Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2016, 09:21
#1381
Aynen Siyah Bell Vortex benim , Bell PS Qualifier da hanımın. Senin Montta siyah Revit ti galiba bi bankın üstünde duruyordu. Ben dün yanlışlıkla girdim köprüye ;D Karşıya geçmeyecektim. Tesadüf e bah :D. Memnun olduk dostum bi daha karşıya geçince haber verereyim sana gezerik. Ben karşının tnt siyim sizin orayı pek bilmiyorum :D
Reklamlar
-
25 Temmuz 2016, 12:41
#1382
Herkese Merhaba,
Başlangıç motoru olarak almayı planlıyorum, daha önce vitesli tecrübem de yok. ne dersiniz?
-
25 Temmuz 2016, 15:19
#1383
Emreerol adlı üyeden alıntı
Artık anlamsızca karşılaşacak kadar çok benelli var piyasada :D
-
25 Temmuz 2016, 15:42
#1384
TayfunK adlı üyeden alıntı
Herkese Merhaba,
Başlangıç motoru olarak almayı planlıyorum, daha önce vitesli tecrübem de yok. ne dersiniz?
Problem yaşamazsınız. Ancak öncesinde kesinlikle eğitim alın.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
-
25 Temmuz 2016, 15:47
#1385
TayfunK adlı üyeden alıntı
Herkese Merhaba,
Başlangıç motoru olarak almayı planlıyorum, daha önce vitesli tecrübem de yok. ne dersiniz?
Başlangıç motosikleti olarak birçok kişi forumda aldığını belirtti ama hepsi kullanmadan önce eğitim aldı hem vitesli hem yüksek cc gelebilir o yüzden eğitim şart. Baba beni kursa gönder :D
-
25 Temmuz 2016, 16:50
#1386
Vale Motor Şirinevler Randevulu Sisteme Gecis Yapmıstır.Bundan Sonra Geleceklerin 05453660839 numarasını arıyarak veya whatsapp den yazarak randevu almaları gerekecektir.
Bilginize.
Yeni Sayfamız
https://www.facebook.com/Vale-Motor-180749682341380/
-
25 Temmuz 2016, 17:59
#1387
-
25 Temmuz 2016, 20:49
#1388
Evet beyler öve öve bitiremediğim yağ budur.
-
26 Temmuz 2016, 14:35
#1389
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bu yağı kullandıktan sonraki farkalrı anlatabilir misin bide bu yağı serviste mi koydurdun yoksa ilk bakımdan sonraki değişimde mi ?
-
26 Temmuz 2016, 15:44
#1390
oialdemir adlı üyeden alıntı
Birçok kişi servis dahil olmak üzere 10240 diyor bende hep derdim yaz için azdır diye bence markadan değilde 15w50 olmasından kaynaklanan bir serilik var motorda
-
26 Temmuz 2016, 16:23
#1391
cozurrtt adlı üyeden alıntı
ankarada servisimiz oldu diye seviniyordum hevesim kursağımda kaldı, daha yarım saat bile olmadı ayrılalı direkt buraya yazıyorum, belki okuyanlar hatırlar vites 1/2 sarsıntılı geçiyor demiştim aynısını ordaki ustayada anlattım sağolsun birisi ilgilendi ama öbürü başladı motoru kötülemeye yok çin malı almışsın bu kadar olur yok sen hiç japona bindin mi falan filan konuştuda konuştu beni kendinden de motordan da soğuttu artık izmire gidince gösteririm yada oturur kendi bakımımı tamirimi yaparım kimseyede minnet etmem bu ne arkadaş ya.
Ankara'da Vento Motor bayisi açılmış ayrıca senin dediğin sanayideki dükkan nerde oluyor web sayfasında ankarada servis görünmüyor sen sıradan bi yere gitmiş olmayasın ben görmedim web sayfasında
-
26 Temmuz 2016, 17:26
#1392
Bu yağdan sonra şanzıman da vites geçişleri çok rahatladı. Bana bu yağı öneren KMA İstanbul / Şirinevler' den Serkan Abi dir. Aynı motor kendinde vardı. Ayrıca zaten asıl olması gereken yağ budur. İtalya sitesinde BN251( TNT25 ) bike manuel inde bu özellikte yağ konmasu gerektiğini gösteriyor.
https://italy.benelli.com/
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c22...N_251_2016.pdf
Sayfa 106 ' ya bakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Yağ değişimini Şirinevler Vale Moto da yaptım iş yerime yakın hemen yanında da KMA var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
Bir ekleme daha yapayım Putoline KTM nin Fabrika takımlarının kullandığım yağ markasıymış.
