Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Nisan 2017, 17:22
#2221
Capitao_3 adlı üyeden alıntı
Elcik değişimi neden yaptın
Reklamlar
-
06 Nisan 2017, 20:27
#2222
Facebook grubunda sordum ancak pek bilen yok sanırım.
Linkte 300cc shaft, piston kiti var.
https://tr.aliexpress.com/store/prod...645367866.html
Ancak linkteki kit paralel twin olarak duruyor. 250cc olarak arattığımda bir şey bulamadım dolayısı ile tnt300 olarak arattığımda tüm specs dökümlerinde in line Dohc motor yazıyor.
Bu konuda net bilgisi olan var mı ?
-
06 Nisan 2017, 22:30
#2223
300 lük ile 250 lik setleri farklıdır diye düşünüyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
Sanchezdepol adlı üyeden alıntı
Elcik değişimi neden yaptın
elcikler çok yumuşamış bazı kısımları erimişti sıcak havalarda eldivene ve elime yapışıyorlardı.
Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU
-
07 Nisan 2017, 06:58
#2224
Farklı olacağını sanmıyorum. Krank mili bile aynıdır.
Her farklilik ekstra maliyet. Ayrıca her iki silindir paralel hareket ederse tek silindirden fark olmaz.
-
07 Nisan 2017, 12:02
#2225
baya güzel bir motor fiyatıda böyle bir motor için ideal
-
07 Nisan 2017, 12:39
#2226
fuarda görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti test etmek için bir servis arkadaşımın yanına gittim
test ettim hem konforlu hemde sesi çok güzel
-
07 Nisan 2017, 15:41
#2227
Ekarahan adlı üyeden alıntı
Sorma kardeşim motoru gören sesi duyan herkez bi moda giriyor hemen kapışmanın peşine düşüyolar ara gazı vermeler hızlı kalkmalar😁😁
Motoru soran tanıdıklarada 250 cc diyorum has.... tepkileri alıyorum
Egzozun fiyatını bilmiyorum kardeşim motoru bayiden aldım fıyatını sormadım
Motorun orjinal sesine akropovic takılırsa millet en az 600cc sanar tabi Tekerin düz bassın orjinal egzozdan bulmaya çalış yarın öbürgün motoru yükselttiğinde uygun olursa yeni motoruna takarsın yazık etme
-
07 Nisan 2017, 16:45
#2228
huseyin34 adlı üyeden alıntı
fuarda görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti test etmek için bir servis arkadaşımın yanına gittim
test ettim hem konforlu hemde sesi çok güzel
Zaten motosikletin ilk alınma sebebi sesi ikinci sebebi görüntüsü bu sebeplerden dolayı millet yeni bir marka olmasına bakmadan gidip aldı sonrada memnun kaldı firmaya başarılar kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
-
07 Nisan 2017, 18:11
#2229
SeCReTBoY adlı üyeden alıntı
Motorun orjinal sesine akropovic takılırsa millet en az 600cc sanar tabi
Tekerin düz bassın orjinal egzozdan bulmaya çalış yarın öbürgün motoru yükselttiğinde uygun olursa yeni motoruna takarsın yazık etme
orjinal egzozunuda aldım arkadaşlar saolsun onunda içini boşaltmişlar sesi daha cok cıksın diye ilerde allah korusun egzoz dan ceza yersem orjinalini taksam polisleri inandiramam
-
08 Nisan 2017, 09:54
#2230
-
08 Nisan 2017, 10:44
#2231
YasinC adlı üyeden alıntı
Farklı olacağını sanmıyorum. Krank mili bile aynıdır.
Her farklilik ekstra maliyet. Ayrıca her iki silindir paralel hareket ederse tek silindirden fark olmaz.
Parelel iki silindirler T2 ler hariç %99 aynı hareket eder...
formun üyelerinden %90 dan farklı olarak Az bir şeyler biliyorsun gibi onuda şu cümlendenden anladım ((Her farklilik ekstra maliyet))
(TEK SİLİNDİRDEN) Fark da olur T4 çevirimi kagıda yap neden aynı hareket etigini anlayacak zeka&bilgi kapasitesinde olduğunu düşünüyorum bu dediğim formun%95 için geçerli degil...
Kağıda çizdiginde az kafa yorduğunda tek silindirden neden fark olduğunu da anlayacaksın.
