Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2221

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar kuyruk iptali ve elcik değişimi yaptım. elcik takmak çok zor bilginiz olsun.

    http://i.hizliresim.com/vbjkzp.jpg
    http://i.hizliresim.com/brBq80.jpg
    http://i.hizliresim.com/Lybkdb.jpg

    aldığım elcik bu http://urun.n11.com/modifiye-urunler...iyah-P90234767

    aldığım plaklalık bu http://urun.n11.com/yedek-parca/moto...lik-P151443427

    plakalık tam uymuyor altına parça demir ile ek yaptırdım demircide 2 tl ye gayet güzel oldu..
    Elcik değişimi neden yaptın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2222
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Facebook grubunda sordum ancak pek bilen yok sanırım.

    Linkte 300cc shaft, piston kiti var.
    https://tr.aliexpress.com/store/prod...645367866.html

    Ancak linkteki kit paralel twin olarak duruyor. 250cc olarak arattığımda bir şey bulamadım dolayısı ile tnt300 olarak arattığımda tüm specs dökümlerinde in line Dohc motor yazıyor.

    Bu konuda net bilgisi olan var mı ?

  3. #2223
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    300 lük ile 250 lik setleri farklıdır diye düşünüyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

    Alıntı Sanchezdepol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elcik değişimi neden yaptın
    elcikler çok yumuşamış bazı kısımları erimişti sıcak havalarda eldivene ve elime yapışıyorlardı.
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  4. #2224
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Farklı olacağını sanmıyorum. Krank mili bile aynıdır.
    Her farklilik ekstra maliyet. Ayrıca her iki silindir paralel hareket ederse tek silindirden fark olmaz.

  5. #2225

    Üyelik
    12 Ağustos 2016
    baya güzel bir motor fiyatıda böyle bir motor için ideal

  6. #2226

    Üyelik
    12 Ağustos 2016
    fuarda görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti test etmek için bir servis arkadaşımın yanına gittim
    test ettim hem konforlu hemde sesi çok güzel

  7. #2227

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı Ekarahan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorma kardeşim motoru gören sesi duyan herkez bi moda giriyor hemen kapışmanın peşine düşüyolar ara gazı vermeler hızlı kalkmalar😁😁

    Motoru soran tanıdıklarada 250 cc diyorum has.... tepkileri alıyorum

    Egzozun fiyatını bilmiyorum kardeşim motoru bayiden aldım fıyatını sormadım
    Motorun orjinal sesine akropovic takılırsa millet en az 600cc sanar tabi Tekerin düz bassın orjinal egzozdan bulmaya çalış yarın öbürgün motoru yükselttiğinde uygun olursa yeni motoruna takarsın yazık etme

  8. #2228

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı huseyin34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fuarda görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti test etmek için bir servis arkadaşımın yanına gittim
    test ettim hem konforlu hemde sesi çok güzel
    Zaten motosikletin ilk alınma sebebi sesi ikinci sebebi görüntüsü bu sebeplerden dolayı millet yeni bir marka olmasına bakmadan gidip aldı sonrada memnun kaldı firmaya başarılar kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.

  9. #2229

    Üyelik
    11 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli tnt 250
    Alıntı SeCReTBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun orjinal sesine akropovic takılırsa millet en az 600cc sanar tabi Tekerin düz bassın orjinal egzozdan bulmaya çalış yarın öbürgün motoru yükselttiğinde uygun olursa yeni motoruna takarsın yazık etme
    orjinal egzozunuda aldım arkadaşlar saolsun onunda içini boşaltmişlar sesi daha cok cıksın diye ilerde allah korusun egzoz dan ceza yersem orjinalini taksam polisleri inandiramam

  10. #2230

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Ekarahan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal egzozunuda aldım arkadaşlar saolsun onunda içini boşaltmişlar sesi daha cok cıksın diye ilerde allah korusun egzoz dan ceza yersem orjinalini taksam polisleri inandiramam
    Ben motor ilk çıktığında polisin orjinal sesine inanacağını sanmıyordum Sana orjinali tak derslerde hiç innamazlar Tekerin düz bassın.

