Dün ortaköyde gordum baya diri duruyor motor
Hayırlı olsun italyan iyidir piyasaya bajaj diye hint motoru girdi adamlar 2. eline 8000/9000 tl fiyat çekiyor bunun birde mazisi var bunun yanı sıra italyan makinaları gayet sağlam makinalar aklıma yatmadı dersem yalan söylerim. :D en çok şu milleti bajaj pulsar 200 ns ile düdükleyen kuralkanın düşceği duruma seviniyorum
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
bajajım yok onu belirtiyim en başda .. ama doğrularıda yazmak lazım .. bajaj dediğiniz motor bugün hindistanda ducatiye motor parçası üreten firma kaldıki aynı motor yani bajaj pulsar kuzey amerikada filipinler endonezya gibi ülkelerde kawasaki pulsar olarak satılıyor şimdi kawasakiyide burun kıvıra bilirsiniz tabii..
ikinci eli 6-7 bin tl den başlıyor motor çok sattı 8-9 bin tl de çeken olur o doğal arada her zaman fazla fiyat isteyenler olur.. bajaj kendini ispatladı 20-30 bin km motor kapağı açılmadan yol yapan kuryeler var.. halada sürüyorlar ..
italyan makineleri sağlam demek iddalı aprilla'ların sıkıntılarını dünya alem bilir keza gileralarında öyle. piaggionunda yorgunu adamı sağlam üzer.. italyanın parçası çok pahalıdır. arkadaşımda piaggio x8 var arka stop kırıldı çıkmasını ancak 200 tl ye bulduk.. benelliyi bilmem yazdığım şeyler benelli dışı..
Dediklerine katılmıyorum anlamıyorumki ne istiyorsun kuralkan sana motoru bedavamı versin yok 200 ns le dudukluyorlarmıs falan lafını bilde konus arkadasım ben cbr 125 veya 250 alacakken neden pulsar aldım kuralkanmı geldı kanıma girdi verlıgımdan bile haberleri yokken tipini begendim hosuma gitti aldım ve ayrıca benellı iyi motordur kötudur diyemıyeceğim bu işler zevk işidir adam begenmış almış kazasız kullanmak nasip olsun ama ben tipini begenmedım gelelım pulsar sayfasına yazdın tnt25 e 250cc tek silindir 24 beygır makına pulsar 200 cc ve 24 beygir şimdi bakarsan bu daha fazla tork ve gelişmiş motor teknolojisini gösterir pulsarın tnt25 200 ns arasında secım yapacak olsam 200 ns 10.000 tl bile olsa gene 200ns alırdım benellı pıyasaya yenı gırdı halıyle fıyatları uygun olacak al kardesım butcen varsa yatırım yap üç beş ay sonra fiyatları alır başını gider
Konuyu iyi algılamak lazım Bajajın yurtdışında satış fiyatına bakmak lazım türkiyeye giriş fiyatına bakmak lazım ötv kdv gibi rakamlarıda ekledikten sonra kar marjının seviyesini görmek lazım. ve bundan sonra konuşmak gerekir piaggio dediğiniz motor 2 tane arkadaşımdada var biri piaggio skipper 150 cc 2003 model diğer arkadaşımda piaggio beverly 300 cc 2011 veya 2012 model emin değilim modelinden skpperi beraber aldık 2014 yılında ilk sahibinden 2100 km de hemen tamirciye götürüp yağının lastiğini değiştirdik tamirci yakın bir arkadaşımız ilk dediği lafı söylüyorum hayatımda söktüğüm 2. en temiz motor sonrasında söylediği laf daha ilgi çekiciydi piaggio bakımlarını zamanında yapıldımı tamirci düşmanıdır lastik değişimlerinde görürüz ancak bu makinaları dedi.
