Cumartesi'ye kadar netleşecektir, 2 alternatifim var;
1. İstanbul-Dikili 500 Km
2. İstanbul-Hatay 1150 Km
Gönlüm 2. rotayı yapmakta ancak bakalım bizim bücürle zorlayacak.
Mola vererek gidersen zorlamaz Hatay İskenderun harika zaman geçireceğin. Motosiklet sıfır senin yorumları da takip ederim bildiğim kadarıyla motorunda bi arzıa yoktu çok şükür bas git bence bi arkadaş bücür dediğinle 5000 km yurtdışı yapıp geldi :D
Arkadaşlar bu motorda da stop etme sorunu veya başka bir kronik sorun var mı ? Marka fanatikliği yapmadan neyi var neyi yok siz kullanıcılarından temiz bilgi almak isterim.
Şimdi marka fanatikliği derken mevzuu şu bilirsiniz. Mesela ben Pulsar 200NS kullanıyorum bu motorda kronik stop sorunu var değil mi ? Evet var. Forumda kimisi bu motor hakkında birşey sorduğunda kullanıcılar böyle bir fanatizme bürünerekden yok arkadaşım bir sorunu falan al kullan gibisinden yanıltıcı bilgiler paylaşıp insanları aldatıyorlar.
O yüzden sizlere soruyorum bu motorun kronik sürekli nükseden çözülemeyen bir sorunu var mı ?
Servis sorunu var
Bende yeni yazılımdan sonra birkaç defa stop etmişti. Debriyaj ayarım bozuktu, düzelttim ve 1-2 depo benzin geçti üstünden. 2 haftada 1 kere stop etti sanırım. 1-2 arkadaşta daha stop etme sorunu vardı ama ya çözüldü ya da umursamıyorlar. Yani kronik değil, başka etkenlerden/sorunlardan oluşan bir şey gibi.
Lastikler vasat. Soğukken gaz açınca, yatırınca hemen kayıyor ama ısınınca sıkıntı çıkmıyor. (Kronik sorun değil ama olsun)
XBHP'de(Hint forumu) 1-2 kişide montaj hatası + titreşimden kaynaklanan benzin hortumu çıkması sorunu olmuştu. (Gene kronik değil)
Bende şu an titreşim sorunu var ama kılavuzun önermediği yağ(kılavuz 15w50 öneriyor, bende 10w40 var ne yazık ki) + geçirdiğim birkaç düşme/kazadan oldu. Diğer arkadaşlardan duymadım böyle bir sıkıntı.
Paslanma sorunu var bende. Motosiklet mayısta bol bol yağmur görmüştü, zincirin yağı da azalınca biraz paslandı. Fren disklerinde de paslanma var. Bazı bölgelerde ucuza kaçma durumu söz konusu yani. Zinciri iyi yağlarsanız sıkıntı olacağını sanmam. Fren diskinin paslanması da kozmetik bir sorun, fren yüzeyi zaten ilk frende temizleniyor.
Özetle kronik sorun ben görmedim, duymadım. Servisleri en büyük sorun. Yedek parçalar da Gaziantep'teki genel merkezden geliyor, acil bir şey gerekirse 1 hafta beklemek gerekiyor.
Çoğunlukla stop etme gibi bir problem olabiliyor insanlarda ama onu da bir arkadaş çözdüğünü defalarca paylaşmıştı. (şimdi onu kızdırmayalım konuyu tekrarlamayalım) Debriyaj sensörü gibi bir zımbırtıyı değiştirdiğinde stop etme olayının ortadan kalktığından bahsetmişti. Önceki sayfalara bakarsan görebilirsin.
Onun dışında ben bir probleme ben rastlamadım, görmedim, duymadım.
Servis olayı da bence gayet olağan bir şey. Sonuçta Türkiye piyasasına yeni alışan bir motor, zaman tanımak lazım. Parça temini ise ya şans yada kullanıcının ısrarına göre değişiyor sanıyorum. Çünkü bir kişi bir parçayı 2-3 günde temin edebilirken bir başkası en az bir hafta bekleyebiliyor. Tabi bu parçadan parçaya göre değişiklik gösteriyordur.
Sarf malzemeler dışındaki yedek parça sorunu öyle 1-2 hafta ise buna parça sorunu denmez. Yedek parça sorunu demek haftalarca aylarca motorun yatmasına sebep olacak parça temin edememek demektir ki ben bunu daha önce Japon motorlarda defalarca yaşadım.
Stop sorununa gelince, bizim motorlarda yaşanan stop olayını çok net bilmiyorum neden oluyor ne zaman oluyor benim başıma ciddi bir stop olayı gelmedi henüz ama şunu bilmek gerekli hemen her enjeksiyonlu motorlar bazı durumlarda stop edebilir.
Tam emin olamamakla beraber acaba diyorum, bu motorları kullanan arkadaşlar genelde yeni kullanıcı olduklarından çoğu olaya toleranssız mı yaklaşıyorlar.
3-5 hafta bazen daha fazla parça temini için beklemek Suzuki'de, Ducati'de Honda'da vs.. yok mu zannediliyor. Parça temin edilememekte ün yapmış Hyosung, Triumph filandan bahsetmeyeceğim bile...
Aslında Çinli'de değil biraz karışık. Üretim Çin'de gerçekleştiriliyor üretim kontrolleri ise Benelli mühendisleri kontrolünde oluyor tasarım proje ar-ge çalışmaları vs. her şey Benelliye ait maliyet düşürülmesi adına üretim yeri Çin. Dİğer markalar gibi oldu işte tüm markalar üretimini Çin'de yapıyordu Benelli'de bunlara eklendi. Hindistan ile ilgisi yok.
Herkese tekrar merhaba arkadaşlar. TNT 25'in beyaz rengi bayilerde var mı görenler bi haber etse ben bulamadım. Tekerinize taş değmesin.
Tuzla içerler ile görüşmüştüm sadece yeşil vardı sanırsam
Bayram öncesi satışlar artmış olabilir bunların önlemini bayiler önceden alsa çok iyi olur belkide arkadaşın yaşadığı bölgede yoktur. En iyi bayileri teker teker arayıp sorması. Bu arada gezi yapacak arkadaşlar kimler var dikili dışında ?
Siyah renk olanın dün genç bir arkadaşa satıldığına şahit oldum. Satış hızlı Üçerlerde. Dün dolu dükkana 8 adet rks geldi. Atv satışı aslında uzmanlık alanları fakat müdürü çok ilgili ve bilgilidir. Hakan beydir. Yeşil olan en son duruyordu vitrin bölümünde. Cf moto 150 NK da satıldı 3-4 adet, bir tanesine bindim 2-3 dakika. TNT 250 var bir tane kırmızı almadı kimse. Pahalı geliyor sanırım. Bir tane de Benelli Zaferano var beyaz öksüz gibi bekliyor. Fotoğraflarını çektim, sayfasına koyacağım.
İyi günler.
Düşünen olursa ilandan iletişime geçebilir..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36380380/detay
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)