Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2017, 00:45
#2941
panpalli adlı üyeden alıntı
3 5 demir parçası için memleketin insanını elin gavuruna gebe bırakanlar yazık size insanlığınızdan utanın . Müslümanlığınızdan utanın .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Allahın puta tapan çinlisi üretiyo ineğe tapan hindusu üretiyo . Yedek parça bile üretmekten acizsiniz yazık size . Ne kadar kalitesiz bir ülkeyiz laaan .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
Ünlü mü oldum yoksa ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Straforun bozulduğunu .aküyü yediğini . 3 defa yolda kaldığımı . Far düğmesinin bozulduğunu . Yağ yaktığını motoru dağıttığını ve muhtelif sorunlarını paylalmadım . Satılmaz diye . Utanıyom laan kime satacam bu motoru . Ayıp ayıp
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
İsmini söylemeyecem türkiyenin başka ilinde bir servisi aradım . İlk sorduğu motorda yağ varmı oldu . Dedim yağ lambası yanmıyo var . Daha 1500 km oldu dedim . Motor yağı bitirmiş . Dumanıda değişmedi ki . Müneccim değil ya bu adam dikkat edin gençler . Yağınız heran bitebilir .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
Avcılarda doğru düzgün bir servis açıldı . Abi senin motorun şase no yanlış dedi . Adamlar yanlış motoru satmış bir yıl servise gitti . Nasıl farkedemiyo bu adamlar . Çünkü servis kaydı girmiyorlar . Muz cumhuriyetinde yaşıyor adamlar kayıt kuyut belge fatura hak getire . Ne lan karpuz mu satıyon bu ne laşkalık . Bu ne varoşluk .
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
Yazın ortasında 2 ay motor tamirde zaten yazın biniliyo bu melete . Kar yağarken mi binecez . Temiz 3.5 4 ay trafik sigortası serviste gitti zaten . 2 000 km si servis yollarında . Küllün israf .
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Çekik gözlü çinli insan sürüleri siz ne kalitesiz insanlarmışınız laaan
wohow öfkeler havalarda uçuşuyor. Öncelikle isyanınızda son derece haklısınız.
Türkiyede envai çeşit parça, mühendislik ve üretim yapılıyor. Bir çok bildiğimiz aracın birinci sınıf orjinal yedek parçasının türkiyede üretiliyor. Mühendisliği de türkiyede yapılıyor. Türkiyede olmayan şey Yenilikçi yatırımcı. Parasını mantıklı şekilde kullanıp yeni pazarlara atılmaya g*tü yiyecek bir sermaye sahibi yok ülkede. Dolar alıp satıyor. risk görmezse inşaata giriyor arazi alıp oto distribütörlüğü yapıyorlar. . Bana göre de kalite bakımından epey dipteyiz. Elin çinlisi bile dediğiniz adamların uzay kurumları var. uzay araştırmaları yapıyor. biz ülkemizde eli yüzü düzgün bir bilim projesine kaynak bile oluşturamıyoruz. Çünkü evrim yalan bilime de gerek yok felan... Zihniyet bu olunca, 3 kuruşluk demir parçası için muhtaç olmak çok normal. g*tümüzdeki donları bile dikemez hale gelmek üzereyiz. Hem maddi hem manevi olarak. Alıp satmak kolay olduğundan. üretim ve üretime saygı sıfır.
Öncelikle, sorunların bütün kaynağının, Benelli gibi genelde yüksek güçte motorlar üreten bir firmanın, Böyle küçük bir motosikletin argesine ve üretimine para ve zaman harcamaktansa, çinde yaptırmanın daha ucuz olacağını düşünmesidir diye düşünüyorum. Yanlış da değildir. çok mantıklı bir hareket. Eğer bu kadar büyük ölçekte dış kaynakla daha önce çalışmadıysa, takip ve kontrol konusunda yetersiz kalmış da olabilir. İtalyanlar işlerine düşkün, işleriyle övünen insanlardır. Muhtemelen tr'de yaşanan bu sorunları italya merkezi bilmiyordur. bilse muhtemelen müdahale eder.
Muhtemelen önümüzdeki yıl ve sonraki yıllarda bu sorunların hepsi giderilmiş cillop gibi motorlar olacaktır. bu düşüncedeyim.
