Benim attığım ilanda Balcı Motora ait . Plaka görünmüyor bir tek ama motorda sıkıntı yok gibi gözüküyor . Içime kurt düştü şimdi siz öyle söyleyince
Benim attığım ilanda Balcı Motora ait . Plaka görünmüyor bir tek ama motorda sıkıntı yok gibi gözüküyor . Içime kurt düştü şimdi siz öyle söyleyince
motoru uzun süre kullanmış biri olsa,ağırlıktan dolayı elcikteki titreşimi biraz azalmak için yapmıştır derdim.ama daha km yapmamış motor.muhtemelen yatırmıştır.
bende gidon topuzlarını değiştirmeyi düşünüyordum bir ara.satmaya niyetlenince vazgeçtim.ağır olsun hem denge biraz artsın gidonda hemde titreşim azalsın diye.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
birde motorun sağ tarafı hiç çekilmemiş ;)tüm resimler sol tarafa ait.acaba sağ tarafa bir düşmesi vs mi var ?
Melih kardeşim ticaret işi işinin ehli tarafından yapılmalı. Çoluk çocuk işin içine karışınca cılkı çıkıyor. Ben geçen sene ağustos ayında balcı motordan aldım tnt 25 imi. Motor çalıştı 10 saniye sonra yok. 10 saate yakın genç bi çakma usta aradı derdini bulamadı. Sonra yaşça büyük olan usta bir kez baktı koltuk sökükken ve beyni yok dedi motorun. Bu bir. Onu getirip taktı çalıştı. Bi tur o attı teslim etmeye çalışıyor hemen. Tabi minibüsüm var içine koyup götüreceğim çalıştı ayağına hemen yüklemeye niyetlendi ama kabul etmedim bi turda ben attım durunca motor stop etti sonra tık yok. Gece 10a kadar uğraştı falan. Ertesi gün bana fabrikasyon konjektörü yokmuş falan yaptı. Neyse taktı etti çalıştı bi tur attıki red line vura vura. Bi de grenaj topladı ki düşman başına. Sanki gerdirme operasyonu yapıyor. Vesselam eve geldik turluyorum sağ ayna düştü baktım dibi yalama olmuş gittim kılavuz açtırıp içine yay gibi bişe takıp yerleştirdik oldu. Neyse rodaj bitti kocaeli servisine gittim aynaları niye değiştin dedi bende yok dedim tabi haberim yok çakma bişe uydurulmuş diye. Uzun lafın kısası balcı dan alma da nereden alırsan al. Zaten olmayan parçaları da diğerinden sökmüştür adım gibi eminim. O motor da şu an sıfır satılan yeşili.
[QUOTE=eby78;4288564]motoru uzun süre kullanmış biri olsa,ağırlıktan dolayı elcikteki titreşimi biraz azalmak için yapmıştır derdim.ama daha km yapmamış motor.muhtemelen yatırmıştır.
bende gidon topuzlarını değiştirmeyi düşünüyordum bir ara.satmaya niyetlenince vazgeçtim.ağır olsun hem denge biraz artsın gidonda hemde titreşim azalsın diye.
birde motorun sağ tarafı hiç çekilmemiş ;)tüm resimler sol tarafa ait.acaba sağ tarafa bir düşmesi vs mi var
Merhabalar tnt 25 kullanıcıları size birkaç sorum olacak. Bu aralar biraz ivmelenme ihtiyacından dolayı bu motorları araştırmaktayım. Şuanda ktm duke 125 abs modelini kullanıyorum. Motorun gidişi nasıldır her ne kadar duke 125cc' de olsa duke' den sonra tnt 25 bana acaba duke 250 alsaydım diye düşündürür mü, yoksa gidişi gayet tatmin edici mi ? Bu arada motorun frenleri nasıl duke' den sonra frenleri beni tatmin eder mi ? Kronik sorunlara gelirsek sargı ve stop etme problemleri kalıcı olarak çözülebiliyor mu ? Bu arada Ankara' da ki vento motor servis konusunda nasıldır ? Motomekanikle karşılaştırmak yanlış olur ama düzgün bir servis olmasını umuyorum.
