Sele ve amortisorden ben cok memnunum valla
Bir guzellik kusmi fiyat ise eski euro kurundan 12.900/500 tl fiyattir yeni gelecek leri bu fiyata kimse vermez ;)
Sele ve amortisorden ben cok memnunum valla
Bir guzellik kusmi fiyat ise eski euro kurundan 12.900/500 tl fiyattir yeni gelecek leri bu fiyata kimse vermez ;)
konuyu bi okusan hepsinin cevabını bulacaksın aslında. alacağın motoru hiçmi merak etmiyorsun.
amortisör konusunda çok konforlu.
selesi güzel, ama motor sonuçta. 1-1,5 saat sonra mola ister uzun yolda.
vites geçişleri ilk aldığımda daha yumuşaktı. şuan biraz kemikli diyebilirim. sert dersem kawasakinin (er6n) vites geçişleri için başka bi tabir bulmam gerekirdi. ben rodajın sonuna geliyorum. yağ değişiminden sonra tekrardan biraz yumuşayacaktır.
Merak etmezmiyim merak ediyorum tabiVerdiğin bilgiler için teşekkür ederim ake genede kullanıcısı olan arkadaşlar son durumu belirtirse sevinirim iyi günler.
yaklaşık 800 km oldu vites geçişlerinde bi sıkıntı yaşamadım, gayet akıcı geçiyor. vites oranları bana da biraz yakın geldi. selesi ve süspansiyonu gerçekten rahat. hergün beşiktaş maslak arası canalıcı trafikte kullanıyorum ve kalıbına, ağırlığına göre yoğun trafikte aralardan geçişleri gayet rahat. görünen kalite çok iyi, ama km yaptıkça kendini gösterecek. bu fiyata alınacak en mantıklının ötesinde en iyi motor diyebilirim. hatta her ışıkta veya her durduğumda insanların "aaa bu neymiş" ile başlayan sorularına cevap vermekten sıkıldım diyebilirim
arkadaşlar bir arkadaşımında benellisi var ve kendisine olabildiğince orjinalliği bozmadan motorunu düşme ve devrilmelere karşı koruma amaçlı aksesuar yapmaya çalıyor.isteyen arkadaş olursa uygun fıyatlı yardımcı olabiliriz.maksat oda kendi bütçesine katkıda bulunmuş olucak.takozlara ve kaldırma aparatlarına her türlü isim yazılır.sırada gidon topuzu var onada istediğiniz yazıyı yazdırabılır veya istediğiniz herhangi bir modelı bıze ulaştırırsanız aynısını uygun fıyatlı yapabiliriz.detay için özeldem ulaşa bilirsiniz fiyat olarak piyasadan uyun olacagı kesın.örnek resimlerde mevcut.
resimde dışta duruyor ama ayak pegleri ile aynı hizada
O takozlarla düşüldü mü şasi gider. Takozların görevi motoru korumaktır, sürücüyü değil. Düşüldüğünde muhtemelen bağlantı noktasından kırılacaktır, kırılmasa da bağlantı yerini yamultacaktır.
dediğim gibi daha bunlar deneme ama sanırım zaten baglantı yerlerı orjınal takoz yerı ve bence o kadarda zayıf değildir.hemen düştüğünde şaseyi eğecek kadar.çünkü bunu yapan eğer bu baglantı yerini onun için yamışsa mutlaka bunları hesap etmiştir.tabi eger o baglantı yerleri takoz takmak için düşünülmemişse olabilir ve uç kısmı plastık olabilir.gidon topuzuda yapıldı bu konudaki yorumlarıda alabilirmiyiz.ona göre geliştirelim bunlarada yazı yazılabılır
Nerdesiniz paylaşımlarınızı bekliyorum .Burada bende kararımı verdim eğer bayiyle anlaşırsam büyük ihtimal alırım hayırlısı artık.
Ben elcik degistircem kendim yapabilirmiyim acaba ?
Youtube da videolari izledim de gaz kolu biraz garip geldi ?
KTM Duke 250 ABS alma arefesindeyim ancak yazdığınız şu sorun dikkatimi çekti, özellikle çok yakın bir abimin Benelli bayisi olması ve TNT 250'ye olan yakınlığımı göze alacak olursak; alacağım motoru seçmemde çok önemli bir neden olacak..
KTM'deki bu kronik hata hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilir veya bu konunun geçtiği başlık varsa yönlendirir misin?
