Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2015, 16:22
#141
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Adana dan Kuba kullanıcı olarak Benelliyi savunman doğal arkadaşım. Merak etme buradaki arkadaşlar herşeyi çok net anlıyorlar.
Benelli dediğin motor 14 bin TL Türkiye pazarında etmez. Birlikte bakarız görürüz. Yaz sonuda satış rakamlarına bakarız.. gerifi lafı guzaf kardeşim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
Bir şey daha ekleyeyim. Benelli TNT 300 un İngiltere satış fiyatı 3.400 Sterlin, Yamaha R3 ün ise 4,799 Sterlin ??!!!!!
Burada matematik diyorki ingilterede Yamaha çok daha pahalı Benelliden. Ama Türkiyede Benelli R25 le aynı fiyata satılıyor... Bu zaten saçma sapan bişey..
Bu, Türkiye'de birçok farklı markada geçerli olan bir şey. Adamlar motoru satamamak pahasına fiyatları düşürmüyorlar, inanılır gibi değil. Bajaj'ın fiyatı da eleştiriliyor ama motor satıyor. CFMoto gelmiş 23 bin TL'ye 650 cc motor satıyor. Benelli'nin 600 cc modeli 30 bin TL. Allah bunlara akıl fikir versin. Türk firmalarına uzun vadeli distribütörlük verecek firmanın aklına şaşarım. Normalde bir yıl sonunda satış yapamıyorsa tekmeyi basmaları gerekir.
Reklamlar
-
11 Haziran 2015, 16:32
#142
tnt25 i ve tnt600 ü İzmir bayisinde yakından gördük.
Malzeme ve işçilik oldukça iyi.
Estetik ve teknik olarak da yeterli modeller.
Hatta bazı detaylarda çok özenilmiş.
Ancak fiyatlandırma pek anlamlı olmamış bence.
Yakın fiyatlarda çok bilinen markaların, 2.elde çok rahat satılabilen modelleri varken almak-satmak zor.
-
11 Haziran 2015, 17:12
#143
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Adana dan Kuba kullanıcı olarak Benelliyi savunman doğal arkadaşım. Merak etme buradaki arkadaşlar herşeyi çok net anlıyorlar.
Benelli dediğin motor 14 bin TL Türkiye pazarında etmez. Birlikte bakarız görürüz. Yaz sonuda satış rakamlarına bakarız.. gerifi lafı guzaf kardeşim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
Bir şey daha ekleyeyim. Benelli TNT 300 un İngiltere satış fiyatı 3.400 Sterlin, Yamaha R3 ün ise 4,799 Sterlin ??!!!!!
Burada matematik diyorki ingilterede Yamaha çok daha pahalı Benelliden. Ama Türkiyede Benelli R25 le aynı fiyata satılıyor... Bu zaten saçma sapan bişey..
Sanırım bazı şeyleri savunmak için illa ki belli başlı şehirlerde ve belli başlı markaları kullanmak gerekiyor. Boşu boşuna bu zihniyete o kadar açıklama yazmışım ona üzülüyorum. Herkes karşısındakini kendi gibi sanırmış gerisi laf-ı güzaf.
berk_cglr arkadaşımızın da dediği gibi tam da benim söylemeye çalıştığım şekilde gereksiz tartışmaları, saçma sapan yorumları, Çin İtalyan muhabbetini, hangi firmanın CEOsu kim gibi alakasız yorumlar yazmayı, her mesajı fiyata bağlamayı, başka markalarla kıyaslama yapmayı ve de insanları herhangi bir markanın çalışanı olarak suçlamaktan vazgeçin. Ya çok işsizsiniz ya da bu işten iyi para kazanıyorsunuz İstanbul'da yaşayan eski Kanuni kullanıcısı logaritma ve nerede yaşadığı hangi model kullandığı ve amacı belirsiz newmoto76 biraderler
-
11 Haziran 2015, 17:37
#144
Burda motoru sürmeden, görmeden, araştırmadan Çin malı vurgusu ile değer düşürmeye çalışmak pek de iyi niyetli gözükmüyor. Sadece motorda değil her alanda birçok kaliteli marka firma bazında değişik ülkelere satılıyor. Önemli olan üretilen malın nasıl olduğu.
Fiyat konusu eleştirilebilir tabi. Ben de daha düşük olmasını bekler ve isterdim. Bir de şu var marka değeri olarak baktığımızda Benelli çok duyulmamış olsa da dün kurulan firma da değil. Eski bir İtalyan firması. Ve bilinirki İtalyanların bazı motorcular gözünde yeri ayrıdır. Motoru alanlardan iyi yorumlar gelmeye başlarsa o kitleye daha çok hitap edebilir.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
11 Haziran 2015, 18:11
#145
Konu marka imajı ile bağlantılı olarak Çin'li olmasına kaydı. Bütün mesele marka imajına göre fiyatının yüksek olmasında. Yoksa bana bedava vereceğim birini seç diye sorsalar büyük ihtimalle arasında kalacağım 250 cc tek motor Inazuma olacaktır. Kalitesinden şüphem yok görüntüsü zaten harika...