Merhaba arkadaşım.elimden geidiğince tecrübelerime dayanarak fikirlerimi paylaşayım.duke 250 ile kıyaslama yaparak söylüyorum,tnt 25 şu an kullanmış oldugun duke125 ten sonra fazlası ile ivmelenme konusunda seni tatmin edecektir.duke 250 mi alsaydım diye sorarsan tabiki duke derim.duke de kullanmış biri olarak aralarında yaklaşık 6 hp lik bir fark ve ciddi sayılabilecek bir fiyat farkı var bunları unutmamak gerekir.fren konusunda ise duke çok daha stabil ve iyi bir frene sahip.ABS oluşunun da etkisi var tabi.top speed konusunda ikiside benzerdir ama duke 250 daha seri bu net.kronik sıkıntı ise her motorda oldugu gibi tnt 25 te de tabiki vardı.ilk gelen,yani göstergesinde F1 yazan serilerde sargı ve oksijen sesnsörü arızaları çıktı.özellikle sargı sorunu tnt 25 te baya duyuldu.tabi bu sorun servislerde garanti kapsamında giderildi ve sorunsuz bir şekilde devam ediyor birçok arkadaş.gelen ikinci serilerde ise bu sorunlar büyük oranda düzeltilmiş,onlarda bir sorun pek çıkmadı.yani kısaca tnt 25 parasına göre seni fazlası ile tatmin edecektir.vento motor konusunda benim bir bilgim maalesef yok.
Herkese cevaplar için çok teşekkürler . Bu motoru dün sattığını söyledi aradigin kişi zaten yazdıklarınıza göre almazdım bu arada başınıza gelenler için çok üzüldüm inşallah bir daha bu tarz olaylar yaşamazsınız yada yaşamayız umarım . Başka ilanlara bakıcaz artık istanbulda kmsi düşük bu fiyatlarda başka ilan yok maalesef . Beklemeye devam .
Cevabınız için teşekkür ederim. Bir kaç sorum daha olacak. Motor 100 km' de ne kadar yakıt harcıyor acaba ? Günlük 70 km civarı yol yapıyorum sabit 100-120 ve ara hızlanmalarda tahmini ne kadar yakar ? Bu arada sargı problemi bulunan motorlarda garanti sonrasında sargıda tekrar bir problem oluşması durumunda servis bize yardımcı olmaya devam ediyor mu,yoksa biz cebimizden mi karşılıyoruz? Son olarak motorun periyodik bakım ücretleri ne kadar tutuyor ? Son olarak motorun yağ filtresi orijinali dışında muadil olarak başka motorun filtresi uyuyor mu acaba ? Duke' de bajaj filtreleri de uyumlu olduğu için bakım konusunu gayet makul bir biçimde çözebiliyorum.
Bu arada almak isteyen olursa 2016 tnt 25 yeşil 2700 km civarı satarız. Sıfır sıkıntı. 2017 ağustos çıkışlı. Detaylar için 0 505 203 45 45 arayabilirsiniz. Fiyatta üzmem.
Rica ederim yardımcı olabilmişimdir umarım.km hesabı yapmadım ama ortalama 100 km de 3-3,5 lt yakıyor.tabi kullanıma bağlı olarak üçe de düşer, dörde de çıkar.garantiden sargı değişimi oldu ise ikinci kez tekrar garanti altında değişim yapılır mı bilemiyorum.ama servisler bu konuda yardımcı olacaktır eminim.ki 2.kez sargı değişimi gerekeceğini de sanmıyorum.benim motorum 9500 km ye geldi henüz sorun yaşamadım mesela.periyodik bakımı sizin kullandıgınız ktm den daha uygundur diye düşünüyorum.her iki yağ değişiminde bir yağ filtresi değişiyor.onun dısında yağ ve işçilik ödüyoruz.ben 5 ve 7 bin bakımlarında 130 ve 180 tl ödemişim.uyan yağ filtreleri var ama şahsen tercih etmem.öyle pahalı bir ürün değil,en son 40 tl idi.
Sürüşe, rüzgara, yüke vs bağlı bir şey.
Ben 5000 devrin altına inmezdim. 9000 km'de bir depoda en az 3.7lt/100km yaktım. Ortalamam 4'ün üzerindeydi.
Garanti süresi bitene kadar ücretsiz tamir etmek zorundalar. Ayrıca bkz Tüketinin korunması hakkında kanun(6502)
Garanti sonrasında büyük olasılıkla cepten girer.