  11. #2231

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farklı olacağını sanmıyorum. Krank mili bile aynıdır.
    Her farklilik ekstra maliyet. Ayrıca her iki silindir paralel hareket ederse tek silindirden fark olmaz.
    Parelel iki silindirler T2 ler hariç %99 aynı hareket eder...
    formun üyelerinden %90 dan farklı olarak Az bir şeyler biliyorsun gibi onuda şu cümlendenden anladım ((Her farklilik ekstra maliyet))

    (TEK SİLİNDİRDEN) Fark da olur T4 çevirimi kagıda yap neden aynı hareket etigini anlayacak zeka&bilgi kapasitesinde olduğunu düşünüyorum bu dediğim formun%95 için geçerli degil...

    Kağıda çizdiginde az kafa yorduğunda tek silindirden neden fark olduğunu da anlayacaksın.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  12. #2232

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Her parça değişimi ekstra maliyet çıkartır çıkan maliyet değer mi derseniz tartışılacak bir konudur. TNT 300 modeline sahip olan bir iki kişi var daha önce denk geldim çünkü motor Türkiye'ye ilk olarak 300cc olarak getirildi. En iyi sonucu ve parçaları almak için öncelikle bu arkadaşlara ulaşmak lazımdır. Forumda ilk konularda kendileri yazıyorlardır Şuan nerededirler bilmiyorum.

  13. #2233
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parelel iki silindirler T2 ler hariç %99 aynı hareket eder...
    formun üyelerinden %90 dan farklı olarak Az bir şeyler biliyorsun gibi onuda şu cümlendenden anladım ((Her farklilik ekstra maliyet))

    (TEK SİLİNDİRDEN) Fark da olur T4 çevirimi kagıda yap neden aynı hareket etigini anlayacak zeka&bilgi kapasitesinde olduğunu düşünüyorum bu dediğim formun%95 için geçerli degil...

    Kağıda çizdiginde az kafa yorduğunda tek silindirden neden fark olduğunu da anlayacaksın.
    Dün baya araştırdım Benelli'ye dahi mail attım. Aldığım cevap inline olduğu. Ancak pistonlar aynı anda yani paralel hareket etse bile pistonlardan birinde ateşleme olurken diğerinde egzoz yapıyor buna dayanarak bu cevabı verselerde tamamen pazarlama yalanından başka bir şey değil.

    300cc ile arasında tahminim sadece silindir ve piston farkı olacağı yönünde Çinli ve İtalyan vatandaşlara mail attım bu konuda bakalım ne diyecekler.

  14. #2234

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    300 cc ile 250 cc aynı prensiple çalışıyordur, boyutlar dışında bir fark olması mümkün değil. İki silindirin ne şekilde çalıştıklarını ise içini açmadan bilmenin imkanı yok. Birçok modeli araştırdığımda bunun bilgisini bulamıyorum. İki pistonun aynı anda inip çıkması torkun daha lineer olarak gelmesini sağlar. Her turda sırayla bir piston ateşleme yapar. Diğer türlü biri 1,5 turda bir yaparken diğeri 0,5 turda bir dönüşümlü olarak ateşleme yapacaktır. Aynı anda çalışan benim bildiğim BMW'nin 800 cc motorları var. Twin kelimesini herkes her yerde kullandığından ve teknik bir anlamı bana göre olmadığından ona çok güvenemiyorum.

  15. #2235

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün baya araştırdım Benelli'ye dahi mail attım. Aldığım cevap inline olduğu. Ancak pistonlar aynı anda yani paralel hareket etse bile pistonlardan birinde ateşleme olurken diğerinde egzoz yapıyor buna dayanarak bu cevabı verselerde tamamen pazarlama yalanından başka bir şey değil.

    300cc ile arasında tahminim sadece silindir ve piston farkı olacağı yönünde Çinli ve İtalyan vatandaşlara mail attım bu konuda bakalım ne diyecekler.
    Çin ve italyan firmalarından net cevap geleceğini sanmıyorum Gelsede ne kadarını anlayacaz ve ne kadarını yapabilecez

  16. #2236
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Açıkçası olumsuz bir yanıt alırsam sadece arka dişliyi değistirip biraz daha uzun yola uygun hale getirmeye çalışacağım.

    https://m.aliexpress.com/item/32645367866.html#autostay

  17. #2237

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    +5HP güç ve +5Nm tork için 2500TL'lik riske girmeye değer mi bilemedim.

    Kabaca +%15 güç için, motorun fiyatının %18'ini Çin'den gelecek kargoya bağlamak bana biraz risk gibi geliyor. (Zaten linkteki satıcı Türkiye'ye göndermiyor gözüküyor)

    Parçalar geldi, motoru düzgünce söküp, parçaları da düzgünce yerleştirdiniz diyelim. Enjeksiyon sistemi ne olacak? Piston boyutu farklıyken, enjeksiyon sağlıklı çalışabilecek mi?

