Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
logaritma adlı üyeden alıntı
sitesinde 4900 euro diyor.. 5 bin euro diyelim 15 bin tl ortalama..
kısaca eski köklü bir markadır bu doğrudur ama piyasaya brand olarak yeni girmiş ne ikinci eli ne kullanıcı geçmişi var ne kronikleri biliniyor ne handikapları belli.. marka kalite olarak çok iyidir ama benim gözümde brand değeri olarak türkiyeye yeni girmiş bir uzak doğu markalarından farkı yok..
bakın motorun mühendislik yada malzeme parça kalitesinden bahsetmiyorum karıştırmayınız marka olarak girişinden..
yamaha honda kawa suzuki gibi türkiyede bulunan 50 yıllık markalar ile henüz yeni girmiş bir markayı kıyaslamakda istediği kadar iyi olsun bence yanlış.. hondayı kawayı suzukiyi yamahayı elini öpene ölüsünü dirisini hurdasını satarsın.. eline sıcak para geçer..
en azından yaygınlaşması amaçlı ilk girişde olabildiğince karları minumuma düşürüp 10-12 bin tl çıtasında satılsaydı insanlar çin markalarına yöneliceğine gider benelli alırdı..
benelli pazarda bir kullanıcı kesmi elde ederdi.. motor birde iyiyse kaliteliyse müşteri feedback leride yüksek orantılı olumlu dönerse satışlarda patlama olurdu ondan sonra gene ince ince fiyatı arttırırlardı..
geneline katılıyorum, sonuçta kim ucuza kaliteli bi motor almak istemezki tek katılmadığım konu yada farklı bi bakış açısından baktığımda diyebiliriz benelli pazarda belli bi kullanıcı sayısına ulaşınca fiyat artırmak..
bu seferde bizler firmanın yapmış olduğu zamlara kulp bulurduk, etik değil falan derdik. tabi bu tamamen göreceli bi konu, ne açıdan bakarsak öyle görürüz.
umarım fiyatlarda iyileştirme olur yada euro düşer :D
Reklamlar
-
bireycell adlı üyeden alıntı
geneline katılıyorum, sonuçta kim ucuza kaliteli bi motor almak istemezki
tek katılmadığım konu yada farklı bi bakış açısından baktığımda diyebiliriz benelli pazarda belli bi kullanıcı sayısına ulaşınca fiyat artırmak..
bu seferde bizler firmanın yapmış olduğu zamlara kulp bulurduk, etik değil falan derdik. tabi bu tamamen göreceli bi konu, ne açıdan bakarsak öyle görürüz.
umarım fiyatlarda iyileştirme olur yada euro düşer :D
zaten orda demek istediğim amaç bir hamlede geçmişi sağlam türkiyede 50 yıldır kök salmış firmalarla aynı oranda yüksek karsa onu bir hamlede değil merdiven basamakları gibi ufak ufak fiyatı arttırarak yapabilirlerdi.. 15 bin tl ilk duyana bile çok fazla geliyor adı sanı duyulmmamış heleki 250cc bir model için..
yamaha,honda ,suzuki,kawa olsa insanlar onlara bile çok pahalı diyor ama türkyiede 50 yıllık geçmişi olan yüzbinlerce belki milyonlarca sürücü kesmi olan markalar bunlar.. onlara eyvallahda sen bu markalarla kendi bir göremessin ne kadar kalitelide olsan..
bakınız bajaj gayet kaliteli bir marka kendini ispat etti bajaj ile 15-20 bin km yapan kuryeler var daha motorda tık yok.. herkesden çok olumlu yorumlar alıyor bütün test eden motor duayenleri çok beğendi.. fiyatlarıda çok makul 8 bin tl ye alınabiliyor.. nerdeyse 2 bajaj parasına bir beneli alınıyor.
-
Ahaha ortada fol yok yumurta yok birbirimizin kafasını kırmışsınız
eski bir maya atasözü derki: Japondan Şaşma.. sonradan servis ve parça peşinden koşma �� ikinci elde zarar etme..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
zaten orda demek istediğim amaç bir hamlede geçmişi sağlam türkiyede 50 yıldır kök salmış firmalarla aynı oranda yüksek karsa onu bir hamlede değil merdiven basamakları gibi ufak ufak fiyatı arttırarak yapabilirlerdi.. 15 bin tl ilk duyana bile çok fazla geliyor adı sanı duyulmmamış heleki 250cc bir model için..
