Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1721

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı ayhan32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motor için bir tanıtım yapmışlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=Fr1pfq17ip4

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

    arkadaşlar,

    makinadan genel anlamda bir memnuniyetsizliğim olmadı. çok makinalarda olduğu gibi lastikler hariç.

    lastikleri değiştirdim. makine sanki daha bir güzel oldu.

    örneğin , viraja daha rahat giriyorum. ıslak zeminde daha güvenli hale geldi. eskisi gibi ufacık nemde orası burası oynamıyor. firen mesafesi daha iyi oldu.
    hafta sonu ufak bir gezi yaptım. yer yer ufakta olsa yağmura yakalandım. acemice bir sürüş olmasına rağmen hiç bir tedirginlik ve sıkıntı yaşamadım. zira kaza yapan arkadaşların çoğu lastikten kaynaklı kazalar yaşadı tavsiyem aksesuar dan ziyade lastikleri değiştirmenizdir. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın.
    Video güzel hazırlanmış 2 modelin birden tanıtılması da cabası hangi marka lastik ve taktırdın ve ölçüler neydi. kullanılan lastikleri topluyoruz iyi bir model belirleyeceğiz inşAllah. Tekeriniz düz bassın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1722

    Üyelik
    07 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6n , tnt 25
    1000 bakımında 15 50 ıpone yağ kullanmıştım motorun gidişinden çekişinden memnundum, sonrasında 10 40 kullandım motorun güçten düştüğünü, gitmediğni hissettim açıkcası. oialdemirin kullnaım kitapçığı paylaşımından da yola çıkarak tekrar 15 50 yağa dönüş yaptım, motor çok daha rahat gidiyor çok daha iyi hızlanıyor ve rampa çekişlerinde daha kuvvetli oluyor. fabrika verisi de olan 15 50 yağ kullanmanızı şahsen tavsiye ederim.
    oialdemir bunu beğendi.

  3. #1723

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    hocam selam

    pirelli diablo rosso 2

    ön 110/70R17 54H
    arka 150/60R17 66H

    Ben gayet memnun kaldım.

    lakin şöyle bir durum var. ben motolastik. com dan aldım. 2 grupta satılıyor. birisi Brezilya da üretiliyormuş diğeri Almanya'da üretiliyormuş. Almanya üretimi daha yumuşak hamur. Brezilya üretimi daha sertmiş. altın elbiseli adam tanıtımında öle söylüyor. Almanya üretimi arasında 100 ₺ gibi bir fark var. ben Almanya üretimi olandan aldım. zira tanıtım videosunda ölçüler aynı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    hocam selam

    pirelli diablo rosso 2

    ön 110/70R17 54H
    arka 150/60R17 66H

    Ben gayet memnun kaldım.

    Benelli sitesinin tanıtım videosunda ölçülerde böyle

    lakin şöyle bir durum var. ben motolastik. com dan aldım. 2 grupta satılıyor. birisi Brezilya da üretiliyormuş diğeri Almanya'da üretiliyormuş. Almanya üretimi daha yumuşak hamur. Brezilya üretimi daha sertmiş. altın elbiseli adam tanıtımında öle söylüyor. Almanya üretimi arasında 100 ₺ gibi bir fark var. ben Almanya üretimi olandan aldım. bizim yollara uygun olanın bu olduğunu belirtiyorlar.
    oialdemir ve ...garip... bunu beğendiler.

  4. #1724

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı zafer6n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 bakımında 15 50 ıpone yağ kullanmıştım motorun gidişinden çekişinden memnundum, sonrasında 10 40 kullandım motorun güçten düştüğünü, gitmediğni hissettim açıkcası. oialdemirin kullnaım kitapçığı paylaşımından da yola çıkarak tekrar 15 50 yağa dönüş yaptım, motor çok daha rahat gidiyor çok daha iyi hızlanıyor ve rampa çekişlerinde daha kuvvetli oluyor. fabrika verisi de olan 15 50 yağ kullanmanızı şahsen tavsiye ederim.
    Yağ için 10w40'ın az geldiğini birçok arkadaş belirtmişti zaten motul ile ıpone markaları arasında kararsızlık vardı ikiside iyi diyor sen seçimini yaptın heralde

