Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Eylül 2016, 16:12
#1821
agolec adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum.Fakat ilk motorum olucak hergün devamlı olarak araba süren birisiyim. Alınca direk vitesine alışabilirmiyim yada illa bir eğitim almam gerekiyor mu.Tavsiye edermisiniz?
Eğitim alırsan tabi ki daha rahat kullanırsın eğitim almazsan da sıkıntı olacağını sanmıyorum yavaş yavaş öğrenirsin. İlk motor olarak tavsiye edenler var ama benim öngörüşüm ilk motorun düşük cc olması gerekir 125 150 gibi ama kendine güvenin varsa buda olur. Şimdiden hayırlı olsun. Yorumları zaten okumuşsundur.
Reklamlar
-
23 Eylül 2016, 17:00
#1822
ozgur27 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu ürün sanırım üç renk olarak çıkıyor. ama şunu söyleyebilirim her renk ayrı ayrı güzellikte,ve ayrıca şuan piyasada satılan bir çok üründen kaliteli ve çok sık üretilmiş.Türkiye pazarına belki geç girdiler ama BENELLİ olarak adamlar tüm avrupada tanınıyor.
Marka büyük modelin 3ten fazla rengi var ama ülkemizde sadece siyah beyaz ve yeşil var keşke kırmızı ve turuncuda olsaydı ama maalesef gelmedi. TNT 135 modeli getirilirse çok iyi olur benim için bekleyecez artık.
-
23 Eylül 2016, 17:28
#1823
cevap için teşekkürler daha önce 15 yaşımda vespa lx 150 kullanıyordum 18 yaşımda xmax 250 falan kullndım ama ilk vitesli olunca kullanamazmıyım diye merak ettim 150 lik tercih etmek istemiyorum 100 kilo bi adamım yaşımda 25 e geldi artık o kadar gazlıyım ediyim demem sanırım biraz trafikten kurtulmak için tercih edicem aslında merak ettigim bi konuda boyum 1.76 ya yüz kiloyum tabiri caizse iri kıyım bi adamım Sizce bu motor abes durur mu ?
-
23 Eylül 2016, 17:39
#1824
Motor kalıplı zaten, abes duracağını düşünmüyorum.
Ben de 1.77 boy + 90 kiloyum, motor orantılı duruyor.
Bir bayiye gidip deneyin, abes durduğunu düşünürseniz(ki durmaz) Mondial Rx3i de güzel ve kalıplı motordur. Başlangıç motoru olarak başka naked/spor seçenek yok sanırım.
-
23 Eylül 2016, 17:59
#1825
agolec adlı üyeden alıntı
cevap için teşekkürler daha önce 15 yaşımda vespa lx 150 kullanıyordum 18 yaşımda xmax 250 falan kullndım ama ilk vitesli olunca kullanamazmıyım diye merak ettim 150 lik tercih etmek istemiyorum 100 kilo bi adamım yaşımda 25 e geldi artık o kadar gazlıyım ediyim demem sanırım biraz trafikten kurtulmak için tercih edicem aslında merak ettigim bi konuda boyum 1.76 ya yüz kiloyum tabiri caizse iri kıyım bi adamım
Sizce bu motor abes durur mu ?
Abes durmaz ama sana bi chopper daha iyi gider tabi onuda sadece meraklısı alır daha önce motor kullanmışsan ve yaşını almışsan artık vitesli lazım sana kullanırsın dert etme ilk motor olarak alan arkadaşlar bile var. Şimdiden hayırlı olsun.
-
24 Eylül 2016, 10:50
#1826
pea adlı üyeden alıntı
Motor kalıplı zaten, abes duracağını düşünmüyorum.
Ben de 1.77 boy + 90 kiloyum, motor orantılı duruyor.
Bir bayiye gidip deneyin, abes durduğunu düşünürseniz(ki durmaz) Mondial Rx3i de güzel ve kalıplı motordur. Başlangıç motoru olarak başka naked/spor seçenek yok sanırım.
Rx3i ile boyutlar aynı sayılır bence fazladan 1 2 milyar verilmesi mantıklı değil tabi konforu nedir bilmiyorum. Başlangıç motoru için imkan var ise 250cc alınması en iyisidir tabi maddi durum uygunsa 150 cc ler bir süre sonra bisiklet gibi geliyor. Tekerinize taş değmesin.
