Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 15:41
#401
Salih_T adlı üyeden alıntı
Fiyat biraz daha aşağılarda olsa düşünmeden alacağım güzel bir motosiklet.. Bayisinde gittim-gördüm-inceledim. Fiyat indirimi yerinde ama yetersiz olmuş. Burada okuduklarımdan sonra tekrar gidip bir daha inceleyeyim. Görseli gerçekten çok hoş bir motosiklet...
kesinlikle katılıyorum keşke dahada ucuz olsa 10 bin olsa 8 bin olsa fakat marka ve tanınırlık haricinde
kalitesi bir yana
çift silindir
çift disk
çelik fren borulu
ters amortisörlü bir motor alma istersen bu paraya tek bir tane alternatifi yok
paranın karşılığı olan kaliteyi kesinlikle sonuna kadar satın alırsın bir tek marka değeri yok
12 bin = motor 10 numara hatta bu fiyata bir eşi yok
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 19:22
#402
Bende Çinli 100 cc mondial vardı 6000 km yol yaptım bazen artçı ile beraber yaylaya çıktım 6000 km bir kere zincir attı yagsızlıktan 2 kere buji değiştirdim kendi istegimle yani bu bile sorunsuz oluyorsa kullamayı bilmek lazım. aslında çin malı olması avantaj yedek parça çok ve ucuz olur belkide
-
01 Ağustos 2015, 20:22
#403
Elli kere yazdık ama hala motorların Çin'de üretilmesinin motoru Çin motoru yapmadığını anlatamadık. Şu forumda CBR250'nin Çin motoru olduğu yorumunu da okudum ya artık başka da bir şey beni şaşırtamaz. Saçmalamaya devam arkadaşlar...
-
01 Ağustos 2015, 20:43
#404
dün motoru bir bayide inceledim
resimdekinden daha güzel
ağır fakat denge merkezi aşağıda olduğundan gayet dengeli, kullanımı kolay
malzeme kalitesi yüksek, grenajlar katı, gayet iyi oturtulmuş gövdeye
dolu dolu bir alet
çok ince detayı var, çok çalışılmış üstünde; 600 lük bir japon motosiklet kadar detay ve incelik var
sesi gayet güzel
arka amortisörü sağdan konumlandırılmış, maşaya bağlantısı gayet sağlam görünüyor
ayaklıklar biraz geride, bu sürüş tarzı için pek konforlu olmaz
boru tip şasesi var. parlak, kötü bir boya kullanmışlar, bu motora gitmemiş
yine kaynaklar bu kaliteye yakışır şekilde işlenmemiş. yer yer metal talaşı var motor bloğunda
nasıl diyeyim, çok özenilmiş bir işin son zamanlarına doğru biraz aceleye getirilmiş hali gibi bir durum var
biraz acelem vardı titreşimini ölçmedim (unuttum). inceleyenler çalışırken artçı ayaklığını tutun, orda rahatsız etmiyorsa muhtemelen gidonda hissetmezsiniz bile
rolantide yer yer devir dalgalanmaları vardı, belki soğukluktandır bilemiyorum; uzun süreli çalışmasına bakamadık ayak üstü
velhasıl kelam, mahallenin efendi ağır abisi havasında bir motor
motor ne kadar ömürlüdür bunu kimse bilemez
13 bin lira vermek te risk
ancak motor hoşuma gitti, hatta daha uygun şartlardaki bir sv 650 ye tercih edebilirim
bilemiyorum bakalıp, nasip...
BU MOTOR TEZ ZAMANDA ALTIN ELBİSELİ ADAM TARAFINDAN İNCELENMELİDİR
biri haber uçursun barkına yahu!!!
-
01 Ağustos 2015, 21:08
#405
17 900 tl ödenerek alınan kaliteli ktm duke 390 daki kadar çapak vardır ktm nin jantlarına bakarsanız nedemek istediğim anlaşılır
eğer bu kalite ve kalitesizlikte kriterse objektif olalım
yada kawasaki ninja 300 deki plastik birleşim yerlerindeki ayrıklı gibi vs
benelliyi diğer japonlardan ayıran kalite yada kalitesizliği belirliyecek bir ayrıntı denilemez gibi
altın elbiseli adam test ederse daha samimi ve iyi olur ama test etmesi zor gibi piyasada motor yok bir kişi motorunu verecek oda test edecek bursada olsa ben verirdim motorumu
-
01 Ağustos 2015, 21:09
#406
aynen barkın test etmeli bu motoru alacaklara veya almayı düşünenler testten sonra daha rahat karar verebilirler.
