Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 15:17
#1481
o Koku ilk 1000 kilometrede çok geliyordu, muhtemelen balatalar kaplolar birbirine temas eden hareketli poarçalar birbirine alışıyordu. Şimdi yaklaşk 2000 km oldum sayılır çok aşırı trafikte sürekli debriyaj kullanmazsam ne koku var ne hararet.
Hararet şeysini de anlayamadım ama evet biraz fazla fan açıyor bizim makineler ama devir ibresi 3 kalem oluyor fan açıyor iki kademeye düşüyür kapatıyor felan. hiç full olmadı. Servise bi uğrayın derim muhtemelen göstergede sorun vardır. Çünkü ısınma sorunu olsa fan neredeyse hiç kapanmaz, ya da aşırı çalışır. sıkışık trafikte daha çok çalışması normal ama dediğim gibi hiç nefes almadan fan çalışıyorsa göstergesel ufak bi derdi olabilir.
umarım herşeyler yolundadır güzel günler güzel sürüşler dilerim.
Lastik işinde ben de rosso 2 ye yönlenecek gibiyim sanki. netleyemedim kafamda geçen hafta michelin diye dolaşıyodum ortalıkta ama rosso2 nin bir iki yerde 700 küsür liraya gelen uygun kampanyalarını görünce şimdilik meylediyorum gibi. ama bütün görüşlerinize açığım hala
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 16:17
#1482
Kyairfn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar arkadasimin tnt25 inden koku geliyor on taraftan balata kokusu gibi agir bir yanmis lastik kokusu. Birde motor fan aciyor bir anda gostergedeki hararet gostergesi full oluyor. Bu tarz sikinti yasayan varmi. Motorun giderken yamurlu havada fan acmasi ve koku gelmesi normal gelmedi. Bilgisi olan yada yasayan varsa paylasirsa sevinirim.
Bi arkadaş fanın fazla açılmasına çözüm bulmuştu önündeki korumayı sökerek ama mantıklı bişey değil motor zarar görebilir. onun dışında fanın sürekli çalıştığı doğrudur. dediğin kokuya bi baktır tabi diğer arkadaşların dediği gibi yağ değişti ise değişmediyse önceki sayfada yağ önerileri var onlardan birini kullan ( bi arkadaş putolineyi çok övmüştü denemek lazım.)
-
05 Ağustos 2016, 17:17
#1483
secretboy
teşekkür ederim.lastikler ön 110 arka 140 takıldı.ben arkayı 150 düşünüyordum daha güzel görünür
belki diye 150 ellerinde yokmuş 3 hafta sonra gelecek dediler bende beklemek istemedim
acemiliğin verdiği endişeyle acele karar verdim.Halbuki internette bikaç yerde daha uyguna (50-100 tl aralığında) alıp
taktırılabilirmiş.ne yapalım zamanla öğrenecez artık bu işleri
ilk 100 km rodajı oluyomuş lastiğin ani fren vb şeylerden kaçın dediler zaten anca o kadar yol yaptım taktırdıktan sonra
o yüzden tam net biey diyemicem ama eskisine göre farkı var gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
Emreerol
teşekkür ederim cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim
aldığım kişi 800km de bakıma girdiğini yağın değiştiğini söyledi ama acaba konulan yağmı iyi değil
olmassa birazdaha binip yağ değiştirebilirim
Ekipman konusunda sizin ve forumdakilerin tavsiyelerini bekliyorum
bende sadece kask var
taksit maksit alacaz artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
garip
birkaç sitede 750 tl 780 tl civarı fiyatlar var zaten çook bir seçenek yok gibi marka model olarak
kalitesini testlerle kanıtlamış bir lastikle yol almakda insana güven veriyor
keşke bu lastikleri 800 tlye değilde 400 e alabilsek
bu motorların sıfırını 6-7 civarına satsalar millet paranın kalanıyla ekipman alsa
ekipmanda bi dünya para
aldıktan sonra bu lastik ve ekipman fiyatlarını görünce ki daha koruma takozu ön cam
arka çanta disk kilidi vb.
motor almakla bitmiyormuş iş
-
05 Ağustos 2016, 17:28
#1484
Sigorta ile alakalı bugün PTT ve Ziraat Sigorta ile görüştüm. PTT anladığım kadarıyla sigorta acentesi şeklinde çalışmıyor, sigortam.net gibi diğer acentelerin tekliflerini sunuyor. (1,2 tane teklif saydı) Ziraat ise en düşük(!) teklif veren oldu. 1200 küsür lira. Beklemeli miyim yoksa buna katlanmalı mıyım emin değilim.