-
24 Eylül 2016, 15:21
#1827
agolec adlı üyeden alıntı
cevap için teşekkürler daha önce 15 yaşımda vespa lx 150 kullanıyordum 18 yaşımda xmax 250 falan kullndım ama ilk vitesli olunca kullanamazmıyım diye merak ettim 150 lik tercih etmek istemiyorum 100 kilo bi adamım yaşımda 25 e geldi artık o kadar gazlıyım ediyim demem sanırım biraz trafikten kurtulmak için tercih edicem aslında merak ettigim bi konuda boyum 1.76 ya yüz kiloyum tabiri caizse iri kıyım bi adamım
Sizce bu motor abes durur mu ?
Tam senin cüsseye uygun bir motosiklet kalıpsız kişilere pek gitmiyor bence hoş durmuyor çünkü motor heybetli öyle pısırık bişey değil. Bir bayiye gidip bi üstüne otur serviste birinin motoru varsa al bi çalıştır dene
-
24 Eylül 2016, 15:57
#1828
zafer6n adlı üyeden alıntı
en kısa zamanda mavi gidecek
görüşleriniz için teşekkür ediyorum.
Mavi gidince tekrar fotoğraf gönderebilirsen iyi olur çünkü jantlar çok güzel olmuş fotoğrafta facebook sayfasında paylaşılmıştı zaten. Ellerine sağlık tecrübelerinin devamını bekleriz.
-
24 Eylül 2016, 17:33
#1829
Sonunda lastiklerimi değiştirdim. diablo rosso II ler ile beraberiz.
Diğer lastikler canımızı almadan biz onun canını aldık.
-
26 Eylül 2016, 10:27
#1830
Philippe adlı üyeden alıntı
Sonunda lastiklerimi değiştirdim. diablo rosso II ler ile beraberiz.
Diğer lastikler canımızı almadan biz onun canını aldık.
Hayırlı uğurlu olsun yorumlara bakılırsa lastik değişimlerinde en çok diablo rosso II tercih edildi. Yağmurda sık yağmaya başlayınca değiştirmek tabiki şart oldu. Tekerin düz bassın. Hangi ölçülerde taktırdın.
-
26 Eylül 2016, 11:41
#1831
darknife adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun yorumlara bakılırsa lastik değişimlerinde en çok diablo rosso II tercih edildi. Yağmurda sık yağmaya başlayınca değiştirmek tabiki şart oldu. Tekerin düz bassın. Hangi ölçülerde taktırdın.
Teşekkür ederim. Havalar soğudukça lastikler tutmaz ısınmaz olmuştu. Özellikle dönerken virajlarda korkutuyordu.
ön 110 arka 140 taktırdım. Motolastiğe gittim ne takıcaz diye diablo rosso II önerdi zaten benim aklımda da o vardı.
Hepimizin tekeri düz bassın.
-
26 Eylül 2016, 14:37
#1832
Arkadaşlar bu motoru artçılı şekilde kullanmışlarınız veya artçı olarak seyahat edeniniz var mı? Eşimle beraber gezi amaçlı almayı düşünüyorum. Önceki motorum inazuma idi ve konfor olarak motosikletin mercedesi deniyor. Örneğin pulsar 200 de el kadar bir arka sele var. 15-20 dakikadan fazla binmek zor. Sizce arka sele konforun tnt25 in nasıldır?
-
26 Eylül 2016, 14:42
#1833
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru artçılı şekilde kullananaınız veya artçı olarak seyahat edeniniz var mı? Eşimle beraber gezi amaçlı almayı düşünüyorum. Önceki motorum inazuma idi ve konfor olarak motosikletin mercedesi deniyor. Örneğin pulsar 200 de el kadar bir arka sele var. 15-20 dakikadan fazla binmek zor. Sizce arka sele konforun tnt25 in nasıldır?
Ben 4-5 kez 500'er KM. 2-3 kez de 100+ KM artçılı seyahat ettim. Çok rahat diyemeyeceğim. Çok konforlu zaten diyemem ancak 100KM de bir mola verilerek her yere gidilebilir.