piaggio beverly 300 olan arkladaşda daha önce yamaha xmax 250 mono desing vardı konuştuğumuzda mono desing kullanım açısından hantal yakıt konusundada pompacıyla daha sık görüşmemizi sağlayan bir etkendi beverly 300 cc olmasına karşın hem daha hafif hemde yakıt konusunda daha cimri
1 italyan markasının 2 farklı modeli 2 side az yakıyor skipeerin tek dezavantajı yakıt tankı küçük
aprilla demişsiniz çok bilgim yok siz öyle biliyorsanız itimat etmek lazım bilgim yok
şimdi zart mı der zurtmu der zurnanın deliği görücez Bajaj Pulsarın 200ns modeli ile ilgili burda sayfa açılmış kullanıcılarda ortak sorunlarını konuşuyor veya çare üretmeye kalkıyor bende okuyor ve izliyorum nasıldır diye motor zırıltısı denge sensörü gösterge paneli arızası aklımda kalanlar 2 litre de 100 km abartı olduğuda yazılanlardan ortalamasının 3 litre uzun yolda 2.2 ye kadar düşende olduğunu söyleyen var kullanıcılarından ben burda kullanıcıyı suçlamam bir makina piyasaya girmiş pek tabikide bunu denemek ve makinadan haz almak ister benim değindiğim nokta biraz düdüklendiler malesef ben bile beğenmiştin ilk etapta AE de al baba bu motoru gideri var diyince düşünmedim değil.
yalnız kuryeler 20.000 30.000 motor açılmadı diyorsunuz çinli 20.000 30.000 oda motoru açılmıyor bakımlarını yaptıktan sonra bu marifet değil.
ben özellikle diyorumki bajaj için yazıyorum Kuralkan Bu kafa yapısıyla giderse Hyosungun kaderi ile yüzleşir bajaj
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
dün servisimde sıfır montaj yaparlarken gördüm aleti,gerçekten 600lük gibi durup öyle çalışan bir motor ama 14bin fiyatlı oluşu cazipliğini azaltıyor.Şöyle bir üstüne oturup sınadım aleti çok seri bir makine,ne akdarda aleternatif 250lik naked diyebilceğim bir alet olsada 14binlik fiyatı çok kazık olmuş gerçekten.
Anlama kıtlığı malesef herkesde var ben kuralkan motoru bedavamı versin dedim lafımı bilerek konuştuğum için yazıyorum edep dersi vermek herkese has bir olay değil olduki ben burda kullanıcıları suçlamadımda he sen diyorsanki ben kuralkanda çalışıyorum savun tabi.
arada çok büyük bir fark var ne farkı derseniz kalite farkı bunu ben demiyorum kullanıcılar diyor birde şöyle bir durum var KTM den örnek verildi bu makinalarıda bajaj yapıyor diye katılıyorum bajaj yapıyor fakat bir farkla KTM kullanılan malzemeden dizayn şemasına kadar kendi gönderip yaptırıyor nasılki bazı Japon makinaların çinde üretildiği gibi Fakat kalite standartları var hemen bir örnek vereceğim fort otosanın gölcükte fabrikası var 1999 depreminden sonra kuzenim orda mimar olarak inşaata başlamıştı bir gün bende gittim onunla yapılan çalışmaları filan gezerken büyük preslerin olduğu bir alan geldik baya şaşırdım çok büyük bir alandı çalışanlarla konuşurken büyük