yamaha,honda ,suzuki,kawa olsa insanlar onlara bile çok pahalı diyor ama türkyiede 50 yıllık geçmişi olan yüzbinlerce belki milyonlarca sürücü kesmi olan markalar bunlar.. onlara eyvallahda sen bu markalarla kendi bir göremessin ne kadar kalitelide olsan..
bakınız bajaj gayet kaliteli bir marka kendini ispat etti bajaj ile 15-20 bin km yapan kuryeler var daha motorda tık yok.. herkesden çok olumlu yorumlar alıyor bütün test eden motor duayenleri çok beğendi.. fiyatlarıda çok makul 8 bin tl ye alınabiliyor.. nerdeyse 2 bajaj parasına bir beneli alınıyor.
Hocam siz benelli modellerini karıştırdınız galiba. Bajaj derken pulsardan bahsediyorsanız Pulsar tnt250'nin rakibi değilki. TNT250 çift silindir 31 küsür beygir. İnazumanın rakibi denebilir. Fiyatı 13bin küsür olan da Tnt250 zaten. Dolayısıyla pulsardan pahalı olması normal. Pulsarın rakibi tnt25. Tek silindir 24,8 bg. Bunun fiyatı pulsara denk, teknik özellikleri de keza öyle hatta tnt25 bi nebze daha iyi. TNT25 in torku 21,5 ken pulsar 18,3 mesela. Pulsar 200cc, Benelli tnt25 249 cc. Ben de Bajaj Pulsarı çok beğeniyordum ama Benelliler yakın fiyatlarda kafa karıştırmıcak gibi değil.
-
pulsar mı tnt25 mi = kesinlikle tnt25
ama önce ürünlerin türkiyeye gelmesi lazım, ve kullanıcılardan da kıyaslamalar önemli, a.e.a da yorum yaparsa tadından yenmez
-
logaritma adlı üyeden alıntı
zaten orda demek istediğim amaç bir hamlede geçmişi sağlam türkiyede 50 yıldır kök salmış firmalarla aynı oranda yüksek karsa onu bir hamlede değil merdiven basamakları gibi ufak ufak fiyatı arttırarak yapabilirlerdi.. 15 bin tl ilk duyana bile çok fazla geliyor adı sanı duyulmmamış heleki 250cc bir model için..
yamaha,honda ,suzuki,kawa olsa insanlar onlara bile çok pahalı diyor ama türkyiede 50 yıllık geçmişi olan yüzbinlerce belki milyonlarca sürücü kesmi olan markalar bunlar.. onlara eyvallahda sen bu markalarla kendi bir göremessin ne kadar kalitelide olsan..
bakınız bajaj gayet kaliteli bir marka kendini ispat etti bajaj ile 15-20 bin km yapan kuryeler var daha motorda tık yok.. herkesden çok olumlu yorumlar alıyor bütün test eden motor duayenleri çok beğendi.. fiyatlarıda çok makul 8 bin tl ye alınabiliyor.. nerdeyse 2 bajaj parasına bir beneli alınıyor.
evet örnekleme yanlış olmuş, pulsarın fiyatıyla kıyaslama yaparsak yanlış olur, inazuma dan da pahalı ama motor teknolojileri de farklı. albenisi daha güzel bi model, tercih meselesi tabi, benim tercihim tnt250 olur
-
bireycell adlı üyeden alıntı
evet örnekleme yanlış olmuş, pulsarın fiyatıyla kıyaslama yaparsak yanlış olur, inazuma dan da pahalı ama motor teknolojileri de farklı. albenisi daha güzel bi model, tercih meselesi tabi, benim tercihim tnt250 olur
Evet katılıyorum kıyaslama yanlış olmuş.
özellikleri bakımından gözden gecirmek gerekiyor.
TNT250TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR
Silindir Hacmi 249,6 cc
Motor Türü 2 Silindir, 4 Strok, 8 Valf, 6 Vites
Çap & Strok Ø61 x 42.7 mm
Maksimum Güç 31.5 HP 11000 r/min
Maksimum Tork 21.2 N.m / 9000 r/min
Yakıt Sistemi EFI
Yakıt Kontrolü DOHC
Soğutma Sistemi Su Soğutmalı
SÜSPANSİYON
Ön Süspansiyon Hidrolik
Süspansiyon Aralığı 115 mm.
Arka Süspansiyon Salıncak Tarzı
Süspansiyon Aralığı 120 mm.
Ön Lastik 110/70-17
Arka Lastik 140/60-17
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Benelli Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
BOYUTLAR
Uzunluk 2130 mm.
