Bu motorun ikinci el fiyatları neden düşük? Biraz daha beklesek daha da düşer mi acaba? Sahipleri memnun değil mi ki?
Bu motorun ikinci el fiyatları neden düşük? Biraz daha beklesek daha da düşer mi acaba? Sahipleri memnun değil mi ki?
Neye göre kıyas yaparak ikinci el fiyatı düşük geldi ?
Ben motoru 9000 tl ye aldım. Genelde 9000 - 9300 tl arasında sıfırı satıldı. Biraz önce bakmak aklıma geldi 1-2 ilan dışında 8500 tl altında ikinci elini bulmak zor. Bence daha ucuz olması gerekli.
Yakın fiyatlı olsun diye Pulsar NS200 lere baktım 2016 modellerde 7000-7200 tl civarı çok var. Sanırım satış fiyat 8700 lerdeydi.
Gayet normal fiyatlar alacaksan fazla bekleme derim. Ucuz da geldiyse...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79866035/detay
Arkadaşlar crossa geçiyorum motorumu bayiden bulunduruyorum mantıklı teklifler değerlendirilir mesaj yolu ile ulaşabilirsiniz
Bu arada bilgilendirme vereyim çok uzun yola çıktım hiç bir zaman problem çıkartmadı gerçekten memnunum ama her zaman dağların girişlerinde kaldım tırmanma şansım olmadı
Almayı planlarken ya Pulsar yada benelli alıcaktım kararımı benelli de kullandım tipini seviyorum 100km 2.5litre yakıyor uzun yolda şehir içi 3.2litre değerleri var yakıt tüketimi ideal yedek parçasını alırken alıştırdım onlarında fiyatları uygun ama en önemlisi Stock motora sahip bu yüzden tercih ettim
Servis konusunda İzmir'de olanlar sanşlı aslan moto yu tavsiye ederim
Tek problem olarak gördüğüm egzozun çirkinliği
2017 yazılım çıkmış diye duydum. Detay konusunda bilgi alamadım. Bilen, duyan, gören var mı?
Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner
Merhaba, dun servisteydim, aklıma nereden geldiyse yazılım için soru sorduğumda şu an yok denildi. Servisteki usta da tnt 250 kullanıyor şansıma. Nazilli'de ki Kalenderoğlu motor yetkililerinden biri ile tartışma yaşadık, ikinci bakım için 150 TL istendi.
Motul marka yağ kullandık. 2 litre 70 tl
Yağ filtresi 10 tl
Zincirler gaz yağı ile temizlenip spreyle elden geçirildi.
Frenler,debriyaj gaz ayarı vs yapıldı.
Zincir bakımı yapıldı,gerdirildi vs...
1 litre antifriz kullandık...(kendim aldim)
80 TL malzeme
70 TL ustalık istendi.
Ben motoru araştırarak aldım, her kullanici bu bakımda aşağı yukarı ne ödemiş biliyorum, çok dedin diye itiraz ettiğimde 250 CC motor biniyorsun buna mı itiraz ediyorsun denildi. Sonuçta 130 TL ye mecburen yaptırdım ama birdahakine İzmirde yapar ya da servis harici bakımlara giderim!
Ustalara gelince ikisi birden ilgilendi benle, o konuda problem yaşamadım. Üzerine kendilerinin de bu motoru kullanmaları beni daha da rahatlattı..
Geçen yakıt hakkında net bilgi vereceğim demiştim, 6.000 çeviri geçmeden kullandığında 2.8 litre tüketim yapıyor. 8.000 üstünde 3.3 /3.4litre. Denizli'ye gidip gelerek denedim... bakım sonrası motorda bir rahatlama ve olumlu değişiklikler gozlemledim. Tek sorunum olan öndeki zıvırtı sesini çift taraflı bantlar ve eritilmiş lastiğe spartula gibi bir şeyle şekil verilerek aradaki bosluklari kapattık. Su an normal olan zincir sesi ve anahtarlığımin sesi harici vızıltı yok. Kurtuldum çok şükür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Bu arada hafta içi nasipse katlanır plaka yaptıracağım, manetleri ve pedalları renklendirerek, depoya sticker uygulaması ve 2 koruma takozu alacağım...
