Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #921
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Sele ve amortisorden ben cok memnunum valla
    Bir guzellik kusmi fiyat ise eski euro kurundan 12.900/500 tl fiyattir yeni gelecek leri bu fiyata kimse vermez ;)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    Alıntı TR_96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi güzellik yaparsalar düşünebilirim bu motoru.Fakat vites geçişleri sertmi yoksa yumuşakmı benim için çok önemli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

    Tabi sele konforu ve amaortisörlei nasıl bilgisi olan cevaplasın.
    konuyu bi okusan hepsinin cevabını bulacaksın aslında. alacağın motoru hiçmi merak etmiyorsun.

    amortisör konusunda çok konforlu.
    selesi güzel, ama motor sonuçta. 1-1,5 saat sonra mola ister uzun yolda.
    vites geçişleri ilk aldığımda daha yumuşaktı. şuan biraz kemikli diyebilirim. sert dersem kawasakinin (er6n) vites geçişleri için başka bi tabir bulmam gerekirdi. ben rodajın sonuna geliyorum. yağ değişiminden sonra tekrardan biraz yumuşayacaktır.
    TR_96 bunu beğendi.

  3. #923
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Merak etmezmiyim merak ediyorum tabiVerdiğin bilgiler için teşekkür ederim ake genede kullanıcısı olan arkadaşlar son durumu belirtirse sevinirim iyi günler.

  4. #924

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MZ 251, Kawasaki ER6n, Benelli TNT 250
    yaklaşık 800 km oldu vites geçişlerinde bi sıkıntı yaşamadım, gayet akıcı geçiyor. vites oranları bana da biraz yakın geldi. selesi ve süspansiyonu gerçekten rahat. hergün beşiktaş maslak arası canalıcı trafikte kullanıyorum ve kalıbına, ağırlığına göre yoğun trafikte aralardan geçişleri gayet rahat. görünen kalite çok iyi, ama km yaptıkça kendini gösterecek. bu fiyata alınacak en mantıklının ötesinde en iyi motor diyebilirim. hatta her ışıkta veya her durduğumda insanların "aaa bu neymiş" ile başlayan sorularına cevap vermekten sıkıldım diyebilirim

  5. #925
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Merhaba Kardeşim, bence almadan önce mutlaka bi tane bulup kullanmayı dene .

    Zaten kalbin, alıp almayacağını sana söyleyecektir

    Alıntı TR_96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi güzellik yaparsalar düşünebilirim bu motoru.Fakat vites geçişleri sertmi yoksa yumuşakmı benim için çok önemli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

    Tabi sele konforu ve amaortisörlei nasıl bilgisi olan cevaplasın.
    güzel bakan , güzel görür.

  6. #926
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    arkadaşlar bir arkadaşımında benellisi var ve kendisine olabildiğince orjinalliği bozmadan motorunu düşme ve devrilmelere karşı koruma amaçlı aksesuar yapmaya çalıyor.isteyen arkadaş olursa uygun fıyatlı yardımcı olabiliriz.maksat oda kendi bütçesine katkıda bulunmuş olucak.takozlara ve kaldırma aparatlarına her türlü isim yazılır.sırada gidon topuzu var onada istediğiniz yazıyı yazdırabılır veya istediğiniz herhangi bir modelı bıze ulaştırırsanız aynısını uygun fıyatlı yapabiliriz.detay için özeldem ulaşa bilirsiniz fiyat olarak piyasadan uyun olacagı kesın.örnek resimlerde mevcut.









    resimde dışta duruyor ama ayak pegleri ile aynı hizada














  7. #927
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir arkadaşımında benellisi var ve kendisine olabildiğince orjinalliği bozmadan motorunu düşme ve devrilmelere karşı koruma amaçlı aksesuar yapmaya çalıyor.isteyen arkadaş olursa uygun fıyatlı yardımcı olabiliriz.maksat oda kendi bütçesine katkıda bulunmuş olucak.takozlara ve kaldırma aparatlarına her türlü isim yazılır.sırada gidon topuzu var onada istediğiniz yazıyı yazdırabılır veya istediğiniz herhangi bir modelı bıze ulaştırırsanız aynısını uygun fıyatlı yapabiliriz.detay için özeldem ulaşa bilirsiniz fiyat olarak piyasadan uyun olacagı kesın.örnek resimlerde mevcut.