Ayrıca son seyahatlerimizde aşağıda linkte bulunan ürünü kullandık. Çok ucuz ve basit bir çözüm. Gayet rahat ediyor artçı.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ideenwelt.html
-
26 Eylül 2016, 14:43
#1834
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru artçılı şekilde kullananaınız veya artçı olarak seyahat edeniniz var mı? Eşimle beraber gezi amaçlı almayı düşünüyorum. Önceki motorum inazuma idi ve konfor olarak motosikletin mercedesi deniyor. Örneğin pulsar 200 de el kadar bir arka sele var. 15-20 dakikadan fazla binmek zor. Sizce arka sele konforun tnt25 in nasıldır?
Ben artçı olarak Duke 250'ye binmiştim onun da ufacık artçı selesi vardı ve her an düşecekmiş gibi his veriyordu bana. 188 boy, 107 kiloyum. TNT 25'te ise ona göre daha büyük bir sele var o açıdan daha rahat ama artçı için olan ayaklıklar çok kötü. Yani titreşimi çok fazla veriyor artçıya. Inazuma kullanmadım ama TNT'nin ondan daha rahat olduğunu iddia edemem.
-
26 Eylül 2016, 15:10
#1835
Philippe adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Havalar soğudukça lastikler tutmaz ısınmaz olmuştu. Özellikle dönerken virajlarda korkutuyordu.
ön 110 arka 140 taktırdım. Motolastiğe gittim ne takıcaz diye diablo rosso II önerdi zaten benim aklımda da o vardı.
Hepimizin tekeri düz bassın.
İyi yaptın çok kayıyor zaten . Tekrar hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
26 Eylül 2016, 15:57
#1836
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru artçılı şekilde kullanmışlarınız veya artçı olarak seyahat edeniniz var mı? Eşimle beraber gezi amaçlı almayı düşünüyorum. Önceki motorum inazuma idi ve konfor olarak motosikletin mercedesi deniyor. Örneğin pulsar 200 de el kadar bir arka sele var. 15-20 dakikadan fazla binmek zor. Sizce arka sele konforun tnt25 in nasıldır?
Eski yorumları okursan artçı ile çok uzun km yol yapan arakdaşlar mevcut fakat arada bir 10 15 dkka mola vermen gerekir Kawasaki bile olsa arada bir dinlenmek şart
-
26 Eylül 2016, 16:18
#1837
Eşiniz 100 kilo değilse çok sorun olmaz.
İlk artçım 100 kilo idi. Ben de 90 zaten. 5 km'lik yol işkence gibi gelmişti
Kız arkadaşımla 5-10km'lik kısa mesafelerde biniyoruz. Peg'lerdeki titreşim dışında sıkıntısı yok. Artçı selesinden yana şikayeti yok. Arkasında da sırt dayama pedli topcase var zaten.
-
26 Eylül 2016, 17:18
#1838
pea adlı üyeden alıntı
Eşiniz 100 kilo değilse çok sorun olmaz.
İlk artçım 100 kilo idi. Ben de 90 zaten. 5 km'lik yol işkence gibi gelmişti
Kız arkadaşımla 5-10km'lik kısa mesafelerde biniyoruz. Peg'lerdeki titreşim dışında sıkıntısı yok. Artçı selesinden yana şikayeti yok. Arkasında da sırt dayama pedli topcase var zaten.
200 kilo biraz fazla olur zaten TNT 250 olsa neyse de 25 zorlanır :D Artçı olarak 40 50 km gittim bi sıkıntı yaşamadım bazı hızlarda titreşim hissediliyor ama çokta bariz değil.
-
26 Eylül 2016, 23:26
#1839
Arkadaşlar şu kırmızı daire içine aldığım vidalar lastik değiştirdikten sonra sıkılmamış.
Hatta o somunlardan şu anda 2 tane yok 1 tane var. Somunların önündeki metal parça oynuyordu . Somunu da vidanın başında bırakmışlar ne hikmetse.
Şimdi tek kalan somunu ben sıktım. Orası herhangi bir şeye yarıyor mu kafama göre sıkmam zarar verir mi. Bu durumu canım sıkıldı
-
27 Eylül 2016, 02:15
#1840
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)