Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2016, 16:32
#1621
Merhaba,
Bir kaç şey danışmak istiyorum. 1 ay önce kadar 1000 bakımını yaptırdım yeni güncelleme yapıldı o esnada artık 10500 de kesiciye giriyor fakat motor çok fazla stop etmeye başladı yani 1 ayda yaklaşık 30-40 defa. Rolantide bir sıkıntı var gibi son güncellemeden sonra aynı sorunu yaşayan var mı ? Ya da yeni bir güncelleme geldi mi ? Devir çok düşüyor ilk çalıştırdığımda
Reklamlar
-
24 Ağustos 2016, 16:33
#1622
Arkadaşlar merhaba.
Motorumu ilk aldğım günden itibaren fabrikasyon sorunu olan hararet sorunum olmuştu. 15 gün gibi bir sürede parçalar gelip halledildi. Bir süredir sıkıntısız kullanıyordum. Dün sabit hızda ilerlerken devir göstergesinin kendi kendine hareket ettiğini gördüm şöyle ki 70 km/h ilerlerken devir hızlı bir şekilde sürekli en yüksek durumuna ve en düşük durumuna ilerliyor. Arada bir düzeliyor sonra tekrAr aynısı oluyor. İstop edip çalıştırdıgımda eğer 7 bin devir civarına çıkmazsan hiç olmuyor.
Artık ben bu sorunlar ve çözümleriyle uğraşmak istemiyorum. Yasal yollara başvurup para iadesi istiyorum.
Amacım kesinlikle motosikleti kötülemek değil. Acemi bir sürücü değilim bir çok motosiklet kullandığım. Kıyasladığımda tnt 25 çok çok güzel ve keyifli hemde bu fiyata. Motosikletimi O kadar çok sevdim ki sürekli temizliyorum düzgün yormadan kullanıyorum. Böyle sorunların olması beni ciddi anlamda soğuttu. Marka güzel kaliteki fakat servis ağı ve dağıtıcı firma çok yetersiz. Ufak bir parça için bile 15 gün bekledim. Kusuruma bakmayın uzun uzun yazdım amacım almak isteyen arkadaşlara fikir vermek karşılaşılabilecek sorunlar ve firmanın umursamazlığı yani çözümsüzlük. Herkese keyifli günler dilerim.
-
24 Ağustos 2016, 19:22
#1623
Güncellemeyi nerede yaptırdın ?
-
25 Ağustos 2016, 08:43
#1624
Şu son güncellemeyi yaptırmaz olaydım.
Sabah motoru boşta çalıştırıyorum kilitleri söküp, kaskı vs giyerken. Hazırlığım bitince de üstüne oturup 3000 devirlere çıkacak kadar hafif gaz veriyorum. Bu sabah gazı bıraktığım gibi stop etti.
Neyse sabah motor soğuk, yağmur da yağdı, olabilir dedim. 13KM sonra, işyerime 300M kala tekrar stop etti.
@VALEMOTO
Yazılım düşürmek gibi bir seçenek var mı? 9
500-10500 aralığını hemen hemen hiç kullanmıyorum zaten. Başka da bir artısı yok yeni yazılımın. Bu stop dertleriyle uğraşmaktansa 9500'de giren kesiciyi tercih ederim.
-
25 Ağustos 2016, 09:04
#1625
pea adlı üyeden alıntı
Şu son güncellemeyi yaptırmaz olaydım.
Sabah motoru boşta çalıştırıyorum kilitleri söküp, kaskı vs giyerken. Hazırlığım bitince de üstüne oturup 3000 devirlere çıkacak kadar hafif gaz veriyorum. Bu sabah gazı bıraktığım gibi stop etti.
Neyse sabah motor soğuk, yağmur da yağdı, olabilir dedim. 13KM sonra, işyerime 300M kala tekrar stop etti.
@VALEMOTO
Yazılım düşürmek gibi bir seçenek var mı? 9
500-10500 aralığını hemen hemen hiç kullanmıyorum zaten. Başka da bir artısı yok yeni yazılımın. Bu stop dertleriyle uğraşmaktansa 9500'de giren kesiciyi tercih ederim.
Merhaba Pea,
Debriyaj manetinde sorun olabilir. Diye düşünüyorum. Stop etme sorunu başta bende de vardı. Debriyaj manetine bağlı sensör yüzünden dedi Mehmet Usta gerçekten de sorun onda çıktı. Motor ayaklık açılmış gibi stop ediyordu. Garantiden değiştirdiler. Sonra yazılım güncellemesi yapıldı. Ve hiç sorun yaşamadım. 7500 km deyim. Sıkıntı çıkarmıyor.
-
25 Ağustos 2016, 09:11
#1626
Arkadaşlar merhaba, daha önce bahsettiğim vida aşağıdaki. Sanayiden halledersin demişlerdi Üçlerlerden ama üşeniyorum açıkcası, nette falan bulabilir miyim şu vidadan? 6mm yada 6cm gibi bir şey demişlerdi, ne diye aratacağımı bilemiyorum.
