TNT 250 ile 300 arasındaki farkı anlatabilecek biri var mı ? TNT 300 bir dönem gelmiş sonra geri çekilmiş falan bişeyler söyleniyor.
gazı açtınmı istediğin araya girersin. tnt de aynısını yapman için 1-2 vites düşürmen gerekir. çok anlatılacak bişey değil.
http://tr.aliexpress.com/item/Cranks...659af7fa&tpp=1
bu alınsa 300 cc yapmak için başka neye ihtiyaç duyarsın. yazılım işi tamam. onu hallederiz.
Şimdiye kadar çok fazla değişik marka motosiklet kullandım.yanlız çok çeşit araç kullandım bunların hepsinde de gerekli vites 'ten iki üst vites'te olduğu sürece bütün araçlar bayılacaktır motosiklette benzinle çalışan bir araç olduğu halde gerekli vites olmadığı zaman gerekli hızlanmayı ani gaz tepkimesini vermeyecektir.o zaman crf ile 1.vites ile kalkmaya gerek yok direk üçle kalksin sonra 6.vites'e atsin yürüsün gitsin.böylece süper ara hizlanmalarla devam etsin.
Arkadaşlar ankaradaki servis noktalarından haberi olan var mı? Önceden götürdüğüm iki bayide (Rider Motor ve Işıl Motor-Kuba bayisi) şu an servis listesinde görünmüyor sadece vento motors diye bir yer var.Vento motor hakkında bilgisi olan var mı?
dediğim motoru kullandınmı? yok. bu motorun hemen herkes tarafından kabul edilmiş olan altdevir baygınlığını kabul ediyormusun. yok. ama kendini övmek , var. CRF 1500-5000 DEVİR BANDINDA BENELLİ TNT 250 Yİ HER VİTESTE DÖVER. İÇİNDEN GEÇER. bana burda marka fanatikliği yaptırmayın. diyorum ki trafikte ş.içinde gördüğün boşluğa yolunda giderken atlamak için benelli ile vites düşürmen gerekir. tabi normalde tnt yi trafikte giderken 7000+ devirde kullanıyorsan ayrı. crf de aynı şartlarde araya girmek için düşünmen ve gazı açman yeterli. bunu anlatmaya çalışıyorum. anlatmaya çalıştıklarımıza biraz seviyeli yaklaşırsan sevinirim.
Beton mikseri en iyisi.
Düşük devir için üretilmiş endurolarla, şehirde gezinmelik naked motoru niye karşılaştırıyorsunuz?
Çift silindir, yol motorunun tabii ki düşük devirlerde torku düşük olacak.
TNT 250 12000d/dak çeviren bi makine bu makine ile 6.vites 'te 50 km hızla neden gideyim? Sıkışık trafikte gereksiz viteste neden bekleyeyim.ayrıca bahsettiğin makine cros-endru tarzı bunu nasıl tnt250 ile karşılaştırmayi başarıyorsun.alt devirmiş yok düşündün araya girdin sıkışık trafikte 3. Vitesde iken gazi aciyorsun hop daliyorsun 1ve 2 ikiyi kullanmiyormusun? O zaman Honda boşuna cbr,cbf boşuna üretmiş.
Yaw arkadaş bahsettiğin motorlar farklı kategorilerde ikisini
karşılaştırmak olacak bir şey değil ama ısrarla alt devir deyip duruyorsun burası modial extrem veya yamaha wr sayfası değil ki yanlış yerdesiniz sanırım.
İyi günler.