Sıkıntının özü şu : Benelli bu motoru kendi üretmemiş. çinli bir fabrika üretiyor. Çindeki motosiklet fabrikası, motosiklet üretmeye odaklı olduğundan her işi kendisi yapmıyor. statoru, o alanda yatırım yapmış bir firmaya yaptırıyor. Far düğmesini de düğme anahtar konusunda yatırımı olan firmaya.Şimdi bendeki motorun gazı kesince stop etmesi dışında bir sıkıntısı olmadığını, endüstri alanında çalışan biri olarak, plastiklerin felan kalitesini beğendiğimi bir sıkıntısı olmadığını düşünürsek, sizin durumunuz kalite kontrol eksikliğinin bir kurbanlığı gibi duruyor.
Yani muhtemelen distribütör adam akıllı ilgilense bu sorunlar çoktan çözülür kimsenin midesi bulanmazdı.
Denirdi ki: Bazılarında sıkıntılar çıkabiliyor ama servisler hallediyor.
Bu cümle kurulabilseydi şu an yok satan bir motor olabilirdi fiyat performans kalite olarak. bence...
Bu tarz araçların nakiyesi çinden türkiyeye demonte olarak yapılıyor. Son montaj tr de yapılıyor. nakliye masrafları bakımından. Benelli de bu şekilde yapılıyorsa, sorunların çoğu tr deki montajdan kaynaklı olabilir. bir iki resimde akü kutup başının kavrulduğunu gördüm. basit bir iyi sıkmama hatası. deneyimli bir personel bunu asla yapmaz. Aslında burada da kalite sorunu değil kalite kontrol sorunu var. Kavrulan kutup başı da statoru kolayca yakabilir. Yani statorların yanması sorunu akü montajının düzgün yapılmaması olabilir.
Öncelikle motoru satmayacaksınız. Servise teslim ettiyseniz ilk iş teslim ettiğinize dair belgeniz yoksa belgenizi alacaksınız. gerekirse motoru geri isteyin. Öyle aracı alıp 1.5 ay yatırıp hala bi sonuç yok bekliyoruz demek normalde kanunen bir suç müşterinin hakkını yeme suçu.
Garanti belgesi mecburiyetleri der ki. Firma ayıplı malın ayıbını 15 gün içinde gideremezse müşteriye geçici olarak muadil bir yedek ürün verir.
30 gün sonra hala arızayı gideremiyorsa ya parasını iade eder yada ayıpsız yeni ürün verir. Araçlar için de bunlar geçerli olsa gerek.
Hakem heyetinden başlamak üzere yasal yola gidin. Benelliden çok soğuduysanız paranızı eksiksiz geri isteyin. Hatta ödediğiniz vergi, masraf sigorta ne varsa bunları da başvurunuzda belirterek, kullanamadığınız zamanlarda yaşadığınız hak kayıplarını belgeleyip hepsini isteyin. Madem getirdikleri motora hizmet veremiyorlar, o zaman paranızı geri versinler.
Motorunuzdan da utanmayın. Motorun durumundan da utanmayın. siz mi imal ettiniz de utanıyorsunuz. Hizmet vermeyen utansın. bunu da yüzüne vurun
Çekik gözlü insan sürüleri kalitesiz iş yapmaya ayılıp bayılmaz.
Lütfen insanları bu şekilde yargılayıp aşağılamayın. Siz de mecbur şartlar altında başka çalışabileceğiniz bir iş yokken üç kuruş paraya ya çalış ya defol şartlarında yaşamak durumunda kalsaydınız, eminim siz de izolasyonunu yaptığınız statora bakıp "...keyim statorunuzu biz neler yaşıyoruz adamların zevklerine bak " modunda olabilirdiniz. o statordan da hayır gelmezdi doğal olarak. suçlu çekik gözlüler değil. biziz. sürekli hayvan gibi tüketerek onların da yemesi gereken kaynakları tüketiyoruz. o insanlara kalmadığı için durum böyle...
Bunlardan da bağımsız olarak insanların inançlarına hakaret ediyorsunuz.