-
01 Ağustos 2015, 22:06
#407
Aea test etmez. İthalatciya guvenmez. Bugun guzel motor der alirsiniz. Yarin getirmeyi birakir sikinti yasayinca bana laf edersiniz demisti. İncelemez yani. Sanmiyorum. Tvs apachi yi bile ne zaman sonra inceledi. Ki bi dunya satmisti motor o vakite kadar.
-
01 Ağustos 2015, 22:35
#408
evet aea bu çinlilere itibar göstermiyor.
-
01 Ağustos 2015, 22:51
#409
Kullanıcıda marka avukatlığı boyutunda fanatiklik başladı ise durum vahim.
Fark edemediğiniz şey nedir biliyor musunuz? Fanatiklik boyutunda kendini ispat etmiş dünya markaları ile kıyaslayarak, yer yer daha iyi olduğunu veya Eşit olduğunu iddia ederek okuyucuda antipati uyandırdığınızı anlamıyorsunuz.
Getiren firma bile böyle tanıtım yapmıyor? Allah Aşkın'a açın megelli Sayfalarını okuyun, daha şimdiden onlar gibi yazmaya başlamışsınız.
Benelli İtalyan markası diyorsunuz ama Çinliler satın almış. Doğal olarak Çin'de kendi Standartlarına göre üretiyorlar. Yani İtalyan dizayn veya tasarım olmaktan çıkmış motor ama burada millete saçmalıyorsun diyen var.
Kimse kimseye neden buna para verdin deme lüksüne sahip değil. Ama birisi para verdi diyede yoktan yere göklere çıkarmasın Malını.
Neyse yahu ben fuarda gördüm inceledim. "Bana göre" o parayı hak etmiyor çünkü yarın motorun ne olacağı belli değil. Benelliyi getiren firma seneye beklediğimiz kadar satamadık diyerek çekilirse para verenlere yazık olur. Biz bunu yazdığımızda alınganlık yapmayın. Aslında sizin iyiliğiniz için yazılıyor bunlar. Burada yorum yapanlar siz üzülürseniz mutlu olmayacaklar veya siz üzülün de mutlu olalım mantığı ile yazmıyorlar.
Almış olan arkadaşlara bu uyarılar yapılırken "ohhh ayvayı yedin kapak olsun" diye yapılmıyor. Arkadaş bak bir heves ile bir motor aldın ama peşini Bırakma. Almakla bitmiyor, bak biz bu konularda Endişe ediyoruz sen de takipte kal demeye Çalışıyor insanlar. Motor belli ki pek az satıldı şu ana kadar, özellikle de yüksek fiyat politikası nedeni ile. Bir de üstüne bayilerin neredeyse tamamı Tırt! Pulsar Kullanıcıları bile servislerinden şikayet ederken sizin daha dikkatli olmanız Lazım.
Peki bu motor 6-7-8bin lira aralığında olsa ne olurdu ? İşte o zaman biz bunları yapmazdık. Oooo Aga ne güzel motor almışsın beeee diye hayran olurduk. Çünkü belli ki o fiyattan bu motor peynir ekmek gibi satardı. Getiren firma satış sayılarından memnun kalır, serinin devamı gelirdi. Ve bilirdiniz ki asla motor ile tek başınıza kalma riskiniz yok, 2nci elde satılır mı diye Endişe etmeyeceğiniz garanti olurdu. En fazla bu sayfalara "falanca servise gitmeyin onun yerine filanca servise gidin" muhabbetleri dönerdi.
Neyse çok uzun oldu. Umarız bizim endişelerimiz yersiz kalır. Kimsenin Canı yansın istemeyiz.
