Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #981

    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #982

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı revelyon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim cevap için,

    Ancak sizin motorunuz Tnt 250 olabilir mi ? Çift silindir olanı. Her yerde tnt25 sele yüksekliği 710 mm yazıyor ?
    Hayır, TNT25. Kendi motorumu biliyorum
    71 olmasına imkan yok. BN251 için(TNT25'in Avrupa versiyonu) 78cm yazıyor. 78 doğru olabilir. En rahatı bir bayiye gidip üstüne oturun.

  3. #983

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı revelyon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Dostlar,

    Yeni üyeyim ilk mesajım , İstanbul Trafiğinden sıkılıp motorsiklet almaya karar verdim ehliyet sınavına kısmetse haftaya alacağım.

    - İlk motorum olacak , kullanıcı arkadaşlar cevaplarsa çok memnun olurum. Sizce uygun mu ilk motor olmaya. Sıkıntı yaşar mıyım. Aklımda diğer alternatif pulsar 200ns var tavsiyelerinizi rica ederim.

    - Sele 71 Cm yazıyor doğru mu bu ? Ben kısayım öyle ise rahat ederim baya.

    - Ekipmanımı aldım , lastik için bütçe ayırdım 900,00 TL civarı lastik tavsiye edebilir misiniz.

    Şimdiden teşekkürler
    Merhaba.

    İlk motor konusuna değineyim. Benim ilk motorum olur Tnt 25.

    Almadan önce ama 6 saatlik bir eğitim aldım. 2 günden oluşan. 125 cclik bir alet ile dar manevra gibi şeyler çalıştırdı hocam.

    Bu eğitim ile hiçbir sıkıntı çıkmadan kullanıyorum. İyiki 250 cclik bir motosiklet almışım.

    Yollarda kamyonlardan sıkıştıran araçlardan kurtulmak için gazladığımda çok yardımcı oluyor.

    Eğer eğitim alacaksanız çok uygun bir motosiklet. Ama eğitim almam derseniz tavsiye etmiyorum.
    SAZMAN bunu beğendi.

  4. #984

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Alıntı Philippe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.

    İlk motor konusuna değineyim. Benim ilk motorum olur Tnt 25.

    Almadan önce ama 6 saatlik bir eğitim aldım. 2 günden oluşan. 125 cclik bir alet ile dar manevra gibi şeyler çalıştırdı hocam.

    Bu eğitim ile hiçbir sıkıntı çıkmadan kullanıyorum. İyiki 250 cclik bir motosiklet almışım.

    Yollarda kamyonlardan sıkıştıran araçlardan kurtulmak için gazladığımda çok yardımcı oluyor.

    Eğer eğitim alacaksanız çok uygun bir motosiklet. Ama eğitim almam derseniz tavsiye etmiyorum.
    - Merhaba, şuan inazuma 250 ile deneme sürüşleri yapıyorum. İnazuma biraz agresif geldi bana Tnt benneli de öyle mi acaba ? Bu arada mutlaka ders/eğitim. düşünüyorum. İstanbul içi tavsiye ederseniz çok sevinirim.



    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır, TNT25. Kendi motorumu biliyorum
    71 olmasına imkan yok. BN251 için(TNT25'in Avrupa versiyonu) 78cm yazıyor. 78 doğru olabilir. En rahatı bir bayiye gidip üstüne oturun.
    Estağfurullah , bilmişlik yapmıyorum sakın yanlış anlamayın Tnt türkiye sayfasında ve 4-5 yerde karşıma çıktı
    Tek silindir olanı 71 cm Sele 9.750 + Tl fiyatı - Çift Silindir olanı 80 cm sele yazıyor. 14.800 + Tl fiyatı ben tek silindir olanı düşünüyorum.

    Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.İstanbul Avrupa Yakasında ilgili yer tavsiye ederseniz çok sevinirim.

  5. #985

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Şirinevler'deki Vale Moto'yu önerebilirim. Metrobüs durağına 5 dakika uzaklıkta.
    Şişli Cevahir'in yakınlarında da bir bayi vardı, orayı da övüyorlardı ama ben gitmedim.
    ...garip... bunu beğendi.