    http://i.hizliresim.com/Qlo4PA.jpg

    http://i.hizliresim.com/XorDbo.jpg

    http://i.hizliresim.com/b2dgvY.jpg

    http://i.hizliresim.com/VL1gGn.jpg

    resimde dışta duruyor ama ayak pegleri ile aynı hizada

    http://i.hizliresim.com/Aqd0O7.jpg

    http://i.hizliresim.com/4kvZp0.jpg

    http://i.hizliresim.com/OZp3r0.jpg

    http://i.hizliresim.com/zV72GB.jpg

    http://i.hizliresim.com/d2AWLZ.jpg

    http://i.hizliresim.com/5k1oNM.jpg

    http://i.hizliresim.com/VL1gGn.jpg
    Elinize sağlık. Takozların boylarını ve uzunluklarını küçültmenizi öneriyorum çünkü çap ve boy genişledikçe düştüğünde merkeze baskı artar. Buda şaside kırılma ve yamulmaya sebep olur. Marka takozlara bakarsanız boyutları mümkün olduğunca küçüktür zarar vermemek için.
    fearlesboyy bunu beğendi.

  8. #928

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    O takozlarla düşüldü mü şasi gider. Takozların görevi motoru korumaktır, sürücüyü değil. Düşüldüğünde muhtemelen bağlantı noktasından kırılacaktır, kırılmasa da bağlantı yerini yamultacaktır.
    Green Arrow bunu beğendi.

  9. #929
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    dediğim gibi daha bunlar deneme ama sanırım zaten baglantı yerlerı orjınal takoz yerı ve bence o kadarda zayıf değildir.hemen düştüğünde şaseyi eğecek kadar.çünkü bunu yapan eğer bu baglantı yerini onun için yamışsa mutlaka bunları hesap etmiştir.tabi eger o baglantı yerleri takoz takmak için düşünülmemişse olabilir ve uç kısmı plastık olabilir.gidon topuzuda yapıldı bu konudaki yorumlarıda alabilirmiyiz.ona göre geliştirelim bunlarada yazı yazılabılır






  10. #930
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Nerdesiniz paylaşımlarınızı bekliyorum .Burada bende kararımı verdim eğer bayiyle anlaşırsam büyük ihtimal alırım hayırlısı artık.

  11. #931
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Ben elcik degistircem kendim yapabilirmiyim acaba ?
    Youtube da videolari izledim de gaz kolu biraz garip geldi ?

  12. #932

    Üyelik
    23 Temmuz 2015
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ayns adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    @ayns

    ktm duke kullandınmı bilmem fakat benellinin koltuğu selesi dukedenm rahat ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye
    KTM Duke 250 ABS alma arefesindeyim ancak yazdığınız şu sorun dikkatimi çekti, özellikle çok yakın bir abimin Benelli bayisi olması ve TNT 250'ye olan yakınlığımı göze alacak olursak; alacağım motoru seçmemde çok önemli bir neden olacak..

    KTM'deki bu kronik hata hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilir veya bu konunun geçtiği başlık varsa yönlendirir misin?

    Teşekkürler..

  13. #933
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    bahsettiği sorun sanırım tork eksikliği diye tarif edilebilir. alt devirde gaz açtığında alt vites istiyor. yoksa motor silkelemeye başlıyor. bunu tek silindir olmasına ve daha çok beygir almak adına belkide torktan feragat edilmiş olabileceğine bağlıyorum. mesela tnt250 vites oranlarının yakın olması ve çift silindire sahip olmasından dolayı (bence) alt devirde gaz açıldığında öyle rahatsız edici bir silkeleme olmuyor. tamam hemen toparlayıp hızlanmıyor ama rahatsız edici bir durumda yok. (tnt250 max beygiri üst devirlerde veriyor)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------



    vites göstergesi elime ulaştı az önce. montajdan sonra bilgi veririm.


    koruma demirleri ve çanta demirilerini çekip koyucam ancak hafta sonu yağmurlu geçti. motor rezil durumda. temizleyip çekeyim diyorum. ayrıca radyatör korumasını bu hafta takıcaz sanırım. yan çantalar eksik halen. tamamlansın hepsini kokayım diyorum.
    Samimi 46 bunu beğendi.

  14. #934
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    vites göstergesinin montajını video olarak çekermisin ve ya kare kare cekersen super olur

  15. #935

    Üyelik
    23 Temmuz 2015
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiği sorun sanırım tork eksikliği diye tarif edilebilir. alt devirde gaz açtığında alt vites istiyor. yoksa motor silkelemeye başlıyor. bunu tek silindir olmasına ve daha çok beygir almak adına belkide torktan feragat edilmiş olabileceğine bağlıyorum. mesela tnt250 vites oranlarının yakın olması ve çift silindire sahip olmasından dolayı (bence) alt devirde gaz açıldığında öyle rahatsız edici bir silkeleme olmuyor. tamam hemen toparlayıp hızlanmıyor ama rahatsız edici bir durumda yok. (tnt250 max beygiri üst devirlerde veriyor)[COLOR="Silver"]
    Cevap için teşekkürler, ake. Aslında bugüne kadar hiç araştırmamıştım; ancak kalitesinin yüksek olduğu hakkında bir şeyler duymuştum. TNT250 sahip olduğu;