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
08 Nisan 2017, 11:07
#2232
Her parça değişimi ekstra maliyet çıkartır çıkan maliyet değer mi derseniz tartışılacak bir konudur. TNT 300 modeline sahip olan bir iki kişi var daha önce denk geldim çünkü motor Türkiye'ye ilk olarak 300cc olarak getirildi. En iyi sonucu ve parçaları almak için öncelikle bu arkadaşlara ulaşmak lazımdır. Forumda ilk konularda kendileri yazıyorlardır Şuan nerededirler bilmiyorum.
-
08 Nisan 2017, 11:09
#2233
serif abi adlı üyeden alıntı
Parelel iki silindirler T2 ler hariç %99 aynı hareket eder...
formun üyelerinden %90 dan farklı olarak Az bir şeyler biliyorsun gibi onuda şu cümlendenden anladım ((Her farklilik ekstra maliyet))
(TEK SİLİNDİRDEN) Fark da olur T4 çevirimi kagıda yap neden aynı hareket etigini anlayacak zeka&bilgi kapasitesinde olduğunu düşünüyorum bu dediğim formun%95 için geçerli degil...
Kağıda çizdiginde az kafa yorduğunda tek silindirden neden fark olduğunu da anlayacaksın.
Dün baya araştırdım Benelli'ye dahi mail attım. Aldığım cevap inline olduğu. Ancak pistonlar aynı anda yani paralel hareket etse bile pistonlardan birinde ateşleme olurken diğerinde egzoz yapıyor buna dayanarak bu cevabı verselerde tamamen pazarlama yalanından başka bir şey değil.
300cc ile arasında tahminim sadece silindir ve piston farkı olacağı yönünde Çinli ve İtalyan vatandaşlara mail attım bu konuda bakalım ne diyecekler.
-
08 Nisan 2017, 12:43
#2234
300 cc ile 250 cc aynı prensiple çalışıyordur, boyutlar dışında bir fark olması mümkün değil. İki silindirin ne şekilde çalıştıklarını ise içini açmadan bilmenin imkanı yok. Birçok modeli araştırdığımda bunun bilgisini bulamıyorum. İki pistonun aynı anda inip çıkması torkun daha lineer olarak gelmesini sağlar. Her turda sırayla bir piston ateşleme yapar. Diğer türlü biri 1,5 turda bir yaparken diğeri 0,5 turda bir dönüşümlü olarak ateşleme yapacaktır. Aynı anda çalışan benim bildiğim BMW'nin 800 cc motorları var. Twin kelimesini herkes her yerde kullandığından ve teknik bir anlamı bana göre olmadığından ona çok güvenemiyorum.
-
08 Nisan 2017, 13:22
#2235
YasinC adlı üyeden alıntı
Dün baya araştırdım Benelli'ye dahi mail attım. Aldığım cevap inline olduğu. Ancak pistonlar aynı anda yani paralel hareket etse bile pistonlardan birinde ateşleme olurken diğerinde egzoz yapıyor buna dayanarak bu cevabı verselerde tamamen pazarlama yalanından başka bir şey değil.
300cc ile arasında tahminim sadece silindir ve piston farkı olacağı yönünde Çinli ve İtalyan vatandaşlara mail attım bu konuda bakalım ne diyecekler.
Çin ve italyan firmalarından net cevap geleceğini sanmıyorum Gelsede ne kadarını anlayacaz ve ne kadarını yapabilecez
-
08 Nisan 2017, 13:33
#2236
Açıkçası olumsuz bir yanıt alırsam sadece arka dişliyi değistirip biraz daha uzun yola uygun hale getirmeye çalışacağım.
https://m.aliexpress.com/item/32645367866.html#autostay
-
08 Nisan 2017, 14:29
#2237
+5HP güç ve +5Nm tork için 2500TL'lik riske girmeye değer mi bilemedim.
Kabaca +%15 güç için, motorun fiyatının %18'ini Çin'den gelecek kargoya bağlamak bana biraz risk gibi geliyor. (Zaten linkteki satıcı Türkiye'ye göndermiyor gözüküyor)
Parçalar geldi, motoru düzgünce söküp, parçaları da düzgünce yerleştirdiniz diyelim. Enjeksiyon sistemi ne olacak? Piston boyutu farklıyken, enjeksiyon sağlıklı çalışabilecek mi?
