Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
sevgili bosix; radyatör koruman hayırlı olsun.
bu arada lastikleri değiştirdim. daha öncede sym wolf ümde 8000 km kullandığım michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.
bursada bitane tnt250 çalınmış. ama sonra bulmuşlar. kaza yapmışlar, kafa grenajı değişecekmiş sanırım. parça bekliyorlarmış. uzun sürdüğü söyleniyor.
Reklamlar
-
ake adlı üyeden alıntı
bu arada lastikleri değiştirdim. michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.
İyi yapmışsın ake, kazasız belasız kullan. O güvensizlik bende de var, dönüşlerde ıslak zeminde filan, tedirgin oluyorum. CBR250 kullanan arkadaşım Pirelli Rosso tavsiye etti, yumuşak lastikmiş çift hamurmuş radyalmış filan. Benim aklımda da Bridgestone Battlax var ama piyasada bulabilirsek tabi.
Bakalım orjinal lastiklerle biraz daha idare edeyim, mutlaka değişecek lastikler.
-
Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.
-
ake adlı üyeden alıntı
sevgili bosix; radyatör koruman hayırlı olsun.
bu arada lastikleri değiştirdim. daha öncede sym wolf ümde 8000 km kullandığım michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.
bursada bitane tnt250 çalınmış. ama sonra bulmuşlar. kaza yapmışlar, kafa grenajı değişecekmiş sanırım. parça bekliyorlarmış. uzun sürdüğü söyleniyor.
rosso2 piyasada satılan en yumuşak hamurlu lastiklerden biridir, ısınması için uzun mesefelere ihtiyaç duymaz aksine kısa mesafelerde de ısınabilir,yumuşak hamurlu olduğu için viraj performansıda sonderece iyidir.sert hamurlu lastikler ısınmak için uzun mesafelere ve yüksek süratlere ihtiyaç duyar, ancak sert olduğu için ömrü uzundur ama nekadar güvenilir tartışılır.sizin satıcı lastikten pek anlamıyo herhalde
-
emrezaim88 adlı üyeden alıntı
Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.
Tnt 250 de lastikler 110/70-17 140/70-17 dir 60 yazsigina bakmayin kitapcikda da boyle uzerinde gelen lastiklerde rosso 2 taktim ben
-
kara_kule adlı üyeden alıntı
rosso2 piyasada satılan en yumuşak hamurlu lastiklerden biridir, ısınması için uzun mesefelere ihtiyaç duymaz aksine kısa mesafelerde de ısınabilir,yumuşak hamurlu olduğu için viraj performansıda sonderece iyidir.sert hamurlu lastikler ısınmak için uzun mesafelere ve yüksek süratlere ihtiyaç duyar, ancak sert olduğu için ömrü uzundur ama nekadar güvenilir tartışılır.sizin satıcı lastikten pek anlamıyo herhalde
bahsi geçen lastiklerin yetkili satıcısı. firmaların eğitimlerine , ürün tanıtımlarına katılan, motora binen, konuyla ilgili bir arkadaşım olur kendileri. anlatılanları sizlerle paylaştım. inanıp inanmamak sizlere kalmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
emrezaim88 adlı üyeden alıntı
Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.
arka jant ofsetli (geniş) olduğundan 150-160 ebat daha iyi duracaktır. 140 ta yanaklar dik kalıyor. lastik janta doğru bombe yapmıyor. bidaha lastik değiştirsem arkayı 150 bakardım.sizinki 300 lük ise istenen ebatları takınız bence.
-
Bosix adlı üyeden alıntı
Tnt 250 de lastikler 110/70-17 140/70-17 dir 60 yazsigina bakmayin kitapcikda da boyle uzerinde gelen lastiklerde rosso 2 taktim ben
ake adlı üyeden alıntı
bahsi geçen lastiklerin yetkili satıcısı. firmaların eğitimlerine , ürün tanıtımlarına katılan, motora binen, konuyla ilgili bir arkadaşım olur kendileri. anlatılanları sizlerle paylaştım. inanıp inanmamak sizlere kalmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
arka jant ofsetli (geniş) olduğundan 150-160 ebat daha iyi duracaktır. 140 ta yanaklar dik kalıyor. lastik janta doğru bombe yapmıyor. bidaha lastik değiştirsem arkayı 150 bakardım.sizinki 300 lük ise istenen ebatları takınız bence.
