çin'de üretildi deniyordu ama kısmen yalandı. O motorun İngiltere'de tasarlanmış ihtimali olan tek yeri dış tasarımı zira motor Megelli olarak satılırken aynı zamanda Zongshen olarak da satılıyordu. Zaten aynı (veya aynı temelli) motor bloğu şu anda Zongshen üretimi Mondial RX3'te de bulunuyor.
Motorun fiyatı üzerinde yapılan tartışmalardan konu sapıp kalitesine geldi ama kalitesinde tartışılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Servis konusu soru işareti ve ikinci elde ne olur belirsiz. Motor satıldıkça her şey zamanla yerine oturacak. Bu motor, Kuba Motor'un bu kalitede sattığı ilk motor, her şeyin bir başlangıcı var, umarım başarılı olurlar.
-
30 Temmuz 2015, 16:57
#357
ayns adlı üyeden alıntı
benim dukedeki en büyük sıkıntım aslında rahatlık kesinlikle değil parasına göre motor değil 15 900 250 alıcaksın fakat o seri motor hafif motor 125 200 250 390 44 bg motor 3 vites giderken yavaşla ve tekrar hızlanmaya çalış motor tar tar yürümüyor küçük vites yapmadan asla yürümüyor ben bu sorunu başka hiçbir motorda yaşamadım bence bu teknik bir sorun ktm bayisi bile garipsedi hatta şikayet ve öneri olarak direk ktm ye yazdım
haricinde ktm güzel fakat fiyat olarak ve özellikle bu sorun varken kesinlikle benelliye tercih edermiyim ben etmem ama başkasıda eder herkezin fikri farklı
ben gerçekçi olmaya çalışıyorum benelli motor olarak gerçekten güzel yedek parça ve servis muamma elbette ne yapalım katlancaz
suzuki ve symde bursada serviste sıkıntı çekmiştim servis sahipleri pisikopattı samimiyetimle gemlieğe yani 35 km uzağa gittim bakımlarını yaptırdım hepsinde sıkın tı olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
bizim bursada motor grubumuz var grupta 250 si olan kardeşin motordada bendeki 390 olandada aynbı sorun var bu muhtemlen ralli araçlarında dereceli egzantrik olan arabalar gibi sadece yarış versiyonu gibi garip bir sorun
üstad bu bahsettiğin 5. viteste giderken hızı 50 ye düşüp tekrar gaz açınca motorun yememesi sanırım ktm ye mahsus değildir. Bende şu anda pulsar var öncesinde Fz6 FAzer vardı senin dediğin gibi ben motora binince 6. vitese atardım 30 ile de giderken 6. viteste gidiyordu 240 ile giderken de 6. vites işi görüyordu :D satıp pulsara geçince garip geldi, pulsarda aynı dediğin gibi, 6. vites gidiyorum motor 50 60 a düşünce hızlanmıyor vites düşürmen gerekiyor. Bu küçük cc tek silindirlerin sorunu sanırım. Sende önceden xj6 varmış onda dediğin gibi gitmesi normal.
-
30 Temmuz 2015, 16:59
#358
Benelli italatçısı sözüm size her yedek parçası ve Aksesuarları bol ve ucuz tutun sonra satış rekorları kırın
-
30 Temmuz 2015, 17:07
#359
Motor hakkinda kullanmadigim icin yorum yapamayacagim ama servisler buyuk soru isareti. Umarim alan arkadaslar ya servislerden memnun kalir ya da bakimlari kendisi yapar. Bisikletciden bozma servisle karsilasmanin ne oldugunu iyi bilirim.
-
30 Temmuz 2015, 17:38
#360
Motorunu sıfır km alan biri Made in Italy yazısını foruma koyabilir mi? Benim motor içinde Macar malı diye sıkıyorlardı Made in China yazısını motorun orjinal evrağıyla foruma yüklemiştim...
Ben motorumdan memnunum, önemli olan da bu zaten, yanlış anlaşılma olmasın...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)