Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2016, 20:05
#1401
Arkadaslar Istanbuldan Assos a geldim tnt25 ile. İki gundur buradayim motorun akusu bitti. Sans eseri bir yerden buldum doldurttum. Sonra yakin bir yere tamirciye götürdüm konjektör bozulmuş. Anliyacaginiz siki tuttum en yakin Edremitte servis var oda parca hemen gelmez diyor. Oraya kadar gidecegide mechul ustanin dedigine göre. Ustada yola cikarsan birakir seni dedi ne yapacagim bilemedim. Tasinabilir sarj cihazi mi alsam diyorum. Konjektoru arizali olan aku ne kadar goturur bilgisi olan varmi. Istanbula donmem gerek.
Please.
Reklamlar
-
27 Temmuz 2016, 20:32
#1402
Şunu yapabilirsin.
Konjektörü kendin veya serviste söktür.
Eline alıp sanayideki oto elektrikcileri dolaşıver. Senin konjektörün en yakın olanı mutlaka bulursun.atiyorum eski model herhangibir aracınki uygun olabilir.eger bulamazsan araya role koyup çıkış akımını düzenleyebilirler. Vede çok düşük paralara
Servis eger söylenirse ciddiye alma.
300 500 lira istenen konjektörleri 10 15 liraya çok aldirmisimdir.
-
27 Temmuz 2016, 23:31
#1403
Konjektör yürüyen aksamı etkileyen bir parça değil dolayısı ile yolculuğu riske atacak bir parçada değil.ha ne olur motor aküyü şarj etmez dolayısı ile elektrik marşıyla çalıştıramazsın ,yolda kalmaktan kasıt buysa (tnt25te ayak marşı varmı bilmiyorum)en kötü vurdurur çalıştırırsın motoru, far sinyal gösterge vs tüm elektrik aksamındaki parçalar çalışacak ancak akün şarj etmeyecektir. Ucuz uyumsuz yada yüksek akım gönderen konjektör bin kilometrede akünü öldürecektir masraf artabilir
-
28 Temmuz 2016, 10:52
#1404
Putoline Hollanda malıdır. MX sporlarında uzun zamandır bir çok takımın destekcisidir. Evrensel çapta bir marka diye biliyorum.
KTM MX takımın ve motorlarının standart yağı olduğu bana KMA da söylediler. Resmi Türkiye Distribütörü sonuçta biliyordur bir şeyler her halde
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------
http://www.tmxnews.co.uk/news/latest...ech-oils-i6375
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
http://www.rocketcentre.co.uk/news/r...h-ktm-250-sx-f
-
28 Temmuz 2016, 15:05
#1405
Kyairfn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar Istanbuldan Assos a geldim tnt25 ile. İki gundur buradayim motorun akusu bitti. Sans eseri bir yerden buldum doldurttum. Sonra yakin bir yere tamirciye götürdüm konjektör bozulmuş. Anliyacaginiz siki tuttum en yakin Edremitte servis var oda parca hemen gelmez diyor. Oraya kadar gidecegide mechul ustanin dedigine göre. Ustada yola cikarsan birakir seni dedi ne yapacagim bilemedim. Tasinabilir sarj cihazi mi alsam diyorum. Konjektoru arizali olan aku ne kadar goturur bilgisi olan varmi. Istanbula donmem gerek.
Please.
Merkez'i arayarak destek iste yardımcı olacaklardır illaki motor yeni kullanıcıları yüzüstü bırakacaklarını sanmıyorum şansını dene istersen bişey kaybetmezsin. veya parçayı bi bayiden assos'a iste orada bi ustaya taktır.
-
28 Temmuz 2016, 16:39
#1406
oialdemir adlı üyeden alıntı
Putoline Hollanda malıdır. MX sporlarında uzun zamandır bir çok takımın destekcisidir. Evrensel çapta bir marka diye biliyorum.
KTM MX takımın ve motorlarının standart yağı olduğu bana KMA da söylediler. Resmi Türkiye Distribütörü sonuçta biliyordur bir şeyler her halde
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------
http://www.tmxnews.co.uk/news/latest...ech-oils-i6375
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
http://www.rocketcentre.co.uk/news/r...h-ktm-250-sx-f
Arkadaş haklı Hollanda malı ama KTM'nin standart yağımı orasını bilmiyorum çift silindir motorlar içinde kullanılabilirler mi bilgin var mı yada sorabilir misin KMA'daki arkadaşlara
-
28 Temmuz 2016, 16:48
#1407
Yarın öğle arası sorarım dostum dibimizde zaten. AEA da Barkın Scrambler ve Panigale motorlara koyuyor. Onlarda L2 ve V2 blok çift silindirli makineler. Senin motor nedir ?
-
28 Temmuz 2016, 17:26
#1408
oialdemir adlı üyeden alıntı
Yarın öğle arası sorarım dostum dibimizde zaten. AEA da Barkın Scrambler ve Panigale motorlara koyuyor. Onlarda L2 ve V2 blok çift silindirli makineler. Senin motor nedir ?
Arkadaşın motoru şuan yok TNT 250 almayı planlıyor ama bi yandanda TRK 502'yi bekliyor. Bu arada @Epic Ankara bayisi açıldı Vento Motors diye gitme fırsatı buldun mu ?