  6. #986

    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Alıntı revelyon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.
    Ne yazdığı ile ilgilenmeyin.neden

    Yandan baktığınızda görüntüde 71cm gözüküyormu.
    Bu tarz bir motorda 71cm sele gördünüzmü.
    Sele 71cm olsa motor boyutları anormal küçük olması gerekir istermisin.

    Sonuçta 71cm TR deki dist. halt yemesidir...
    Daha önce bir resim paylaşmıştım.Bu isteğini karşılar herhalde.
    Ayrıca sele yüksekliğini sadece ölçü olarak değil deneyerek karşılaştırın.
    Çünkü ince yapılı 85cm sele kalın yapılı 80cm seleden daha rahat ettirebilir.(Buradan kasıt selenin yüzeyi değil bacak arasının açılmasıdır....)
    ...garip... bunu beğendi.

  7. #987

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı revelyon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Merhaba, şuan inazuma 250 ile deneme sürüşleri yapıyorum. İnazuma biraz agresif geldi bana Tnt benneli de öyle mi acaba ? Bu arada mutlaka ders/eğitim. düşünüyorum. İstanbul içi tavsiye ederseniz çok sevinirim.





    Estağfurullah , bilmişlik yapmıyorum sakın yanlış anlamayın Tnt türkiye sayfasında ve 4-5 yerde karşıma çıktı
    Tek silindir olanı 71 cm Sele 9.750 + Tl fiyatı - Çift Silindir olanı 80 cm sele yazıyor. 14.800 + Tl fiyatı ben tek silindir olanı düşünüyorum.

    Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.İstanbul Avrupa Yakasında ilgili yer tavsiye ederseniz çok sevinirim.
    Ben İzmirdeyim o yüzden nereler vardır istanbulda pek bilgim yok.

    Motosiklet bana öyle çok agresif gibi gelmiyor. Tepkiler yeterli ama yeni kullanıcıyı üzecek kadar sert değil.

    Eğer test etmek isterseniz Vale Moto da sanırım test aracı varmış. Agresifliğini test edebilirsiniz

  8. #988
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Tamam işte güzel kardeşim MT 60 RS ( Ducati Scrambler ) özel bir lastik tek ölçüsü var. Aynı şeyi söylüyoruz.
    Ama sen tutturdun kalın lastik diye .
    Altın elbiseli adam ekibinden Gökhan Palas a sor. Abi senin DUKE 390 a 120/160 taktığın lastikler kaç km gitti de. Bakalım ne cevap alacaksın.
    Bizzat gözümle görmesem GİS AKADEMİ de diretmem söylediklerimde. Şimdi senin hesabınla biz bu lastiği de takabiliriz motora.



    Moto 3 e dikkat et. Orada ki motosikletlerde 250 cc hatta bizimkinden daha hafif ( 250 cc bir motorun yarısı ağırlıkta ve 48 HP bir makine )

    Ama ön lastik 95 arka lastik 115

    Yani motorunun şasesi, ağırlık / beygir oranı hepsi lastik ölçünü etkiler.

    Bu değerlerin en maksimum olduğu yerde ki en ince lastik senin en iyi virajı dönmeni ve çekişinin iyi olmasını sağlar. Jantının genişliği o lastiği
    kurtarıyorsa takılabilir elbet . Ancak kurtarmıyorsa kenarları daha çabuk aşınır. Düzensiz aşınmış bir lastikle viraj dönmek çok acayip korkulara yol açar. Kaskın içinde çığlıklar. Fal taşı gibi vizör e değen gözler. Bunun Mühendisi ölçmüş biçmiş. 110/150 diyor. Zorun ne arkadaşım :D

    Neden 190 ya da 200 lük bir motor u olan adam 220 / 240 lastik takmıyor

    Oraya kadar gelince meselenin kalın ve güzel lastik olmadığını anlıyorsun sanırım.