MX de ve diğer yarış takımlarıda Putoline kullanıyormuş. Duke 250 de de 15W 50 yağ var. Aynı blok değil elbet ama tek silindir 250 cc bir makine.
Bizim motorun çalışma mantığı ve yağ filtresi ona benzetilmiş.
-
26 Temmuz 2016, 17:30
#1393
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bu yağdan sonra şanzıman da vites geçişleri çok rahatladı. Bana bu yağı öneren KMA İstanbul / Şirinevler' den Serkan Abi dir. Aynı motor kendinde vardı. Ayrıca zaten asıl olması gereken yağ budur. İtalya sitesinde BN251( TNT25 ) bike manuel inde bu özellikte yağ konmasu gerektiğini gösteriyor.
https://italy.benelli.com/
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c22...N_251_2016.pdf
Sayfa 106 ' ya bakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Yağ değişimini Şirinevler Vale Moto da yaptım iş yerime yakın hemen yanında da KMA var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
Bir ekleme daha yapayım Putoline KTM nin Fabrika takımlarının kullandığım yağ markasıymış.
MX de ve diğer yarış takımlarıda Putoline kullanıyormuş. Duke 250 de de 15W 50 yağ var. Aynı blok değil elbet ama tek silindir 250 cc bir makine.
Bizim motorun çalışma mantığı ve yağ filtresi ona benzetilmiş.
Fiyatı nedir bu yağın öyle bi övdün ki üreticisi bu kadar anlatmamıştır :D Senin gibi emin olan arkadaşlar emin oldukları konu hakkında bilgi verirse güzel bir topluluk olşturulabilir.
-
26 Temmuz 2016, 17:43
#1394
Ben ilk değiştirdiğim de castrol koydular. Açıkcası pek memnun kalmadım o yüzden 4500. de yani 3500 km sonra değiştirdim.
Sonra eni ( Agip ) koyduracaktım. İtalyan motor İtalyan yağı mantığı ile KMA bunu koy bizim motor Duke lere benziyor dedi.
Fiyatı 1 L = 36 TL galiba. Bizim motor Yağ değişiminde 1.1 L alıyor. Bayıldık 72 TL yi bir de filtreye 40 TL verdim. 10 TL işçilik.
Yağ değişimi = 122 TL Yağ değişimi biraz kalın oluyor kendisi gibi. Ama uzun süre bineceğim bu motora o yüzden iyi bakıyorum.
-
27 Temmuz 2016, 11:03
#1395
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ben ilk değiştirdiğim de castrol koydular. Açıkcası pek memnun kalmadım o yüzden 4500. de yani 3500 km sonra değiştirdim.
Sonra eni ( Agip ) koyduracaktım. İtalyan motor İtalyan yağı mantığı ile
KMA bunu koy bizim motor Duke lere benziyor dedi.
Fiyatı 1 L = 36 TL galiba. Bizim motor Yağ değişiminde 1.1 L alıyor. Bayıldık 72 TL yi bir de filtreye 40 TL verdim. 10 TL işçilik.
Yağ değişimi =
122 TL Yağ değişimi biraz kalın oluyor kendisi gibi. Ama uzun süre bineceğim bu motora o yüzden iyi bakıyorum.
Lastikler ile ilgili bir değişiklik yaptın mı yada öneri veren oldu mu
-
27 Temmuz 2016, 13:05
#1396
110/70 ön 150/60 arka ölçülerinde Rosso II takıp memnun olan varmış. Ben değiştirmedim 6.000 deyim.
Kışa doğru bunlarla 10.000 göreceğim gibi duruyor.
-
27 Temmuz 2016, 15:32
#1397
oialdemir adlı üyeden alıntı
110/70 ön 150/60 arka ölçülerinde Rosso II takıp memnun olan varmış. Ben değiştirmedim 6.000 deyim.
Kışa doğru bunlarla 10.000 göreceğim gibi duruyor.
michelin pilot street taktıran bi arakdaşta vardı ama rosso II daha iyi olur fiyatıda biraz daha fazla zaten taktırınca deneyimlerini aktarırsın artık.