pres makinaların birinden bir parça çıkardılar sonra farklı bir şey taktılar bende sordum bu ne hocam kalıp dedi baktım aynı tarzda başka bir kalıp takıldı herşey aynıydı dikkatli baktığımı gören çalışan sormadan kendisi söyledi avrupaya üretilen araçların kalıbıydı sökülen şimdi yerli üretime çıkan araçlar için kalıp takıldı ben şaşırmış dinlerken meğer avrupa standartlarına uya bilmesi için kaporta ve koltuk arkası paslanmazını farklı bir milimlikde olması gerekiyormuş iç pazarda böyle bir zorunluk olmadığı için malzeme daha ince oluyormuş şimdi o bahsettiğiniz makinanın granajını KTM granajı ile karşılaştırn ne demek istediğimi anlarsınız
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
seninle bu işi polemiğe dökmek istemiyorum ama anlama kıtlığı konusunda aynayı kendine çevirmeni tavsiye ederim.anlamadığın bir nokta bajaj pulsar 200 ns ktm degil yada x bir marka.neyi kıyasladıgın noktasında hem fikir değilim italyan kalite falan diyorsun doğrudur bu kanıya nerden vardın binip veya test ettinmi bajaja yada kötü diyelim mesela neye göre kötü test ettinmi sorunlar her motorda çıkabılıyor stop etme diye ekrem bey kac kere servise gidin dedi.Bana kullanıcı özelden yazıyor bende sorun su bu servise gittilermi o arkadaslar kullanıcı hatasından kaynakla stop etmeler var serviste bununla ilgili bilgiler verildi vıdeo atan arkadaslar var izliyorum kullanımdan kaynaklı benim sorunum aküden kaynaklı beyin resetliyordu ama çözümü var şuanda sorunsuz kullanıyorum.bu arada kuralkanda falan çalışmıyorum tek bağım müşterisi olmam açıkcası onlardan beklentimde yok senin şuan benelli için söylediklerini zaten kuralkan zamanında yaptı piyasa girdi fiyatlar düşüktü isim yaptı arz talep arttı artık biz varız dediler ve fiyat artısını yaptılar bunu benellıde yapacaktır ticaretten anlamadıgında bu noktada kesinleşiyor bak her malın bir fiyatı vardır ve alıcısıda nasıl kı kask veya ekıpman alırkan butcem bu kadar ne alabılırım diyorsak ve butceye uygun ekipman alıyorsak bu iş böyle sen 150 liraya kask alıp 500 luk kaskla aynı olmasını beklemeyeceksın bizim sürekli söylediğimiz birşey fiyatına göre oldukça iyi bir motordur pulsar 200ns bence 10.000 i hakediyordur sen kalkmıs ekrem abiye mj göndermeler adam ne yapabılır ? oda orada çalısan ve bu sekılde firmaya ve ekrem beye yuklenmen doğru birşey değil.edep kısmına gelicek olursak edebin belli dudukluyorlar alanlar duduklendi gibi konusman hiç hoş değil ben sana diyebilirim sen bana ne demek istiyorsun diye ama sana turabinin iki lafıyla karşılık vericem
1 Bizi edebimiz susturur senin gibi edepsizler değil.
2 İnsansa notunu,Hayvansa otunu vericen..
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Bir insan kendiyle çelişmeyecek öncelik noktası bu.