Genişlik 800 mm.
Yükseklik 1120 mm.
Yerden Yükseklik 180 mm.
Sele Yüksekliği 795 mm.
Dingil Mesafesi 1410 mm.
Kuru Ağırlık 185 kg.
Yakıt Kapasitesi 16 lt.
BAJAJ PULSAR NS TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Silindir Hacmi 199.5cc
Motor Enjeksiyonlu Tek Silindir - 4 Valf - 3 Buji
Maksimum Net Güç 24,47 ps 9500 dev/dk
Maksimum Net Tork 18,3 Nm 8000 dev/dk
Soğutma Sistemi Su Soğutmalı
Aktarma Zincir
Şanzıman 6 Vites
Ateşleme 3 buji ile Digital CDI
Çalıştırma Elektrik
Aks Arası 1363 mm
Yüksüz Ağırlık 145 kg
Yakıt Tankı 14,3 litre
Ön Süspansiyon Sürtünmeyi önleyici burç ilaveli teleskopik amortisörler
Arka Süspansiyon Nitrox gazlı tekli amortisör
Ön Fren tip/boyut Disk / 280 mm
Arka Fren tip/boyut Disk / 230 mm
Ön Lastik 100/80 - 17 52P Tubeless
Arka Lastik 130/70 - 17 61P Tubeless
-
anlaşılan ufak bi gecikme ile modeller mayıs 25 inde bayilerde olacakmış, satın alan arkadaşların gözü aydın olsun, umarım tez zamanda bol bol foto ve video ile yorumlarınızı eksık etmezsınız, çünkü bu modeli almam için sizin yorumlarınıza ıhtiyacım var.
bak ben bile heycanlandım şimdi
https://www.facebook.com/benelliturk...type=1&theater
-
bireycell adlı üyeden alıntı
anlaşılan ufak bi gecikme ile modeller mayıs 25 inde bayilerde olacakmış, satın alan arkadaşların gözü aydın olsun, umarım tez zamanda bol bol foto ve video ile yorumlarınızı eksık etmezsınız, çünkü bu modeli almam için sizin yorumlarınıza ıhtiyacım var.
bak ben bile heycanlandım şimdi
https://www.facebook.com/benelliturk...type=1&theater
12 yıldır bu forumdayım kardeşim fazla heves etme kimsenin 15 bin tl yi istediği kadar eski kaliteli bir marka olsun türkiyede bilnmeyen tanınmayan bir markaya ve üstelik 250cc lik motoruna en azından bu forumdan o paraları vericeğini sanmam.. normaldede veren çıkıcağını pek düşünmüyorum .. 250cc geçiş motorudur genelde insanlar en makul ucuzunu alıp öğrenip satarlar satarkende zarar etmiycekleri bir motor almaya özen gösterirler.. bu motoru 15 bine alan iş satma vakti geldimi kime satar kim alır muamma..
ben şahsen biri bana gelse benelli alıcam dese paran çok galiba derim git riske girme honda yamaha kawa al derim.. öğrenip satarsın ikinci eli yedek parçası bol servisi var bu markaların derim riski yok macera arama derim...
-
logaritma adlı üyeden alıntı
12 yıldır bu forumdayım kardeşim fazla heves etme kimsenin 15 bin tl yi istediği kadar eski kaliteli bir marka olsun türkiyede bilnmeyen tanınmayan bir markaya ve üstelik 250cc lik motoruna en azından bu forumdan o paraları vericeğini sanmam.. normaldede veren çıkıcağını pek düşünmüyorum .. 250cc geçiş motorudur genelde insanlar en makul ucuzunu alıp öğrenip satarlar satarkende zarar etmiycekleri bir motor almaya özen gösterirler.. bu motoru 15 bine alan iş satma vakti geldimi kime satar kim alır muamma..
ben şahsen biri bana gelse benelli alıcam dese paran çok galiba derim git riske girme honda yamaha kawa al derim.. öğrenip satarsın ikinci eli yedek parçası bol servisi var bu markaların derim riski yok macera arama derim...
Türkiyede tanınmayan bir firma demişsiniz size katılmıyorum , kubamotorun sektörde konumu ve pazarı bellidir . KUBA-RKS-ARCTİC CAT(Amerika markası) ve suanda BENELLİ ( İtalyan markası)'nı kendi bünyesine alan bir firmadan bahsediyoruz.
sadece biz alışılmıs ve kabul ettiğimiz bazı alışkınlıklarımızı kıramıyoruz.