-
27 Temmuz 2016, 16:52
#1398
TNT 25 alan tüm arkadaşlar hepinize tekrardan hayırlı uğurlu olsun modelin piyasaya çıkarıldığı günden bugüne tasarımı kalitesi vs. birçok şey yazılıp çizildi ve şuan için herkes motosikletten memnun görünüyor kimsede 30.000 40.000 km'de satışa çıkaracağa benzemiyor. Tabi birde benim gibi hala ne olacak diyerek bekleyenler var. Servis olarak satın alan arkadaşların son görüşlerini merak ediyorum. Şuana kadar birçok servis hakkında burada sitemde bulunuldu bu servisleri şikayet eden oldu mu (illaki olmuştur.) Şikayet edenlerin sıkıntıları giderildi birazda satış sonrası hizmet var mı yok mu onu merak ettiğimden dolayı yazıyorum şimdiden teşekkürler.
-
27 Temmuz 2016, 18:09
#1399
@lican adlı üyeden alıntı
daha önce yazmıştım motosiklet in devirdaim arızalıydı davirdaimin takılı olduğu kapaktaki pervane milinin geçtiği keçe yatağı imalat hatası vardı yaani yatak yapmamışlar zaten motoru 1000 km kullandım şu an 2500 km de ama 1500 km si servis yolunda yapıldı git gel 180 km hala motor bayramdan beri serviste yatıyo 3 adet sağ yan kapak geldi 3 kapakta devirdaim yerleri yatakları devirdaim kapağının takıldığı yerin derinliği pervanenin mili birbirinden farklı yani aynı kapaktan fabrikada yok hep farklı versiyonun kapağı geldi herseferinde serviste uydurmaya çalıştılar fabrikayı sürekli arıyorum değişimi istediğimi söylüyorum yardımcı olmalarını söylüyorum kimse sallamıyo sürekli parça gönderdik bi deneyin olmazsa ondan sonra talebinizi yönetim kuruluna iletelim diyolar artık kaçıncı deneme ben saymayı unuttum motosikleti aldığımdan beri 1 hafta kullandım bugün tüketici derneğine bilgi almak için gittim pazartesi tüketici mahkemesine dilekçe vericez yani iş mahkemelik oldu ben artık motordan vazgeçtim ama herseferinde ısrarla yanlış parçaları gönderdiler her parça gelmesi 3-4 gün sürüyo ve her parça gelmesi motoru 1 hafta daha yatırıyo dalga geçer gibi iş yapıyolar bugün tekrar aradım yine aynı cevabı verdiler parça göndermişler bi deneyin diyolar daha kaç kez deneyecekler merak ediyorum hergün fabrikayı aramaktan haftada 2 gün servise gidip gelmekten bu sitresi yaşamaktan yoruldum mahkeme 3 ay sürermiş sonucu ne olursa olsun artık uğraşmıycam aleyhime olursa en kötü trafikten düşürüp parçalarını satarım nasıl olsa bu parçalar 1-2 sene içinde herkese lazım olcak
Bu motor nasıldır servis nasıldır acaba Pulsarı satıp buna mı geçiş yapsam diye düşünürken tesadüf konuya girdim. Direk yorumun gözüme çarptı. Aman aman pulsarında servisi Oktay ustanında gözünü seviyim. inşallah sorununuzu çözerler.
-
27 Temmuz 2016, 18:21
#1400
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bu yağdan sonra şanzıman da vites geçişleri çok rahatladı. Bana bu yağı öneren KMA İstanbul / Şirinevler' den Serkan Abi dir. Aynı motor kendinde vardı. Ayrıca zaten asıl olması gereken yağ budur. İtalya sitesinde BN251( TNT25 ) bike manuel inde bu özellikte yağ konmasu gerektiğini gösteriyor.
https://italy.benelli.com/
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c22...N_251_2016.pdf
Sayfa 106 ' ya bakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Yağ değişimini Şirinevler Vale Moto da yaptım iş yerime yakın hemen yanında da KMA var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
Bir ekleme daha yapayım Putoline KTM nin Fabrika takımlarının kullandığım yağ markasıymış.
MX de ve diğer yarış takımlarıda Putoline kullanıyormuş. Duke 250 de de 15W 50 yağ var. Aynı blok değil elbet ama tek silindir 250 cc bir makine.
Bizim motorun çalışma mantığı ve yağ filtresi ona benzetilmiş.
Yanlış bilgi: KTM Racing yıllardır Motorex Yağ'ını kullanır...Putoline nedir yaw...Türk malı demi O...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)