-
12 Haziran 2015, 04:54
#146
Vallahi şaşkınlık içerisinde yazdıklarınızı okumaktan başka bişey yapamıyorum. Hatta bazı arkadaşlar yüzünden bu forumu takib etmeyi bırakacağım büyük ihtimal ile. Çünkü bazılarımız büyük ihtimal ile ya metalurji mühendisi ki bakar bakmaz malzemeyi resminden bile anlıyor. Yada kalite kontrol sorumlusu falan. Ama kimsenin bi halt bilmediği apaçık ortada ona ne şüphe. Herkes tutturmuş çok pahalı o kadar etmez çin malı yok orası öyle yok burası ER6-N bedava verse almam inazumaya binerim amaaan almayın sakın CEO'su Çinli. Merak etme kimse sana bedava vermeyecek bu motoru.Belki bedava bi test sürüşü yaparsın. Ayrıca pahalı diyen arkadaşlar paran yoksa git başka motor al bu kadar basit. Neyi zorluyorsun? Kuba sesini duyup 'aaa görüyor musun bak alamıyorlar dur indirim yapalım' mı diyecek. Motorlu taşıtlar ödediğimiz vergilerden ve yakıt fiyatlarından da anlaşılacağı üzere ülkemizde lüks tüketim arkadaşlar. Önce temel ihtiyaçların neden bu kadar pahalı olduğunu sorgulayacak bilincine erişelim ondan sonra bunlar hakkında konuşalım bence. Sanki kıymanın kilosunun 40tl oluşunu bu kadar irdeliyormuşsunuz gibi oturup adamın getirdiği motora biçtiği fiyatı tartışıyorsunuz ve insanların kullanıcı yorumlarına ulaşmasını dolaylı yollar ile engelliyorsunuz. Adamın CFB150 si var TNT 250 yi yakından bile görmemiş yorum da yorum. Futbol yorumu yap dostum oda bu yorumların kadar boş birşey ama meraklısı çok. Daha fazla kitleye ulaşırsın en azından merak eden adamlar okumuş olur. Biz TNT 250 nin fiyatını merak etmiyoruz ki bu zaten her yerde yazıyor. Çinli bir firma tarafından satın alındığını da biliyoruz. Allaha çok şükür okumayı yıllar önce öğrendik ve bu bilgiler merak eden adamlar için internette apaçık ortada.Biz kullanıcı deneyimlerini merak ediyoruz. Bu konu başlığı da bunun için var. En sonunda kızmayı başardım sayenizde gecenin bu saatinde. Motora sahip biri olarak belki birileri motor hakkındaki yorumumu okur ardından birşey sorar cevaplarım yada sahip olan arkadaşlardan farklı yorumlar alırım diye sık sık kontrol etmeye çalışıyorum. Hatta bu saatte işten güçten vakit ayırmaya çalışıyorum ama motor ile ilgili bilgi var mı? YOK. Bir sürü gereksiz bilgi var mı? HEM DE GIRLA. Admin arkadaşlara da bu vesile ile bildirmek isterim ki forumda marka logosu ile açtığınız sayfada kullanıcılarınızın motor hakkında bilgi alması veya paylaşması gerekirken kimin tekerini çevirmeye çalıştığı belirsiz yorumlar ile karşılaşması sizleri rahatsız etmiyor mu acaba?
-
12 Haziran 2015, 06:34
#147
asimilation adlı üyeden alıntı
Vallahi şaşkınlık içerisinde yazdıklarınızı okumaktan başka bişey yapamıyorum. Hatta bazı arkadaşlar yüzünden bu forumu takib etmeyi bırakacağım büyük ihtimal ile. Çünkü bazılarımız büyük ihtimal ile ya metalurji mühendisi ki bakar bakmaz malzemeyi resminden bile anlıyor. Yada kalite kontrol sorumlusu falan. Ama kimsenin bi halt bilmediği apaçık ortada ona ne şüphe. Herkes tutturmuş çok pahalı o kadar etmez çin malı yok orası öyle yok burası ER6-N bedava verse almam inazumaya binerim amaaan almayın sakın CEO'su Çinli. Merak etme kimse sana bedava vermeyecek bu motoru.Belki bedava bi test sürüşü yaparsın. Ayrıca pahalı diyen arkadaşlar paran yoksa git başka motor al bu kadar basit. Neyi zorluyorsun? Kuba sesini duyup 'aaa görüyor musun bak alamıyorlar dur indirim yapalım' mı diyecek. Motorlu taşıtlar ödediğimiz vergilerden ve yakıt fiyatlarından da anlaşılacağı üzere ülkemizde lüks tüketim arkadaşlar. Önce temel ihtiyaçların neden bu kadar pahalı olduğunu sorgulayacak bilincine erişelim ondan sonra bunlar hakkında konuşalım bence. Sanki kıymanın kilosunun 40tl oluşunu bu kadar irdeliyormuşsunuz gibi oturup adamın getirdiği motora biçtiği fiyatı tartışıyorsunuz ve insanların kullanıcı yorumlarına ulaşmasını dolaylı yollar ile engelliyorsunuz. Adamın CFB150 si var TNT 250 yi yakından bile görmemiş yorum da yorum. Futbol yorumu yap dostum oda bu yorumların kadar boş birşey ama meraklısı çok. Daha fazla kitleye ulaşırsın en azından merak eden adamlar okumuş olur. Biz TNT 