  9. #989

    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam işte güzel kardeşim MT 60 RS ( Ducati Scrambler ) özel bir lastik tek ölçüsü var. Aynı şeyi söylüyoruz.
    Ama sen tutturdun kalın lastik diye .
    Altın elbiseli adam ekibinden Gökhan Palas a sor. Abi senin DUKE 390 a 120/160 taktığın lastikler kaç km gitti de. Bakalım ne cevap alacaksın.
    Bizzat gözümle görmesem GİS AKADEMİ de diretmem söylediklerimde. Şimdi senin hesabınla biz bu lastiği de takabiliriz motora.

    http://i.hizliresim.com/bb5zPm.jpg

    Moto 3 e dikkat et. Orada ki motosikletlerde 250 cc hatta bizimkinden daha hafif ( 250 cc bir motorun yarısı ağırlıkta ve 48 HP bir makine )

    Ama ön lastik 95 arka lastik 115

    Yani motorunun şasesi, ağırlık / beygir oranı hepsi lastik ölçünü etkiler.

    Bu değerlerin en maksimum olduğu yerde ki en ince lastik senin en iyi virajı dönmeni ve çekişinin iyi olmasını sağlar. Jantının genişliği o lastiği
    kurtarıyorsa takılabilir elbet . Ancak kurtarmıyorsa kenarları daha çabuk aşınır. Düzensiz aşınmış bir lastikle viraj dönmek çok acayip korkulara yol açar. Kaskın içinde çığlıklar. Fal taşı gibi vizör e değen gözler. Bunun Mühendisi ölçmüş biçmiş. 110/150 diyor. Zorun ne arkadaşım :D

    Neden 190 ya da 200 lük bir motor u olan adam 220 / 240 lastik takmıyor

    Oraya kadar gelince meselenin kalın ve güzel lastik olmadığını anlıyorsun sanırım.


    Uzatıp tartışma yapmak istemiyorum.
    Corsa enduro lastiği dedin değil.
    MT60 RS tek ölçüsü var diyorsun değil.Corsa nın tek ölçüsü var.
    Daha önceki yazdığıma dikkat edersen anlaşılacaktır
    Ben motorda corsa nın performansını bildiğim için takmayı istediğimden vede tek ölçüsü olduğu için bunu söylüyorum.
    Amaç kalınlaştırmak değil kalınlaşmasını göz ardı ediyorum bu anlaşılmıyormu...
    Burada birşeyler yazmadan Pirellinin resmi sayfasına bak öğren..

    Burada paylaşım yapıyoruz.Sıkıntı yaratacağını söyledin tamam.Bu önemli.
    Sıkıntının nasıl oluştuğunu idrak etmeye çalışıyorum muhalefet etmeye değil.
    Duke de oldu TNT de aynı sıkıntı olabilir mi acaba diye düşünüp taşınırız.
    Verdiğin örneğe yorum yapmiyim uzamasın.......MOTO3 diyosun farkındamısın....

  10. #990
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Moto 3 te ki ler bisiklet mi ? Senin verdiğin motor örneği çok mu doğru o custom motor un ağırlığı ya da şasesi yada her hangi bir şeyi TNT ye benziyor mu ? Tabi ki burası bir tartışma platformu saygı ve doğru üslup olduğu sürece her şey konuşulabilir. MT 60 RS ile MT 60 RS corsa nın ölçüsü konusunda haklısın. Yanlış anımsamışım şimdi baktım. Ama Duke te 110/150 TNT de 110/150 lastik orjinal ölçü. Ben aynı zararı vereceğini düşünüyorum.

  11. #991

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Bizim ikinci bakım kaç km de arkadaşlar.

  12. #992

    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Moto 3 te ki ler bisiklet mi ? Senin verdiğin motor örneği çok mu doğru o custom motor un ağırlığı ya da şasesi yada her hangi bir şeyi TNT ye benziyor mu ? Tabi ki burası bir tartışma platformu saygı ve doğru üslup olduğu sürece her şey konuşulabilir. MT 60 RS ile MT 60 RS corsa nın ölçüsü konusunda haklısın. Yanlış anımsamışım şimdi baktım. Ama Duke te 110/150 TNT de 110/150 lastik orjinal ölçü. Ben aynı zararı vereceğini düşünüyorum.
    En doğrusunu sen biliyorsun.Biraz karışmış ama sorun yok.
    Senin algıladığın gibi MOTO3 demedim.
    Bu MOTO3 world grand prix yarışı hiçbir şeyini ne alabiliriz nede kullanabiliriz.
    Trafikte gezen araçla yarışan araçı karşılaştırmanı hatırlattım.

