Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ekim 2016, 22:06
#1881
Geçmiş olsun. size yapılan açıklama ilginç filtre büyük geldiyse kapağı kapatmak için fazlaca zorlayıp kapağı çatlatmış olabilirler,yada kapak değişim sırasında ya düşürüldü yada üstüne basıldı.filtrenin basınçtan dolayı o kısmı çatlatması çok mantıklı hgelmedi.filtre kapağın orta kısmına baskı basıyor ve arada conta var.en kötü senaryo filtreyi ters taktılar
servisler güzelim motoru ne hale getiriyor başka bir arkadaş su devir daimden çekti, pea konjektörden çekiyor.benim de su devirdaim de su kaçağı var tahliyeden kendim geçiçi çözüm buldum sızan suyu radyatöre geri dönüşüm yaptım.servise gidersem motorun yatacağı nelerle uğraşacağım az bucuk belli , sezon iyice bitsin diye bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Aynı olay 3 kez mi oldu ben mi yanlış anlıyorum 3 kez kapak çatlaması nedir ? bi yerlerde ciddi bir hata olsa gerek.
Reklamlar
-
01 Ekim 2016, 22:31
#1882
@akça23
Servis mecbur garantiden değiştirecek kapağı. İşin bitince de servisi Benelli'ye şikayet edersiniz.
Geçici çözüm olarak ise piyasada "tangit" diye geçen pvc yapıştırıcısını önerebilirim. Örnek: http://www.hepsiburada.com/tangit-su...-p-HRMAR090533
Kırık bölgenin üzerine sürersiniz. Suyu geçirmeyen yapıştırıcı, yağı hayli hayli tutar. Ama sürdükten sonra iyice kurumasını bekleyin. Kurumamış hali yanıcıdır.
-
02 Ekim 2016, 01:10
#1883
Dostum gidon aksesuar diş olmaması normal. Aksesuar bir parça zaten orijinali duruyor. Ayrıca stop etme sorunum yok. Başkasına yazacaktın sanırım. Stop etme sorununu Vale Moto ve benim ısrarım araştırmalarım çözdü. Sana da günaydın
-
02 Ekim 2016, 10:37
#1884
zafer6n adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. size yapılan açıklama ilginç filtre büyük geldiyse kapağı kapatmak için fazlaca zorlayıp kapağı çatlatmış olabilirler,yada kapak değişim sırasında ya düşürüldü yada üstüne basıldı.filtrenin basınçtan dolayı o kısmı çatlatması çok mantıklı hgelmedi.filtre kapağın orta kısmına baskı basıyor ve arada conta var.en kötü senaryo filtreyi ters taktılar
servisler güzelim motoru ne hale getiriyor başka bir arkadaş su devir daimden çekti, pea konjektörden çekiyor.benim de su devirdaim de su kaçağı var tahliyeden kendim geçiçi çözüm buldum sızan suyu radyatöre geri dönüşüm yaptım.servise gidersem motorun yatacağı nelerle uğraşacağım az bucuk belli , sezon iyice bitsin diye bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Aynı olay 3 kez mi oldu ben mi yanlış anlıyorum 3 kez kapak çatlaması nedir ? bi yerlerde ciddi bir hata olsa gerek.
teşekkürler, bu kapağın üzerinde yağı üste veren kanalları gördüm, filtrenin ters takılmasına karşı bir emniyeti yokmu acaba, ters takınca yağ akışı olmadığını bununda kapağı çatlatmasındanda bahsetti sanki usta. Evet tam üç kapağı çatlattılar maalesef.Bugün 35km mesafe test edeceğim ama tedirginim, arızanın tam giderildiğindende şüpheliyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
pea çözüm tavsiyene teşekkür ederim. Ben genede benelliye ulaşıp direk bildireceğim. şurya bakarmısınız sağlam motoru teslim ediyoruz kusurlu alıyoruz, basit bir yağ değişiminde başıma gelene bak, motorun ciddi bir sorunu olduğundaki durumu düşünemiyorum.
