Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Haziran 2016, 22:03
#1201
Bende sabahları yokuş inerken, motor freni yaparken patlıyor bazen. Shell Nitro kullanırken yaptı bunu, Petrol Ofisi Vmax'e geri dönünce azaldı/bitti.
Motor freni yapmıyorken patlıyorsa garip.
Reklamlar
-
24 Haziran 2016, 23:50
#1202
tavsiyeleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, birşey sormak istiyorum düşük devirde vites 1 de giderken motor silkeliyor devirde dalgalanma oluyor sanırsam bunun çözümü nedir? motor yeni diyemidir acaba canavar daha 21 km de
-
25 Haziran 2016, 00:06
#1203
Acemiliktendir o
Gaz tepkisinin en hassas, torkun en yüksek olduğu vites 1. Vites. Gaz kolundaki en ufak hareketin bile tepkisi anında tekerleğe aktarılır. Her motorda böyledir.
Gaz kolunu sıkmadan, sabit tutmaya alışın. Ya da kalktıktan sonra direkt 2'ye atın.
-
25 Haziran 2016, 01:09
#1204
Ruling adlı üyeden alıntı
Bi yorumunda 3 4 aydır motosiklet kullanıyorum yazmışsın ilk motosikletin mi TNT 25 ? Güzel bi gezi yapmışsın lastikleri değiştirdin mi yoksa orjinal lastikler mi ?
Şimdi baktım, 26.03.2016 tarihinde almışım motoru, 23.05.2016 sabahı da tura çıktım... Daha önce hiç motor kullanmadım (ehliyet alırken hariç, ehliyette de sadece kursun motoruyla pratik yaptım).. Yani 2 aylık bile tecrübem yokken Balkanlar turuna çıktım.. Evet, TNT25 ilk motorum, lastikleri değiştirmedim, üzerindeki lastiklerle tamamladım turu.. Yağmurlu havalarda olabildiğince yavaş gitmeye çalıştım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
gezgin41 adlı üyeden alıntı
Güzel ve uzun bir rota sele konusunda hiç rahatsızlık yaşadın mı ?
Uzun süredir düzenli olarak bisiklet kullandığım için (günde 100-150 km arası) kıçım sert selelere baya alışkın.. O yüzden TNT25'in selesi benim için epey rahat geldi. Günlük 300-400 km motor kullandık, hiçbir sıkıntı yaşamadım sele ile ilgili.. Ama alışkın olmayanlar için rahatsızlık verici olabilir bu kadar uzun süreli seyahat..
-
25 Haziran 2016, 13:27
#1205
Bende motor freni yaptigimda ufak patlama sesi geliyor egzosdan sikinti oldugunu sanmiyorum. Bu arada benim motorun 1. Ve 2. Vites arasi biraz sikintili gibi, bosu tam hissedemiyorum. 2 ye de herzaman istedigim gibi hissederek gecemiyorum sanki. Arkadasimda da ayni motosiklet var onda sikir sikir geciyorum. Acaba benimkinin debriyaj ayarindan kaynakli olabilir mi? Yoksa bir sikinti var midir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------
Bir de arkadaslar birsey sormak istiyorum deneyen var mi? Kuru havada motoru virajlarda yatiran var mi? Viraji almak icin ben cok yatirmak istemiyorum lastikler kayar diye acikcasi ama viraji donmek icinde bazen yatmak gerekiyor.
-
25 Haziran 2016, 14:06
#1206
revelyon adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.
Fren Pedalı ve Yayı 85 TL bilgilerinize.
Rosso 2 'ler haftaya takılacak yorumlarımı yazacağım .Şuana kadar bizim lastiklerle su birikintisi gördüğüm zaman helallik almadığım varmı diye düşünüyorum öyle geçiyorum.
Bu arada 2. Viteste 6000 devirlere yakın egzos pat pat pat yapıyor tok bir ses ile bu normal mi
Aldığından beri mi yapıyor yeni başladı ?
-
25 Haziran 2016, 16:18
#1207
seyralem adlı üyeden alıntı
Aldığından beri mi yapıyor yeni başladı ?
Yeni başladı yapmaya
-
25 Haziran 2016, 16:54
#1208
revelyon adlı üyeden alıntı
Yeni başladı yapmaya
Güncelleme yaptırdın mı peki 2. güncellemeyi yaptırmadıysan ondan kaynaklanabilir.