  5. #1725

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı Gronax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostlar. Ben de geçen hafta sonu koruma takozlarını test etme fırsatı buldum. Gayet işe yarıyorlar. Ya lastiklerin gazabına uğradım yada ben bir yerde yanlış yaptım. Her zaman döndüğüm göbekte baktım etraf temiz dedim şöyle güzelce viraja gireyim, ben aleti altımda yatırınca tak dedi sola düştü. Şahsım adıma bir çok yönden ibret dolu bir maceraydı. Zincir yağı söylemiştim, kargo getirmedi dedim bari ben gideyim alayım. 3-4 dk mesafe motorla. Tabi o anda içimdeki apaçi uyandı sanırsam kask dışında bir şey giymemiştim. Tabi yine de ucuz atlattım diyebiliriz, göbeğe geldiğimde zaten yavaşlamıştım, 20-30 falandır sanırım. Bir-iki çizikle atlattım ben. Motorda da sadece koruma takozunun ön kapağı sürtündü. Zerre çizik yok.

    Şimdi burada benim sormak istediğim bir nokta var. Bana gelen somunlardan biri kısaydı. Ben sandım motora göre böyle yollamışlardır ama taktığımızda ucu yetişmedi somunun, bizde o ara kapağı yada neyse adı onu ters çevirdik öyle taktık. Yani ucu şase kısmına girecek şekilde ayarladık öyle ucundan somunu sıktık. Benim düştüğüm taraf uzun vidanın olduğu kısımdı. Yani birinci resimdeki gibi. Acaba diğer tarafa düşseydim şase içeri doğru yamulur muydu merak ediyorum. Siz nasıl ayarladınız o ara parçanın yönünü? İlk resim bizim doğru olduğunu düşündüğümüz şekil.

    http://i.hizliresim.com/PQnGX5.jpg
    http://i.hizliresim.com/gX2bm5.jpg
    Bir kaç arakdaş daha senin gibi yatırmıştı motoru ve malesef yan yatmıştı. Takozlar güven veriyor şase kısmına

  6. #1726
    Gronax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF250 L
    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kaç arakdaş daha senin gibi yatırmıştı motoru ve malesef yan yatmıştı. Takozlar güven veriyor şase kısmına
    Hakikaten hocam ya, büyük nimet. Yani alet böyle saçma bir şekilde çizilseydi hevesim darma dağın olurdu, zaten alet takozsuz bir ss olsaydı ölürdüm. Cross gibi aldım yerden devam ettim. :D

  7. #1727

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı Gronax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakikaten hocam ya, büyük nimet. Yani alet böyle saçma bir şekilde çizilseydi hevesim darma dağın olurdu, zaten alet takozsuz bir ss olsaydı ölürdüm. Cross gibi aldım yerden devam ettim. :D
    Emsallerine göre bence çok artısı olan bir model ilk avantajı da fiyatı Servislerde çoğalırsa alır başını gider zaten servisler çoğaldığında fiyatlarda yükselir hep öyle olur bu işler Tekerinize taş değmesin.

  8. #1728

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı Gronax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bizim de aklımıza gelen ilk oydu ama amaca o şekilde girerse çok sert bir düşmede şaseyi falan yamultur mu diye düşünmüştüm? Hoş öbür türlüde çok fark olmayacaktır. Zaten o yanlış taktığım takoz yerinden oynamıştı biraz.

    bu değilde;
    http://i.hizliresim.com/6mrWv9.jpg
    olay budur diyorsun;
    http://i.hizliresim.com/yVNZpN.jpg
    Allah'tan doğru taktığın tarafa doğru yatmış motor diğer taraf sıkıntı yaratabilirdi. Çok geçmiş olsun umarım son kazan olur. Lastikleri değiştir mümkünse. Tekerin düz bassın.