-
02 Ekim 2016, 13:58
#1885
Selamlar,
Hava bugün epey güzel. Pendik,Kartal,Maltepe,Kadıköy civarlarında bir yerlerde toplansak mı? Gelen olur mu acaba?
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
-
02 Ekim 2016, 19:09
#1886
@akça23 hocam hangi serviste yaptırmıştınız?
-
02 Ekim 2016, 19:10
#1887
akça23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.
http://<a href="http://hizliresim.co...aN.jpg</a></a>http://<a href="http://hizliresim.co...4p.jpg</a></a>http://<a href="http://hizliresim.co...7Q.jpg</a></a>
Aynı dertten muzdarip bir arkadaşımda. Bende yağ filtresinin içinden çıkanla farklı olduğuna şahidim. Kapak normal filtrede cuk otururken o yeni filtreyi taktığında kapağı dışarı ittiriyordu. Bunun için fazla sıkmak gerekli ve o yağ filtresi kapağa dışa doğru ittirdigi için catlatiyor, zaten kapağın malzemesi dandik bir döküm. Arkadaşımın başına bu geldiğinde o halde motoru servise götürmedi beni çağırdı çünkü yağ ata ata servise giderse yağ kalmaz motoru zarar gorecekti ben kapağını aldım kaynattirdim taktik ve eski orjinal filtresini taktik oracıkta bi daha kırmasın diye gayet güzel çalıştı fakat motora zarar vermiş bile farklı bir sesle çalışıyordu motoru servise goturecekti napti bilmiyorum, bu durumda o yanlış filtreyi gönderen fabrikami suçlu yoksa servismi suçlu bende bilmiyorum ama kullanıcı güvenilirliğini bir şekilde geri kazanmaları lazim
-
02 Ekim 2016, 19:10
#1888
Emreerol adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Hava bugün epey güzel. Pendik,Kartal,Maltepe,Kadıköy civarlarında bir yerlerde toplansak mı? Gelen olur mu acaba?
Bugün işim olmasaydı katılmak isterdim.
-
02 Ekim 2016, 20:07
#1889
Yağ filtresini ters takabildiklerini de duymuştum. Ters takılınca motora ciddi zarar veriyormuş.
Sorun filtrenin uzun olması değil de ters takılması olabilir mi acaba?
-
02 Ekim 2016, 22:18
#1890
Gronax adlı üyeden alıntı
@akça23 hocam hangi serviste yaptırmıştınız?
Elazığ benelli servisi motoyoldaşta yaptırdık. Tabi yaptıkları ortada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Berkaye verdiğin bilgi önemli, bu arkadaşın filtreyi kendimi değişmiş anlamadım o kısmı.Taktığı filtre orijinal olmadığını ayrıca ters takmış olabilirmi yani nasıl bir zarar vermiş motora öğrenebilirmisiniz arkadaşınızdan, olayı nasıl çözmüş veya durumu nedir bilgilendirirseniz sevinirim.Bugün 35 km mesafe yaptım hareket halinde hafif sızıntı yapıyor kapaktan, düşünebiliyormusunuz 3 kapak takarken çatlattılarda işi tam düzeltemediler akıl alır gibi değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
pea benim korkum filtreyi ters takıp motora zarar vermeleri. Kızıyorum, bunu tasarlayan ters takmaya karşı bir emniyet düşünmemişse Allah belasını versin ne diyeyim, bu motoru çok sevmiştim canımı sıktılar.
-
02 Ekim 2016, 23:47
#1891
akça23 adlı üyeden alıntı
Elazığ benelli servisi motoyoldaşta yaptırdık. Tabi yaptıkları ortada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Berkaye verdiğin bilgi önemli, bu arkadaşın filtreyi kendimi değişmiş anlamadım o kısmı.Taktığı filtre orijinal olmadığını ayrıca ters takmış olabilirmi yani nasıl bir zarar vermiş motora öğrenebilirmisiniz arkadaşınızdan, olayı nasıl çözmüş veya durumu nedir bilgilendirirseniz sevinirim.Bugün 35 km mesafe yaptım hareket halinde hafif sızıntı yapıyor kapaktan, düşünebiliyormusunuz 3 kapak takarken çatlattılarda işi tam düzeltemediler akıl alır gibi değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
pea benim korkum filtreyi ters takıp motora zarar vermeleri. Kızıyorum, bunu tasarlayan ters takmaya karşı bir emniyet düşünmemişse Allah belasını versin ne diyeyim, bu motoru çok sevmiştim canımı sıktılar.