2 motoru kıyaslamak değil olay. durumu tarif etmek için marka model örnek verdim. yoksa tnt nin rahatlığını, üst devirde gitmek istemesi ayrı tatlar. ben alt devirlerinin gereğinden fazla baygın olduğunu düşünüyorum. sahibi iken iridyum buji taktırdım. egzoz taktıracaktım. sırf bu durum biraz daha düzelsin diye. ilk motoru olacak arkadaşıma tavsiye ettim alt devirleri cansız al, başına iş gelmez diye. kullanım şekillerimiz farklı demekki. ama sürekli üst devirde trafikte dolaşmam. boşluğu gördüğümde değerlendirmeyi tercih ediyorum. buda bana her an elimin altında tork istiyorum demek oluyor. tnt yi sevmesem neden onunla uğraşayim. beğenmedim der geçerim. çok beğendiğim bir motoru ihtiyacıma göre evrimleştirebilirmiyim diye araştırdım. ana fabrikayla yazıştık. bunu burda paylaştık. ki bizden sonra gelen sizlere bilgi olsun diye. neyse. durumu anlamışsınızdır umarım. 2 motoru kıyas eden yok anlayacağınız. biri enduro biri naked.
Karşılaştırdığınız model CRF250L ise o tek silindir TNT 250 Çift silindir. Karşılaştırma olasılığı olmayan iki model var ortada Tek silindir çift silindir farkları anlatmaya gerek bile yok bence. Honda kendini ülkemizde kanıtlamış bir marka üreticisi japon eyw. ama benelli'de yılların italyan markası ülkemizde çok büyük yerlere geleceğine inanıyorum yamaha ve honda'ya bence çok güzel bir rakip fiyatları bu bant aralığında giderse tabi.
Ake yanlış anlaşıldı
Burayı uzun zamandır takip eder ve ake binde bu motoru çok beğendiğini bilirim alt devirlerde ki cansızlık güncelleme ile giderildiyse ben bu motoru yeniden alırım demiş hemen karşılaştırma yapmış gibi tartışma başladı ☺
o zaman, r6, 600f gibi makinalar sürmüş, yıllarca gt250r kullanmış biri olarak bir daha söyleyeyim
bu motorda alt devirde baygınlık yok, iyi atılıyor ve 1-2-3-4. viteslerde deli gibi redline zorluyor alet. o sorun muhtemelen yazılımsal problemleri olan motorlarda var, bu da çözülebilen bir şey
aksiyon kameram olsa gösterirdim nasıl hızlandığını
Konuyu inadına uzatır gibi görünmek istemiyorum ama
İnazumaya bindiğimde benimkinden çok daha iyi hızlandığını görmüştüm.
bir kamera ayarlayabilirsek bakalım o vakit
keramet bizim motorda mı yoksa el yumruğu yemedik te bizimkisi demirden mi?
hayır güncelleme yaptırmadım
başlarda bir iki kere tekleme (rölanti devrinde) yaşadıysam da kusuru benzinde görüp, aldığım yerleri iyi seçtikçe bu problemi yaşamadım
bir de motoru iyi açtım sanıyorum
yağ meselesine de girelim
castrol racing 4t 10/40 ı pek sevmedi bu motor sanki, mobil deneyecem değişimde
gerçekten bu motorları kıyaslar duruma nasıl düştüm anlamadım. motoru ilk alanlardan sayılırım. severek kullandım. ihtiyaçtan sattım. yeniden alabilirim diyorum. tek silindir ve çift silindirin farkını çok şükür biliyorum. vakti zamanında sym wolf 250 den er6 n e geçmiş biriyim. ondada madem alt devirde böyle gidecek neden wolf ü sattım diye düşünmüştüm. üst devirler kesinlikle daha iyidir ancak alt devirler sakin sonuçta. inazumada kullandım. onun alt devir performanıda bizimkinden daha iyi. ondada bizdeki gibi üst devir yok ama. kıyaslama en güzel 2 tnt ile kalkılırsa olacak gibi. varsa bir imkan denemeni isteriz @tigermbz . sırf bu şikayetimden dolayı egzoz değiştirecektim. iridyum buji taktım. ki daha 4000 km de. hava filtresi değiştirecektim. 300 cc nasıl yaparız diye araştırdık. fabrika ile yazıştık. dişli değiştirmeyi düşündüm. neyse. kıyas edilen bişey yok. örnek vermekti amaç. tekerleriniz düz bassın.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)