-
05 Ağustos 2016, 17:40
#1485
Gronax adlı üyeden alıntı
Sigorta ile alakalı bugün PTT ve Ziraat Sigorta ile görüştüm. PTT anladığım kadarıyla sigorta acentesi şeklinde çalışmıyor, sigortam.net gibi diğer acentelerin tekliflerini sunuyor. (1,2 tane teklif saydı) Ziraat ise en düşük(!) teklif veren oldu. 1200 küsür lira. Beklemeli miyim yoksa buna katlanmalı mıyım emin değilim.
İstanbulda senin durumunda olup 800 civarı teklif alanlarda oldu. Sompo, anadolu gibi sigorta sirketleriyle de görüş bence.
-
05 Ağustos 2016, 17:46
#1486
Arkadaşlar debriyajı sıktığım zaman kornam çalışmıyor. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu
-
05 Ağustos 2016, 18:03
#1487
hattoi adlı üyeden alıntı
İstanbulda senin durumunda olup 800 civarı teklif alanlarda oldu. Sompo, anadolu gibi sigorta sirketleriyle de görüş bence.
Şimdi; yaş 20, ikamet İstanbul, üstüme alacağım ilk araç. Bu şartlar altında ve Türkiye'de açıkcası çok ümitli değilim. Sigortam.net'te en düşük veren yanlış hatırlamıyorsam, Anadolu Sigorta'ydı. (1400 küsür). Yine de şansımı denemekte fayda var.
-
05 Ağustos 2016, 18:06
#1488
Gronax adlı üyeden alıntı
Şimdi; yaş 20, ikamet İstanbul, üstüme alacağım ilk araç. Bu şartlar altında ve Türkiye'de açıkcası çok ümitli değilim. Sigortam.net'te en düşük veren yanlış hatırlamıyorsam, Anadolu Sigorta'ydı. (1400 küsür). Yine de şansımı denemekte fayda var.
Daha önce de dedim, orayı kaale alma, forumda ilk değilsinbu durumda olan, daha öncede genç bir arkadaş aynı durumdayken 800 küsür liraya sigorta yaptırmıştı yüzyüze gittiğinde.
-
05 Ağustos 2016, 22:10
#1489
Gronax adlı üyeden alıntı
Şimdi; yaş 20, ikamet İstanbul, üstüme alacağım ilk araç. Bu şartlar altında ve Türkiye'de açıkcası çok ümitli değilim. Sigortam.net'te en düşük veren yanlış hatırlamıyorsam, Anadolu Sigorta'ydı. (1400 küsür). Yine de şansımı denemekte fayda var.
Ben Mayıs'ta yaptırdım sigortayı. Yaş 26, ikamet İstanbul, ilk araç, ilk ehliyet, meslek mühendis, Anadolu Sigorta 1200TL. Ziraat de 1250TL demişti. Diğer firmalar uçuyordu.
4 ayda patron çıldırmadıysa 1400TL'den aşağısı zor.
-
05 Ağustos 2016, 22:37
#1490
Arkadaşlar selamlar ismim Ömer aranıza yeni katıldım, ehliyet aldıktan sonra tnt25 almak niyetindeyim yaşım 32 boyum 1.83 sizce uygun bir seçim yapmış olur muyum. Daha önce hiç motorsiklet kullanmadım. Ehliyetimi A sınıfı alıyorum zannedersem sınavda MT-7 kullanılıyormuş sizce zorluk yaşar mıyım? Konu dışına çıktım biraz ama kullanıcı olarak yorumlarınız benim için önemli. Bir ay öncesine kadar Ankara'da Benelli satan bir firma yoktu ama şimdi Vento motor açılmış çok sevindim açıkçası ilgili heyecanlı arkadaşlar yalnız teknik servis konusu biraz muamma.
-
05 Ağustos 2016, 23:02
#1491
Sınavda zorluk yaşamazsanız TNT25 ile de yaşamazsınız bence. İlk 2 tekeriniz olacaksa bol bol pratik yapın, ilk haftadan sonra alışırsınız zaten.