250 nin fiyatını merak etmiyoruz ki bu zaten her yerde yazıyor. Çinli bir firma tarafından satın alındığını da biliyoruz. Allaha çok şükür okumayı yıllar önce öğrendik ve bu bilgiler merak eden adamlar için internette apaçık ortada.Biz kullanıcı deneyimlerini merak ediyoruz. Bu konu başlığı da bunun için var. En sonunda kızmayı başardım sayenizde gecenin bu saatinde. Motora sahip biri olarak belki birileri motor hakkındaki yorumumu okur ardından birşey sorar cevaplarım yada sahip olan arkadaşlardan farklı yorumlar alırım diye sık sık kontrol etmeye çalışıyorum. Hatta bu saatte işten güçten vakit ayırmaya çalışıyorum ama motor ile ilgili bilgi var mı? YOK. Bir sürü gereksiz bilgi var mı? HEM DE GIRLA. Admin arkadaşlara da bu vesile ile bildirmek isterim ki forumda marka logosu ile açtığınız sayfada kullanıcılarınızın motor hakkında bilgi alması veya paylaşması gerekirken kimin tekerini çevirmeye çalıştığı belirsiz yorumlar ile karşılaşması sizleri rahatsız etmiyor mu acaba?
sakin ol kaplan bizde senin bilgilerinden yararlanırız malum forumda fazla kullanıcı yok ben sana sorayım hemde millet fikir sahibi olur.
1.) vites geçişleri nasıl yumuşakmı sertmi.
2.) denge nasıl düşük hızlarda motor ağırlığı tam ortadamı topluyor.
3.) titreşim varmı
4.) granaj kalitesi nasıl.
5.) üzerindeki lastikler ne marka ve menmunmusun.
6.) yakıt pek tabiki tahminim 100 km 4.2 litre rodajda olduğu için böle düşünüyorum. ama senden duyalım gerçeği.
tekrar hayırlı olsun.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
12 Haziran 2015, 08:34
#148
asimilation adlı üyeden alıntı
Vallahi şaşkınlık içerisinde yazdıklarınızı okumaktan başka bişey yapamıyorum. Hatta bazı arkadaşlar yüzünden bu forumu takib etmeyi bırakacağım büyük ihtimal ile. Çünkü bazılarımız büyük ihtimal ile ya metalurji mühendisi ki bakar bakmaz malzemeyi resminden bile anlıyor. Yada kalite kontrol sorumlusu falan. Ama kimsenin bi halt bilmediği apaçık ortada ona ne şüphe. Herkes tutturmuş çok pahalı o kadar etmez çin malı yok orası öyle yok burası ER6-N bedava verse almam inazumaya binerim amaaan almayın sakın CEO'su Çinli. Merak etme kimse sana bedava vermeyecek bu motoru.Belki bedava bi test sürüşü yaparsın. Ayrıca pahalı diyen arkadaşlar paran yoksa git başka motor al bu kadar basit. Neyi zorluyorsun? Kuba sesini duyup 'aaa görüyor musun bak alamıyorlar dur indirim yapalım' mı diyecek. Motorlu taşıtlar ödediğimiz vergilerden ve yakıt fiyatlarından da anlaşılacağı üzere ülkemizde lüks tüketim arkadaşlar. Önce temel ihtiyaçların neden bu kadar pahalı olduğunu sorgulayacak bilincine erişelim ondan sonra bunlar hakkında konuşalım bence. Sanki kıymanın kilosunun 40tl oluşunu bu kadar irdeliyormuşsunuz gibi oturup adamın getirdiği motora biçtiği fiyatı tartışıyorsunuz ve insanların kullanıcı yorumlarına ulaşmasını dolaylı yollar ile engelliyorsunuz. Adamın CFB150 si var TNT 250 yi yakından bile görmemiş yorum da yorum. Futbol yorumu yap dostum oda bu yorumların kadar boş birşey ama meraklısı çok. Daha fazla kitleye ulaşırsın en azından merak eden adamlar okumuş olur. Biz TNT 250 nin fiyatını merak etmiyoruz ki bu zaten her yerde yazıyor. Çinli bir firma tarafından satın alındığını da biliyoruz. Allaha çok şükür okumayı yıllar önce öğrendik ve bu bilgiler merak eden adamlar için internette apaçık ortada.Biz kullanıcı deneyimlerini merak ediyoruz. Bu konu başlığı da bunun için var. En sonunda kızmayı başardım sayenizde gecenin bu saatinde. Motora sahip biri olarak belki birileri motor hakkındaki yorumumu okur ardından birşey sorar cevaplarım yada sahip olan arkadaşlardan farklı yorumlar alırım diye sık sık kontrol etmeye çalışıyorum. Hatta bu saatte işten güçten vakit ayırmaya çalışıyorum ama motor ile ilgili bilgi var mı? YOK. Bir sürü gereksiz bilgi var mı? HEM DE GIRLA. Admin arkadaşlara da bu vesile ile bildirmek isterim ki forumda marka logosu ile açtığınız sayfada kullanıcılarınızın motor hakkında bilgi alması veya paylaşması gerekirken kimin tekerini çevirmeye çalıştığı belirsiz yorumlar ile karşılaşması sizleri rahatsız etmiyor mu acaba?
