Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1021

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100 yarı sentetik 7100 full sentetik kodudur
    Teşekkürler. 7100 kullanmak daha mantıklı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1022

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    5100 genelde düşük hacimli, titreşimli, günlük kullanılan motorlar için öneriliyor.
    7100 biraz daha performans için ve sanırım biraz daha ince.
    İkisi de üzmez ama. İlk bakımda 5100 koydurmayı düşünüyorum ben.
    2. ya da 3. bakımda da 7100 denerim belki.
    ...garip... bunu beğendi.

  3. #1023
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100 genelde düşük hacimli, titreşimli, günlük kullanılan motorlar için öneriliyor.
    7100 biraz daha performans için ve sanırım biraz daha ince.
    İkisi de üzmez ama. İlk bakımda 5100 koydurmayı düşünüyorum ben.
    2. ya da 3. bakımda da 7100 denerim belki.
    Dediğin gibi 7100 biraz daha ince ise 5100'e göre yaz için ince kullanmak çok iyi deil galiba biz yağ denemeden çözemiyecez bu işi
    http://www.atala.it
    Founded1921 !

  4. #1024

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Bu sabah yağmurda yola çıkma hatasına düşerek ilk kazamı yaptım.
    90 derece sağa dönecekken yavaşlayamadım, frenlere dokununca tekerlekler kayıyordu zaten. 10 15 km/saat hızla dönerken lastikler ne yaptı anlamadan sol tarafa uçtum, motor da sola yattı.

    Hasarlar:
    Gidon yamuldu. Tekeri bacaklarımın arasına sıkıştırıp çevirdim, düzelttim.
    Kontroller kaydı biraz. Debriyaj kolu gidondan uzaklaştı gibi. Gidon öne doğru dönmüş olabilir.
    Gösterge paneli birkaç santim yerinden çıktı. Kırık dökük var mı, geri takabilir miyim henüz bakmadım.
    Gösterge paneli ile ön lambanın kasasının birleştiği yerde 2 santimlik çatlak var.
    Vale moto'nun koruma takozunun yapıştırması düşmüş. Takozda da yıpranma var.
    Vites kolu biraz yamuldu.
    Montun dirsek bölümü yırtıldı.
    Azıcık da moralim bozuldu

    Çıkarılan ders:
    Lastikleri değiştirmeden yağmurda sürüş yapılmayacak.
    Dönüş riskliyse daha düz olan yoldan devam edilecek. Gerekirse işe 5 dakika daha geç kalınacak.

  5. #1025

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Geçmiş olsun. Öncelik can güvenliği Masraf çıkartacak bir hasarı yok zaten yağmurda çok sakin kullanmak en güvenli olanı. Ceketinide en kısa zamanda değiştirmeye bak.

  6. #1026
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Geçmiş olsun dostum. Sabah bende yağmurluk giymeye üşendiğim için metroya bindim. Bende lastikleri değiştirmedim henüz iyi ki çıkmamışım.

  7. #1027

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Pea geçmiş olsun hocam. Lastikler çok berbat durumda şu çimenlerin sulanması bile tehlike yaratıyor.

    Su görünce yavaşlıyorum . Allah bir daha yaşatmasın inşallah.

  8. #1028

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Michelin pilot street oneririm

  9. #1029
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    Münih
    Motosikleti
    BMW R 1250 GSA
    pea çok geçmiş olsun. Lastikler tam baş belası maalesef. Yağmurlu havalarda hiç çıkarmıyorum ben motoru. Umarım tekrarı olmaz hiçbirimiz için.

  10. #1030

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı Emreerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pea çok geçmiş olsun. Lastikler tam baş belası maalesef. Yağmurlu havalarda hiç çıkarmıyorum ben motoru. Umarım tekrarı olmaz hiçbirimiz için.
    @pea Çok geçmiş olsun. @resources'in dediği giib Michelin pilot street ideal bi lastik

  11. #1031

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Geçmiş olsun ciddi bişey yok ama yinede dikkatli olmaz lazım. Lastik değişimleri şart

  12. #1032

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Herkese çok teşekkür ediyorum.

    Fabrika lastikleriyle yaz sonuna kadar idare edeceğim mecburen. Sonrasında Pilot Street ya da Pilot Road alacağım.

  13. #1033

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    çok geçmiş olsun.