Teşekkürler..
bahsettiği sorun sanırım tork eksikliği diye tarif edilebilir. alt devirde gaz açtığında alt vites istiyor. yoksa motor silkelemeye başlıyor. bunu tek silindir olmasına ve daha çok beygir almak adına belkide torktan feragat edilmiş olabileceğine bağlıyorum. mesela tnt250 vites oranlarının yakın olması ve çift silindire sahip olmasından dolayı (bence) alt devirde gaz açıldığında öyle rahatsız edici bir silkeleme olmuyor. tamam hemen toparlayıp hızlanmıyor ama rahatsız edici bir durumda yok. (tnt250 max beygiri üst devirlerde veriyor)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
vites göstergesi elime ulaştı az önce. montajdan sonra bilgi veririm.
koruma demirleri ve çanta demirilerini çekip koyucam ancak hafta sonu yağmurlu geçti. motor rezil durumda. temizleyip çekeyim diyorum. ayrıca radyatör korumasını bu hafta takıcaz sanırım. yan çantalar eksik halen. tamamlansın hepsini kokayım diyorum.
vites göstergesinin montajını video olarak çekermisin ve ya kare kare cekersen super olur
Cevap için teşekkürler, ake. Aslında bugüne kadar hiç araştırmamıştım; ancak kalitesinin yüksek olduğu hakkında bir şeyler duymuştum. TNT250 sahip olduğu;
- 2 silindir DOCH motoru,(+Performans)
- Hidrolik Süspansiyonu, (+ Komfor)
- WET Multi-Plate Clutch - Kaydırmalı debriyaj dedikleri bu oluyor galiba (+Performans&Komfor)
vs özellikleriyle ilk bakışta almak istediğim KTM Duke 250 ABS'ye göre daha iyi bile denilebilecek özelliklere sahipmiş gibi duruyor. aklıma takılan şey ise, gördüğüm kadarıyla ABS bulunmuyor bu motorda, doğru mudur? Eğer öyleyse, büyük şehirde ve 4 mevsim kullanmayı planladığım motor için sürüşte büyük bir meydan okuma gibi bir durum bu aslında..
Kronik olarak karşılaştığınız sorunlar hakkında bilgilendirebilir misniz?
Bir de KTM Duke deneyimi olan bir arkadaşımız var ise düşüncelerini bizimle paylaşabilir mi?
lastik konusunu halleden oldumu arkadaslar. yaptigim internet aramalarinda arka lastikde 150 60 17 yada 140 70 17 olculer var bizim arka lastiklerde 140 60 17 olculerinde simdi hangisini tercih etmeliyim. ve hangi marka olmali.
pirelli
biridgestone
michelin
bir kafama rakilan konuda su; on lastigin yanagi 70 olmasina ragmen yanak olcusu 60 olan arka lastikden ince gorunuyor. nedeni nedir. simdiden tesekkurler.
Ben DUKE 200 kullanıyorum, bahsi geçen 2. vites de gaz yememe mevzusu bir sorun değil motorun karakter ve güç-tork ve şanzıman kombinasyonu ile alakalı o motora hasbir tepki sadece. 2.viteste giderken gazı ani kapattır ve devriyajı kullanmazsanız motor öne doğru yığılıyor ve devir çabuk düşüyor, peşi sıra hemen gazı açtığınızda da motor kendini toplayamıyor mevzu bu. Burda birinci dikkat çekmek istediğim nokta hangi vites ve hızda olursa olsun kontrolsuz gaz kapatmak ve açmak zaten tutuş yada çekiş problemi yaşamamıza sebep verir. Burda mevzu sürücünün gaz kontrol yeteneği ve motorunu tanıması, gazı ve debriyajı iyi kullanırsanız motor her daim emrinizde olur. Ben şahsen motorumla ilk 50km de bunu farkettim ve motorun bu isteğine göre gazı ve devriyajı kullanıyorum ve en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
Maşallah Akın kardeşim, boş durmuyorsun, güzelleştirmeye devam.. Allah tadını aldırsın. Hayırla kullanasın motorunu. Yaptığın ve yapacağın bu değişiklikleri içeren fotoları esirgemezsin bizden değil mi?
sağolasın abi. motor o kadar pis ve o kadar vakitsizim ki demirleri çekip koyamadım. yan çanta demirlerini daha taktıramadım. radyatör korumada takılacak. hazırdır herhalde. bi gidebilsem... vites göstergesini daha önce takan usta arıyorum, bulamadım. bana kalacak, yine vakit yok haa bide lastik işi var. bosix ile görüşüyoruz. sanırım rosso 2 ler daha iyi olmasına rağmen çabuk bitmesinden dolayı pilot street e karar kılıcaz. bosix radial olandan alma yoluna gidecek sanırım ama ben ne bulursam ordan devam edicem
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)