" Allahın puta tapan çinlisi üretiyor, ineğe tapan hindusu üretiyor... " sanki puta tapmak, hindu olmak aşağılık bir durummuş ve bu durumdaki insanlar bi b*k beceremezmiş gibi resmen aşağılamışsınız. Lütfen insanlar ve inançları hakkında saygılı olun. Allahın puta tapan çinlisine göre de müslümanlar görmedikleri bir şeye tapıyorlar. Gelip bizi bu konuda aşağılasalar hoş karşılamazdık eminim. Çok yanlış.
Ayrıca düzeltmek lazım. Çinliler budisttir. ama budha'ya tapmazlar. Budhanın felsefesine inanırlar. Müslümanların peygamberi gibi bir nevi. onun yol göstericiliğine inanırlar. Tapınaklarında da budha heykeli, onun yol göstericiliğine saygılarından bulunur. Ona taptıklarından değil. Sonuçta Nasıl Saygı diye atatürk heykeli dikiyorsak, yada sembol olarak camilerin tepesine hilal koyuyorsak, onların da olayı bu.
Hindular da ineğe tapmazlar. inek onlar için kutsaldır. çok farklı şeyler. Madem inançları aşağılayacaksınız, en azından bilin.
Sizi de eleştiririm distribütörü de
Bana göre benelli güzel motor. Arada bir stop etmese %100 memnun kaldım derdim. şu an %95. Servis de mantıklı bir açıklama yaptı. Önceki sahibi motora ne idüğü belirsiz çakma bir egzos takmış. Orjinalini vericem dedi ama piyasada yok. Muhtemelen orjinal egzos da yok. Egzos basıncı farklı olacağından sensörler filan işini doğru yapamıyor olabilir. orjinal egzosu takıp soruna öyle bakmak lazım. Şimdi her yerine bakar kurcalarız ama, egzosu orjinal değilken de yapacağımız testten nasıl emin olalım. puzzle gibi de oksijen sensörünü değiştir beyni değiştir yapcak halimiz de yok hem size hem bize yazık gibi bi yorum yaptılar. Ben en kötü böyle kullanırım. elzem bir durum değil. Zaten bileğim alıştı gazı birden kesmiyorum. uzun zamandır stop etme sorunu yaşamadım böylece. elim alıştı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2017, 18:04
#2942
Motosikleti satışa çıkardım ben de,ama şikayetlerinizin birini bile yaşamadım. Şans mı desem, Aslan Usta'nın sihri mi desem bilemiyorum. İlan linki vs atmayacağım ama tnt250 siyah renk ile takasa girişmeyi düşünüyorum. Bakalım olmadı 2017 model geldiğinde bayiden sıfır alabilirim.
Başka markaların Nazillideki şubeleriyle de görüştüm, onlar aslında motorumu satmamamın daha mantıklı olacağını söylüyorlar. Zira 2017 modellerin fiyatları çok tuzlu oluyormuş. Ne bileyim gene de çift silindirin tadına bakmayı çok istiyorum. Üzerine para verebileceğim düşük km siyah renk arıyorum, hayırlısı olur inşallah. Kalın sağlıcakla...
-
25 Temmuz 2017, 18:50
#2943
Bbbnelik müdürde . Firma sahibi bilmez ne oluyo ne bitiyo yavshaak. o para sayar . Müdür arayacak yedek parça kısmına diyecek her modelin her parçasından bir adet mevcut bulunduracan o kadar diyecek . Sipariş geldiği gün sipariş verecen gerekirse aliexpressten bir tane . Olay bitecek. Bu ne kepazeliktir
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
Yedek parçan yoksa satmayacan . Kepazeliğin lüzumu yok .