kullanıcıların karşılaştığı sorunlarla ilgili yazdım kalite meselesi bence insan kalitesiyle alakalı
hangi kalitede yaşamak istiyorsan o kalitede değer verilir bu sizin tercihiniz
zaten hem fikir konusunda aynı düşünceleri paylaşamayız muhalefet olmak için yazıyorsun buda bir seçim
ben bu makinayı kullanma konusunda eleştiremem haddim değil
verdiğiniz ücret konusunda da eleştiremem çok paran varsa 15000 tl de ver buda sizinle alakalı
yalnız ülkeye giriş fiyatı ötv kdv dahilinde istenilen fiyatın milleti düdükleme zihniyeti olduğunu söylüyorum buda benim düşüncem
sadece düşünmemmi hayır bilgim doğrultusunda konuşuyorum bunu
bajaj tutulduğu için fiyatı yükselmedi dolar kuru arttığı için kuralkan kar marjını düşürmemek için fiyatı yükselti
bilginizi veya bildiğinizi sandığınızı tekrar araştırın
kasktan örnek vermişsiniz işlevlik ve kalite isim üzerinden konuşmak lazım fiyat için Nolan Mesela
sizin savunduğunuz kuralkanla ilgili iyi bir araştırın öyle tartışalım kulaktan dolma değil bilgiyle konuşalım
ticaret konusunda konuşmaya değer bulmuyorum önce ticaretin ne olduğunu öğrenmeniz gerek
son olarak bahsettiğiniz şahsı tanımıyorum Turabi demişsiniz atanızmı ?? sözü ile karşılık veriyorsunuz
felsefe güzeldir yapmazsan dahada güzeldir Nokta
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
algılama kısmını geçdim sorun yok üstüme almıyorum.. dedikleriniz ve ustanın dediği doğru bizim arkadaşın piaggio yuda 20 binde aldı önceki sahibi düzenli bakımlarını ve büyük bakımını varyatör falan değişmiş biz servis secereli aldık halada sürüyor ama sanırım biri geri geri giderken motora arkadan çarpmış motorun arka stop dağılmış kırılmışdı yada biri bilinçli yapdı neyse sıfırına bakmadık bile direk çıkmasını aradık çıkmaları bile 200 tl idi sıfırını düşünemiyorum. demeye çalışdığım şuydu italyanlar iyi güzel bende çok severim italyan ama tek almama sebebim hep pahalı parça ve servis korkusu olmuşdur..
benim savunduğum bir şey yok yanlış anlaşılmasın.. fikrimi beyan ediyorum..
bana göre 250 cc lik motor iki tipdir ya kalıcısındır 250cc de yada geçiş motoru olarak görürsün gidicisindir..
kalıcı nasıl olunur yüksek ihtimal hacime doyarsın yüksek hacimler alırsın sürersin bir noktada doyarsın. ve motorun keyfine tadına varabilmenin yolunun bol bol yol yapmak olduğunu anlarsın.. bol bol yol yapmanın yolununda akaryakıt yakıt tüketimi ekonomik az olan motorlardan geçdiğini anlıyorsun.. sürata doymuşsan yada süratle işin yoksa alırsın güzel kaliteli bir 250 cc lik kalıcı makine olarak onu uzun yıllar sürersin.. ona yaptığın her tür masrafda helaldir..
birde geçiş motorcular var anlatmaya gerek yok gerçek şu ki 250 cc hacminin kullanıcı kesmini oluşturan esas kesimde bu kesim.. geçiş motoru olarak görüp motora yeni başlayanlar.. bu insalar yatırıcak motoru düşücek hatalar yapıcak ki öğrenicek.. o zamanda ben hep şunu diyorum marka modelde demiyorum elden hızlı çıkabilicek parçası bol ucuz motordanda soğutmıycak bir motor ... çünkü bazı çinliler motor keyfinden çok ızdırap oluyor insana devamlı servisde orasını burasını değiştir vidasını sık.. buda yeni başlıyan adamı soğutuyor.. ve ne yazık ki bütün motorları böyle sanıyorlar..
ben benelliye en ufak fiyatı dışında olumsuz bir laf etmedim. ben fiyat politikasını yanlış bulduğumu söyledim bu benim fikrim.. eski marka olabilirsin kaliteli bir marka olabilirsin ama türkiyeye yeni girmişsen ilk defa girmişsen sen türk halkı için yeni bir markasın.. ve gidipde türkiyede pazarda 20-30 senedir bulunan markalarla aynı fiyatları istemen bana tuhaf geldi sadece.. en azından biraz müşteri toplamak için ilk etapda 10-12 bin civarında satış yapsalardı çok güzel satardı.. güzel bir ikinci el pazarıda olurdu.. sonra artırırlardı ufak ufak tuttdukça marka .. yapanları biliyoruz işte . ben tek olumsuz bunu söyledim..