Bu sadece motorsiklet sektöründe değil gerek otomotiv gerek elektrik elektronik sektörlerinde gerek diğer sektörlerde dahi hep bilenen markalara yöneliyoruz.
oysa aynı kaliteyi yakalayan ve uygun fiyatları olan ürünleri neden tercih etmeyelim ki.
Benelli zaten yıllardır bilenen bir markadır. Kuba motor Türkiye distribütörlüğü anlaşması yapmıştır.ülkemize motorsiklet sektöründe iyi bir kazanım olacağını düşünüyorum.
Tabiki son sözü kullanıcı ve motorun kalitesi belirleyecek.Benelli için beklentim var . Umarım beklentileri karşılayacaktır.
Bu arada benelli wep sitesinde TNT250 VE TNT600 modellerin 25 MAYIS itibariyle türkieyede olacak.Şimdiden hayırlı olsun derim.
Getiren firma ve benelli'yle ilgili kısa bir bilgi paylaşmak istiyorum wep sitesinden alınmıstır umarım faydalı olur.
Firmamız Gaziantep 4. Organize Sanayi Bölgesinde 25.000 m2 kapalı alanda senelik 120.000 adet motosiklet üretim kapasitesine sahip, halihazırda 200 kişiden oluşan idari birim ve üretim çalışanı ile birlikte 2004 yılından buyana dünya standartlarında teknolojik donanımıyla faaliyetine devam etmektedir. Yurt içinde ortalama 500 adet bayisi ve 500 adet servisi ile sekiz yılda sektöründe en fazla vitesli motosiklet üreten ve pazarlayan şirket haline gelmiştir. Her yıl ortalama %20 ila %30 oranında bir büyüme ve gelişme yüzdesine sahiptir.
Hem motosiklet hem de ATV modellerinde tüm kategorilerde piyasadaki en iyi ve kullanıcı dostu modellerle zirvenin tartışılmaz ismi olduğunu her fırsatta kanıtlayan firmamız; kullanıcı beklentileri doğrultusunda ve gelen taleplere kayıtsız kalmamak adına daha yüksek silindir hacmine ve güce sahip modelleri kullanıcılara kazandırma kararı almıştır.
Bu doğrultuda firmamız İtalyan Devi BENELLI firmasıyla Türkiye distribütörlüğü anlaşması sağlamış ve birbirinden mükemmel modellerle ve ülke motosiklet sektörü adına mükemmel bir kazanım sağlamıştır.
İtalyan Benelli Motosiklet Firmasını tanıyalım
Geçmişi 100 yılı geçen ve oldukça iddaalı motosikletleri olan bu firmanın yeterince tanınmadığına kanaat getirip bu yazı hazırlanmıştır
Benelli Motosiklet Firması - İtalya
Kurulum : 1911 İtalya
Kuruluş Hikayesi : Teresa Benelli adlı dul bir bayanın Altı oğluna:Giuseppe, Giovanni, Francesco, Filippo, Domenico and Antonio or 'Tonino'ya iş yaratmak amaçıyla Bir firma kuruyor. "Benelli Garage" adıyla Otomobil ve Motosiklet tamircisi olarak kurulan firma ilerliyen yıllarda yedek parça üretimine başlıyor.
Zamanla Komple motor üretimine geçen firma, 1920 Yılında 75 cc lik tek silindirli iki zamanlı ilk motorunu üretiyor.
Bir yıl Sonra 1921 yılında Kendi motosikletini üretti ; 98 cc lik motosiklet le iki yıl içinde
Kardeşlerden Antonio yarışlarda kazandığı başarı ile şirketin önünü açtı. Satış rakamları yükseldi.
Benelli 175 modeli ile Antonio SOHC motor ile 1927, 1928 ve 1930 yıllarında İtalya şampiyonluğunu kazandı. 1932 de çift eksantrikli versiyonu ile tekrar İtalya Şampiyonluğu kazandı. Fakat 1932 de geçirdiği kaza ile yarış hayatı sına erdi. 1937 de geçirdiği bir kaza ile hayata veda etti.
Bir ara ayrılık yaşayan kardeşler 1960 yıllarının sonunda 550 Çalışanı ile Günlük 300 Motosiklet kapasitesine ulaştı. Aynı yıllarda Japon üretimi motosikletler Avrupalı üreticileri tehdit etmeye başladı.