  14. #1034

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah yağmurda yola çıkma hatasına düşerek ilk kazamı yaptım.
    90 derece sağa dönecekken yavaşlayamadım, frenlere dokununca tekerlekler kayıyordu zaten. 10 15 km/saat hızla dönerken lastikler ne yaptı anlamadan sol tarafa uçtum, motor da sola yattı.

    Hasarlar:
    Gidon yamuldu. Tekeri bacaklarımın arasına sıkıştırıp çevirdim, düzelttim.
    Kontroller kaydı biraz. Debriyaj kolu gidondan uzaklaştı gibi. Gidon öne doğru dönmüş olabilir.
    Gösterge paneli birkaç santim yerinden çıktı. Kırık dökük var mı, geri takabilir miyim henüz bakmadım.
    Gösterge paneli ile ön lambanın kasasının birleştiği yerde 2 santimlik çatlak var.
    Vale moto'nun koruma takozunun yapıştırması düşmüş. Takozda da yıpranma var.
    Vites kolu biraz yamuldu.
    Montun dirsek bölümü yırtıldı.
    Azıcık da moralim bozuldu

    Çıkarılan ders:
    Lastikleri değiştirmeden yağmurda sürüş yapılmayacak.
    Dönüş riskliyse daha düz olan yoldan devam edilecek. Gerekirse işe 5 dakika daha geç kalınacak.
    Geçmiş olsun
    Lastikler berbat ötesi, daha geçenlerde 100km'lik bir tur yaptım, dönerken evime 3 km kala kavşağa yaklaşırken biraz yavaşlamak için ön frene dokundum ve ön teker kilitlendi, hızım 25 falandı, sağa düştüm motor birkaç metre sürüklendi, kaldırdığımda motorda hiçbir şey yoktu, gidon topuzu ve egzoz korumadaki sürtme izlerinden başka motorda hiçbirşey yok.
    Sen de o kadar hasardan bahsedince garibime gitti.

    Michelinde bizim motorun ebatlarında lastik var mı piyasada?

  15. #1035

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Teşekkür ediyorum, size de geçmiş olsun.
    Yol biraz bozuktu, asfalt yamalıydı. Herhalde o yüzden hasar oluştu.

    Michelin'in bize uyan ebadı yokmuş, haklısınız. Pirelli Diablo Rosso II 110/70R17 54H + Pirelli Diablo Rosso II 150/60R17 66H alacağız gibi duruyor. Yani: http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-150-60r17-66h-pmu30192
    savica bunu beğendi.

  16. #1036

    Üyelik
    03 Mart 2016
    @pea çok geçmiş olsun... Yağmurlu havalar sıkıntı hakikaten, özellikle bu yerlere çizdikleri beyaz şerit ve okların üzerinden gitmemeye çalışın, felaket kayıyo. dediğiniz gibi yağmurlu havalarda kullanmamakta fayda var..

  17. #1037

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Çok geçmiş olsun @pea Yağmurlu havalarda kullanmamak lazım 4 tekel kayıyor bizimki hayli hayli kayar...

  18. #1038

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Tekrar teşekkür ediyorum

    Motora detaylıca baktım işten çıkmadan önce. Gösterge panelini tutan metal yamulmuş sadece, biraz çekiştirince düzeldi.
    2 santim dediğim çatlak yarım santim imiş
    Uzaklaştı dediğim debriyaj kolu aslında yamulmuş.
    Hasarın büyük kısmını koruma takozu ve artçı tutmaçları almış.

    Debriyaj:
    https://www.dropbox.com/s/lfh75q5t0k...12.36.jpg?dl=0

    Takoz:
    https://www.dropbox.com/s/q9k3sep1dg...12.45.jpg?dl=0

    Ön taraf:
    https://www.dropbox.com/s/76ppvwttl1...13.16.jpg?dl=0

    Mont:
    https://www.dropbox.com/s/pb9066lju5...16.21.jpg?dl=0

    Eldivende de kumla karışık cam parçaları vardı. Ekipmansız gezenleri anlamak gerçekten güç. Çıplak gezseydim büyük olasılıkla birkaç dikiş yemiştim.

  19. #1039

    Üyelik
    26 Mart 2016
    On 120 arka 160 almanizi oneririm

  20. #1040

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    On 120 arka 160 almanizi oneririm
    Neye göre 120 160?
    Sığıp sığmayacağı nereden biliyorsunuz?
    pea bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)