fiyatı bende sizin gibi eleştirecektim fakat teknik özelliklerini okuduktan sonra ağzımı kapadım
iki tane 250 cc ile giriyor pazara birde 600 cc
tek silindir 250 cc olanı 3115 euro totalde 9000 civarına geliyor
çift silindiri biraz farklı egzoz ve öndeki çift disk ilk göze çarpan kasa olarakda biraz daha büyük 600 lük gibi sanki
4913 euro 15000 civarına geliyor peşinde bu rakamı aşağı çekerler diye düşünüyorum
saygılar
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
bilmiyorum ben en son motorumu tdm mi 9 bin tl ye sattım kaya gibide motordu yağını suyunu koy dünya turu atardı.. 250 cc ye bu rakamlar bana tuhaf geliyor..
benellinin ülkeye geliş fiyatı nedir?
benellinin kaç tane servisi vardır?
benellinin kaç tane bayisi vardır?
benellinin yedek parça fiyatları nedir?
benellinin rutin bakım aralığı ve fiyatları nedir?
bunları biliyormusundur acaba merak etmekteyim muhalefet için yorum yazıyorsun diyorsun sana yazdıklarımla alakalı cevap bile veremedin doğru duzgun yaptıgın sey laf kalabalığı sadece
bajajın türkiye genelinde kaç bayi ve servis ağı vardır biliyormusun?
kuralkanda kaç tane çalışan kaç kişi ekmek yiyor biliyormusun?
servis ve yedek parça fiyatları?
sen kendi çapında hindistandan şu fiyata çıkmış ulkemize şu fiyattan gelmis o köstürmüş bu bindirmiş laf kalabalıgı kardeşim işine gelirse kafana yatarsa butcene uyarsa alırsın.
isine gelmiyorsa adam gibi işine bakarsın burda bir ismi yada firmayı hedef alamazsın benellinin ilerleyen zamanda fiyatının artmayacagını nerden biliyorsun
adam burda intercom bakıyo 400 lira e-bay dan alıyor adama gelıyor 200 lira ee ozaman bu satıcalarda hiç birşey kazanmasın alıp almamak senin elinde formlarda ağlamana gerek yok sadece
dikkat ettiysen bana senden baska yazan yok sana ise laf anlatmak isteyen çok çok zekiyiz ya hani bazen susmak en büyük erdemdir denesen diyorum..
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
benelli geldi gelmesine de 14.300 ne lan.Bu ne özgüven patlaması böyle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14819682/detay
Malzeme kalitesi, teknik verilerin doğruluğu ve konforu hakkında yorum yapamayacağım, fakat;
Görüntü muazzam be,
Çıplak tüp şasi ve işçiliği, ardına bağlanan alüminyum şasi ve mono süspansiyon, süspansiyon çamurluğun içinden geçip arka maşayı tutuyor.
Önde çift papatya diskler
Upside down amortisörler
Kallavi radyatör kanatçıkları
Motor bloğu kısmındaki derli toplu yapı
Kibar ve ben burdayım diye sırıtan krom egzoz
Kaliteli duran sele yapısı ve kırmızı dikişler
Beğenmediğim kısım ön far ve aynalar oldu. O tasarıma biraz sıradan kaçmış.
Ben motora bak bak doyamadım vallahi, sabahtan beri fotolarına bakıyorum. Hangi japonda bu kadar detay var Umarım İtalyan kalitesi de mevcuttur. Servis ağı ve yedek parça konusunda sorunsuzluk sağlanır ve motor da kendini kanıtlarsa, ve tabi teknik veriler doğruysa İnazuma'nın yüzüne bile bakmam, seneye bundan bir tane çekebilirim Ama tabi göründüğü kadar kalite ve randuman yoksa alınmaz, güzellik karın doyurmuyor .
Aslında CBR250 den 300 lira pahalı olması mantıklı gücü kuvveti yerinde tipi hoş ayrıca Honda'yı alsan çalarlar yerinde durmaz bunu alsan çinli der yüzüne bakmazlar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)