-
25 Temmuz 2017, 20:27
#2944
Merhaba uzun süredir ilk motorumu almak için araştırmalar yapıyordum , 10-12 tl bütçem var , 2017 Pulsar 200 ile Benelli tnt25 arasında bi karar verecektim.İzmirden bi kullanıcı ile konuştum motoru sordum güzel geri dönüşler aldım , bütün forumu okudum , bugün Şirinevler deki Vale Motoru aradım.Bi bayan açtı telefonu yol tarifi isteyip , ellerinde hangi renk olduğunu sorup 30 dk orada olacağımı söyledim.Saat 4 civarı Vale motordaydım.İçeri girdim bi hintli bi Türk motoru topluyorlardı ,motor hakkında biraz sohbet ettik,Mehmet ustayla tanıştım, işletmnecisi İtalya da 2 ay eğitim aldığını söyledi ustanın ,kronik sorunları varmı diye sordum eski kasalarda var bu kasalarda bi problem yok dediler.2017 modelin çıkış tarihini sordum Nisan cevabını aldım , motor neden böyle dedim bayan siz geleceksiniz diye toplattırdık dedi.Motoru inceledim , üzerine bindim , grenajlarında ufak 2-3 tane çizik gördüm ve gösterdim cevap şuydu ' he onlar sıkıntı değil pastayla kapatıyoruz ' teşekkür edip direk çıktım.Motor cidden güzel ama bu servis ve satış politikasıyla olmaz o iş , ben sıfır motor alacağım üzerine alır almaz pasta cila yaptıracağım , kimse kusura bakmasın çöpe atacak param yok.
-
25 Temmuz 2017, 22:34
#2945
oku adlı üyeden alıntı
........ bi hintli bi Türk motoru topluyorlardı ,..........
Çinli olmasın. Hintlinin ne işi var orada..
-
25 Temmuz 2017, 22:51
#2946
-
25 Temmuz 2017, 23:29
#2947
Pakistanlı Ali'dir o. İyi bir çocuk, çalışkan.
Ama hala Türkçe'yi sökemedi. Bir de ne kadar çalışkan olsa da, bodoslama girişiyor motora. Somunu penseyle sökmeye çalışır filan.
-
25 Temmuz 2017, 23:39
#2948
Ben tam içerideyken bi somun yere düştü , belkide çizikler bu tarz şeylerden sonra oldu
-
26 Temmuz 2017, 12:32
#2949
pea adlı üyeden alıntı
Pakistanlı Ali'dir o. İyi bir çocuk, çalışkan.
Ama hala Türkçe'yi sökemedi. Bir de ne kadar çalışkan olsa da, bodoslama girişiyor motora. Somunu penseyle sökmeye çalışır filan.
Barış cım CB500f den memnun musun ? Arkadaşımın CBR500 R ına halleniyorum şu aralar TNT25 artık 20k oldu. En sorunsuz benim galiba :D
-
26 Temmuz 2017, 13:47
#2950
oialdemir adlı üyeden alıntı
Barış cım CB500f den memnun musun ? Arkadaşımın CBR500 R ına halleniyorum şu aralar
TNT25 artık 20k oldu. En sorunsuz benim galiba :D
Şimdilik memnunum.
Acemilik devam ediyor, zaten ehliyet A2 diye daha büyük bir şey almadım.
Yoksa aynı paraya Mt7, Er6 gibi motorlar da var.
Performansı çok iyi değil fiyatına göre. 185 yaptığını söylüyorlar, 150-160'ta pili bitiyor aslında. Ya da ben şişkoyum diyedir. 2. motor için ideal bir performansı var.
Motor hakikaten naked/çıplak. Rüzgarı engelleyecek hiçbir şey yok. Tnt25'in önündeki ufak plastiği mumla arıyorum.
Titreşim 5000 devirden sonra başlıyor, öncesinde neredeyse yok. Zaten 5500 devirde 120'yle gidiyor, 9000'de kesici var. Tork da 3000'den sonra geliyor.
Konfor da güzel. Eskiden titreşim yüzünden ya elim uyuşurdu ya çişim gelirdi. Sele geniş, depo güzel kavranıyor.
Yakıt da güzel. Şehir içinde(çoğunluğu TEM/E5) keyifli sürünce 4 litre civarı yakıyor. Yani eskisiyle aynı yakıyor.
Bakım ücretleri de Benelli'yle aynı sayılır. 6000'de bir bakım var. 3lt yağ, yağ filtresi, genel bakım 200-250 tutuyor sanırım.
Nelerinden memnun değilim:
O paraya ya da biraz daha fazlasına çok daha performanslı makineler var. (Tabii Cb500f'te de konfor, dayanıklılık gibi şeyler var)
Üzerinde gelen lastikler (Dunlop D222) vasat. 3. viteste yanlayabiliyor, freni biraz sert sıkınca ABS devreye girebiliyor.
