Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mart 2017, 10:32
#2081
Lastik havalarını tamamladıktan sonra bana da aynısı oluyor. Bir kaç deneme yaptım yumuşattım filan ama sert olması daha iyi sonucuna vardım. Dediğin gibi yeni lastikleri takınca bakalım farkedecek mi?
Reklamlar
-
23 Mart 2017, 13:45
#2082
Tnt25'li olarak amortisör işine yorum yapayım.
Lastikler değişince motor oldukça değişiyor. Yoldaki girinti çıkıntılar konforu bozmamaya başlıyor.
Orijinal lastiklerde asfalt yaması, yoldaki çizik bile motoru sallıyordu. Rosso 2'lere geçince bambaşka bir hal almıştı alet.
Fabrika lastiklerini değiştirin. Kendinize, motora yazık etmeyin.
-
23 Mart 2017, 15:09
#2083
tigermbz adlı üyeden alıntı
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
TNT 25'te amortisör ayarlı ile oynandığını duymuştum bi yerden aynı mantık olabilir. Sert çukurlarda tabiri caiz popoyu biraz sarsıyor diyelim
-
23 Mart 2017, 15:31
#2084
Ruling adlı üyeden alıntı
TNT 25'te amortisör ayarlı ile oynandığını duymuştum bi yerden aynı mantık olabilir. Sert çukurlarda tabiri caiz popoyu biraz sarsıyor diyelim
şu resimde gösterdiğim zımbırtıyı sağa sola çevirerek amortisörün yumuşaklığını ayarlayabiliyoruz
ancak en yumuşak ayarda bile ani yükseklik farklarını sert karşılıyor
bakalım lastik yüzünden mi? daha önce dediğim gibi mantıklı bulmasam da bir çok arkadaşımız lastiği değiştirdi ve onların bu hususta şikayetlerine denk gelmedim ya da dikkatimden kaçtı
ofliyi bekliyoruz, ne diyecek bakalım
-
23 Mart 2017, 17:04
#2085
tigermbz adlı üyeden alıntı
şu resimde gösterdiğim zımbırtıyı sağa sola çevirerek amortisörün yumuşaklığını ayarlayabiliyoruz
http://i.hizliresim.com/1LVVOY.jpg
ancak en yumuşak ayarda bile ani yükseklik farklarını sert karşılıyor
bakalım lastik yüzünden mi? daha önce dediğim gibi mantıklı bulmasam da bir çok arkadaşımız lastiği değiştirdi ve onların bu hususta şikayetlerine denk gelmedim ya da dikkatimden kaçtı
ofliyi bekliyoruz, ne diyecek bakalım
TNT 25'te lastiği değiştirdikten sonra amortisör de fark ettiğini söyleyenler oldu sen ne zaman değiştirmeyi düşünüyorsun ?
-
23 Mart 2017, 18:14
#2086
O sert vuruşlar @Ruling'in dediği gibi gerçekten sıkıntı yaratıyor bi süre sonra orjinal lastikleri değiştirdikten sonra ciddi anlamda fark ediyor mantığı bende anlamadım ama fark ediyor
-
23 Mart 2017, 20:29
#2087
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
-
23 Mart 2017, 21:15
#2088
tigermbz adlı üyeden alıntı
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
Bencede en kotu ozelligi bu eger duzeltemezsek.. bakalim lastik degisince ne olacak.. evet surusu inanilmaz derecede zevkli.. daha once almadigim bir tad..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
tigermbz adlı üyeden alıntı
aynı sıkıntı bende de var ve bu motorla alakalı tek sıkıntım da bu
güzel asfaltta veya yumuşak geçişlerde hiç bir sorun yok, amortisörler görevini yapıyor
lakin ani yükseklik farklarını sert karşılıyorlar (tabir yerindeyse küt diye vuruyor ve esneklik göstermiyor)
sönümleme ayarını en yumuşağa getirsem de bu handikapı aşamadım
orjinal lastik var, ondan da olabilir deniyor ama işin aslı bana mantıklı gelmiyor
en son bir arıza çıkaracak başımıza ama dur bakalım
hele sen bir değiştirip sonucu söyle de ona göre fikrimiz olur
aslında sportif cadde motoru bu, bizim enduro parkurundan bozma arayollarımız için tasarlamamış italyanlar; kime suç bulacağımı bilemiyorum şu vakit
bu arada hayırlı olsun, hiç böyle "sürüşü zevkli" motora binmedin değil mi?
YasinC adlı üyeden alıntı
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
Garantiden degisir merak etmeyin..
-
23 Mart 2017, 22:10
#2089
İnşallah sorun yaratmazlar 82 km deki motorun bu arızasını bana yıkmaya çalışmazlar insallah.
-
23 Mart 2017, 23:12
#2090
YasinC adlı üyeden alıntı
İnşallah sorun yaratmazlar 82 km deki motorun bu arızasını bana yıkmaya çalışmazlar insallah.
Olur mu oyle sey dusunmene bile gerek yok. Garanti karsilar..
-
23 Mart 2017, 23:31
#2091
YasinC adlı üyeden alıntı
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
Hocam bende Ankara'dan tnt250 almak istiyorum ama servis konusunda çekincelerim var. Burda yarınki gelişmeleri bildirirmisiniz acaba?
-
23 Mart 2017, 23:43
#2092
YasinC adlı üyeden alıntı
Bugün iş çıkışı eve gelirken vites takılı kaldı. Daha 82 km de vento motoru aradim yarin götüreceğim bakalım ne olacak.