-
25 Haziran 2016, 17:18
#1209
motosikleti alalı yaklaşık 10 gün oldu şasesi ve görüntü olarak çok güzel duruyor yakıt tüketimi olarak (lt 4,40)100 km de 3 litre civarında yakıyor motor şu anda 1500 km de bir kaç sorunla karşılaştım hem onları yazmak ve bilgi paylaşmak istedim
1)-FI-yakıt sistemi arıza lambası yanıyor motorun gidişinde çalışmasında bi sorun yok servise gitiğimde bi sorun çıkmadı lambda sensöründen yapabileceğini söylediler garantiden yenisi sipariş verildi vede yazılım ile de düzelebilirmiş sürüş halinde stop etmesi de lambda sensöründen yapabilirmiş.
2)-1500 km de servise gittiğimde devirdaim pompasının keçe den su damlattığını söylediler bir gün sonra o su damlaması akmaya başladı
motorun devirdaim pompasında galiba bişey eksikmiş ondan yapıyomuş anladığım kadarıyla oda garantiden sipariş verildi
FI arızası olan ve yaptıran varmı
-
27 Haziran 2016, 13:50
#1210
@lican adlı üyeden alıntı
motosikleti alalı yaklaşık 10 gün oldu şasesi ve görüntü olarak çok güzel duruyor yakıt tüketimi olarak (lt 4,40)100 km de 3 litre civarında yakıyor motor şu anda 1500 km de bir kaç sorunla karşılaştım hem onları yazmak ve bilgi paylaşmak istedim
1)-FI-yakıt sistemi arıza lambası yanıyor motorun gidişinde çalışmasında bi sorun yok servise gitiğimde bi sorun çıkmadı lambda sensöründen yapabileceğini söylediler garantiden yenisi sipariş verildi vede yazılım ile de düzelebilirmiş sürüş halinde stop etmesi de lambda sensöründen yapabilirmiş.
2)-1500 km de servise gittiğimde devirdaim pompasının keçe den su damlattığını söylediler bir gün sonra o su damlaması akmaya başladı
motorun devirdaim pompasında galiba bişey eksikmiş ondan yapıyomuş anladığım kadarıyla oda garantiden sipariş verildi
FI arızası olan ve yaptıran varmı
Hayırlı olsun biraz fazla yakmışsın ama alıştıkça düşürürsün yakıtı. FI arızasını forumda yaşayan bi arkadaş daha vardı servise lamba değişimi ile çözülmüştü diye hatırlıyorum. Devir daim pompası arızasını ilk senden duyduk galiba parça geldikten sonra onunla ilgili deneyimleri de sen aktarırsın bizlere. Tekerine taş değmesin.
-
27 Haziran 2016, 17:31
#1211
Kyairfn adlı üyeden alıntı
Bende motor freni yaptigimda ufak patlama sesi geliyor egzosdan sikinti oldugunu sanmiyorum. Bu arada benim motorun 1. Ve 2. Vites arasi biraz sikintili gibi, bosu tam hissedemiyorum. 2 ye de herzaman istedigim gibi hissederek gecemiyorum sanki. Arkadasimda da ayni motosiklet var onda sikir sikir geciyorum. Acaba benimkinin debriyaj ayarindan kaynakli olabilir mi? Yoksa bir sikinti var midir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------
Bir de arkadaslar birsey sormak istiyorum deneyen var mi? Kuru havada motoru virajlarda yatiran var mi? Viraji almak icin ben cok yatirmak istemiyorum lastikler kayar diye acikcasi ama viraji donmek icinde bazen yatmak gerekiyor.
Kimse denememiştir bu lastikler ile bence sende deneme
-
27 Haziran 2016, 17:47
#1212
pea adlı üyeden alıntı
Acemiliktendir o
Gaz tepkisinin en hassas, torkun en yüksek olduğu vites 1. Vites. Gaz kolundaki en ufak hareketin bile tepkisi anında tekerleğe aktarılır. Her motorda böyledir.
Gaz kolunu sıkmadan, sabit tutmaya alışın. Ya da kalktıktan sonra direkt 2'ye atın.
Kalkıştan sonra 2'ye geçiş motor performansı için daha iyi bence o yüzden zorlamaya gerek yok
-
28 Haziran 2016, 09:49
#1213
Şöyle bir ön cam videosu izledim TNT 25 için irtibat numarası falan da var ne dersiniz sağlam mıdır mıdır ?