Parçalar pahalı. İlk bir hafta "ulan düşürürsem kaç yüz tl zarara girerim" diye korkarak bindim.
Yedek parçalar/sarf malzemeleri de pahalı. Zincir değiştirdim, 560TL'ye patladı. Sonbaharda da lastikler 1000 küsüre patlayacak. (Bunlar genel olarak yüksek hacimde pahalı ama olsun)
Benelli Tnt25 > Honda Cb500f + Sym Joymax Z+
-
26 Temmuz 2017, 14:18
#2951
Konu ile alakası var mı bilmiyorum ama geçen bir haber okudum Okyanustaki bir maddenin temizliğinden dolayı Çinin bazı bölgelerinden gelen gemilerin rota değiştirmek zorunda kaldığını yazıyordu hiç bir distribütör bahane olarak bunu kullanamaz ama bi bağlantı olabilir. Bahsettiğim rota değişimi türkiye için 40 gün fazla oluyor imiş.
-
26 Temmuz 2017, 15:46
#2952
tmp adlı üyeden alıntı
Konu ile alakası var mı bilmiyorum ama geçen bir haber okudum Okyanustaki bir maddenin temizliğinden dolayı Çinin bazı bölgelerinden gelen gemilerin rota değiştirmek zorunda kaldığını yazıyordu hiç bir distribütör bahane olarak bunu kullanamaz ama bi bağlantı olabilir. Bahsettiğim rota değişimi türkiye için 40 gün fazla oluyor imiş.
TRK modeli de biraz geç geldi yanlış hatırlamıyorsam haklı olabilirsin.
-
26 Temmuz 2017, 19:02
#2953
tmp adlı üyeden alıntı
Konu ile alakası var mı bilmiyorum ama geçen bir haber okudum Okyanustaki bir maddenin temizliğinden dolayı Çinin bazı bölgelerinden gelen gemilerin rota değiştirmek zorunda kaldığını yazıyordu hiç bir distribütör bahane olarak bunu kullanamaz ama bi bağlantı olabilir. Bahsettiğim rota değişimi türkiye için 40 gün fazla oluyor imiş.
doğrudur belki ama mevzu zihniyet mevzusu senin yedek parça stoğun bitmeden siparişini verecen . Bozuluyo bu melet 5 10 yıldır bu mevzuyu çakmadıysan bi daha ayıkamazsın zati .
-
27 Temmuz 2017, 16:12
#2954
panpalli adlı üyeden alıntı
doğrudur belki ama mevzu zihniyet mevzusu senin yedek parça stoğun bitmeden siparişini verecen . Bozuluyo bu melet 5 10 yıldır bu mevzuyu çakmadıysan bi daha ayıkamazsın zati .
Eğer doğruysa adamlarda önceden sipariş vermiş ise gecikmesi normaldir her halükarda parçanın olması gerekmektedir.
-
28 Temmuz 2017, 10:46
#2955
Sonunda ilk kez yakıt ölçümü yaptım. Sonuç 4.2lt / 100km.
Şehir içi şehir dışı diye ayırmadım. yer yer sessiz sakin, yer yer küheylan gibi yardıra yardıra. artık 20 - 30 beygirle ne yardırabilirseniz işte. Yani karman çorman kullanım.belli bir süre 7000 devrin altına inmeden gitmişliğim, belli bir süre 5000 devirin üstüne çıkmamışlığım mevcut. nihayetinde böyle böyle 600 - 700km'lik kullanımın neticesi bu 4.2
Ben görüp görebileceğiniz en karmaşık kullanıcılardanım. süper sakin ve tın tın gidebilirken, allah ne verdiyse de gidebiliyorum. anlık olarak keyfime bağlı. Dolayısı ile eski motorlarımdan da tecrübeyle sabittir. benim bu istatistiğim 0.1 - 0.2 maksimum oynar zannımca.