Kiri görmezden gelin, ağır üşengeçlik içeriyor.
-
25 Ağustos 2016, 09:27
#1627
Gronax dostum ( metric ) M6 dır. Vida uzunluğunu da deneyerek yada kumpasla çıkarabilirsin. Kumpas ın kılçığını deliğe sokup vida boyunu çıkarabilirsin.
-
25 Ağustos 2016, 11:32
#1628
Arkadaşlar bizim motorun bujisi nerde bilen var mı ? silindirin üst kısmında buji diye söktüğüm ( elle çekip cıkarılabiliyor ) şey daha önce hiç görmediğim tarzda bir buji olabilir mi ? baş kısmında vidaya benzer bir metal var , alt kısmı yuvarlak bir metal ve metale yapışık çok küçük 2 sarı parçaçık , garip bir buji eğer buji ise değiştirmek istesek nasıl ne şekilde ararız böyle bir bujiyi bilemedim.
-
25 Ağustos 2016, 11:54
#1629
Abi buji bu da ( NGK CR8E ) değiştirmedim bende daha. Haftaya değiştireceğim.
-
25 Ağustos 2016, 12:17
#1630
aynen cr8e uyumlu ben akşam karanlığında baktım yanlış yeri söktüm büyük ihtimal bugün yine fırsatım olursa bakıcam.söktüğüm herneyse bujiye hiç benzemiyordu sarı kablo parçacıkları vardı içinde onları temizlemiş oldum
-
25 Ağustos 2016, 12:41
#1631
Video veya fotoğraf ile buraya atarsan çok faydalı olur bizim için
-
25 Ağustos 2016, 14:57
#1632
Yavuz" adlı üyeden alıntı
Waaayy fotoğraflar harika olmuş dostum eline sağlık.
-
25 Ağustos 2016, 15:05
#1633
Gronax adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, daha önce bahsettiğim vida aşağıdaki. Sanayiden halledersin demişlerdi Üçlerlerden ama üşeniyorum açıkcası, nette falan bulabilir miyim şu vidadan? 6mm yada 6cm gibi bir şey demişlerdi, ne diye aratacağımı bilemiyorum.
http://i.hizliresim.com/znYmn9.jpg
Kiri görmezden gelin, ağır üşengeçlik içeriyor.
Motor yeni ama çok bakımsız duruyor sanki sanayi gezmene gerek yok mahalle aralarında vida satan yerer vardır nerede oturuyorsun bilmiyorum ama bulursun bir yerlerde o satıcıyı bulursan her türlü vida vardır onlarda. Yada bayiye söyle fabrikayla görüşüp istesinler biraz pahalıya patlar kargo falan ama mecbur.
-
25 Ağustos 2016, 15:13
#1634
pea adlı üyeden alıntı
Şu son güncellemeyi yaptırmaz olaydım.
Sabah motoru boşta çalıştırıyorum kilitleri söküp, kaskı vs giyerken. Hazırlığım bitince de üstüne oturup 3000 devirlere çıkacak kadar hafif gaz veriyorum. Bu sabah gazı bıraktığım gibi stop etti.
Neyse sabah motor soğuk, yağmur da yağdı, olabilir dedim. 13KM sonra, işyerime 300M kala tekrar stop etti.
@VALEMOTO
Yazılım düşürmek gibi bir seçenek var mı? 9
500-10500 aralığını hemen hemen hiç kullanmıyorum zaten. Başka da bir artısı yok yeni yazılımın. Bu stop dertleriyle uğraşmaktansa 9500'de giren kesiciyi tercih ederim.
yazılım yükledikten sonra böyle problem yaşayan kalmadı farklı bir arıza olabilir veya debriyaj manetini kontrol et oilademir'in dediği gibi. Motorla kalkış yapmadan önce bir kaç dakika rölantide çalıştırmak gerek aslında.
-
25 Ağustos 2016, 15:43
#1635
mkgbe adlı üyeden alıntı
Karakteri derken bazı motorların düşük hızlarda dengesi ağırlık merkezinden dolayı daha iyi yada kötü oluyormuş ya bizimki nasıl babında sordum
Yoksa karaktersiz dengesiz bi motor çıktı bu diye korkmadım değil 😊
Lastiği motolastikte taktırdım zaten balansınıda yaptılar 200 kmyide geçti zatende benimde aklıma o mum muhabbeti geldi
Takılıp balansı yapıldıktan sonra kontrolu yapılırken ön lastiğin iki tarafının amortisörlere aynı yakınlıkta olmadığını farkettiler yakındaki aslanmotora bakıp geldi ordakilerde hiza aynı
Aslan motor mildeki siyah parçalardan birinin tornada tıraşlayarak hallederiz dedi
Sürtme felan yok frene etkisi yok bu nasıl iş anlamadım tornayla olurmu bu iş
Acaba dedim bundanda olabilir miki bu öndeki dalma durumu
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Pea diyor yazılım yaramadı gronax diyor alet canavar oldu valla kafam karıştı sorunsuz çalışan aleti sorunlu hale getirmeyekte
Amma çokda erken giriyor motor 2 de 3 de hemen silkeliyor en azından bu açıdan işe yarar yazılım
Bu motora yakışacak topcase önerisi olan varmı
Bide 150lik koruma takozuyla 250 tllik olanın çok farkı varmı 150 tllik olan korumuyomuş sn valemoto siz nedersiniz bunun için
Bence bu yazılım güncellemesi ülkemize özel yapıldı malum bizim yüksek devir severiz. bence güncellemeyi yap birçok insan iyi oldu uçuyor falan fistan diyor yinede karar senin. Tornada yaparken başlarında dur dikkatli yapsınlar.