-
28 Temmuz 2016, 18:04
#1409
Kyairfn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar Istanbuldan Assos a geldim tnt25 ile. İki gundur buradayim motorun akusu bitti. Sans eseri bir yerden buldum doldurttum. Sonra yakin bir yere tamirciye götürdüm konjektör bozulmuş. Anliyacaginiz siki tuttum en yakin Edremitte servis var oda parca hemen gelmez diyor. Oraya kadar gidecegide mechul ustanin dedigine göre. Ustada yola cikarsan birakir seni dedi ne yapacagim bilemedim. Tasinabilir sarj cihazi mi alsam diyorum. Konjektoru arizali olan aku ne kadar goturur bilgisi olan varmi. Istanbula donmem gerek.
Please.
Herhangi sıradan bi servise uğra şarj diyotu taktırılmasını iste 20 25 lira bişeydir zaten pahalı değil. Sonra istediğin kadar yol yap ama o şarj diyotunun neden yandığını araştır kendi servisine götür kontrol ettir yarın öbürgün tekrar aynı problemi çıakrtmasın.
-
29 Temmuz 2016, 10:57
#1410
arkadaşlar merhaba,
tam olarak kaç km de rodaj yapılıyor. bayi 500 km de getir demişti. (servisine ulaşamadım)
garanti belgesinde 850 km yazıyor.
vale motor 1000 km diyor.
doğru olan nedir.
desteğiniz için teşekkür ederim.
-
29 Temmuz 2016, 11:16
#1411
Dostum 500 km kontrol - 1000 radoj bitimi ve yağ + yağ filtresi değişimi diye biliyorum.
-
29 Temmuz 2016, 11:23
#1412
bu durumda ben yine de servise gitmem gerekiyor sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
teşekkür ederim dostum.
-
29 Temmuz 2016, 12:47
#1413
Arkadaşlar selam,
Bizim bakım aralıkları neydi? Hangi KM'lerdi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
Emreerol adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam,
Bizim bakım aralıkları neydi? Hangi KM'lerdi?
Tamamdır buldum
1000
4000
7000
10000
13000
v.s.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
-
29 Temmuz 2016, 16:20
#1414
ayhan32 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
tam olarak kaç km de rodaj yapılıyor. bayi 500 km de getir demişti. (servisine ulaşamadım)
garanti belgesinde 850 km yazıyor.
vale motor 1000 km diyor.
doğru olan nedir.
desteğiniz için teşekkür ederim.
500'de gitmene gerek yok ama gidersen daha iyi olur sağını solunu kontrol ediyorlar. 1000 bakımına kesin gitmen lazım gittiğinde bazı servisler sadece yağ koyup filtre değiştirip gönderiyor. Sen 1000 km bakımında gittiğin zaman yazılımın güncellenmesini iste zincir kontrolünü yaptır yağ ve filtreyide zaten kendileri bakıyor ama yinede söyle işini bi seferde bitir.
-
29 Temmuz 2016, 17:36
#1415
Toplanma söylentileri vardı ne oldu kimseden ses çıkmıyor mu ?
-
29 Temmuz 2016, 17:45
#1416
Emreerol adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam,
Bizim bakım aralıkları neydi? Hangi KM'lerdi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
Tamamdır buldum
1000
4000
7000
10000
13000
v.s.
İlk 1000 bakımından sonra her 3000 km 'de bir bakıma gidilmesi gerekiyor. Servise giderken yağı kendiniz götürün servislerin yağ koymasını mümkün mertebe izin vermeyin. Birde servisler sadece yağı kontrol ediyor daha fazlasını isteyin özellikle 1000 bakımında sadece yağ kontrolü yapıyorlar daha fazlasını isteyin ilk bakım ücretsiz olduğu için bakmıyorlar sallayıp gönderiyorlar ilk bakımda ilgilenmiyorlar.
-
29 Temmuz 2016, 18:27
#1417
değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
çok teşekkür ederim.
-
29 Temmuz 2016, 20:57
#1418
Arkadaslar hallettim. Aküyü gece bir motele biraktim sagolsunlar cok yardimci oldular. Sabah kadar sarj ettirdim akuyu. Benimkine benzer iki aku aldim yolda ne olur ne olmaz diye. Ayrica kafayi sokup lambalarin soketini cikardim iptal ettim. Sorunsuz geldim istanbula bitmedi aku. Yazip yardimci olan arkadaslara cok tessekkur ederim.
-
29 Temmuz 2016, 22:33
#1419
daha önce yazmıştım motorun devirdaiminde problem vardı gelen parçalar uymuyodu en son dün aldım servisten 16 gündür servisteydi yine aynı arıza devam ediyor gaziantep teki yetkili kişiler birbirinden habersiz hepsi yalan söylüyor şimdide kendi servisini kötülüyolar en son bana alt motoru komple söktürüp g.antebe göndermemi söylediler bayağı bağrıştık telefonda olmaz dedim sıfır alınmış bi motoru neden parçalatayım tüketici mahkemesine dava açtım firmaya ihtar çekildi en fazla 3 ay sürermiş dava sonuçlanması parayı geri iade istedik ve de yapılan masrafın %90 ını alabiliyomuşuz %99 da kazanıyomuşuz davayı bir daha da bedava verseler böyle firmalardan motor değil bisiklet almam
-
29 Temmuz 2016, 23:43
#1420
Arkadaşlar,
4000 bakımına giden oldu mu? Olduysa ne kadar ödediniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)