Arkadaşlar bugün motorun lastik basınçlarını kontrol ettim arka lastik 45psi ön 38 di sanırım.yere bıçak sırtında basıyordu lastikler şüphelenip kontrol ettim rakamlar oldukça yüksek.ön 30 arka 32 yaptım bence daha iyi oldu.tabiki araştırıp yaptım bunu motora ait kitapçık olmadığı için internetten araştırdım.siz ne dersiniz ?
yabancı forumlarda bazı kullanıcılarım sert olan debriyaj kolundan şikayetçi olduklarını okumuştum,eğer öyleyse şehir içi trafiğinde ızdırap olur
Ben gergin aletimi almadan önce moto galeri maltepede test sürüşü yaptım. 1200 önde olan bir makina ile gayet yumuşaktı. Belki yag değişiminde debriyaj yumusuyodur.
gergin alet sahipleri konuyu biraz canlandırın lütfen...
Herkese güzel bir hafta dilerim.Hafta sonu motorla bol bol zaman harcadım.Kilyos tarafına bir gezimiz oldu.Motorla ilgili daha önceki olumlu düşüncelerim devam ediyor fakat ; motorun 1.vitesi çok kısa aralığa sahip ben hiç kullanmıyorum desem yeridir ciddi rampa olduğun da 1.vitese atma gereği duyuyoroum.Yine 2.ci vites çok çabuk tüketiyor kendini güç geliyor motor çok çabuk devir alıyor ama gidişe yeteri kadar yansımıyor.Ön dişli büyütmek sizce nasıl olur.Garanti bozulur mu ? Uyumlu dişliyi bulabilir miyiz ?
Bir de kafa garenajından (sanırım?)ses gelme durumu var siz de de var mı? Elimle göstergenin olduğu kısmı tuttuğum da ses azalıyor gibi geldi bana.
çin işi üretim bandının getirileri var gözlemlerime göre.
gösterge panelinin vidalarını sıkmanı öneriririm, hatta hayati noktaların da gözden geçirilmesi gerek (servis kontrolünde)
tnt250 için de vites aralıklarının kısalığından şikayetçi bazı arkadaşlar
ancak 1. vites 40, 2. vites 80 yapıyor ki çok ta kısa sayılmaz; tnt 25 te kaç bu değerler?
işin aslı bu motosikletler biraz daha hız yapardı, bu belli
herhal fazla zorlanmasın ve her devir aralığında gücünü hissettirsin diye böyle bir yöntem belirlediler
Trt 250 11000 çeviriyio bizimkiler 10000 den önce kesiciye giriyor; yinede yazdığınız hızları test motoru tnt 25 yaptı. Kendi makinam rodajda olduğu için gazlamadım.
Banada biraz kısa geliyor vites araları.
Evt orta devirlerde kafa grenajında motor yükte ise ses var. Ama rahatsız edici değil.
Kullanım kılavuzu için mesaj çekmiştim bir kaç gün içerisinde web sayfasına .pdf olarak yükleneceğini söylediler.
http://www.benelliturkiye.com/kullanim-kilavuzlari TNT 250 ve TNT 600 mevcut bilginize.
Fotoğraf veya video yok mu forumdaşlar yükleyince canlansın biraz burası
canlandırın buraları beyler videolar fotolar havada uçuşsun..=)
http://urun.n11.com/koruma-demiri/ko...esen-P97940760.
Arkadaşlar merhaba, sizce bu takoz makinaya uyar mı? Yuvası vidası tam oturur mu, sağlamlık olarak güven verir mi? Maalesef firma malatyada olduğu için gözle gorup bisey istemedim, öngörülerinize ihtiyaç duydum. Şimdiden teşekkürler
Fotoğraf isteyen arkadaşlar için..
Arkadaşlar bugün itibariyle istanbul poyraz motordan fatura geldi. İlk iki tekerimiz siyah oldu.
Axa sigorta zorunlu trafik:915tl
Groupama motokasko:805
Çarşamba günü de trafik ruhsat plaka işlemleri tahminen 230-240 tutar diyolar.
Plakayı takınca ufak ufak bakcaz nası gidiyo nasıl duruyo.
Güler yüz ve ilgilerinden dolayı Poyraz Motor a çok teşekkürler burdan.
Ayrıca en özel teşekkür hem bu motora karar verirkende alırken de hep destekçi ve yanımda olan Crazy_Sprint abime. Cansın, adamsın. Allah daha daha güzellerini sana nasip etsin benim 25 yıllık motor sevdalısı Abim. Seni de rüyalarındaki makinaların üstünde görünce kendime olduğumdan daha mutlu olucam )
Alana alacak olana herkese hayırlı kazasız belasız sürüşler.
Tekeriniz düz bassın...
Hayırlı olsun tekrardan iyi günlerde kullan ...garip... Ne ister benimde almamı
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)