    - 2 silindir DOCH motoru,(+Performans)
    - Hidrolik Süspansiyonu, (+ Komfor)
    - WET Multi-Plate Clutch - Kaydırmalı debriyaj dedikleri bu oluyor galiba (+Performans&Komfor)

    vs özellikleriyle ilk bakışta almak istediğim KTM Duke 250 ABS'ye göre daha iyi bile denilebilecek özelliklere sahipmiş gibi duruyor. aklıma takılan şey ise, gördüğüm kadarıyla ABS bulunmuyor bu motorda, doğru mudur? Eğer öyleyse, büyük şehirde ve 4 mevsim kullanmayı planladığım motor için sürüşte büyük bir meydan okuma gibi bir durum bu aslında..

    Kronik olarak karşılaştığınız sorunlar hakkında bilgilendirebilir misniz?

    Bir de KTM Duke deneyimi olan bir arkadaşımız var ise düşüncelerini bizimle paylaşabilir mi?

  16. #936

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    lastik konusunu halleden oldumu arkadaslar. yaptigim internet aramalarinda arka lastikde 150 60 17 yada 140 70 17 olculer var bizim arka lastiklerde 140 60 17 olculerinde simdi hangisini tercih etmeliyim. ve hangi marka olmali.
    pirelli
    biridgestone
    michelin
    bir kafama rakilan konuda su; on lastigin yanagi 70 olmasina ragmen yanak olcusu 60 olan arka lastikden ince gorunuyor. nedeni nedir. simdiden tesekkurler.

  17. #937

    Üyelik
    29 Mayıs 2015
    Şehir
    Balıkesir / Burhaniye
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 / 2015
    Ben DUKE 200 kullanıyorum, bahsi geçen 2. vites de gaz yememe mevzusu bir sorun değil motorun karakter ve güç-tork ve şanzıman kombinasyonu ile alakalı o motora hasbir tepki sadece. 2.viteste giderken gazı ani kapattır ve devriyajı kullanmazsanız motor öne doğru yığılıyor ve devir çabuk düşüyor, peşi sıra hemen gazı açtığınızda da motor kendini toplayamıyor mevzu bu. Burda birinci dikkat çekmek istediğim nokta hangi vites ve hızda olursa olsun kontrolsuz gaz kapatmak ve açmak zaten tutuş yada çekiş problemi yaşamamıza sebep verir. Burda mevzu sürücünün gaz kontrol yeteneği ve motorunu tanıması, gazı ve debriyajı iyi kullanırsanız motor her daim emrinizde olur. Ben şahsen motorumla ilk 50km de bunu farkettim ve motorun bu isteğine göre gazı ve devriyajı kullanıyorum ve en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
    ake bunu beğendi.

  18. #938
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Alıntı meseduzu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik konusunu halleden oldumu arkadaslar. yaptigim internet aramalarinda arka lastikde 150 60 17 yada 140 70 17 olculer var bizim arka lastiklerde 140 60 17 olculerinde simdi hangisini tercih etmeliyim. ve hangi marka olmali.
    pirelli
    biridgestone
    michelin
    bir kafama rakilan konuda su; on lastigin yanagi 70 olmasina ragmen yanak olcusu 60 olan arka lastikden ince gorunuyor. nedeni nedir. simdiden tesekkurler.
    web sitesinde her ne kadar 140-60 yazsada benım alette 140-70 var .


    arka lastık : 140/70-17
    Ön lastık de : 110/70-17

    Bu ölçülerde 2 marka var .
    Ön lastik ve arka lastik de

    1 Michelin pilot street
    2. pirelli sport demon ve angel gt
    3. pirelli diablo super corsa sc

  19. #939

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Maşallah Akın kardeşim, boş durmuyorsun, güzelleştirmeye devam.. Allah tadını aldırsın. Hayırla kullanasın motorunu. Yaptığın ve yapacağın bu değişiklikleri içeren fotoları esirgemezsin bizden değil mi?

  20. #940
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    sağolasın abi. motor o kadar pis ve o kadar vakitsizim ki demirleri çekip koyamadım. yan çanta demirlerini daha taktıramadım. radyatör korumada takılacak. hazırdır herhalde. bi gidebilsem... vites göstergesini daha önce takan usta arıyorum, bulamadım. bana kalacak, yine vakit yok haa bide lastik işi var. bosix ile görüşüyoruz. sanırım rosso 2 ler daha iyi olmasına rağmen çabuk bitmesinden dolayı pilot street e karar kılıcaz. bosix radial olandan alma yoluna gidecek sanırım ama ben ne bulursam ordan devam edicem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)