CBF150 diyerek lafın banaysa böyle ukalaca yorumlardan hiç hoşlanmam baştan söyleyeyim. Söylediklerimin hiçbirisi boş değildir ama sen anlamak istemediğinden sana boş geliyor. Motorun fiyatını beğenmiyorum eleştiriyorum bundan sana ne ? Daha foruma dün kaydolmuşsun kimin ne olduğunu bilmeden millete sallıyorsun. Yorum yazan Newmoto76 ve Logaritma arkadaşların hiçbiri boş yorum yazmaz, aç oku. Bu motoru fuarda gördüm, inceledim beğendim ama Japon motoruyla aynı fiyata satılıyorsa almadan oturur düşünürüm. Fiyat konusunda ne kadar haklı olduğumu(zu) da zamanla herkes görecek. Evet Kuba veya Benelli, bu motorun fiyatını ya "eşşekler" gibi düşürecek ya da bir iki sene sonra getirmekten vazgeçecek. Şu anda onların da belki haberi yok ama piyasada tutunmaları için tek umutları TNT25, bu motor değil. 2005 senesinden beri Çin motorlarıyla başlayarak bu sektörü takip ederim. Hangi motorun ne fiyattan satılabileceğini gayet iyi bilirim. Bir sürü güzel motor, aptal distribütörlerin yanlış fiyatlandırmasından heba olup gitmiştir. Bunun da öyle olmaması için bu kadar yazıyoruz. Senin paran vardır gider alırsın ama çoğunluk parası olsa da riske girmek istemeyeceğinden almayacaktır. Bizim milet korkaktır, bilmediğinden ürker, parası kıymetlidir, sıfırından pahalıya ikinci el motor satmaya kalkar. O yüzden gidip %90 insan için ne idüğü belli olmayan motora ne kadar iyi olursa olsun 14 bin TL vermez. Belki ben de verebilirim ama çoğunluk vermez. Şahsen bu kadar para verip alacağım motorun da piyasada tutulmamış olması hoşuma gitmez. Bilmem anlatabiliyor muyum ?
Eğer "Sen kendini o distribütörlerden daha mı akıllı sanıyorsun " dersen, sana iki tane video yollayayım da sektörün genel seviyesini bir gör :
https://www.youtube.com/watch?v=itsOlZr0JxI
https://www.youtube.com/watch?v=txzpLbitqIo
Benelli böyledir demiyorum ama Kuba'nın kafası da bunun bir tık yukarısı, çok farkı yok. Ürün sayfalarından anlarsın zaten...
bkz: Kuba sürüş sistemi
bkz: RKS sürüş sistemi
bkz: Benelli sürüş sistemi
-
12 Haziran 2015, 09:52
#149
Bu yazdıklarımızın nesi anlaşılmıyor orasını ben anlamıyorum açıkçası. Tekrarlıyorum Benelli ye kötü motor diyen olmadı bu fiyata ne akla hizmetle satılıyor diyen oldu. Ayrıca Burada motosiklete dair herşey konuşulur buna fiyatta dahil. Asıl fiyat konuşulur çünkü burada satın alma eşiği en önemli unsurdur. Yoksa zaten gider herkes Ducati , Triumph, Aprilia vs alırdı.
Benelli TNT 300 un İngiltere satış fiyatı 3.400 Sterlin, Yamaha R3 ün ise 4,799 Sterlin ??!!!!! Bunu yazdım ben. Benelli dünyada bu kadar değerli bir motosikletse neden ingilterede R25 ten 1.400 sterlin daha ucuza satılıyor.
Bu motor Aprilia olsaydı doğal olarak fiyatınıda tartışmazdık. Konu Benelli fiyatı 14.000 TL bu forumda bu tartışılır.
Distribuyor Seko arkadaşımızın dediği gibi o muhteşem teknik verisiyle "benelli sürüş sistemi" gibi verilerle müşterisini etkileyerek umarım yıl sonuna kadar harika satışlar yaparlar..Ama hiç sanmıyorum. Anket yapalım diyeceğim ama buna bile gerek yok.
