Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?
Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?
Merhaba.
İlk motor konusuna değineyim. Benim ilk motorum olur Tnt 25.
Almadan önce ama 6 saatlik bir eğitim aldım. 2 günden oluşan. 125 cclik bir alet ile dar manevra gibi şeyler çalıştırdı hocam.
Bu eğitim ile hiçbir sıkıntı çıkmadan kullanıyorum. İyiki 250 cclik bir motosiklet almışım.
Yollarda kamyonlardan sıkıştıran araçlardan kurtulmak için gazladığımda çok yardımcı oluyor.
Eğer eğitim alacaksanız çok uygun bir motosiklet. Ama eğitim almam derseniz tavsiye etmiyorum.
- Merhaba, şuan inazuma 250 ile deneme sürüşleri yapıyorum. İnazuma biraz agresif geldi bana Tnt benneli de öyle mi acaba ? Bu arada mutlaka ders/eğitim. düşünüyorum. İstanbul içi tavsiye ederseniz çok sevinirim.
Estağfurullah , bilmişlik yapmıyorum sakın yanlış anlamayın Tnt türkiye sayfasında ve 4-5 yerde karşıma çıktı
Tek silindir olanı 71 cm Sele 9.750 + Tl fiyatı - Çift Silindir olanı 80 cm sele yazıyor. 14.800 + Tl fiyatı ben tek silindir olanı düşünüyorum.
Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.İstanbul Avrupa Yakasında ilgili yer tavsiye ederseniz çok sevinirim.
Şirinevler'deki Vale Moto'yu önerebilirim. Metrobüs durağına 5 dakika uzaklıkta.
Şişli Cevahir'in yakınlarında da bir bayi vardı, orayı da övüyorlardı ama ben gitmedim.
Ne yazdığı ile ilgilenmeyin.neden
Yandan baktığınızda görüntüde 71cm gözüküyormu.
Bu tarz bir motorda 71cm sele gördünüzmü.
Sele 71cm olsa motor boyutları anormal küçük olması gerekir istermisin.
Sonuçta 71cm TR deki dist. halt yemesidir...
Daha önce bir resim paylaşmıştım.Bu isteğini karşılar herhalde.
Ayrıca sele yüksekliğini sadece ölçü olarak değil deneyerek karşılaştırın.
Çünkü ince yapılı 85cm sele kalın yapılı 80cm seleden daha rahat ettirebilir.(Buradan kasıt selenin yüzeyi değil bacak arasının açılmasıdır....)
Ben İzmirdeyim o yüzden nereler vardır istanbulda pek bilgim yok.
Motosiklet bana öyle çok agresif gibi gelmiyor. Tepkiler yeterli ama yeni kullanıcıyı üzecek kadar sert değil.
Eğer test etmek isterseniz Vale Moto da sanırım test aracı varmış. Agresifliğini test edebilirsiniz
Tamam işte güzel kardeşim MT 60 RS ( Ducati Scrambler ) özel bir lastik tek ölçüsü var. Aynı şeyi söylüyoruz.
Ama sen tutturdun kalın lastik diye .
Altın elbiseli adam ekibinden Gökhan Palas a sor. Abi senin DUKE 390 a 120/160 taktığın lastikler kaç km gitti de. Bakalım ne cevap alacaksın.
Bizzat gözümle görmesem GİS AKADEMİ de diretmem söylediklerimde. Şimdi senin hesabınla biz bu lastiği de takabiliriz motora.
Moto 3 e dikkat et. Orada ki motosikletlerde 250 cc hatta bizimkinden daha hafif ( 250 cc bir motorun yarısı ağırlıkta ve 48 HP bir makine )
Ama ön lastik 95 arka lastik 115
Yani motorunun şasesi, ağırlık / beygir oranı hepsi lastik ölçünü etkiler.
Bu değerlerin en maksimum olduğu yerde ki en ince lastik senin en iyi virajı dönmeni ve çekişinin iyi olmasını sağlar. Jantının genişliği o lastiği
kurtarıyorsa takılabilir elbet . Ancak kurtarmıyorsa kenarları daha çabuk aşınır. Düzensiz aşınmış bir lastikle viraj dönmek çok acayip korkulara yol açar. Kaskın içinde çığlıklar. Fal taşı gibi vizör e değen gözler. Bunun Mühendisi ölçmüş biçmiş. 110/150 diyor. Zorun ne arkadaşım :D
Neden 190 ya da 200 lük bir motor u olan adam 220 / 240 lastik takmıyor
Oraya kadar gelince meselenin kalın ve güzel lastik olmadığını anlıyorsun sanırım.