Katlanır plakaya 120 TL denildi ama 60 TL ye de yapan buldum.
Koruma takozlari 120_130 tl
Depo stickeri valede 120 tl
Lastik için ise Şubat sonunda değişim yapmak istiyorum. Son şey ise topcase olacak gibi, çünkü bahar gelince sazimi ve ufak çantamı birlikte tutamam
Bence bakım ücreti normal. Adamlar ilgilenmiş, işini yapmış, makul da bir ücret almışlar.
O parayı alıp, motora bakmayan servisler de var.
2.8 nasıl yaktırıyorsunuz anlamıyorum. Benim 4'ün altına inmiyor arkadaş :D
Aynen yazdığım devirlerde kullanmaya çalışıp deneyin isterseniz, ben de ilkin çok gazliyordum bir de acemiligim... Ama 4 litre yaktığımi hiç hesaplamadim...
Bu ara bol bol pazaryerinde kontra, dar alan dönüşleri, gidon kilit dönüş çalışmaları yapıyorum. Burada ki bilgileri defalarca okuyup üzerine bolca video izleyip öyle biniyorum motora çok farkediyor sürüşüm. Büyük artısı da bildiğim yoldan gidip geliyorum hep,virajları vs bildiğimden istediğimi uyguluyorum.
Bakım için talep edilen ücret makul. Servisler de para kazansın ki, ihtiyacımız olduğunda kolayca ulaşabilelim. Anlatıldığına göre de iyi ilgilenmişler...
Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner
Selam arkadaşlar bir sorum olucak sizler ilk motoru calistirdiginizda devir saati motor rolantide çalışırken sabit mi yoksa arada ufak iniş çıkışlar var mı ? Video atabilirsiniz süper olur
ilk çalıştırma esnasında dendiği için öyle düşündüm
ısınma tamamlandıktan sonra rölantide dalgalanma varsa; yazılım, enjeksiyon, ateşleme hatta yağlama problemleri olabilir
bahsettiğim sistem tnt 250 de mevcut, başta dalgalı bir şekilde 2000-2500 aralığında gidip gelirken 20 saniye kadar sonra 1.500 e sabitleniyor
Isindiktan sonrada oluyor bende hatta çoğu zaman kırmızıda durduğumda devir 1000 e düşüyor sonra zar zor toplayıp 1500 e çıkarıyor arabada stop etmesi var
Mutlaka servise gösterin. Forumda bu problem ile ilgili bir kaç çözüm bulunmuştu. Bunlar: Yazılım, oksijen sensörü, debriyaj ile ilgili bişiden dolayı sol kütüklük. Aklıma bunlar geldi ama her durumda servise uğramanız şart görünüyor. Bahsettiğiniz durum normal gelmedi bana.
Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner
Aynen banada garip geldi gidicem bi iki güne bakalım ne sonuç alıcam
Yarın ilk çalışmada sayacı video çekip atayim, merak ettim şimdi.
benelliyi pek bilmem kullanmadım çünki, bu motorlar enjeksiyonlu, karbüratörlü makinalarda jikle var ama bu motorlarda otomatik jikle olayı var bu dalgalanma normal ama kaç devir üzeri sizde sorun onu bilmiyorum, eski bir pulsar kullanıcısı olarak 1500-2000 devir arasında dalgalanması normal, üzeri sorundur, 2000 devir üzerinde dalgalanıyorsa bu rolanti sensörün de sıkıntı olabileceği olabir. şuan mt25 kullanıyorum onda da azda olsa dalgalanma var, sizdeki kullanıcıların devir dalgalanması kaç devir arasında bunu öğrenin ona göre sizinkinde sıkıntı var mı yok mu daha iyi ortaya çıkar. pulsar da yazılım atılarak bu dalgalanma engelleniyor ama bu 1500-2000 devir arası dalgalanma ne motora nede size bir zararı yok olması gereken normal bir durum.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)