-
12 Haziran 2015, 09:56
#150
forumu açıldığı ilk günlerden beri takip etmeye çalışıyorum, iş yoğunluğumdan dolayı biraz ara vermiştim, ama bakıyorumda forum gereksiz yere canlanmış, yanı beklentim kullanıcı yorumları, resimler videolardı ama bakıyorumki karşılıklı atışmalar ile ortaya bi kirlilik çıkmış, daha öncede başka marka kullanıcıları bu foruma girerek bi yönlendirme çabasında olmuştu ama arkadaşım bu motoru heycanla ve merakla bekleyen birisi olarak benim görmek istediğim yorumlar bunlar değil, banane markayı kim satın almış, banane ürün nerede üretilmiş (türkiyede üretilmişse tereddütsüz alırdım o ayrı, onun dışında benim için hepsi ithal hepsi aynı benim için, biraz milli duygularım var) evet piyasaya yeni giren bi ürün için iddalı bi fiyatı var ama önemli olan bunu hak edip etmediği, kalitesi konforu performansı sonra da servisi ve yedekparça durumu. o yüzden motora binmeyen, test etmeyenlerin yorumları şahsen beni pek ilgilendirmiyor, ben dört gözle kullanıcı yorumlarını bekliyorum.
İstanbuldaki arkadaşım almış motordan harika diyor, ama biraz nasıl derler vurdum duymaz mı desem eringen mi desem öyle bi tip olduğu için bütün ısrarlarıma rağmen forumda paylaşım yapmaya ikna edemedim. uğraşamam ben üyelik açmakla resim yüklemekle yorum yazmakla, ben motorumu sürer keyfime bakarım, yüz yüze kim ne sorarsada herşeyini şöylerim diyor.
-
12 Haziran 2015, 10:10
#151
Test yaptırsınlar da biz de kullanıp yazalım.
-
12 Haziran 2015, 10:20
#152
Seko adlı üyeden alıntı
Eğer "Sen kendini o distribütörlerden daha mı akıllı sanıyorsun " dersen, sana iki tane video yollayayım da sektörün genel seviyesini bir gör :
https://www.youtube.com/watch?v=itsOlZr0JxI
https://www.youtube.com/watch?v=txzpLbitqIo
Benelli böyledir demiyorum ama Kuba'nın kafası da bunun bir tık yukarısı, çok farkı yok. Ürün sayfalarından anlarsın zaten...
bkz: Kuba sürüş sistemi
bkz: RKS sürüş sistemi
bkz: Benelli sürüş sistemi
Zaa XD yazasım geldi test videosunu görünce, ibretlik paylaşım. Teker yakarak motor test etmenin yeterince saçma olmasının yanında, motorun arkasını 2 kişi sağa sola sallamaları da ayrı komedi
Kuba sürüş sistemi Benelli sürüş sistemi bunları ne için yazdıklarını senelerdir anlayamadım zaten.
-
12 Haziran 2015, 14:36
#153
bireycell adlı üyeden alıntı
forumu açıldığı ilk günlerden beri takip etmeye çalışıyorum, iş yoğunluğumdan dolayı biraz ara vermiştim, ama bakıyorumda forum gereksiz yere canlanmış, yanı beklentim kullanıcı yorumları, resimler videolardı ama bakıyorumki karşılıklı atışmalar ile ortaya bi kirlilik çıkmış, daha öncede başka marka kullanıcıları bu foruma girerek bi yönlendirme çabasında olmuştu ama arkadaşım bu motoru heycanla ve merakla bekleyen birisi olarak benim görmek istediğim yorumlar bunlar değil, banane markayı kim satın almış, banane ürün nerede üretilmiş (türkiyede üretilmişse tereddütsüz alırdım o ayrı, onun dışında benim için hepsi ithal hepsi aynı benim için, biraz milli duygularım var) evet piyasaya yeni giren bi ürün için iddalı bi fiyatı var ama önemli olan bunu hak edip etmediği, kalitesi konforu performansı sonra da servisi ve yedekparça durumu. o yüzden motora binmeyen, test etmeyenlerin yorumları şahsen beni pek ilgilendirmiyor, ben dört gözle kullanıcı yorumlarını bekliyorum.
İstanbuldaki arkadaşım almış motordan harika diyor, ama biraz nasıl derler vurdum duymaz mı desem eringen mi desem öyle bi tip olduğu için bütün ısrarlarıma rağmen forumda paylaşım yapmaya ikna edemedim. uğraşamam ben üyelik açmakla resim yüklemekle yorum yazmakla, ben motorumu sürer keyfime bakarım, yüz yüze kim ne sorarsada herşeyini şöylerim diyor.
Dostum biz yazdıkta ne değişti ki. Benimde isteğim seninki ile aynı kullanmaya başlayan arkadaşlar bi şekilde yorumlarını ulaştırsalar keşke. Ama onun yerine hala fiyat ve menşei tartışmaları devam ediyor. Zaten alan almış satan satmış.
Bu arada bektanist arkadaşım için seve cevaplayabildiğim kadarıyla cevaplarım aşağıda ama daha önceki yazılarımda da yazdığım üzere benden daha tecrübeli ve motor üzerinde daha fazla vakit geçirebilen TNT 250 sahipleri daha detaylı yorumlar yapabilir ve keşke yapsalar.
1.) vites geçişleri nasıl yumuşakmı sertmi.
Vites geçişleri pürüzsüz diyebilirim.
2.) denge nasıl düşük hızlarda motor ağırlığı tam ortadamı topluyor.
