TNT 25 kullanıcılarının ilginç yol testleri tüm hızıyla devam etmektedir. Abi şu motora artık Çinli demeyelim motor tasarım kaliteli performans olarak hala İtalyan ve Benelli mühendisler tarafından hazırlanmaktadır. Sadece üretim Çin'de başka bi motor fabrikasına verilmiş. parasını hak eden bi alet. Gergin alet sonuçta akü uçlarını birkaç gün sonra tekrar kontrol et nemlenme veya oksitlenme oluşabilir. Tekerin düz bassın. Bu arada fotoğraf çok güzel.
http://www.atala.it
Founded1921 !
Teşekkür ederim.
Aşağıdaki linkte bulunan mesajımda paylaşmıştım bir kaç fotoğraf ama epey oldu tabi. Fotoğraftan çok video çekiyorum. Onları da editleyecek zaman bulamıyorum Umarım bir gün oturup düzenleyerek paylaşacağım. Hepimizin tekeri düz bassın.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3994156
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
Km söylemeyi unutmuşum. 6200 oldu şuan. Yağ ve filtrelerin değişim zamanına az kaldı. Yani ilk büyük (7000) bakıma.
Bugün VALE MOTO da bir TNT 25 Gördüm Ön 120 Arka 170 Lastik . Beyler kiminde o Yağ değişimi için standa koyup yukarı yükseltmişler.
Ducati Monstar gibi geldi gözüme. Sahibısı kimse açıklasın nasıl dönüyor o lastikle )
170 mi :O) nasıl sığmış oraya o. zincir muhafaza iptal miydi ? nasıl dönüyor gerçekten son hız,hızlanma falan düşmüş olsa gerek.
bi kaç sayfa önce biri mecburiyetten 170 taktırdım demişti sahibi buralarda yani yolsa tekermi patlamıştı ney mecburen ilk lastikçiye girmiş orada da sadece 170 varmış arka için mecbur taktırmışlar fotoğraf paylaşacaktı ama görmedim. Şimdi bende merak ettim nasıl bir şey diye Tekeriniz düz bassın.
@revelyon adlı kullanıcı 170'lik arka teker taktırmıştı çok da güzel durduğunu söyledi. Bayramda tekeri patlamıştı motokeyf doğru hatırlıyor. Pilot Road 4 taktırmıştı yanlış hatırlamıyorsam diablo rosso II taktırmayan nadir arkadaşlardandır Fotoğrafını çekseydiniz kendisi paylaşmadı. @Revelyon nerelerdesin sen
Benelli tnt 25 stop etme sorunumu gideren Benelli Türkiye ye ilgilerinden dolayı teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Benelli kullanıcıları ne gibi sorunlar yaşıyor paylaşırmısınız ??
Yanan stator/sargı için 2 hafta beklemek, stator değişirken dökülen yağ değişimi ve çekici için para ödemek, sorulan soruyu servise ispiyonlayan genel müdürlük, servisin daha statorü takmadan "senin akü ölmüş, yenisini alman lazım, garantiden değişmez bu" lafını dinlemek gibi sorunlar yaşıyorum ben
Yav dün gidonu değiştirdim yeni aldığımda diş yokmuş arkadaş :D Denge topuzları olmayınca Gidon çok titiriyor CRF & EXC sürüyorum sanki :D
Gerçekten motordan soğudum, evrak işleriyle uğraşmayacak olsam satarım.
Servis Moto Galeri Maltepe'nin servisi. Benelli Türkiye de farkında demek ki, bilerek servis haritasına koymuyor. Ki Benelli Türkiye'yi uyarmıştım haritada gözükmüyor yetkili servisiniz diye.
Stator değişiminde dökülen yağ için para ödeyip ödemeyeceğimi Benelli'ye sormuştum, anlamsız da bir cevap almıştım. Yağ yeniyse aynen geri konur, eskiyse bedeliyle değiştirilir demişlerdi. Benelli de servise iletmiş bir şekilde, servis beni aradı "Keşke söylemeseydin adamlara" filan birşeyler dedi.
Bugün servise gittim. Gene "senin akü ölü, şarj tutmuyor, al dene istersen" dediler. Motora baktım, "deneyeyim tamam ama bu benim aküm değil dedim". Orada bir sinirlendiler, "iyi git bul akünü" dediler. Gittim masada buldum kendi akümü. O da sözde ölmüş. Denerlerken motordan uzaktım, şarj etmeden taktılar zaten. Hem hastayım hem 2 haftadır motor bekliyorum, mecburen Kuba motorun kendi üretimi aküye 100tl verdim.
He bir de sözde 4000 bakımı yaptılar. 150TL'ye balçığa bulanmış ve ses çıkaran zincir, isteyince artanını aldığım Castrol yağ, "temizlenmiş" hava ve yağ filtrelerim oldu. 2 haftada daha kötü hale gelmiş motor için 250TL vermiş oldum yani.
Bir de Maltepe dönüşü sinyal vermeden sağa giren arabanın arka kapısına çarpıp yere düştüm. Debriyaj manetim kırıldı, vites kolu yamuldu.
Özetle servise bıraktığınız motorun ya başında durun ya da tüm parçalarınızın fotoğrafları elinizde olsun. Maltepe servise de gitmeyin.
Böyle durumlarda bayiyi tekrar şikayet etmen gerekir bak şikayet etmişsin bayiye fırça atmışlar bayi utanmadan tekrar sana gelip keşke onlara söylemeseydin demiş bir bayi birkaç kez şikayet alırsa hakkında işlem başlatılır. Dikkate almak gerekir şikayet etmeyi. Tekeriniz düz bassın.
Ekleme: Ben akümü bulduğumda mührü çıkarılmıştı. Yalandan takıp şarja taktılar, 1 dakika sonra da motora taktılar.
Şimdi evdeki şarj aletimde deniyorum ve akü şarj oluyor. Ama mühür bozulduğu için aküden "pıst pıst" gaz salma sesi geliyor.
Yani adamlar kendi elleriyle bozmuş akümü.
Benelli'ye de attım mail, tüm detayıyla anlattım başıma gelenleri. Bakalım yanıtları nasıl olacak. En basitinden akü değişimi ve ücretsiz bakım teklif etmeleri gerekiyor.
Pea geçmiş olsun. Motordan mutlaka soğumuşsundur. Ama servisi tekrardan ve tekrardan şikayet etmelisin diye düşünüyorum.
Hem yaptıkları yanlarına kar kalmasın hem senden sonra giden arkadaşlara da aynı muamelede bulunmasınlar.
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.[IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)