A sınavı da gördüğüm kadarıyla A2'nin aynısının, yüksek hacimli motor ile olanı. İlk viteste gazı köklemezseniz sorun olmaz.
-
05 Ağustos 2016, 23:12
#1492
pea adlı üyeden alıntı
Ben Mayıs'ta yaptırdım sigortayı. Yaş 26, ikamet İstanbul, ilk araç, ilk ehliyet, meslek mühendis, Anadolu Sigorta 1200TL. Ziraat de 1250TL demişti. Diğer firmalar uçuyordu.
4 ayda patron çıldırmadıysa 1400TL'den aşağısı zor.
Valla usta bana şuana kadar en ucuz Ziraat verdi, 1200 küsür bir şey. (patron biraz çıldırmış) Onun dışında yukarıda hattoi'nin bahsettiği Japon'u bi' arıyacağım birde eğer yakında bir yerde varsa da Anadolu Sigorta'ya gidicem.
-
05 Ağustos 2016, 23:45
#1493
Bende Sompo Japon 2-3bin çıkmıştı. İş Bankası şubesinin(Anadolu Sigorta) teklifi ile sigorta acentesinin teklifi de aynıydı nedense.
AXA'ya da bi sorun. Bana bir acente AXA için 850TL çıkarmıştı nasıl olduysa. Ertesi gün 1500'e yükselmişti.
-
06 Ağustos 2016, 13:09
#1494
pea adlı üyeden alıntı
Sınavda zorluk yaşamazsanız TNT25 ile de yaşamazsınız bence. İlk 2 tekeriniz olacaksa bol bol pratik yapın, ilk haftadan sonra alışırsınız zaten.
A sınavı da gördüğüm kadarıyla A2'nin aynısının, yüksek hacimli motor ile olanı. İlk viteste gazı köklemezseniz sorun olmaz.
ben de öyle umut ediyorum benim için büyük sınav, umarım sorun yaşamam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Konu başlığını incelediğim kadarıyla tnt25' in kronik bir sorunu yok sanırım, bunun haricinde motorun yeni kullanıcıyı zorlayacak bir yanı var mı acaba, Ankara bayisinde henüz tnt25 olmadığı için sadece tnt250 modelini inceleyebildim. Motor ciddi manada kalıplı ve ağır açıkçası Yamaha mt 25 bile daha uygun geldi bana ilk motor için fiziki özellikleri bakımından söylüyorum tabi bunu. tnt 25 zannedersem haha ince ve kilo itibariyle de kontrolü daha kolay.
-
06 Ağustos 2016, 13:19
#1495
snrdngurme adlı üyeden alıntı
ben de öyle umut ediyorum benim için büyük sınav, umarım sorun yaşamam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Konu başlığını incelediğim kadarıyla tnt25' in kronik bir sorunu yok sanırım, bunun haricinde motorun yeni kullanıcıyı zorlayacak bir yanı var mı acaba, Ankara bayisinde henüz tnt25 olmadığı için sadece tnt250 modelini inceleyebildim. Motor ciddi manada kalıplı ve ağır açıkçası Yamaha mt 25 bile daha uygun geldi bana ilk motor için fiziki özellikleri bakımından söylüyorum tabi bunu. tnt 25 zannedersem haha ince ve kilo itibariyle de kontrolü daha kolay.
Dolu olarak mt 25 165kg civarı gözüküyor. TNT 25 boş 140kg civarı. Hafiflik hissiyatı olarak KTM Duke 250 bana daha hafif hissettirdi. Kilolarına baktım hemen hemen aynı TNT ile ama ayaklarıma kavradığımda Duke daha hafif hissettirmişti. Duke 11 lt alıyormuş mesela, TNT 17lt falan. Depo efsane yani. Ben de ilk motorsikletim olarak TNT 25 seçtim. Hayatımda sürdüğüm iki teker tek şey bisikletti. Baksanız 3-4 günlük bir deneyimim var ama alışıyor insan hemen, gerisi pratik. Ama bir şey kesin ki 250cc den fazlası risk, bunu da yer yer hissettim.
Bu arada TNT 250 boş 180 kg bir şey.