Bu veriyi sanırım benden daha tecrübeli sürücülerden almak daha doğru olur. Ben uzun süredir motor kullanmamış eski bir acemi olarak şuan bu kadar ileri seviyede yorumlayamıyorum.
3.) titreşim varmı
Daha önceki yazımda yazdığım gibi şu ana kadar sadece 105Km/s hız yapabildim ve bu süratte herhangi bir titreşim ile karşılaşmadım.
4.) granaj kalitesi nasıl.
Çok övülen Japonlar kadar kaliteli. Ama sele kaplama kalitesi beni pek tatmin etmedi.
5.) üzerindeki lastikler ne marka ve menmunmusun.
Lastikler NYLON diye tabir edilen lastik tipinde. Vakitsizlikten binemediğim için yağışlı havada deneme fırsatım olmadı ama fırsat bulunca deneyip birşeyler yazmaya çalışacağım. Haricinde yol tutuşu ile ilgili bir sıkıntı sezmedim.
6.) yakıt pek tabiki tahminim 100 km 4.2 litre rodajda olduğu için böle düşünüyorum. ama senden duyalım gerçeği.
Yakıt için de rodaj süresinde olduğum için herhangi bir deneme yapmadım açıkçası. Elde edeceğim verilerin daha gerçekçi olması için biraz daha beklemeyi tercih ediyorum. Ama dediğiniz gibi youtube'da 4.2lt. olduğunu söyleyen arkadaş var. Yine forumda bir arkadaşımız sağolsun ki zahmet edip yurtdışına mail atmış ve ona gelen veride de 3.3lt. olduğu yazmakta
-
12 Haziran 2015, 15:03
#154
asimilation adlı üyeden alıntı
Dostum biz yazdıkta ne değişti ki. Benimde isteğim seninki ile aynı kullanmaya başlayan arkadaşlar bi şekilde yorumlarını ulaştırsalar keşke. Ama onun yerine hala fiyat ve menşei tartışmaları devam ediyor. Zaten alan almış satan satmış.
Bu arada bektanist arkadaşım için seve cevaplayabildiğim kadarıyla cevaplarım aşağıda ama daha önceki yazılarımda da yazdığım üzere benden daha tecrübeli ve motor üzerinde daha fazla vakit geçirebilen TNT 250 sahipleri daha detaylı yorumlar yapabilir ve keşke yapsalar.
1.) vites geçişleri nasıl yumuşakmı sertmi.
Vites geçişleri pürüzsüz diyebilirim.
2.) denge nasıl düşük hızlarda motor ağırlığı tam ortadamı topluyor.
Bu veriyi sanırım benden daha tecrübeli sürücülerden almak daha doğru olur. Ben uzun süredir motor kullanmamış eski bir acemi olarak şuan bu kadar ileri seviyede yorumlayamıyorum.
3.) titreşim varmı
Daha önceki yazımda yazdığım gibi şu ana kadar sadece 105Km/s hız yapabildim ve bu süratte herhangi bir titreşim ile karşılaşmadım.
4.) granaj kalitesi nasıl.
Çok övülen Japonlar kadar kaliteli. Ama sele kaplama kalitesi beni pek tatmin etmedi.
5.) üzerindeki lastikler ne marka ve menmunmusun.
Lastikler NYLON diye tabir edilen lastik tipinde. Vakitsizlikten binemediğim için yağışlı havada deneme fırsatım olmadı ama fırsat bulunca deneyip birşeyler yazmaya çalışacağım. Haricinde yol tutuşu ile ilgili bir sıkıntı sezmedim.
6.) yakıt pek tabiki tahminim 100 km 4.2 litre rodajda olduğu için böle düşünüyorum. ama senden duyalım gerçeği.
Yakıt için de rodaj süresinde olduğum için herhangi bir deneme yapmadım açıkçası. Elde edeceğim verilerin daha gerçekçi olması için biraz daha beklemeyi tercih ediyorum. Ama dediğiniz gibi youtube'da 4.2lt. olduğunu söyleyen arkadaş var. Yine forumda bir arkadaşımız sağolsun ki zahmet edip yurtdışına mail atmış ve ona gelen veride de 3.3lt. olduğu yazmakta
Benim de bu tartışmaya girmemin temelinde sizin düşüncelerinizle aynı düşünceler yatıyor. Tek istediğim adam akıllı ve kayda değer yorumlar, değerlendirmeler yapılması ancak nasıl oluyorsa konu dönüp dolaşıp hiç alakası yokken fiyata geliyor ve alıp başını gidiyor.
Söylediklerinizden yola çıkarak şimdilik eksi bir yanı yok diyebiliriz ancak gerçekten de uzman birinin elden geçirmesi daha sağlıklı olacaktır. Benim esas merak ettiğim nokta yakıt tüketiminin nasıl olduğu ama şu anda da buna net cevap almak ne kadar doğru bilmiyorum çünkü tahminen tüm motorlar yeni alındı ve neredeyse hepsi rodaj döneminde.