Vitesi 1'e atmak için pedala bastığınız da pedal aşağıda kalıyor. Yukarı çektiğinizde N bir daha yukarı cektiginiz de 2 ye geciyor ancak pedal yukarda kaldiği için vites yükselmiyor haliyle 1-N-2 viteslerine geciyor şuan sanırım şanzıman gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Daha 82 km de şanzıman nasıl.arıza verir aklım almıyor. Akşam akşam canım çok sıkıldı. İnşallah Vento motor ilgilenir de mahkemelik vs olmam. Daha sigorta, plaka bugün alındı.
yasin bey sizin sorun sanki yaylar ile alakalı. direkt şanzıman hatası olabileceğini düşünmüyorum. mesela yayın birisi yerinden çıkmıştır, ya da hatalı montaj yapılmıştır. cok da canınızı sıkmayın. düzelir geçer, büyük bir ariza ise yeni bir tane ile degistirirsiniz. sağlıcakla..
-
24 Mart 2017, 12:25
#2093
Bu sabah Vento Motora gittim Abdullah bey var yetkili olarak baya ilgilendi.
Motorda hiç bir şey yok. Dün sürüş öncesi debriyaj manetinin ayarı ile oynadıydım tam ayırma yapmamış bu yüzden ve rodaj dönemi vites geçişleri sert olabilir dedi. Halloldu gelirken geze geze geldim hiç bir sorun yok çok şükür.
-
24 Mart 2017, 13:21
#2094
modifix adlı üyeden alıntı
Hocam bende Ankara'dan tnt250 almak istiyorum ama servis konusunda çekincelerim var. Burda yarınki gelişmeleri bildirirmisiniz acaba?
Ankarada'ki vento motor servis yetkili fabrikadan gelme diye biliyorum yani servis konuusnd asıkıntı yaşanmaz ki yasinc problem yaşamış hemen çözmüşler sıkıntı olmaz yani o serviste.
-
24 Mart 2017, 14:15
#2095
seyralem adlı üyeden alıntı
Ankarada'ki vento motor servis yetkili fabrikadan gelme diye biliyorum yani servis konuusnd asıkıntı yaşanmaz ki yasinc problem yaşamış hemen çözmüşler sıkıntı olmaz yani o serviste.
Aynen dediğiniz gibi
-
24 Mart 2017, 14:19
#2096
YasinC adlı üyeden alıntı
Aynen dediğiniz gibi
Sen motordan memnun musun dostum gerçi yeni aldın ama ilk izlenimlerin nasıl birde pulsar'ın hala duruyor mu ?
-
24 Mart 2017, 16:13
#2097
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
Sen motordan memnun musun dostum gerçi yeni aldın ama ilk izlenimlerin nasıl birde pulsar'ın hala duruyor mu ?
Pulsarı sattım bugün 300km'yi devirdim motorla sürmesi gerçekten çok zevkli. Malzeme kalitesi, hissiyat üst seviye. Sesi enfes, tasarımı benim çok hoşuma gidiyor. Gittiğim yerde de dikkat ettim çoğu kişinin dikkatini çekiyor durduğu yerde, sürerken zaten sesi baktırıyor
Dün akşam canım çok sıkılmıştı ancak bugün ki sürüşten sonra kesinlikle yine olsa yine alırım. Sağolsun Vento Motor da Abdullah bey çok ilgileniyor. Bugün basa basa tekrar tekrar dedi. "Kardeşim bir sorun olduğunda kesinlikle korkun olmasın motorun arkasındayız. Sözde garanti değil." dedi.
Ki bugün ki ilgileri hiç bir ön yargı olmadan yaklaşmaları güven verdi.
-
24 Mart 2017, 17:28
#2098
YasinC adlı üyeden alıntı
Pulsarı sattım bugün 300km'yi devirdim motorla sürmesi gerçekten çok zevkli. Malzeme kalitesi, hissiyat üst seviye. Sesi enfes, tasarımı benim çok hoşuma gidiyor. Gittiğim yerde de dikkat ettim çoğu kişinin dikkatini çekiyor durduğu yerde, sürerken zaten sesi baktırıyor
Dün akşam canım çok sıkılmıştı ancak bugün ki sürüşten sonra kesinlikle yine olsa yine alırım. Sağolsun Vento Motor da Abdullah bey çok ilgileniyor. Bugün basa basa tekrar tekrar dedi. "Kardeşim bir sorun olduğunda kesinlikle korkun olmasın motorun arkasındayız. Sözde garanti değil." dedi.
Ki bugün ki ilgileri hiç bir ön yargı olmadan yaklaşmaları güven verdi.
O güveni onlara distrübütör veriyor kaç kez tnt 25'te denk geldim adamlar sorgusuz garantiden parça değişimi yaptırıyor distribütör belliki adamlara rahat davranın müşteriyi memnun edin diyor umarım kendilerini bozmadan böyle devam ederler. Tekerin düz bassın kardeş. Koruma takouzu ve lastikleri herkes söylemiştir bende hatırlatayım.
-
24 Mart 2017, 18:06
#2099
Tek eksiğim lastik kaldı.
Tavsiyesi olan var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Kitapçıkta 140/60-17 yazıyor ancak öyle bir lastık yok piyasa da 140/70 var hep bir sorun yaratır mı ?
-
24 Mart 2017, 18:17
#2100
YasinC adlı üyeden alıntı
Tek eksiğim lastik kaldı.
Tavsiyesi olan var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Kitapçıkta 140/60-17 yazıyor ancak öyle bir lastık yok piyasa da 140/70 var hep bir sorun yaratır mı ?
Kitapçıkta 14/70 yazıyor diye hatırlıyordum.
Yinede sorun olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)