-
07 Ağustos 2016, 02:34
#1496
Gronax adlı üyeden alıntı
Dolu olarak mt 25 165kg civarı gözüküyor. TNT 25 boş 140kg civarı. Hafiflik hissiyatı olarak KTM Duke 250 bana daha hafif hissettirdi. Kilolarına baktım hemen hemen aynı TNT ile ama ayaklarıma kavradığımda Duke daha hafif hissettirmişti. Duke 11 lt alıyormuş mesela, TNT 17lt falan. Depo efsane yani. Ben de ilk motorsikletim olarak TNT 25 seçtim. Hayatımda sürdüğüm iki teker tek şey bisikletti. Baksanız 3-4 günlük bir deneyimim var ama alışıyor insan hemen, gerisi pratik. Ama bir şey kesin ki 250cc den fazlası risk, bunu da yer yer hissettim.
Bu arada TNT 250 boş 180 kg bir şey.
bugün ilk kez motorsiklet üstüne bindim zannedersem 100lük mondialdi 30 km hıza çıkınca heyecanlandım resmen yalnız vites değiştirmeyi de öğrendim, çok keyifliydi tnt25 i düşünemiyorum bile onun için tnt250 tamamen çıktı aklımdan şuan sadece iki motorisklet düşünüyorum birisi tnt25 diğeri de malum motorsiklet
-
07 Ağustos 2016, 20:31
#1497
Biraz göz gezdirdim sayfalara. Aklımda pulsar vardı ama bu çok daha hoş duruyor.
Nasıl, tavsiye eder misiniz? Mesela pulsar'ın çözülemeyen stop sorunları gibi sinir bozucu şeyler yaşatır mı? Servis/parça sorunu var mıdır? Kullanıcı arkadaşlardan yorum alabilirim.
-
07 Ağustos 2016, 22:57
#1498
Draconian adlı üyeden alıntı
Biraz göz gezdirdim sayfalara. Aklımda pulsar vardı ama bu çok daha hoş duruyor.
Nasıl, tavsiye eder misiniz? Mesela pulsar'ın çözülemeyen stop sorunları gibi sinir bozucu şeyler yaşatır mı? Servis/parça sorunu var mıdır? Kullanıcı arkadaşlardan yorum alabilirim.
Pulsar'ın servisi daha yaygın, yakıtı, yedek parçası daha ucuz. Daha yaygın olduğu için satışı da daha kolay.
Tnt25'in birkaç arkadaşta stop sorunu vardı, o da yeni yazılımda düzeldi. Yedek parçaları ne yazık ki servisler stokta tutmuyor, merkezden siparişle birkaç günde geliyor. Tatsız sorunlar yaşayıp motordan vazgeçen 2-3 arkadaş oldu, onun dışında memnunuz.
-
07 Ağustos 2016, 23:53
#1499
snrdngurme adlı üyeden alıntı
bugün ilk kez motorsiklet üstüne bindim zannedersem 100lük mondialdi 30 km hıza çıkınca heyecanlandım resmen yalnız vites değiştirmeyi de öğrendim, çok keyifliydi tnt25 i düşünemiyorum bile onun için tnt250 tamamen çıktı aklımdan şuan sadece iki motorisklet düşünüyorum birisi tnt25 diğeri de malum motorsiklet
Her anı heyecan dolu. Hele insan kendini geliştirdikçe zevk katlandıkça katlanıyor. Malum motor dediğiniz Pulsar ise açıkcası ben karşılaştırmadım bile, direk yapıştırdım TNT'yi.
Draconian adlı üyeden alıntı
Biraz göz gezdirdim sayfalara. Aklımda pulsar vardı ama bu çok daha hoş duruyor.
Nasıl, tavsiye eder misiniz? Mesela pulsar'ın çözülemeyen stop sorunları gibi sinir bozucu şeyler yaşatır mı? Servis/parça sorunu var mıdır? Kullanıcı arkadaşlardan yorum alabilirim.
Stop sorunu Pulsar'da yazılım ile çözülmüştü diye hatırlıyorum. Aynı terane bazı TNT'lerde de yazılımla çözüldü diye okumuştum forumda.
-
08 Ağustos 2016, 12:04
#1500
Arkadaslar benim akü bitmisti yolda kalmistim. Mehmet usta motoru halletti sarj bobini ile konjektör degisti. Sanirim biraz fazla zorlamisim motoru uzun yolda. Yani surekli yuksek devirde kullandigimdan dolayi olabilir. Servis karsiladi. Bilgilendirme amaclidir. Mehmet usta ve ekibine tesekkur ederim adam isinin ehli saolsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)