  9. #1729

    Üyelik
    07 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6n , tnt 25
    ben castrol 15 50 den devam ediyorum memnunum ;)

  10. #1730

    Üyelik
    05 Ağustos 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    tnt 25
    Pea teşekkür ederim ilk fırsatta uygulayayım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Teşekkür ederim
    çanta şimdilik yetecek gibi yetmediğinde büyütecez artık
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorum yazarken üst menüde sağdan 3.ye tıkla resim linkini yapıştır. veya http://www.motosiklet.net/forum/moto...-modelleri/... 3 noktayı sil ortaya linki yapıştır resimler direk görünür. Bence güzel olmuş kask alması yeter birazdan boşluk var yani.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    Gronax geçmiş olsun
    Çanta demirini kendim taktım ama koruma takozunun takılacağı yerlerdeki vidalar çok sıkışık olduğu için sökemeyince notorcuda lokmayla söküldü bana gelen vidalardan biri diğerine göre daha uzun kaldı çünkü motor bloğuna dayandı hatta takan zorlamış iz yapmış üzerinde kısasını taktık
    Zafer6n dediği gibi siyah parça tam tersi oturtulacakdı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

    Ayhan32 bende motolastikte taktırdım hiç bana Brezilya almanya muhabbettinden bahsetmediler hatta ilk sorumda bütün gün yorulduk soru moru çekemicem tavırlarına girince çıkıp gidesim geldiki hiç hazzetmem böyle durumlarda esnaflardan
    neyse dedim yola gidecem bu seferlik boşverdim
    Siz kaça taktırdınız ,bize brezilya malımı düştüki acaba bak şimdi
    Zaten sonra hayıflandım 150 ebat varmış nette daha ucuza diye ama neyse

  11. #1731

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    bana 856 ₺ ye geldi.

  12. #1732

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ayhan32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana 856 ₺ ye geldi.
    Fiyatı normal diablo rosso 2 taktırmıştın değil mi sen öyle hatırlıyorum

  13. #1733

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Benelli TNT 175 buda ayrı bir model 135 yerine bu gelse bence daha fazla tutulur ne dersiniz yüksek cc fiyatıda biraz düüşk olursa 135'ten fazla iş yapar.

  14. #1734

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    doğrudur.

    diablo rosso 2

  15. #1735

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı ayhan32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur.

    diablo rosso 2
    michlen pilot street taktıran arkadaşlarda memnun olduğunu belirtiyor ama diablo başkadır bence +1 önde gider michlene kıyasla zaten rosso yarış mmotoru hissi verdiyordur TNT 25'e. Tekeriniz düz bassın

  16. #1736
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı seyralem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michlen pilot street taktıran arkadaşlarda memnun olduğunu belirtiyor ama diablo başkadır bence +1 önde gider michlene kıyasla zaten rosso yarış mmotoru hissi verdiyordur TNT 25'e. Tekeriniz düz bassın
    Diablo Rosso 2 ile Pilot Street karşılaştırılamaz, çünkü bizim ölçülerdeki Pilot Street ler Radyal değil. Michelin Türkiye'ye Radyal Pilot Street getirmiyor.

  17. #1737
    Gronax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF250 L
    Benelli ile bu çinli ortağın nasıl bir ilişkisi var biliyor musunuz?

  18. #1738

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Çinli ortak değil, sahip.
    Çinli Qianjiang Group 2005'te satın aldı. Tasarım İtalya'da, üretim yönetim Çin'de.

    Ama Hindistan'daki ilişkiyi bilmiyorum. %49 Hintler %51 Çinliler galiba.
    oialdemir bunu beğendi.

  19. #1739
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Benelli'nin İtalya'da ürettiği modeller var ama fiyattan dolayı bizlere gelmiyor. Bize gelen modeller Çin'de Qianjiang yönetimi altında Keeway fabrikasından çıkıyor yanlış değilsem. Çin'de üretiliyor diyede kimse markayı kötülemesin honda'da çinde üretiyor ama japon. Saygılar ve sevgilerimle Tekerinize taş değmesin.

  20. #1740
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Bayram gezisi yapacak arkadaşlar var mı buralarda rotaları öğrenelim belki yollarımız kesişir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)