Benimkide 250 lik ama jantlar aynıysa ben 150lik bir lastik bakayım dediğiniz gibi ,teşekkür ederim yorumunuz için
-
bende ısrarla motorun lastiklerinden çok memnunum ilginç şekilde yatırıyorum frenlemede vs gayet güzel şimdilik değiştirmemeye devam
-
ayns adlı üyeden alıntı
bende ısrarla motorun lastiklerinden çok memnunum ilginç şekilde yatırıyorum frenlemede vs gayet güzel şimdilik değiştirmemeye devam
Rosso 2 ile bende yatırmaya basladım valla ; bugun bır de zıncır temızleyıp yagladım oh bebek
-
yatırmaya bende yatırdım fabrika lastiklerini .nekadar yattığımla ilgili fotoğraf paylaştım. ama arka fren ketlenmiyormu? madem yatırıyorsunda bazı virajlarda arka tekerin hafiften bırakıp tekrar tuttuğunu hissetmedinmi hiç? ıslak zeminden geçince tedirgin olmuyormusun? büyük bir tehlike atlatmadım ama bunlar beni rahatsız ediyordu. o yüzden değiştirdim ;)
-
-
cok guzel olmus lınkını de paylasırmısın
-
Bosix adlı üyeden alıntı
cok guzel olmus lınkını de paylasırmısın
Sağol, teşekkürler.
http://m.aliexpress.com/item/32409648535.html
-
lianus adlı üyeden alıntı
link için teşekkürler, carbon görünümlü olanından ben de sipariş ettim.
-
cario adlı üyeden alıntı
link için teşekkürler, carbon görünümlü olanından ben de sipariş ettim.
Teşekkürler.
-
Bu arada rodaj bir kaç hafta önce bitti. 1300 lü kmlerdeyim ve motosikletin açılmaya başladığı hissediliyor. 7000 ile 11000 arasında kullanmak çok keyifli. Hem ses hemde ivmelenmesi gayet güzel. Özellikle biraz gazladıktan sonra kompresyona bıraktığınızda egzozdan gelen patırtılar çok neşeli. Bu cc hacminde böyle bir ses üreten bir makine daha sanırım yok. Görenler gerek boyutları gerek sesi dikkate alarak 250 cc olduğuna şaşırıyor. Git gide birbirimize daha çok ısınıyoruz.
-
gun gectıkce aynı duyguları bende paylasıyorum senınle " cario "
hatta stıckerları soktugum ıcın bu kaclık abı sorusu cok gundemde :D
cevap hep aynı sana 600 bana 250cc dıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
kurcalamaya devam :D
-
Benellin orjinal italya sitesinde 250 cc için bu dökümana ulaştım ön lastik için 110/70 veya 120/70 R17 arka lastik için 140/70 veya 160/60 R17 takılabileceği bilgisi var bu doğrumu ?
Kaynak için buraya tıklayın.
-
Kitapciginda yazani tak bence 110-140
-
27 Ekim 2015, 20:51
#1000
Arkadaşlar benden size tavsiye o koruma topuzlarıyla motor düşerse rahatlıkla şasiyi eğebilir. Marka topuzların dizaynlarına bakın hep dairesel veya dairesele yakın daha kısa ve daha ince topuzlardır. Ucuz diye takıp şasiyi yamultup motorunuzu pert edersiniz.Şasi tamir edilmez, ediyorum diyende yasa dışı iş yapıyor birine satsanız farketse suçu var bu işin bir sürü gereksiz sıkıntı dert. Daha kısa topuz veya koruma demiri kullanmak en doğrusu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)