1989 yılına kadar krizin etkilerini yaşadı. Aynı yıl Biesse SPA dan yatırımcı Giancarlo Selci nin desteği ile toparlanmaya başlayan firma üreticisi olan İNDESİT in yönetim kurulu başkanı Andrea Merloni ile 1995 yılında toparlanan 2002 Yılında firma özel motosikleti Tornado 900 Tr ile muhteşem bir dönüş yaptı. Üretimine Çeşitli katagorideki Motosiklet veScooter üretimi ile devam ediyor.
-
Aynı kaliteyi yakaladığından şüphem yok fakat fiyatı rakiplerinin altında falan değil. Üstelik test imkanı da yok. Ben size söylüyorum bir kenara yazın. Eğer test imkanı sunulmazsa bu sene 100 tane bile satmayacaktır. Emin olun 100 çok iyimser bir rakam...
-
ben bir şey demedim ben benelliyi yıllardır biliyorum zaten kaldıki size benelli gibi onlarca çok kaliteli avrupa markası sayarım bazıları local firmalardır bazıları kıta sığanında çalışır bazıları türkiyeyi baz almasada global çalışır.. ben burda realiteden bahsettim benellinin yada küba motorun bir şeyindne bahsetmedim..
benellinin tarhini 10 sayfa yazın kuba motorunda misyonunu 10 sayfa yazın bu benim fikrim o fiyat aralığında motorun satışına en ufak bir etki etmiycekdir.. arkadaş 100 motor demiş ama bence çok iyimser rakam vermiş ben 20 yi bulucağını sanmam..
15 bin tl ben şahsen piyasaya yeni girmiş bir markaya vermem ne kadar kaliteli olursa olsun.. biraz kaba olucak ama alırım honda yamaha kawa bakarım yoluma.. o fiyat çıtasında.. sevgiler saygılar..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
12 yıldır bu forumdayım kardeşim fazla heves etme kimsenin 15 bin tl yi istediği kadar eski kaliteli bir marka olsun türkiyede bilnmeyen tanınmayan bir markaya ve üstelik 250cc lik motoruna en azından bu forumdan o paraları vericeğini sanmam.. normaldede veren çıkıcağını pek düşünmüyorum .. 250cc geçiş motorudur genelde insanlar en makul ucuzunu alıp öğrenip satarlar satarkende zarar etmiycekleri bir motor almaya özen gösterirler.. bu motoru 15 bine alan iş satma vakti geldimi kime satar kim alır muamma..
ben şahsen biri bana gelse benelli alıcam dese paran çok galiba derim git riske girme honda yamaha kawa al derim.. öğrenip satarsın ikinci eli yedek parçası bol servisi var bu markaların derim riski yok macera arama derim...
o değilde alıcısıymış gibi distirübütörü aradım, mallar gümrüğe gelmiş, tnt250 almak istiyorum, hangi bayi ile irtibata geçmeliyim dedim, bikaç bayi ismi verdiler ama onlarında kaparo ile gelecek bütün adetleri önceden satmış olduklarını gene de bi şansımı denememi söylediler, bayiyi aradım 4 tane sipariş vermiş 4 ünü de fuarda satmış kaporaını almış zaten, şimdi firmadan ek talep te bulunmuş beklemedeymiş, buda demek oluyorki ürün beğenilmiş ve talep görmüş, bana da beklemek ve forumlarda kullanıcı yorumlarını, videoları incelemek düşer...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Aynı kaliteyi yakaladığından şüphem yok fakat fiyatı rakiplerinin altında falan değil. Üstelik test imkanı da yok. Ben size söylüyorum bir kenara yazın. Eğer test imkanı sunulmazsa bu sene 100 tane bile satmayacaktır. Emin olun 100 çok iyimser bir rakam...
gelen ilk partinin hepsinin satıldığını söylüyorlar, ilk parti içinde 40-50 tane getirmediklerine göre sanırım tezin geçersiz oluyor.
-
Valla inşallah öyledir ama ben bu tip bayi sözlerine inanmıyorum. Genelde motor yok yerine hepsini sattık diyorlar ki talep çok gözüksün. Fuarda ise motor görücüye çıkmışken satılmıştır tabi, sonuçta güzel motor ama o rüzgar bir geçsin o zaman görmek lazım. Hero da sorsan motor satıyor ama ben daha iki tane falan gördüm. Neyse, motor bir gelsin, satıp satmadığı zamanla ikinci el ilanlarından anlaşılacak.
-
Benelli’yi 2005 yılında Çinli bir firma (Qianjiang şirketi)satın almış . Kalite konusunda ne desek Yalan . Artık ürünler gelecek, kullanacak arkadaşlarımızdan yorumları öğreneceğiz.
