Yani tnt 25 çift egzos yapılabilir. GÖrüntü larka çok güzel durur motor performansına etki eder mi peki ?
Yani tnt 25 çift egzos yapılabilir. GÖrüntü larka çok güzel durur motor performansına etki eder mi peki ?
TNT 25 mi TNT 250mi bilmiyorum ama geçen gün bi bayan kullanıcısını gördüm ayrı bi hoşuma gitti acaba oda buralarda mıdır ? Tekerinize taş değmesin.
Yapılamaması için bir engel yok bence. Performans konusunda ise akropovic'lerin makinalara beygir kattığını duymuştum. Diğer egzozlar için aynı durum var mı bilemiyorum. Akropivic'in bu tarzda çift egzoz ve kuyruk altı için egzozu varsa ve de bu motora da uygunsa performanslı olabilir bence. Yani atıyorum sanayide yaptırdığın o çift kuyruk altı egzoz akropovic kadar performans vermeyebilir diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltin.
Valla ben de merak ediyordum akropovic'in tnt 25 için egzozu var mıydı diye, bulamamıştım. Güzelmiş hakikaten. Yalnız maliyet konusu dediğin gibi tuzlu olacaktır özellikle iki adet akropovic takılmak istendiğinde. Fiyatlara hakim değilim ama CBR 250 için tiger egzoz bile bin küsür lira ise akropovic tuzludur. Açıkcası bunun yerine lastik değiştirmeyi tercih ederdim sanırım ben. Bu arada alıntı yaptığım fotodaki egzoz için 1500-1700 gibi bir fiyat almış arkadaş bir yerden.
Ben Moto 3 egzozlarını seviyorum ondan çizmiştim aslında onu
http://3.bp.blogspot.com/-7NPbSgiHLq...da%2BMoto3.jpg
https://theliveryblog.files.wordpres...leopard-4.jpeg
http://www.bos-exhausts.company/wp-c...se_29f0313.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Sesinide koyalım :D
https://www.youtube.com/watch?v=lFOG4ymZyqc
https://imageshack.com/i/pokLyHN2p
https://imageshack.com/i/pnmkSMoKp
https://imageshack.com/i/poJnz9BHj
https://imageshack.com/i/pn8QOVkXj
https://imageshack.com/i/pluE4rHSj
https://imageshack.com/i/pl5kf6Pnp
eski çantayı buna taktım şimdilik çok kaba durmadı ama çok da eşya almayacak
https://imageshack.com/i/pnwc1nzjj
buda koruma takozu bide ön cam ayarladık mı tam olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
bu fotoların direk burda görünmesi için neyapacağız acaba enazından linklerin aktif olmasını nasıl sağlarız[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Şimdiden uyarayım, taşıma demirinde kullanılan civatalar anında paslanıyor. İlk yağmurdan sonra her yeri pas oldu.
Su görmeden bir gres/pas koruma spreyi kullanın derim.
merhaba arkadaşlar bende motorumu satmayı düşünüyordum. sehir içi daha az yakan bir scooter falan almak için sonradan vazgeçtim.. hala sitede duruyor bakmak isteyen https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-ekstrali-tnt25-319120274/detay/ ulaşabilirler...
bizim motor için bir tanıtım yapmışlar.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr1pfq17ip4
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
arkadaşlar,
makinadan genel anlamda bir memnuniyetsizliğim olmadı. çok makinalarda olduğu gibi lastikler hariç.
lastikleri değiştirdim. makine sanki daha bir güzel oldu.
örneğin , viraja daha rahat giriyorum. ıslak zeminde daha güvenli hale geldi. eskisi gibi ufacık nemde orası burası oynamıyor. firen mesafesi daha iyi oldu.
hafta sonu ufak bir gezi yaptım. yer yer ufakta olsa yağmura yakalandım. acemice bir sürüş olmasına rağmen hiç bir tedirginlik ve sıkıntı yaşamadım. zira kaza yapan arkadaşların çoğu lastikten kaynaklı kazalar yaşadı tavsiyem aksesuar dan ziyade lastikleri değiştirmenizdir. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın.
Selam dostlar. Ben de geçen hafta sonu koruma takozlarını test etme fırsatı buldum. Gayet işe yarıyorlar. Ya lastiklerin gazabına uğradım yada ben bir yerde yanlış yaptım. Her zaman döndüğüm göbekte baktım etraf temiz dedim şöyle güzelce viraja gireyim, ben aleti altımda yatırınca tak dedi sola düştü. Şahsım adıma bir çok yönden ibret dolu bir maceraydı. Zincir yağı söylemiştim, kargo getirmedi dedim bari ben gideyim alayım. 3-4 dk mesafe motorla. Tabi o anda içimdeki apaçi uyandı sanırsam kask dışında bir şey giymemiştim. Tabi yine de ucuz atlattım diyebiliriz, göbeğe geldiğimde zaten yavaşlamıştım, 20-30 falandır sanırım. Bir-iki çizikle atlattım ben. Motorda da sadece koruma takozunun ön kapağı sürtündü. Zerre çizik yok.
Şimdi burada benim sormak istediğim bir nokta var. Bana gelen somunlardan biri kısaydı. Ben sandım motora göre böyle yollamışlardır ama taktığımızda ucu yetişmedi somunun, bizde o ara kapağı yada neyse adı onu ters çevirdik öyle taktık. Yani ucu şase kısmına girecek şekilde ayarladık öyle ucundan somunu sıktık. Benim düştüğüm taraf uzun vidanın olduğu kısımdı. Yani birinci resimdeki gibi. Acaba diğer tarafa düşseydim şase içeri doğru yamulur muydu merak ediyorum. Siz nasıl ayarladınız o ara parçanın yönünü? İlk resim bizim doğru olduğunu düşündüğümüz şekil.
merhaba, doğru olduğunu düsündüğün aslında yanlış olan , siyah parça şasenin yuvarlak kısmına tam tersi şekilde gömülerek giriyor, takozun arka kısmıda siyah parçaya girecek.vidanın da şasenin iç kısmından ucu biraz görünür hale gelecek kadar girmesi gerek.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)