-
01 Ağustos 2015, 23:03
#410
itibar gösterilmeyecek bir motor değil, bedavadan konuşmayalım
işin arka planında benelli var ve araştırdığım kadarıyla benelli bu teknolojiyi çinli Q.J group' a verirken, "belli bir kalite çıtası" şartıyla teslim etti
eh kaliteyi de az buçuk gözlemlerimizle anladık, geriye motor bloğunun ne kadar sağlıklı olduğu meselesi kaldı ki bu düşük hacimli motorlar, çinli firmaya devirden sonra ortaya çıktığı için kafa yorulması gereken bir mevzu bu
belli bir kalite yakalanmışsa, belki yanlıştır, servis meselesini çok ta kafaya takmıyorum açıkçası
ancak barkın bayoğlu, ithalatçıya güvenmeyip, bu işe girmiyorsa o da kendince haklıdır
o zaman şu yeşil leğeni gezdirelim de parayı denkleştirelim
-
01 Ağustos 2015, 23:45
#411
Murat bey çok doğru yazmışsınız tebrikederim.
-
02 Ağustos 2015, 00:15
#412
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Kullanıcıda marka avukatlığı boyutunda fanatiklik başladı ise durum vahim.
Fark edemediğiniz şey nedir biliyor musunuz? Fanatiklik boyutunda kendini ispat etmiş dünya markaları ile kıyaslayarak, yer yer daha iyi olduğunu veya Eşit olduğunu iddia ederek okuyucuda antipati uyandırdığınızı anlamıyorsunuz.
Getiren firma bile böyle tanıtım yapmıyor? Allah Aşkın'a açın megelli Sayfalarını okuyun, daha şimdiden onlar gibi yazmaya başlamışsınız.
Benelli İtalyan markası diyorsunuz ama Çinliler satın almış. Doğal olarak Çin'de kendi Standartlarına göre üretiyorlar. Yani İtalyan dizayn veya tasarım olmaktan çıkmış motor ama burada millete saçmalıyorsun diyen var.
Kimse kimseye neden buna para verdin deme lüksüne sahip değil. Ama birisi para verdi diyede yoktan yere göklere çıkarmasın Malını.
Neyse yahu ben fuarda gördüm inceledim. "Bana göre" o parayı hak etmiyor çünkü yarın motorun ne olacağı belli değil. Benelliyi getiren firma seneye beklediğimiz kadar satamadık diyerek çekilirse para verenlere yazık olur. Biz bunu yazdığımızda alınganlık yapmayın. Aslında sizin iyiliğiniz için yazılıyor bunlar. Burada yorum yapanlar siz üzülürseniz mutlu olmayacaklar veya siz üzülün de mutlu olalım mantığı ile yazmıyorlar.
Almış olan arkadaşlara bu uyarılar yapılırken "ohhh ayvayı yedin kapak olsun" diye yapılmıyor. Arkadaş bak bir heves ile bir motor aldın ama peşini Bırakma. Almakla bitmiyor, bak biz bu konularda Endişe ediyoruz sen de takipte kal demeye Çalışıyor insanlar. Motor belli ki pek az satıldı şu ana kadar, özellikle de yüksek fiyat politikası nedeni ile. Bir de üstüne bayilerin neredeyse tamamı Tırt! Pulsar Kullanıcıları bile servislerinden şikayet ederken sizin daha dikkatli olmanız Lazım.
Peki bu motor 6-7-8bin lira aralığında olsa ne olurdu ? İşte o zaman biz bunları yapmazdık. Oooo Aga ne güzel motor almışsın beeee diye hayran olurduk. Çünkü belli ki o fiyattan bu motor peynir ekmek gibi satardı. Getiren firma satış sayılarından memnun kalır, serinin devamı gelirdi. Ve bilirdiniz ki asla motor ile tek başınıza kalma riskiniz yok, 2nci elde satılır mı diye Endişe etmeyeceğiniz garanti olurdu. En fazla bu sayfalara "falanca servise gitmeyin onun yerine filanca servise gidin" muhabbetleri dönerdi.
Neyse çok uzun oldu. Umarız bizim endişelerimiz yersiz kalır. Kimsenin Canı yansın istemeyiz.