-
28 Haziran 2016, 14:22
#1214
Arkadaşlar selamlar. Bu sabah motoru yerinde çevirmeye çalışırken sağ yanına düşürdüm. Aslında düşürdüm de sayılmaz yavaşça bıraktım diyelim. Ama ön fren maneti kırıldı. Bu kadar kolay kırılabilmesi beni çok şaşırttı. Aynen kraker gibi. Öyle ki parça üzerinde doğru düzgün çarpma izi bile yok. Bu ilk motorum. Diğerlerinde nasıldır bilmiyorum ama özellikle güvelikle ilgili bir parça olduğundan daha sağlam olması gerektiğini düşünüyorum. Aman dikkatli olun. Sadece arka frenle yola çıkmayı da göze alamadım. Şimdide servise nasıl gideceğim onu düşünüyorum.
-
28 Haziran 2016, 14:24
#1215
neco585 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar. Bu sabah motoru yerinde çevirmeye çalışırken sağ yanına düşürdüm. Aslında düşürdüm de sayılmaz yavaşça bıraktım diyelim. Ama ön fren maneti kırıldı. Bu kadar kolay kırılabilmesi beni çok şaşırttı. Aynen kraker gibi. Öyle ki parça üzerinde doğru düzgün çarpma izi bile yok. Bu ilk motorum. Diğerlerinde nasıldır bilmiyorum ama özellikle güvelikle ilgili bir parça olduğundan daha sağlam olması gerektiğini düşünüyorum. Aman dikkatli olun. Sadece arka frenle yola çıkmayı da göze alamadım. Şimdide servise nasıl gideceğim onu düşünüyorum.
Motorun kalitesi ile ilgili olduğunu sanmıyorum bu durumun. Tam manetin üzerine düşmüş olabilir. Onca ağırlığa kırılması normaldir. Ben kaza yaptığımda motoru sola yatırıp biraz kaymıştım. Ne bir çizik ne bir kırık oldu.
Geçmiş olsun.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
-
28 Haziran 2016, 14:58
#1216
Benim dururken sola ve sağa yattı, tampona çarpıp sağa yattı. Sadece topuzlar çizildi.
Yağmurda 20km hızla yerde sürüklenince de debriyaj maneti yamuldu.
Yani motor sağlam aslında.
Sizin tam manet üzerine düşmüş demek.
-
28 Haziran 2016, 15:55
#1217
neco585 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar. Bu sabah motoru yerinde çevirmeye çalışırken sağ yanına düşürdüm. Aslında düşürdüm de sayılmaz yavaşça bıraktım diyelim. Ama ön fren maneti kırıldı. Bu kadar kolay kırılabilmesi beni çok şaşırttı. Aynen kraker gibi. Öyle ki parça üzerinde doğru düzgün çarpma izi bile yok. Bu ilk motorum. Diğerlerinde nasıldır bilmiyorum ama özellikle güvelikle ilgili bir parça olduğundan daha sağlam olması gerektiğini düşünüyorum. Aman dikkatli olun. Sadece arka frenle yola çıkmayı da göze alamadım. Şimdide servise nasıl gideceğim onu düşünüyorum.
Birçok kişi motor hareket halindeyken yatırdı kaydı düştü hatta kaza yapanlarda vardı ama kırık yoktu seninki tam üstüne düşmüştür her halde o yüzden kırılmıştır sağlamlık ile ilgili problem yaşamadı kimse geçmiş olsun. yavaş yavaş götür servise arka fren kullanarak bişey olmaz.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
28 Haziran 2016, 17:00
#1218
neco585 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar. Bu sabah motoru yerinde çevirmeye çalışırken sağ yanına düşürdüm. Aslında düşürdüm de sayılmaz yavaşça bıraktım diyelim. Ama ön fren maneti kırıldı. Bu kadar kolay kırılabilmesi beni çok şaşırttı. Aynen kraker gibi. Öyle ki parça üzerinde doğru düzgün çarpma izi bile yok. Bu ilk motorum. Diğerlerinde nasıldır bilmiyorum ama özellikle güvelikle ilgili bir parça olduğundan daha sağlam olması gerektiğini düşünüyorum. Aman dikkatli olun. Sadece arka frenle yola çıkmayı da göze alamadım. Şimdide servise nasıl gideceğim onu düşünüyorum.
Sert düşmüştür yere o yüzden kırılmıştır yoksa dandik bi parça değil. Şans işte sağlık olsun. Arka frenle yavaş yavaş gidebilirsin servise bişey olmaz
-
28 Haziran 2016, 17:09
#1219
motokeyf adlı üyeden alıntı
Biraz daha beklenilir ise daha farklı modelleri de çıkabilir.
-
28 Haziran 2016, 17:21
#1220
Dostum Bende yatırmıştım bi defa manet yamulunca yenisini aldım ama çok yamuk değil. Yenisini almak istemiyorsan. İstanbul da Şirinevler de çalışıyorum ben. Uğra vereyim eskisini işin görülsün.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)