-
13 Haziran 2015, 18:08
#155
asimilation adlı üyeden alıntı
Dostum biz yazdıkta ne değişti ki. Benimde isteğim seninki ile aynı kullanmaya başlayan arkadaşlar bi şekilde yorumlarını ulaştırsalar keşke. Ama onun yerine hala fiyat ve menşei tartışmaları devam ediyor. Zaten alan almış satan satmış.
Bu arada bektanist arkadaşım için seve cevaplayabildiğim kadarıyla cevaplarım aşağıda ama daha önceki yazılarımda da yazdığım üzere benden daha tecrübeli ve motor üzerinde daha fazla vakit geçirebilen TNT 250 sahipleri daha detaylı yorumlar yapabilir ve keşke yapsalar.
1.) vites geçişleri nasıl yumuşakmı sertmi.
Vites geçişleri pürüzsüz diyebilirim.
2.) denge nasıl düşük hızlarda motor ağırlığı tam ortadamı topluyor.
Bu veriyi sanırım benden daha tecrübeli sürücülerden almak daha doğru olur. Ben uzun süredir motor kullanmamış eski bir acemi olarak şuan bu kadar ileri seviyede yorumlayamıyorum.
3.) titreşim varmı
Daha önceki yazımda yazdığım gibi şu ana kadar sadece 105Km/s hız yapabildim ve bu süratte herhangi bir titreşim ile karşılaşmadım.
4.) granaj kalitesi nasıl.
Çok övülen Japonlar kadar kaliteli. Ama sele kaplama kalitesi beni pek tatmin etmedi.
5.) üzerindeki lastikler ne marka ve menmunmusun.
Lastikler NYLON diye tabir edilen lastik tipinde. Vakitsizlikten binemediğim için yağışlı havada deneme fırsatım olmadı ama fırsat bulunca deneyip birşeyler yazmaya çalışacağım. Haricinde yol tutuşu ile ilgili bir sıkıntı sezmedim.
6.) yakıt pek tabiki tahminim 100 km 4.2 litre rodajda olduğu için böle düşünüyorum. ama senden duyalım gerçeği.
Yakıt için de rodaj süresinde olduğum için herhangi bir deneme yapmadım açıkçası. Elde edeceğim verilerin daha gerçekçi olması için biraz daha beklemeyi tercih ediyorum. Ama dediğiniz gibi youtube'da 4.2lt. olduğunu söyleyen arkadaş var. Yine forumda bir arkadaşımız sağolsun ki zahmet edip yurtdışına mail atmış ve ona gelen veride de 3.3lt. olduğu yazmakta
ürünün artıları çok anlaşılan, daha çok kullanıcı yorumları gelirse bu formun tadından yenmez o zaman bizlere daha faydalı bi forum olacağı kanaatindeyim, resimler, videolar gelsin artık...
-
13 Haziran 2015, 20:32
#156
Bugün Daelim Roadwin 250 bakmaya gittiğimde bayide bir tane gördüm. Motor gerçekten güzel, malzeme kalitesi iyi. İncelerken şöyle bir detayı farkettim, motorun benzin depo kapağında bulunan ve anahtar deliğini gizleyen ufak kapakçık aynı dükkanda gördüğüm RKS Titanic 150'ninkinin aynısı. Zaten jantlarını da Titanic 200'e benzetiyordum. Bunlara şaşırdım doğrusu acaba bunları da Titanic'leri üreten fabrika mı üretiyor?
-
14 Haziran 2015, 16:19
#157
Selam arkadaşlar.
Benelli TNT 250 motosiklet hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak için foruma üye oldum. İnşallah kısa bir süre sonra bu motoru satın almak istiyorum. Kalitesi, makine özellikleri, görsel tasarımı bana göre çok iyi. İtalyan markası olmasına rağmen Çin üretimi olduğuna dair çok eleştiri alıyor. Bu motosiklet tamamen İtalya da tasarlanmış-geliştirilmiş. QJ firmasının Çin deki fabrikasında üretilmiş. Motor On dergisi bu ay ki sayısında bu motosikletin BN302 modelinin yurt dışında yayınlanan test yazısını yayınladı. Bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlarıma dergiyi alıp okumasını tevsiye ederim. BN302 ve TNT250 300cc modelinde kullanılan lastikler ve cc farkı dışında birbirinin aynısı olduğunu biliyorum. TNT250 nin sertlik ayarlı ters ön amortisör sistemi, sertlik ayarlı monoşok arka amortisör tasarımı, çelik fren hortumları, çift silindirli DOHC ve 4 sübaplı makinesi ile bence verilen parayı hak ediyor.
-
15 Haziran 2015, 17:51
#158
Benim gördüğüm sektörde hatta ülke genelinde bir durgunluk var seçimlerden dolayı. Bu illaki motor satışlarına da yansıyor. Bayilerle konuşursanız anlarsınız zaten. Dolayısıyla Benellileri hatta diğer motorların da satışını sadece motor fiyatına göre değil diğer durumları da değerlendirip yapmalı. Zamanla yorumlar fotograflar videolar gelmeye başlar diye tahmin ediyorum. Güzel motor sonuçta.