Kendi değiştirdi bende yanındaydım... Ben yıllardır kendi bakimimi kendim yaparım, gözümün önünde ilk defa sökülen motorun her parçasına dikkatlice bakarım. içinden eski yağ filtresini cikarttiginda ve içine koyduğu yeni filtreyi gördüğümde ikimizde farklı olduğunu direk anladık, kapak cuk diye oturmuyordu zaten. Fakat sonra paketin üstüne baktık tnt 25 etiketi yapistirmislar.. Demekki filtrenin tasariminibdegistirmisler diye düşünerek filtreyi taktı arkadaşım, o kapağı sikarkenki zorlanmasini gördügumde endiselendim zaten oyle bisey olacagindam fakat koca benelli hepsinde bu filtreyi kullaniyolar hiç birinde bişey olmamış demek bu motorda böyle diye ses çıkarmadım fakat düşündüğüm şey başına geldi arkadaşımın yağ filtresini bunlar büyük ihtimalle etiketlemede karıştırdılar.. Bu arada filtrenin yönü doğruydu fakat sizinkini bilmiyorum m.. sizinkiler ters takmış olsa motorun üst kısmına yağ gitmez ve basinctan dolayı motor blogunun aralarından bile sizdirabilirdi tahminimce
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Durum şuanda kaynaklı kapakla duruyormuş hala gitmemiş servise. Ama onun kaynağıni özenerek yaptırdım kapağı yağ kaçırmıyor şuan eski filtresi ile biniyormus hala
-
03 Ekim 2016, 09:16
#1892
Herkese merhaba, sifir pulsar NS200 ile vale motorda beyaz 3.500km de top caseli beyaz tnt25 arasinda kaldim, motoru taniyan bilen varmi? Sizce hangisini almaliyim? Kafam cok karisik, bajaji biliyorum yakindan ama tnt25 hakkinda en ufak bir fikrim yok, servis yedek parca v.s.
-
03 Ekim 2016, 11:25
#1893
Şu bajaj'a sırf parçaları ucuz fiyatı ucuz diye binmiyorlarsa ben bişey bilmiyorum.Sanayide çalışıyorum yan esnafımda bajaj pulsar var 200 lük sanırım. Adam 3.kes grup şanzumanı dağıttı illallah etti motordan resmen bi baktım 2 hafta sonra yeşil tnt 25 ile geldi :D daha yazılımını bile attırmamıştı ben söyleyince oralardan geçicem attırayım uzun sürmezse dedi :D şimdi her geçişte benim motora bakıyor nerde diye adamın yüzü gülüyor :D
-
03 Ekim 2016, 13:47
#1894
Nereye baksan pulsar görüyosun sanki bedava dagitiyorlar, adama soruyosun diyoki saglamki tutuluyor!!! Tmm bisey demiyorum pulsari olan arkadaslar yanlis anlamasin bende alir binerim ama istiyorum ki farkli olsun her kose başında olan motora binmek istemiyorum sonuçta kuryelik yapmiyorum günlük eve git gel 15km max. Yol yapan birisiyim, benim icin oncelik kalite o yuzden tnt25 i sizlere soruyorum, kalite olarak nasil? Kronik problemleri varmi alirsam pisman olurmuyum? Objektif yorumlarinizi esirgemeyin lutfen ;-)
-
03 Ekim 2016, 13:52
#1895
vhpfb44 adlı üyeden alıntı
Nereye baksan pulsar görüyosun sanki bedava dagitiyorlar, adama soruyosun diyoki saglamki tutuluyor!!! Tmm bisey demiyorum pulsari olan arkadaslar yanlis anlamasin bende alir binerim ama istiyorum ki farkli olsun her kose başında olan motora binmek istemiyorum sonuçta kuryelik yapmiyorum günlük eve git gel 15km max. Yol yapan birisiyim, benim icin oncelik kalite o yuzden tnt25 i sizlere soruyorum, kalite olarak nasil? Kronik problemleri varmi alirsam pisman olurmuyum? Objektif yorumlarinizi esirgemeyin lutfen ;-)
Kanımca tek sıkıntı servisleri. Servise çok güvenme, işini garantiye al her zaman. Motor domuz gibi. Tnt Türkiye'de tutmazsa eminim tek sorun servisler olacaktır.