    Hadi o da oldu, motor gerçekten düzgün ve daha güçlü çalıştı diyelim. Muayeneye gittiğinizde, silindir hacminin yükseltildiği fark edilince ne olacak?
    En iyi ihtimalle "aradaki %20 ötv farkını öde kardeşim" derler. O da 3000TL. 5500TL + bir sürü uğraşa +5 beygir elde etmiş olacaksınız.

  18. #2238
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +5HP güç ve +5Nm tork için 2500TL'lik riske girmeye değer mi bilemedim.

    Kabaca +%15 güç için, motorun fiyatının %18'ini Çin'den gelecek kargoya bağlamak bana biraz risk gibi geliyor. (Zaten linkteki satıcı Türkiye'ye göndermiyor gözüküyor)

    Parçalar geldi, motoru düzgünce söküp, parçaları da düzgünce yerleştirdiniz diyelim. Enjeksiyon sistemi ne olacak? Piston boyutu farklıyken, enjeksiyon sağlıklı çalışabilecek mi?

    Hadi o da oldu, motor gerçekten düzgün ve daha güçlü çalıştı diyelim. Muayeneye gittiğinizde, silindir hacminin yükseltildiği fark edilince ne olacak?
    En iyi ihtimalle "aradaki %20 ötv farkını öde kardeşim" derler. O da 3000TL. 5500TL + bir sürü uğraşa +5 beygir elde etmiş olacaksınız.
    Kuba motor sanırım yazılım atmış. Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen. Endonezya'daki test sürüşlerinde bile motor daha rahat hızlanıyor.

    Benim amacın 130-140 ile rahat gidebilmek. Günümüzde kamyonlar bile 120'yi deviriyor. Dediğim gibi olmadı arka dişliyi küçülteceğim. Rahatlar diye düşünüyorum.

    En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.

    Bu motor 30hp olmasına rağmen son hızı düşük 130 ile giderken bile çok bağırıyor. Daha düşük beygir gücüne sahip makineler daha hızlı.

    TNT25'lere geldiği gibi limiti kaldıran bir güncelleme gelirse çok iyi olacak.

  19. #2239

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuba motor sanırım yazılım atmış. Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen. Endonezya'daki test sürüşlerinde bile motor daha rahat hızlanıyor.

    Benim amacın 130-140 ile rahat gidebilmek. Günümüzde kamyonlar bile 120'yi deviriyor. Dediğim gibi olmadı arka dişliyi küçülteceğim. Rahatlar diye düşünüyorum.

    En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.

    Bu motor 30hp olmasına rağmen son hızı düşük 130 ile giderken bile çok bağırıyor. Daha düşük beygir gücüne sahip makineler daha hızlı.

    TNT25'lere geldiği gibi limiti kaldıran bir güncelleme gelirse çok iyi olacak.
    Problem güncelleme ile ilgili ise bununla ilgili 15 20 kişi mail atsın facebooktan yazsın bi şekilde çözülür ama bu motorla 160 diyen biri vardı forumda denk gelmiştim

  20. #2240

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 150'yi görünce kendini bırakıyor resmen.

    En basiti TNT25 daha güçsüz olmasına rağmen bu motordan sizin yazdığınız paylaşıma göre daha hızlı 165 görmüşsünüz.
    Onu ben yazmamışımdır, yazdıysam da tamamen yanlış bir bilgi
    TNT25 120'ye kadar rahat çıkıyor. 140-150'ye kadar ıkınıyor. 165'e çıkabilmesi için(ki 165 6. viteste kesiciye gireceği en yüksek hız) rüzgar arkadan esmeli, yol eğimli olmalı vs. Şehir dışında düz yolda tapagaz/kol sonuna kadar çevrili 140-150 ile anca gidiyor.

    TNT250'nin de 150'den sonra gitmemesi normal bence, gücü bu kadar. Naked motorda rüzgar direnci çok önemli rol oynuyor, 35 beygir olsa bile düz yolda çıkacağı max hız 160-165'tir.

    250'lik motor 120-130'la giderken, 8-9 bin devirden yüksek olacağı için bağırmaması imkansız. Aşağıdaki link'ten başka motorlar için karşılaştırma yapabilirsiniz.
    http://www.gearingcommander.com/


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)