-
28 Temmuz 2017, 16:24
#2956
sonradan takılmış ekzozun etkisi olabilir.
uzun yolda olçumlerim 3,75 litre o da hep otoban
-
28 Temmuz 2017, 17:46
#2957
Yakıt tüketimi hakkında çok ilginç rakamlar verenler oldu 3.20 ile 4.70 arasında bi oynama var. Kullanıma bağlı değişiyor çok zorlamamak lazım motoru.
-
29 Temmuz 2017, 02:49
#2958
Yakıt tamamen gaz kolunuza sıkışan akreple alakalı. Bence 3.2 yakanlar da doğru ölçüm yapmış olabilir. zira 4.000 devirde de gidiyor motor sürekli :D benim gibi 4.000 - redline arası şuymuş buymuş akrep varmış yokmuş demezseniz de sanırsam 4.2 normal bir değer olsa gerek.
Egzos orjinal değil. Çakma çinçançon modifiye egzoslarından. Şanslıyım ki böğürmüyor. Makul bir sesi var. Yoksa motoru direk almaz soğurdum :D
Neyse, motorda stop etme sorunu da var. Gazı birden kesince lönk diye stop ediyordu motor. Onun dışında devir dalgalanması zor çalışma çekmeme vs gibi problem yok. Servis yazılımını da güncelledi. Ama sorun devam ediyordu.
Netekim, Servis yazılımı güncellerken ; bu sorununu çözmeyebilir. Yani bu çakma egzosun nasıl davrandığını bilmiyoruz orjinali olsa daha mantıklı sonuç alırdık dedi. Haklıydı ama orjinal egzosum yok. Para verip de almam da.
Ben de napsam napsam derken, aklıma egzos çıkışı geldi. Eğer bu çançiribonbon motorlar için üretilen bir egzossa muhtemelen 150 cc'den fazlasına göre değildir. Egzos çıkışı da buna göre dardır dedim. Bu da motorun egzosuna patates tıkamış etkisi yapıp rölantiye birden düştüğünde toparlayamamasına sebep oluyor olabilir dedim. dedim de dedim.
Neye, şanslıydım ki egzos çıkışında tek vidayla tutturulmuş bir daraltma borusu var. Söktüm. Kocaman bir egzos çıkışım oldu. Ses de nerdeyse değişmedi. Hatta biraz daha yumuşak oldu. Ve test ettim tabiki.
Yola çıkıp normalde stop edeceği her türlü gaz açma kapatma işini denedim. Aynını önce yapsaydım en az 20 defa stop ederdi motor. Egzosdaki daraltıcıyı söktükten sonra 20 - 30 defa stop ettirme denememden sadece en sonuncusunda stop etti.
Sorunu kökten çözmese de en azından Egzosun sorunda önemli bir payı olduğunu anlamış oldum. Yani orjinal egzos olsa belki de bu stop etme sorunum hiç olmayacak. Motorumu bu noktada aklanmış ve sorunsuz kabul ediyorum darısı sizin başınıza.
-
29 Temmuz 2017, 04:03
#2959
Ben otomobilde de motorda da çok çok yakıt olayına dikkat etmeyen biriyim. Hee zenginlikten ya da müsriflikten mi ? Hayır zengin de değilim çok müsrif bir insan da sayılmam galiba..
Zaten hıyarı yiyoruz hee biraz büyük hıyar, ha biraz küçük pek te fark etmiyor... Madem yiyoruz o zaman derdim tadı ile...
Bu bağlamda yaptığım birkaç çok hassas olmayan ölçümde 3.4lt ile 4lt arası değerler buldum.
Sordukları zaman kullanıma göre 3,5 ile 4 litre civarı bişeyler yakıyor diyorum, çıkıyorum işin içinden
Motoru çok kullanma fırsatım olmuyor. Geçen Eylül sonunda almıştım. Henüz 4500 km civarındayım.
Şuana kadar zincir sesi haricinde beni hiç üzmedi..
-
29 Temmuz 2017, 11:52
#2960
Motor satın alırken ortalama yakıt tüketimi hakkında bilgi sahibi olmak ve ortalama tüketimin uygun gelmesi yeterli bence sonuçta kesin bir bilgisi yok bunun 60 yaşındaki sürücü gibi kullanırsan az yakar yok ben gencim dersen cebine geçmiş olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)