Uzatıp tartışma yapmak istemiyorum.
Corsa enduro lastiği dedin değil.
MT60 RS tek ölçüsü var diyorsun değil.Corsa nın tek ölçüsü var.
Daha önceki yazdığıma dikkat edersen anlaşılacaktır
Ben motorda corsa nın performansını bildiğim için takmayı istediğimden vede tek ölçüsü olduğu için bunu söylüyorum.
Amaç kalınlaştırmak değil kalınlaşmasını göz ardı ediyorum bu anlaşılmıyormu...
Burada birşeyler yazmadan Pirellinin resmi sayfasına bak öğren..
Burada paylaşım yapıyoruz.Sıkıntı yaratacağını söyledin tamam.Bu önemli.
Sıkıntının nasıl oluştuğunu idrak etmeye çalışıyorum muhalefet etmeye değil.
Duke de oldu TNT de aynı sıkıntı olabilir mi acaba diye düşünüp taşınırız.
Verdiğin örneğe yorum yapmiyim uzamasın.......MOTO3 diyosun farkındamısın....
Moto 3 te ki ler bisiklet mi ? Senin verdiğin motor örneği çok mu doğru o custom motor un ağırlığı ya da şasesi yada her hangi bir şeyi TNT ye benziyor mu ? Tabi ki burası bir tartışma platformu saygı ve doğru üslup olduğu sürece her şey konuşulabilir. MT 60 RS ile MT 60 RS corsa nın ölçüsü konusunda haklısın. Yanlış anımsamışım şimdi baktım. Ama Duke te 110/150 TNT de 110/150 lastik orjinal ölçü. Ben aynı zararı vereceğini düşünüyorum.
Bizim ikinci bakım kaç km de arkadaşlar.
En doğrusunu sen biliyorsun.Biraz karışmış ama sorun yok.
Senin algıladığın gibi MOTO3 demedim.
Bu MOTO3 world grand prix yarışı hiçbir şeyini ne alabiliriz nede kullanabiliriz.
Trafikte gezen araçla yarışan araçı karşılaştırmanı hatırlattım.
94 den beri trafikteyim bütün mekanik işleri kendi garajımda yaparım.
Daha öğrenecek çok şeyim var.
Katılıyorum. Hepimizin öğrenecek çok şeyi var. Bu yarışlar bizim kullandığımız aletlerin ar ge tesisi gibi sonuçta . Firmalar orada tecrübe ettikleri şeyleri son kullanıcı ürününe yansıtıyor. TNT 25 in yurt dışında iki lastik opsiyonu var. Arka lastik için 140/60 ve biraz fiyat farkıyla 150/60
metzeler m5 sportech le geliyor. Jantın taban genişliğini ölçerek maksimum hangi lastiği takabiliriz. Bu tabloyla çıkarılabilir.
Yine söylüyorum takılabilir. Çünkü TNT 250 ( BN302 ) 120 / 160 ölçülerle satılıyor. Ama daha ağır yaklaşık 10 beygir gibi bi fazlası var.
Seçim meselesi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
1000 km den sonra 3000 km de bir
Bu arada İtalya sitesinde ki ing. kullanım kılavuzu bizim tr den çok daha detaylı haberin olsun
hocam plaka işini ne yaptın. bende aynı durumdayımda.
Debriyaj bana da sert geliyordu. Ben kol kası yapmayı tercih ettim :D 550km oldu, alıştım artık.
Bugün 100 kmlik bir gezi yaptım.
Kafadaki sesinin yerini tam tespit edemedim. Deli etti beni. Bi oluyor bi olmuyor.
Lastikler çöp, frenler hissiyatsız.
Motorun sesi tok ve gırtlaktan çıkıyor gibi, çok güzel.
Titreşim rahatsız etmedi beni, yani rahatsız etmeyen bir hafif titreşim var.
Oturuş pozisyonu da rahatsız etmedi. Motordan memnunum.
Bir arkadaş farı açıp bant yapıştırdı bazı bölgelere, hatta fotoğraf yayınladı burada. o fotoğraflara göre ben de lastiğin iç lastiğini kesip biçip oraya yerleştirip sıkıştırdım ama nafile yine bir ses var. Keyfime de ayıptır söylemesi s.çıyor.
Kesin çözüme ulaşan var mı?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)