    94 den beri trafikteyim bütün mekanik işleri kendi garajımda yaparım.
    Daha öğrenecek çok şeyim var.

  13. #993
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Katılıyorum. Hepimizin öğrenecek çok şeyi var. Bu yarışlar bizim kullandığımız aletlerin ar ge tesisi gibi sonuçta . Firmalar orada tecrübe ettikleri şeyleri son kullanıcı ürününe yansıtıyor. TNT 25 in yurt dışında iki lastik opsiyonu var. Arka lastik için 140/60 ve biraz fiyat farkıyla 150/60
    metzeler m5 sportech le geliyor. Jantın taban genişliğini ölçerek maksimum hangi lastiği takabiliriz. Bu tabloyla çıkarılabilir.



    Yine söylüyorum takılabilir. Çünkü TNT 250 ( BN302 ) 120 / 160 ölçülerle satılıyor. Ama daha ağır yaklaşık 10 beygir gibi bi fazlası var.

    Seçim meselesi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

    1000 km den sonra 3000 km de bir

    Bu arada İtalya sitesinde ki ing. kullanım kılavuzu bizim tr den çok daha detaylı haberin olsun

  14. #994

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    hocam plaka işini ne yaptın. bende aynı durumdayımda.

  15. #995

    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Yamaha41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?
    sizlere çok mu yumuşak geliyor ne

  16. #996

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Debriyaj bana da sert geliyordu. Ben kol kası yapmayı tercih ettim :D 550km oldu, alıştım artık.

  17. #997
    akça23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2016
    Şehir
    Elazığ
    Motosikleti
    motocar200 CBF 150 tnt25
    Alıntı Philippe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim ikinci bakım kaç km de arkadaşlar.
    bana 1500de ikinci bakım dendi servisten,yaptık tabi ikinci bakımı. Şuan 2100km deyim. sorun yok devam ediyoruz çok şükür.

  18. #998

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Bugün 100 kmlik bir gezi yaptım.
    Kafadaki sesinin yerini tam tespit edemedim. Deli etti beni. Bi oluyor bi olmuyor.
    Lastikler çöp, frenler hissiyatsız.
    Motorun sesi tok ve gırtlaktan çıkıyor gibi, çok güzel.
    Titreşim rahatsız etmedi beni, yani rahatsız etmeyen bir hafif titreşim var.
    Oturuş pozisyonu da rahatsız etmedi. Motordan memnunum.

    Bir arkadaş farı açıp bant yapıştırdı bazı bölgelere, hatta fotoğraf yayınladı burada. o fotoğraflara göre ben de lastiğin iç lastiğini kesip biçip oraya yerleştirip sıkıştırdım ama nafile yine bir ses var. Keyfime de ayıptır söylemesi s.çıyor.
    Kesin çözüme ulaşan var mı?

  19. #999

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Alıntı savica adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 100 kmlik bir gezi yaptım.
    Kafadaki sesinin yerini tam tespit edemedim. Deli etti beni. Bi oluyor bi olmuyor.
    Lastikler çöp, frenler hissiyatsız.
    Motorun sesi tok ve gırtlaktan çıkıyor gibi, çok güzel.
    Titreşim rahatsız etmedi beni, yani rahatsız etmeyen bir hafif titreşim var.
    Oturuş pozisyonu da rahatsız etmedi. Motordan memnunum.

    Bir arkadaş farı açıp bant yapıştırdı bazı bölgelere, hatta fotoğraf yayınladı burada. o fotoğraflara göre ben de lastiğin iç lastiğini kesip biçip oraya yerleştirip sıkıştırdım ama nafile yine bir ses var. Keyfime de ayıptır söylemesi s.çıyor.
    Kesin çözüme ulaşan var mı?
    Deponun solunda alta doğru soketler var soketleri cift taraflı banla yapıştırın ufaktan bazen ses orda geliyor...
    savica bunu beğendi.

  20. #1000

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj bana da sert geliyordu. Ben kol kası yapmayı tercih ettim :D 550km oldu, alıştım artık.
    İlginç bir şekilde birçok kişi hem burada hem yurtdışında debriyaj sertliginden şikayetçi fakat bana hiç sert gibi gelmedi, hiç yormuyor beni.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)