-
25 Ağustos 2016, 16:04
#1636
Yazılım Kuba motor un bir hatasıydı. Yurt dışında 10.500 de kesiciye giriyor. Kadrana baktığınızda motor un kırmızı bölgesinin zaten orası olduğunu görürsünüz. Bana bunu başta motor un ömrünü uzatmak için yaptıklarını söylediler. Ama sonra hatalarını düzeltmeleri de güzel.
Bizim Blok
http://red-live.it/moto/test/prova-benelli-bn251
-
25 Ağustos 2016, 17:26
#1637
Bizim model BN 251 ile aynı mı ?
-
25 Ağustos 2016, 17:49
#1638
Benelli TNT 25 il BN 251 aynı motordur. Aynı karmaşa TNT 250 başlığında da var. TNT300 ( TNT250 ) aynı zamanda BN 302 dir. Benelli aymı motorları farklı kıtalara başka model adları ile satıyor. Başka markalarda aynı şeyi yapar. Mesela ARAI nin kasklarının model adları Amerika da farklı avrupa da farklıdır. Biraz araştırırsanız fark edersiniz.
http://www.dskbenelli.com/tnt-25.php
https://italy.benelli.com/product/bn-251
-
25 Ağustos 2016, 18:07
#1639
arkadaşlar herkese merhaba,yakın zamana kadar ybr kullanıcısıydım motorumu sattım ve yenı motor arayışı ıcerısındeyım, aklımda ıkı motor var bırı bajaj 200ns bırıde tnt 25 modelı, bajajı bıraz araştırdım fakat tnt hakkında fazla bılgım yok motoru sadece bayıde gordum hoşuma gıttı bıraz kullanıcı yorumlarınıza ıhtıyacım var tavsıye edermısınız forumu bı kac sayfa okudum sanırım yazılım sorunu var elbette kımse sıfır olarak aldığı motorda kusur çıksın ıstemez, tavsıye edermısınız yardımlarınız ıcın sımdıden saolun tekerınız duz bassın.
-
26 Ağustos 2016, 01:29
#1640
tavsiye edermiyiz
1.uygun fiyata uygun hıza sahip oluyorsun heleki 2.el olursa daha uygun olur 200ns dahada uygun olur
2.bir üst sınıfa geçtiğini bacaklarının arasındaki depodan ve tatmin edici sayılabilecek güçten çok olmasada ağırlığından anlıyorsun
3.yaygın olmayan ve bihaber servisler , distürüblerle uğraşma şansı yakalıyorsun(umarım ilerde düzelir en önemliside bu zaten)
4.şimdilik 2.eli iyi olmayan ama kendisi sınıfında iyi sayılabilecek bir motora sahip oluyorsun
5.stop etme,F1 arızası,dandik lastik,yazılım ters tepmesi vb. sorunlarla karşılaşabiliyosun
ben kendi motorumda Şimdilik vites geçişlerinde saçmalama 1.viteste zorlanma,ön lastikte hiza hatası,bazen tek marşta çalışmama
ön lastiğin sağa sola dalma hareketleri gibi sorunlar yaşadım.Motor 1500 kmde doğru dürüst binemedim hem fırsat olmadı
biyandan ekipman toplamaya çalışıyom
Bunların çoğunun çözümü vardır motoru almamak için büyük sorunlar değil belki sen daha büyük sorunlar yaşarsın bilemeyiz
2-3 sene içinde görülen hatalar düzeltip bu motoru vezirde yapabilirler rezilde
o da bizim şansımıza Herkes kendi sorumluluğunu aldı şansını denedi sende şansını deneyeceksin
Daha çok param olsa çift silindirlide şansımı denerdim ama ekipman daha öncelikliydi
murat koksal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba,yakın zamana kadar ybr kullanıcısıydım motorumu sattım ve yenı motor arayışı ıcerısındeyım, aklımda ıkı motor var bırı bajaj 200ns bırıde tnt 25 modelı, bajajı bıraz araştırdım fakat tnt hakkında fazla bılgım yok motoru sadece bayıde gordum hoşuma gıttı bıraz kullanıcı yorumlarınıza ıhtıyacım var tavsıye edermısınız forumu bı kac sayfa okudum sanırım yazılım sorunu var elbette kımse sıfır olarak aldığı motorda kusur çıksın ıstemez, tavsıye edermısınız yardımlarınız ıcın sımdıden saolun tekerınız duz bassın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)