-
03 Ekim 2016, 13:58
#1896
Gronax adlı üyeden alıntı
Kanımca tek sıkıntı servisleri. Servise çok güvenme, işini garantiye al her zaman. Motor domuz gibi. Tnt Türkiye'de tutmazsa eminim tek sorun servisler olacaktır.
Domuzlar yemek bulamayınca kendi poqunu yiyomuş buda benzin bulamayınca şey ediyormu
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
03 Ekim 2016, 15:27
#1897
çok geçmiş olsun pea. adamlardaki yüzsüzlüğe bak. hep işlerini yapmıyorlar yapmadıkları gibi hazırını bozuyorlar. şikayet edince de bozuluyorlar.
servisler yüzünden mundar olacak makine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
arkadaşlar merhaba,
trafikte genelde çok fazla fan açıyor bu normal midir. süratli giderken sorun yok. hararet göstergesi hiç bir zaman en sona kadar yükselmedi.
yada benim kullanmam ile alakalımımdır.
-
03 Ekim 2016, 15:30
#1898
pea adlı üyeden alıntı
Ekleme: Ben akümü bulduğumda mührü çıkarılmıştı. Yalandan takıp şarja taktılar, 1 dakika sonra da motora taktılar.
Şimdi evdeki şarj aletimde deniyorum ve akü şarj oluyor. Ama mühür bozulduğu için aküden "pıst pıst" gaz salma sesi geliyor.
Yani adamlar kendi elleriyle bozmuş akümü.
Benelli'ye de attım mail, tüm detayıyla anlattım başıma gelenleri. Bakalım yanıtları nasıl olacak. En basitinden akü değişimi ve ücretsiz bakım teklif etmeleri gerekiyor.
Adamlar bayinin vereceği raporlar ile sana dönüş yaparlar bayide kendini haklı çıkaracak biraz üzerine gitmen gerekecek. Geçmiş olsun. Tekeriniz düz bassın.
-
03 Ekim 2016, 15:37
#1899
akça23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.
http://<a href="http://hizliresim.co...aN.jpg</a></a>http://<a href="http://hizliresim.co...4p.jpg</a></a>http://<a href="http://hizliresim.co...7Q.jpg</a></a>
Geçmiş olsun servis ilk kapağı sökerken veya takarken bi halt yemiştir söylemiyor bilgisiz servisler çıraklara iş yaptırıyor sonra böyle şeyler çıkıyor ortaya. Geçmiş olsun merkezle görüş sende pea gibi.
-
03 Ekim 2016, 16:03
#1900
akça23 adlı üyeden alıntı
teşekkürler, bu kapağın üzerinde yağı üste veren kanalları gördüm, filtrenin ters takılmasına karşı bir emniyeti yokmu acaba, ters takınca yağ akışı olmadığını bununda kapağı çatlatmasındanda bahsetti sanki usta. Evet tam üç kapağı çatlattılar maalesef.Bugün 35km mesafe test edeceğim ama tedirginim, arızanın tam giderildiğindende şüpheliyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
pea çözüm tavsiyene teşekkür ederim. Ben genede benelliye ulaşıp direk bildireceğim. şurya bakarmısınız sağlam motoru teslim ediyoruz kusurlu alıyoruz, basit bir yağ değişiminde başıma gelene bak, motorun ciddi bir sorunu olduğundaki durumu düşünemiyorum.
yağın akmasıyla kapak mı çatlar servis sallamıştır hatasını ört pas ediyor ama merkezle konuşursan sorunu çözerler. biri orjinal fabrikada üretilen kapak diğeride merkezden gelen 2 orjinal kapak :D saçmalık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)