Eleştirilerine büyük ölçüde katılıyorum burdaki itiraz ise şudur bizde ilk defa motora binmiyorız çokça motorumuz oldu 200 250 390 600
Kişiler motora binmeden çinli işte canım kala bile almayın diyorsa orda bir art niyet vardır ben benelli çığırtkanlığı yapmıyorum daha önce yamaha çığırtkanlığı yapmadığım gibi
Senin eleşyirdiğin gibi eleştiriler gelsin herkeze faydası olsun
Motor kuba distiribitörlüğünde servislik açısından bir sıkıntı olucağını sanmıyorım en çok sevindiren taraf ise yurt dışında bu motor çokça satıldı o sebeble en köyü ihtimalle yurt dışından kendi imlanlarımızla parça getiricez zaman göstecek ama okadar sıkıntı olurmu bilmiuorum
Bunun haricinde motora binmeyen dandik dundik kalitesiz vs demesin binipte motor kötüymüş diyene rastlamadım eğer art niywtli değilseniz motoruma bindiririm kullanıp görürsünüz motor çinli uyduruk bir motormu yoksa harbiden çok kaliteli bir şeymi
Yansız tarafsız seviyeli olalım inşallah
Yoksa benelli benim babamın fabrikası değil ben aldım pişman değilim hiçbir allahın kulu almasın umrumda olmaz ben başımın çaresine bakarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
benim bu motorla ilgili konuşmam bilgi aktarmam bitmiştir allah herkezin gönlüne göre versin kimi yalancılıkla kimi marka fanatikliği ile eleştriyor
özelden mesaj atan kardeşlere bildiğim gördüğüm anladığım ölçüde yardımcı olmaya çalışırım gerisi herkez zanlarınla bencelerinle yoruma devam etsin..............
-
02 Ağustos 2015, 01:12
#413
-
02 Ağustos 2015, 01:30
#414
Kullanıcıların ve inceleyenlerin yorumundan motorun kalitesi az çok anlaşılıyor. Kafalardaki soru işaretleri markanın Türkiye piyayasında yeni olmasından kaynaklanıyor. Yedek parça fiyatları ve tedarik durumu ne olacak, servisler ne derece müşteri odaklı olacak ve en önemlisi distribütör çamura yatıp olmadı ben piyasadan çekiliyorum der mi tarzında sorular var ve bu soruları malesef ki kullanıcılar cevaplayamaz. Bu soruları ancak zaman ve ithalatcı firma yetkilileri cevaplar. Firma yetkilileri de çıkıpta satış hedeflerimiz müşteri memnuniyetinden sonra gelir demeyeceklerine göre işi zamana bırakıyoruz.
-
02 Ağustos 2015, 01:46
#415
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Benelli İtalyan markası diyorsunuz ama Çinliler satın almış. Doğal olarak Çin'de kendi Standartlarına göre üretiyorlar.
Marka fanatikliği yapılmıyor, markanın da göklere çıkarıldığı yok.
Çinliler Avrupa da söz sahibi olabilmek için Benelli yi satın alıyor. Benelli nin İtalyadaki merkezinde ürün geliştirme yapılıp, Benelli nin mühendisleriyle ortak üretim yapılıyor. Önceki sayfalarda örnekler verdim okuyun lütfen. Çin de kendi standardıyla falan ürettiği yok, bilmeden yazmayın. Kendi kafasına göre döküm mü yapacak. Avrupa ve Amerika pazarında motosiklet satmak zor iştir. Bugün sizin eleştirdiğiniz Çinliler, o ülkeler için yüksek standartlarda motosiklet üretiyor.
Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp diye bir laf var hakikaten çok doğru.
-
02 Ağustos 2015, 11:07
#416
lianus adlı üyeden alıntı
Marka fanatikliği yapılmıyor, markanın da göklere çıkarıldığı yok.
Çinliler Avrupa da söz sahibi olabilmek için Benelli yi satın alıyor. Benelli nin İtalyadaki merkezinde ürün geliştirme yapılıp, Benelli nin mühendisleriyle ortak üretim yapılıyor. Önceki sayfalarda örnekler verdim okuyun lütfen. Çin de kendi standardıyla falan ürettiği yok, bilmeden yazmayın. Kendi kafasına göre döküm mü yapacak. Avrupa ve Amerika pazarında motosiklet satmak zor iştir. Bugün sizin eleştirdiğiniz Çinliler, o ülkeler için yüksek standartlarda motosiklet üretiyor.
Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp diye bir laf var hakikaten çok doğru.
Tek bir düzeltme yapacağım: bir çok Çinli iş adamı veya şirketler grubu batan veya batmak üzere olan Avrupa markasını satın Alıp Asya pazarında marka üzerinden prim yapmaya Çalışıyor. Bu ilk değil. Bencede Haklısınız bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. O yüksek Standartları daha satın alınmış hiç bir markada göremedik.