Hadi o da oldu, motor gerçekten düzgün ve daha güçlü çalıştı diyelim. Muayeneye gittiğinizde, silindir hacminin yükseltildiği fark edilince ne olacak?
En iyi ihtimalle "aradaki %20 ötv farkını öde kardeşim" derler. O da 3000TL. 5500TL + bir sürü uğraşa +5 beygir elde etmiş olacaksınız.
-
08 Nisan 2017, 15:29
#2238
pea adlı üyeden alıntı
+5HP güç ve +5Nm tork için 2500TL'lik riske girmeye değer mi bilemedim.
Kabaca +%15 güç için, motorun fiyatının %18'ini Çin'den gelecek kargoya bağlamak bana biraz risk gibi geliyor. (Zaten linkteki satıcı Türkiye'ye göndermiyor gözüküyor)
Parçalar geldi, motoru düzgünce söküp, parçaları da düzgünce yerleştirdiniz diyelim. Enjeksiyon sistemi ne olacak? Piston boyutu farklıyken, enjeksiyon sağlıklı çalışabilecek mi?
Hadi o da oldu, motor gerçekten düzgün ve daha güçlü çalıştı diyelim. Muayeneye gittiğinizde, silindir hacminin yükseltildiği fark edilince ne olacak?
En iyi ihtimalle "aradaki %20 ötv farkını öde kardeşim" derler. O da 3000TL. 5500TL + bir sürü uğraşa +5 beygir elde etmiş olacaksınız.
Kuba motor sanırım yazılım atmış. Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen. Endonezya'daki test sürüşlerinde bile motor daha rahat hızlanıyor.
Benim amacın 130-140 ile rahat gidebilmek. Günümüzde kamyonlar bile 120'yi deviriyor. Dediğim gibi olmadı arka dişliyi küçülteceğim. Rahatlar diye düşünüyorum.
En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.
Bu motor 30hp olmasına rağmen son hızı düşük 130 ile giderken bile çok bağırıyor. Daha düşük beygir gücüne sahip makineler daha hızlı.
TNT25'lere geldiği gibi limiti kaldıran bir güncelleme gelirse çok iyi olacak.
-
08 Nisan 2017, 15:32
#2239
YasinC adlı üyeden alıntı
Kuba motor sanırım yazılım atmış. Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen. Endonezya'daki test sürüşlerinde bile motor daha rahat hızlanıyor.
Benim amacın 130-140 ile rahat gidebilmek. Günümüzde kamyonlar bile 120'yi deviriyor. Dediğim gibi olmadı arka dişliyi küçülteceğim. Rahatlar diye düşünüyorum.
En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.
Bu motor 30hp olmasına rağmen son hızı düşük 130 ile giderken bile çok bağırıyor. Daha düşük beygir gücüne sahip makineler daha hızlı.
TNT25'lere geldiği gibi limiti kaldıran bir güncelleme gelirse çok iyi olacak.
Problem güncelleme ile ilgili ise bununla ilgili 15 20 kişi mail atsın facebooktan yazsın bi şekilde çözülür ama bu motorla 160 diyen biri vardı forumda denk gelmiştim
-
08 Nisan 2017, 15:51
#2240
YasinC adlı üyeden alıntı
Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen.
En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.
Onu ben yazmamışımdır, yazdıysam da tamamen yanlış bir bilgi
TNT25 120'ye kadar rahat çıkıyor. 140-150'ye kadar ıkınıyor. 165'e çıkabilmesi için(ki 165 6. viteste kesiciye gireceği en yüksek hız) rüzgar arkadan esmeli, yol eğimli olmalı vs. Şehir dışında düz yolda tapagaz/kol sonuna kadar çevrili 140-150 ile anca gidiyor.
TNT250'nin de 150'den sonra gitmemesi normal bence, gücü bu kadar. Naked motorda rüzgar direnci çok önemli rol oynuyor, 35 beygir olsa bile düz yolda çıkacağı max hız 160-165'tir.
250'lik motor 120-130'la giderken, 8-9 bin devirden yüksek olacağı için bağırmaması imkansız. Aşağıdaki link'ten başka motorlar için karşılaştırma yapabilirsiniz.
http://www.gearingcommander.com/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)