Servise ve değişen parçalara bağlı. 100-300TL arası değişebilir.
Yağ-yağ filtresi-genel kontroller 100-150TL olur. Hava filtresi, balata gibi parçalar 100TL'den pahalıydı.
Bilgim yok. Ama yağ filtresi şu:
https://i.hizliresim.com/rOJVpa.jpg
https://i.hizliresim.com/76ybdL.jpg
@eby78
İlk senemde 3 kere sargım yandı. İşçilik, sargı ücretsiz. Yağ ve ölen akü bana girdi.
Sendeki de ne şans ama ilk seri idi sanırım senin motorun.o sargı zaten hatalı üretim,3 kere değişmesine şaşmamalı aslında.İlk senemde 3 kere sargım yandı. İşçilik, sargı ücretsiz. Yağ ve ölen akü bana girdi.
Teşekkürler çok yardımcı oldu
Arkadaşlar, bizim motora 3'lü çanta seti takan yada takmayı deneyen varmı? takılır mı nasıl olur? internette baya aradım vale motorun sattığı arka çanta demiri dışında çanta demiri bulamadım. :( motoru tourıng havası vermek istiyorum 3 lü çanta demiri + ön cam ile
no pain, no gain ...
Ankara dan Tnt25 kullanıcısı yok mu hiç?Konuyu baştan itibaren baya okudum bazı kullanıcılar vardı.Yetiştirebilirsem yaz sonu motora başlangıç yapmayı düşünüyorum.Önce ehliyet ve eğitim işi sonra ekipman düşünüyorum motoru sona bıraktım ki acele edip ne kendi canıma ne de başkasının canına zarar vermeyim.Elimin altında olursa motor ne kadar yaşım biraz ileri de olsa deneme vs derken trafiğe çıkarım.fazla uzatmadan Ankara da Altınpark in ordaki serviste sıfır 2016 Tnt 25 var .Abdullah bey vardı konuştuk tavsiye ettiler sağolsun ilgilendiler.Sizce alınır mı? Servisi iyi mı?Aslında 2.el düşünüyorum ama şu an Ankara da ikinci el satışta makina yok ama acelem de yok şimdilik takipteyim eğitim sonunda belki çıkar
Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum. İki hafta önce Bursa bayiden 2016 model Benelli TNT 25 satın aldım. Almam ve karar verme safhasında paylaşımlarınızı okudum. Henüz 350.Km yol yapabildim. Geçmişte japon çift silindir ve dört silindir motosiklet kullanmış biri olarak ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak isterim.
Motosikleti denemeden satın almış olmak bende başlarda ciddi kararsızlıklar yaratsa da sürmeye başlayınca hepsinin yersiz olduğunu gördüm.
Artıları ve eksileri şeklinde yazacak olur isem: İlk izlenimler.
-Corelli stok lastik özellikle yağışlı havalarda yol tutmuyor. Değişmesi şart..
-Debriyajı sıkınca stop etme; 350. Km de 3 kere yaşadım. Rodaj bitimi ve yazılım güncellemesi sonrası bu sorun ortadan kalkacağı bilgisini aldım.
+Far; kısa, uzun
+Sele; bisiklet kullanıcısı olduğum için bana çok konforlu geldiğini söyleyebilirim.
+Tork; alt devirlerde bile gaz verildiğinde tepkisi gayet güzel.
+Yakıt rodajda; 350. Km'de 0.20 0.22 krş yaktı.
Titreşim beni rahatsız etmedi, tek silindirli motosiklete göre iyi diyebilirim. Ayrıca yazılım güncellemesi sonrası bu konuda da fark edilir iyileşme olacağı bilgisini aldım.
Herkese kazasız,belasız sürüşler dilerim.
arkadaşlar üzerini denkleyebilirsem öncelikle bn 251,sonrasında ise tnt 250 niyeti ile satıyorum.aslında oldukça memnunum motordan değiştirme düşüncem de yok.bn251 i abs standardı için istiyorum.hayırlısı bakalım.link paylaşıyorum düşünen arkadaşlar olursa bakımı ve düzgünlüğüne kefil olacağım bir motor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7755215/detay/
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)