Saolun arkadaşlar.
Yeni gelen devirdaim kırıldıktan sonra eskisini yeniden taktılar. Sorun devirdaimde değilmiş şu an sorunsuz kullanıyorum.
Saolun arkadaşlar.
Yeni gelen devirdaim kırıldıktan sonra eskisini yeniden taktılar. Sorun devirdaimde değilmiş şu an sorunsuz kullanıyorum.
Merhaba dostlar,
Bir süredir yazamadım , 2000 km yaklaştım 2 ayda . Beni hiç mutsuz etmedi sağolsun Tnt , 1000 servisi Vale Motor 'da yapıldı ve yazılım güncellendi. Kesici daha geç giriyor. Yakıt tüketimi 1090 km'de oturmaya başladı.
- Lastikleri eylül ayına bıraktım. Biraz stok vs sipariş hikaye oldu. Fabrika lastikleri ile baya yatırdım virajda hiç sorun olmadı . Ancak ıslak zemin direk vasiyet yazdırıyor. Dönüş bitişinde Ani gaz açmalarda arka taraf biraz dans edebilir. Bir süre altınızdan kayıyormuş hissi verebiliyor
Lastikleri çift olarak değiştirmenizi öneririm 150 üstü motoru ciddi yoruyor. 160 sadece arka takan arkadaşlar gördüm titreşim artmış.Rosso II iyidir !
- Motoru tanıdıktan sonra neler yapabildiğini anlıyorsunuz.Tek Tekerde yaptım , set'te atladım. Çok ciddi çukura yakalandığım oldu güvenle atlattım. Yani gidiyor , duruyor ve güvenli.
- Rahatsız Edici Zincir sesi geliyor Evet. Özellikle sürekli kask takan arkadaşlar bunu farketmeyebilir Zinciri yağsız bırakmıyorum kesinlikle o nedenle az bir ses var bende.
- TNT 25 'i güvenle yıkatın. Ancak hava kurutma bulunan bir yıkamada yıkantın daha iyi ve sağlıklı.Ön kafa alt kısmını çok iyi kurulayın. Birde Artçı ( Bagaj ) içine çok su kaçabiliyor.
- Eğer düz yolda 60'dan sonra ön gidon zıplar veya sallanırsa. Lastik hava / basınç kontrol edin. İlk sefer beni çok korkutmuştu. 32/33 artçı ile 34/35
- Yakın zamanda Sticker kalıplarını çıkaracağım . Tasarım ve ai. dosyasını burada paylaşırım , kendi yaptığım uygulamayıda paylaşacağım. Orjinal Stickerları çıkardım.
- Aksiyon kamera görüntüleri var ama işlemek / montaj vaktim olmuyor hızlanma , durma vs. Bunlar hep kayıtta en kısa sürede atarım.
Reklam olarak algılanmasın ama Vale Motor işini iyi yapıyor.Soru sorduğunuzda cevap alabiliyorsunuz. Personel eğitimli gitmenizi tavsiye ederim.
İstanbul etkinliği yapılacaktı yürekli bir arkadaşımız organize etse fena olmaz Bir de şu her sabah 9 gibi nispetiye'den geçen arkadaş buradaysan çok güzel yapmışsın motorunu
Motoru yıkatma konusunda sana katılıyorum. Kafa tarafını çok iyi kurutmak lazım. Bir keresinde farın altına çift taraflı bant besleyecektim. Ama motoru yıkayalı daha 2 dk olmamıştı farı kafayı indirdim aşağı. Su gitmiş tabi haliyle hep devrelere. Sonra sabah işe gelirken yolda kaldım
Ne yaparsam yapayım çalışmadı. Enjeksiyon dahi açılmıyor. Sonra servise gittik dedim gitti motor. Kafam bozuldu. Öğlen bir geldim. Ne oldu mehmet usta dedim. Sen motoru yıkadın mı dedi :D evet dedim. Kafayı öyle bir ıslatmışsın ki içerde devreler oksitlenmiş. Sonra enjeksiyon sigortasını yakmışsın dedi. AAAAAA dedim :D . Yedek sigorta attı içine bir tane kabloları temizledi. Kafaya su tutmamanın ve motoru yıkamanın adabını öğrenmiş olduk.
Merhaba arkadaşlar.
Herkesin tecrübelerini yazması çok güzel. Yağ değişimini hangi periyotlarla yapıyorsunuz. Servisimin söylediği aralık çok sık.2000 km de bir yağ değiştirelim diyor.
4000 - 5000 iyidir dostum. Her 2 ayda bir yağ, yağ filtresi masrafı mı yapacaksın hangi servis o ?
Yağın görevini yerine getirmediğini hissettikçe değiştirin.
Bir süre sonra yağın rengi iyice siyahlaşıyor, vites geçişleri kötüleşiyor, bozularak su gibi oluyor.
Bu aralık 1000 de olabilir 5000 de. Benim Motul 5100 10W40 1000km'de öldü mesela.
Ancak bunun ortalaması/standardı/kitapçıkta önerileni 3000 km'dir. Siz gene de gözünüze, kulağınıza güvenin.
Yarın bende alıyorum egzoz hariç görüntü hakkında bir problemim yok değiştiren varsa bizi aydınlatsın
tnt 25 devirdaim sorunu yaşayan lar 4 kişi oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------
3 gün önce çanakkale üzerinden Bursa Kırklareli gezisinden birkaç resim
toplamda 1300 km tnt yolda tık demedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------
havsa yakınlarında yoldan geçen sinek-böcek ordusunun aralarına tek başıma daldım 10 saniyede kask resimdeki hale geldi
Arkadaşlar çift silindire geçmek isteyenler için antalya da motorunu nişan dolayısıyla satan bir arkadaş var fiyat çok iyi, düşünen varsa iletişime geçsin ilanı var malum sitede motoru temiz birebir görüştüğüm arkadaş yalanı dolanı olmaz, motorunu yakın zamanda almıştı.
Benelli markasını gerçekten italyan bir marka olduğunu hissettiriyor. Fiyatları da piyasa göre çok iyi, bence Türkiye şartlarında tam alınıp kullanılacak bir motor
Çok haklısın. Öncedende söylediğim sorunlar çok geç halledilmişti ve teknik yardımla halledildi. Karabükteki servis.
TNT 25 'in Kırmızısı yokmu arkadaşlar.Çift silindirin var.Ama onunda fiyatı beni biraz aşıyor.
Kırmızısı yokmu ,bilen varmı yada gelecekmi.Başka motor almak istemiyorum.Bunu çok beğendim.
Acil cevap lütfen
İzmirdeki arkadaşlar dün Aslan Motor'a gittim.
Aslan abiye güncelleme işini sordum. Cihazın yolda olduğunu haftaya güncelleme yapabileceklerini söyledi.
Bu bilgiyi aktarayım. Ben heyecanla bekliyordum
Arkadaşlar tnt25 lerde yağ seviyesi uyarısı km paneli üzerinde mevcut mu ? bilgisi olan var mı ? Ben göremedim ? yalnızca blok üzerinde ki cam bölmeden mi kontrol imkanı var acaba.
Yağ seviyesi uyarısı yok. Yağ pompası uyarısı var. Nötr ışığı ile FI'ın arasındaki mavi yağdanlık.
Geçenlerde bayide gördüm ve tek kelime ile vuruldum hemen araştırmaya başladım. Sanırım en kısa zamanda ben de sahibi olacam bu canavarın Özellikle görüntüsü cezbediyor, performans videolarında da al beni diye bağırıyor alet.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)