Birde 2 şeyi karıştırmayın: iPhone veya Volvo nun Çin'de fabrika kurup üretim yapması ile Çin'de fabrikası olan adamın markayı satın Alıp kendi tesisine taşıması Arasında dağlar kadar fark var
Bak Sakın beni yanlış anlama derdim bu motor kötü demek değil. Fiyatı yüksek, yurt içi satışları az, geleceği belirsiz diyorum sadece. Bir iki sene sonra ne olacağı belli değil markanın.
Ben marka yı konuşuyorum, malzeme kalitesini değil. Ikisi çok farklı şeyler
-
02 Ağustos 2015, 11:29
#417
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Tek bir düzeltme yapacağım: bir çok Çinli iş adamı veya şirketler grubu batan veya batmak üzere olan Avrupa markasını satın Alıp Asya pazarında marka üzerinden prim yapmaya Çalışıyor. Bu ilk değil. Bencede Haklısınız bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. O yüksek Standartları daha satın alınmış hiç bir markada göremedik.
Birde 2 şeyi karıştırmayın: iPhone veya Volvo nun Çin'de fabrika kurup üretim yapması ile Çin'de fabrikası olan adamın markayı satın Alıp kendi tesisine taşıması Arasında dağlar kadar fark var
Bak Sakın beni yanlış anlama derdim bu motor kötü demek değil. Fiyatı yüksek, yurt içi satışları az, geleceği belirsiz diyorum sadece. Bir iki sene sonra ne olacağı belli değil markanın.
Ben marka yı konuşuyorum, malzeme kalitesini değil. Ikisi çok farklı şeyler
bende ufak bir açıklama getireyim madem öyle volvoyu araştır bakalım acaba çinde üretim yapan bir fimamı yoksa bizzat çinlilerin kökünden satın aldığı bir firmamı artık
haricinde bir çok büyük firmayıda satın aldı yanlış anlama üretim çine kaydırmadı bizzat satın aldı kökten lütfen bilmeden atmayalım
çin özellikle şunu yapıyor batmakta olan firmaları teknolojisi ile beraber alıyor
-
02 Ağustos 2015, 11:37
#418
Günlerdir tartışılan bedelliyi Çin satın almış ama motoru bende yakından inceledim kullanıcıların dediğine göre sapına kadar kaliteli.tek sorunumuz bu distribütörle Türkiye'de tutunacak mı tutunamayacak mı?inşallah tutulur böyle bir motor yalan olmaz.
-
02 Ağustos 2015, 11:37
#419
Çin süper güç olma yolunda planlı programlı şekilde ilerliyor, bu yolda global marka yaratmanın uzun zaman alacağını düşünen Çin, zaman kaybetmemek için marka satın alıyor. Bir yandan da dünya da oluşan Çin malları kalitesiz imajını kırmaya çalışıyor.
pirelli yide 7.7 milyar dolara satın alıyor
ve araştırın daha bir çok büyük marka
-
02 Ağustos 2015, 11:59
#420
bu gün çinlilere karşı olan önyargıların bir zamanlar japonlar için de geçerli olduğunu biliyor muydunuz?
adamlar taklitçilikle başlayıp bu günlere geldiler; japon malı dedin mi hazırola geçiyoruz
çinliler de elbet o konuma gelebileceklerdir, bu hızla gider ve bunu yapmak isterlerse tabi
amma büyük bir nüfus ve her cent' i hesaplayan (buna da mecbur olan) bir ekonomik yapı var
bu sebeple kısabildikleri kadar kısıyorlar; çinin genel prensibi "sürümden kazanmak"tır
bu, italyanların "az yapar, az satarım; kaliteyi konuşturur, piyasa yapar, ordan para kazanırım" anlayışıyla taban tabana zıt
bu zıtlığın birleşimi bugünkü benelliyi anlatıyor işte
ayns
bu başlığı terketme sakın. iyi kötü deneyimlerini aktarmak hususunda iyi niyet adına bir borcun var bu konuda
elbette ben artık iyi niyetli olmak istemiyorum demek te hakkındır
herkesin kendince bir fikri ön yargısı olabilir; sen de bildiklerini anlatacaksın
ilk motorum çin malıydı, yoğurdu üfleyerek yiyorum
ancak benelli tnt ilk aşkımdır
yıllardır bir motor beni bu kadar heyecanlandırmadı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 38 kullanıcı var. (0 üye ve 38 misafir)