-
Benelli'nin arkası artık maddi anlamda baya sağlam. Çünkü Qianjiang Group dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden. Ayrıca Keeway'i de bünyesinde barındırıyor. QJ group bence ilerde Avrupadaki birçok duyulmamış kaliteli markayı da bünyesine katabilir.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
bireycell adlı üyeden alıntı
o değilde alıcısıymış gibi distirübütörü aradım, mallar gümrüğe gelmiş, tnt250 almak istiyorum, hangi bayi ile irtibata geçmeliyim dedim, bikaç bayi ismi verdiler ama onlarında kaparo ile gelecek bütün adetleri önceden satmış olduklarını gene de bi şansımı denememi söylediler, bayiyi aradım 4 tane sipariş vermiş 4 ünü de fuarda satmış kaporaını almış zaten, şimdi firmadan ek talep te bulunmuş beklemedeymiş, buda demek oluyorki ürün beğenilmiş ve talep görmüş, bana da beklemek ve forumlarda kullanıcı yorumlarını, videoları incelemek düşer...
Bunda anormal bir şey yok. birileri bayilere kapora vermişdir kapora üstüne motor çekilmişdir.. ancak birisi kaporasını yakar almakdan vazgeçerse sen alabilirsin demeye getirmişler sanırım.. ben öyle anladım en azından.. yani yüzlerce motor çekmemişler getirip burda satarız diye.. anladığım kapora üstüne istek sayısı oranında 4-5 tane belki 10 tane motor getirtmişler..
bunun sürdürüle bilirliliği nedir o ilerde sattıkça görülür.. kim haklı kim değil ortaya çıkar şimdi erken şimdi herkes geçmişe yaşanmışlıklarına tecrübelerine bakarak yorum yapabilir..
bir örnek veriyim bende.. bir arkadaşım ilk motor piaggio mp3 alıcakdık yıllar önce 2006 falandı. hiç bir bayide bulamamışdık hepsi satılmışdı. hatta satıcı arkadaş abi sıra var çok talep var falan demişdi.. belki gerçekden o sıra yeni çıktığı için çok talep görmüş olabilir..
neyse vay be dedik peynir ekmek gibi gidiyor alet her yer mp3 den geçilmez olur artık diyorduk yıl 2015 kaç tane mp3 var ordan siz hesap edin işte.. görüntü yanıltıcı olabilir..
-
darknife adlı üyeden alıntı
Benelli'nin arkası artık maddi anlamda baya sağlam. Çünkü Qianjiang Group dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden. Ayrıca Keeway'i de bünyesinde barındırıyor. QJ group bence ilerde Avrupadaki birçok duyulmamış kaliteli markayı da bünyesine katabilir.
Sonuçta adamlar kaliteli bir şeyler yapmak niyetinde olmasalar bir İtalyan firmasını satın almazlar. Açarlar kendi markalarıyla bir fabrika olur biter. Ben de kalitelerinden hiç şüphe duymuyorum. Keşke peynir ekmek gibi satılsa da biz de tereddüt etmeden alsak. Açıkçası TNT 250 bana göre tasarım olarak sınıfında satılan en güzel motor olacak.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Sonuçta adamlar kaliteli bir şeyler yapmak niyetinde olmasalar bir İtalyan firmasını satın almazlar. Açarlar kendi markalarıyla bir fabrika olur biter. Ben de kalitelerinden hiç şüphe duymuyorum. Keşke peynir ekmek gibi satılsa da biz de tereddüt etmeden alsak. Açıkçası TNT 250 bana göre tasarım olarak sınıfında satılan en güzel motor olacak.
aynı fikirdeyim inşallah öyle olur. sonuçta gerçekten beğendiğim bi model ve ne kadar tutulursa servisi ve yedek parçası okadar oturur ve uzun yıllar tadını çıkarırım
-
3 sene önce 600 cc modelini almayı planladığım motor. Bana Keeway'in Ankara bayisindeki usta önerdi. Bendede Titanic 150 ve 200 cc modelleri vardı. Yeni motor gelecek Türkiyeye diye. Motoru beklerken 3 ayda bayi batmış. Ama Titanicte kalite denen şey yoktu. 850 km de 150 cc lık modeli yolda giderken yağsızlıktan kitledi. 200 lük ise gereksiz bi motordu. Seramik piston silindir falan filan. Japondan şaşmayın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)