-
18 Haziran 2015, 17:45
#159
bende bajaj boxer 150 var
discover 125st ve pulsar ns200'e de bakmıştım boxer almadan önce.
boxer almamın sebebi, aşağı doğru inen yan barların kullanışlı olmasıydı.
nitekim hurdacıcan aldığım eski buzdalablarında bulunan raf ızgaralarını
kesip biçerek motorun her iki yanına kelepçelerle bağladım.
şimdi oralara uyku tulumu, mat, çadır gibi malzemelerimi bağlayabilecek durumdayım.
fonksiyonelliği tercih etmiştim açıkçası
discover ve pulsar fonksiyonellik açısından yetersiz görünmüştü gözüme.
fakat boxerin viter sistemi uzun yol için yetersiz ne yazıkki.
şehir içi, kısa mesafeli dağ-bayır için tamam fakat
uzun yol için başka bir motor almam gerektiğini düşündürdü.
benim motora ilaveten 250 cc ve üzeri bir motor alma fikri oluştu kafamda
bu yüzden Karabük'te bir bayie Benelli tnt250 geldiğini duyunca incelemeye gittim.
satıcı gönülsüz olsa da üzerine şöyle bir oturdum.
yakıt tankından bir karış kadar geride oturmaya çalıştım,
oturağın pozisyonu beni öne öne kaymaya zorladı
indiğimde motor selesinin kaplamasında pli oluşacaktı sanki
selenin durumumu beğenmedim
deneme sürüşü sırasında sele nasıl tepki verirdi, onu da bilmiyorum deneme yapamadığım için
satıcı arkadaşımız aman bir yerleri çizilir diye başımda nöbet tuttu
bu beni rahatsız etti
deneme sürüşü fırsatı vermelerinin gerekliliğinden bahsettim
buna imkanlarının olmadığını söyledi satıcı
kendi açısından haklı olabilir ama tüketici olarak alacağım motorun sürüşünü az çok hissetmek hakkımdır diye düşünüyorum
motorun üzerinde iken motoru hafif ileri geri hareket ettirerek vites geçişlerini deneyebildim
sorunsuz gibi geldi
şasi borularının kaynakları gözüme çarptı, işçiliğin pek iyi olmadığı kanaati oluştu bende.
bir de yan taraflarına nasıl çanta bağlayabileceğimi sordum sataıcıya
"herkes sırtına çantasına alıyor, selenin üzerine de bagajını file ile bağlıyor" oldu satıcının cevabı
bu artçı alma demek; tulumunu, matini, çadırını ve diğer malzemelerini alma demek anlamına geldi benim için
herkesin amacı farklıdır ama, benim ihtiyaçlarım için yanları kullanabileceğim fonksiyonları olsaydı diyorum.
honda nc750x in benzin deposu görüntülü bagajı da güzel bir fikir mesela.
fiyatı çok yüksek hondanın...
bu ara bajaj pulsar ss4000, cs 400 motosikletlerinden söz ediliyor.
Türkiye'ye ne zaman gelir bilen var mı?
Benelli fiyatı ile , güç- performans bakımından karşılaştırabilirdik.
bu ara bana Benelli için verilen fiyat 15 bin TL idi.
sözümona Euro ile alınmış ve Euroya zam gelmişmiş...
altın elbiseli adamın bu motoru incelemesini ve görüşlerini paylaşmasını istiyorum
şu ana kadar rastlamadım nette...
bu motoru almış olan arkadaşların görüşlerini nesnel olarak paylaşmalarını istiyorum.
umarım zihnimizde gerçek verilerle doğru bir imaj oluşur Benelli tnt 250 hakkında.
tekerleriniz düz bassın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
bir de benellinin gidonu tuhaf geldi bana
malzemesi bir yana,
içe doğru verilen açı sanki kısa kollu birileri için düşünülmüş
benim kolumu hesaba katarsak (boyum 180cm)
kolumun doğrulturuna göre ellerimi dışarıya olmak üzere 15 derece kadar döndürmem gerekli
sağ elimi sağ tarafa, sol elimi sol tarafa,
uzun yolda insanın kollanını ağrıtır gidonun bu yapısı
hasılı biraz tuhaf bir durum benim için
bir öğrencimizin cbr 250 sini denedim
bir öğrenci velimizin suzuki inazuma 250'sini denedim
benelliyi deneyememek içimde bir ukde oldu.
denemeden de almak niyetinde değilim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
DÜZELTME
fakat boxerin viter sistemi uzun yol için yetersiz ne yazıkki.
YERİNE
fakat boxerin VİTES sistemi uzun yol için yetersiz ne yazıkki.
DÜZELTME
yakıt tankından bir karış kadar geride oturmaya çalıştım,
YERİNE
yakıt tankından bir YUMRUK GENİŞLİĞİ kadar geride oturmaya çalıştım,
-
18 Haziran 2015, 18:02
#160
Sele konusuna katılıyorum, üzerine binince gidondan uzakta kalıyorsunuz ve öne doğru gidiyorsunuz. Belki de gidonu ayarlamak gerekiyordur. TNT 25'in tutuşu daha güzel, gidon geniş ve güven veriyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)