Çeşitlilik iyidir. Lakin hayvan gibi ve seksi duruyor bu çift silindirlisi. Gene tek silindire döndüler galiba. Çift silindir kalsa idi piyasada Yamaha'nın işini baya bir zorlaştırırdı.
Çeşitlilik iyidir. Lakin hayvan gibi ve seksi duruyor bu çift silindirlisi. Gene tek silindire döndüler galiba. Çift silindir kalsa idi piyasada Yamaha'nın işini baya bir zorlaştırırdı.
300cc olarak geleceğini öğrendim. Zaten normalde de 300cc idi. Bizim ülkenin vergi poku yüzünden oluyor ne oluyorsa
300 gelse hepten aç kalırlar, hiç satamazlar.
Sayın arkadaşlarım Samsun'dan aranıza yeni katıldım. Tnt 250 göstergesini değiştirmek istiyorum. Elinde bağlantı şeması olan arkadaş varmıdır? Diğer bir sorumda vites göstergesi takılabiliyor mu? Hepinize iyi akşamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Buda biraz değiştirilmiş tnt'm. tntcarbon
https://i.hizliresim.com/YQPAXE.jpg
https://i.hizliresim.com/BaXkYL.jpg
https://i.hizliresim.com/alq6V7.jpg
https://i.hizliresim.com/oXQ1GQ.jpg
Dilediğinizi başarı ile yaparsınız umarım son sayfalarda olması lazım şema
http://www.mediafire.com/file/uuz6gz...nual FINAL.pdf
@YasinC
çok teşekkür ederim size
@YasinC,
Aliexpress
Eskiden buralar dutluktu. Bu akşam deli şeyetmiş gibi kafam attı dışarı çıktım. Bir ara yağmur ile kar birlikte yağıyordu ince ince. Zihnen kendimi formatladım baya iyi geldi.
2 yıl olmak üzere 25 bin km oldu sanırım odo metreye bakmadım. Arada sırada biraz daha hızlı gitmesini istediğim anlar olmuyor değil ama genel itibari ile çok memnun kaldım. Sürüş zevki bu sınıftaki motor için inanılmaz derecede zevkli. Neyse 2 foto sallayım.
slm arakadaşlar benim kardeşimde (tnt 250 çift silindir var) birkaç sefer bindim bazı sorunları var size sorayım dedim!
sabahları çokk geç ısınıyor nerden baksan 10 dk sürüyor ve tam ısınana kadar küçük yokuşları bile çıkmıyor aynı mobylettte gibi vll iananaıyorum çekiş bukadar mı düşük olur yani kış gelmeden havalar tam soğumamışken bile öyleydi sizce sorun nedir?
Yağ kapasitesi çok motorun. Bu yüzden soğukta akışkanlığını kazanmamış yağ ile başa çıkması zor. 40 dereceye kadar sabah ilk çalıştırmada bekleyin. Isınması genelde 4-5 dakika sürüyor 50 derecelere gelmesi. Isınmadan zaten gazlamak özellikle bu havalarda sorun yaratır. Ayrıca yağ değişiminde hava sıcaklığına uygun olarak bir kademe daha ince yağ ile değişin.
Aslında efsane olacak motordu kendisi. MT-25'in ciddi rakibi idi. Lakin adam gibi üstüne düşmediklerine inanıyorum distribütör tarafından. Bizim garajda 1tane vardı kırmızı. Efsane duruyordu...
TNT25/bn251'in üzerine düştükleri kadar üzerine düşmediler evet. Dar kafalı dist. ama geçen yaz Benelli ile anlaşma yaptılar. Önümüzdeki senelerde yurt dışında satılan modeller gelsin yeterli. TNT250'yi de yerli üretim avantajından kaynaklanan vergi avantajı ile fiyatı koruyarak 300cc olarak satabilirlerse çok iyi olur.
Bu motorda çok farklı bir ses var. Adamlar nasıl başarmışlarsa 250'lik motordan gök gürültüsü gibi hayvani bir ses çıkarmışlar.
TNT300 servis kitabı, 250 de aynıdır sanırım.
Birine lazım olur.
Merhabalar tnt 250 nin halen sıfırını bulmak mümkün mü arkadaşlar?
Fiyat konusunda bilgim yok ne dersem yalan olur. Ama yeni yılda 300cc 20bin civarında olacağı kesin benim fikrimce.
Hazır gelmişken eskiden kalma resim koyayım.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)