Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #921

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Benelli tnt 25 fiyatına göre çok güzel motosiklet. Ama duke 250 ile kıyaslamak pek olmamış. Duke 200 ile kıyas götürür belki ama duke çok avantajlı. Parası olan benelli tercih etmez, etmemeli.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922

    Üyelik
    07 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6n , tnt 25














    ortalama 30 km hızla doblo tarzı araca çarpmam sonucu oluşan hasar bu azbuçuk malzeme kalitesi hakkında fikir oluşturması için paylaşmak istedim.

  3. #923
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Hocam geçmiş olsun

    malzeme kalitesi parası kadar

    tekrardan geçmiş olsun dikkatli olmak lazım ülkemiz şartlarında x10 dikkatli olmamız lazım.
    zafer6n bunu beğendi.

  4. #924

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı osariyer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli tnt 25 fiyatına göre çok güzel motosiklet. Ama duke 250 ile kıyaslamak pek olmamış. Duke 200 ile kıyas götürür belki ama duke çok avantajlı. Parası olan benelli tercih etmez, etmemeli.
    Duke 200 marka imajı ve bilinen ancak Duke 200 - 250 ve 390 serilerinde malesef pek hissedilmeyen kalitesiyle kağıt üzerinde avantajlı gibi durabilir ama mesele sadece bu değil. Duke titreşimli ve çok rahatsız bir motor. İstediği kadar kaliteli ve güçlü olsun, bunlar olunca ve fiyat farkına da bakınca bana göre hiçbir cazibesi bulunmuyor. TNT 25 en azından ucuz bir motor ve Duke serileri o fiyat farkının karşılığını veremiyorlar. Ne zaman ki o kasaları değişir, 690 büyüklüğüne ulaşırlar bir ihtimal de titreşim az olursa alınırlar. Bunu defalarca 390 denemiş birisi olarak yazıyorum, son kararım yöndedir. Küçük Duke serilerini denemeden karar vermeyin, kimseye tavsiye etmiyorum.
    Philippe ve TOTEMONS bunu beğendiler.

  5. #925

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 200 marka imajı ve bilinen ancak Duke 200 - 250 ve 390 serilerinde malesef pek hissedilmeyen kalitesiyle kağıt üzerinde avantajlı gibi durabilir ama mesele sadece bu değil. Duke titreşimli ve çok rahatsız bir motor. İstediği kadar kaliteli ve güçlü olsun, bunlar olunca ve fiyat farkına da bakınca bana göre hiçbir cazibesi bulunmuyor. TNT 25 en azından ucuz bir motor ve Duke serileri o fiyat farkının karşılığını veremiyorlar. Ne zaman ki o kasaları değişir, 690 büyüklüğüne ulaşırlar bir ihtimal de titreşim az olursa alınırlar. Bunu defalarca 390 denemiş birisi olarak yazıyorum, son kararım yöndedir. Küçük Duke serilerini denemeden karar vermeyin, kimseye tavsiye etmiyorum.
    Gençler, işte, bilen konuşuyor, farklı başlıklar altındaki yorumları vasıtasıyla bilgilenip kendisi sayesinde TNT 25 'te karar kıldığım SEKO biradere buradan teşekkürümü yineliyorum. Hamdolsun hata yapmamışım..
    Seko ve Philippe bunu beğendiler.

  6. #926

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Sırf güvenlik özellikleri nedeni ile duke alınır. Para varsa tabii. Bütçe düşükse benelli de kötü bir tercih değil. Duke de titreşim sadece peglerde belirli devirlerde oluşuyor ancak motosiklet çizmesi kullandığım için farketmiyorum ben. Gidon ya da aynada titreşim yok. Hatta bir önceki motorum cbr 500r da gidon ve aynadaki titreşim daha fazla idi.

  7. #927

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Benelli tnt 25 fiyatına göre muhteşem bi ürün arkadaşlar tek silindir olan tüm motorlar titreme yapar tnt25 5bin devir sonrası titriyor oda hızdan dolayı fark edilmiyor zaten.Birde duke 250 ile kıyaslayanlar var ilginçtir ki Duke250'nin rakibi tnt25 değil. arada 2 kat fiyat farkı var komik olmayın lütfen.

  8. #928
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Alıntı eXcitinG adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba bende bugün gittim baktım motora ama sanki cinli motor havası var gibi geldi bana bir inazuma kalitesi göremedim.
    motoru kullanan kişiler memnun mu motorlardan ama internette sahibinden bakıyorum herkes 300 500 km sonra hemen satışa koymuşlar sorun nedir anlamadım. şimdi bende alacaktim kontrol ettim boyuma göre iyidi kontrol edebildim motoru hafifdi güzel ama çok ısınamadım markadan dolayı sanki nette satanları da görünce iyice tedirgin oldum fiyat olarak da 9750 tl istediler.
    not : bu motor tek silindir ve 250 cc mi ? ben 25 lerin cift silindir sanıyordum.
    Araştırmadan kafana göre gidip bakarsan ne bekliyorsun ki. Bu motor tek silinidir olanı fiyatı 9750 yani bajaj pulsar ile kıyaslanabilir belki duke200 lede kıyaslanabilir ama inazuma ile değil. İlla kıyaslayacaksan tnt250 çift silinidr olan ile inazumayı kıyaslayabilirisn. Onu fiyatı 14 bin civarı. Ve şahsi fikrim gidişi ve duruş yeteneği, tipi ve kalitesi olarak yani sağlamlık hariç her yönden inazumadan iyidir. Tek şüphem sağlamlık
    Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)

  9. #929

    Üyelik
    13 Mayıs 2016
    Alıntı kurt77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hararet çok fazla dur kalklarda çabuk yükseliyor lakin gösterge 3. seviyeye gelince fan devreye giriyor, bu durumda motorun hararet yapması söz konusu değil.Aynı durumu nc700x honda motorda da yaşamıştım fan motoru ciddi miktarda sıcak havayı ayağıma üfürüyordu o yüzden yazın kısa short giyerseniz ayağınız biraz ısınabilir..Ben çanta değil de manetleri değiştirmek istiyorum forumda bir arkadaş motorunu aldığı gün değiştirmişti hoşuma gitti. doğrusu.
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor da henüz 150 km'de. Yoğun trafikte dur kalk yapıyorsam fan sürekli çalışıyor.
    En basit çözüm trafiğe girmemek ya da düşük devirde kullanmak.
    Teşekkürler, rahatladım bunları duyunca

  10. #930
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı osariyer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırf güvenlik özellikleri nedeni ile duke alınır. Para varsa tabii. Bütçe düşükse benelli de kötü bir tercih değil. Duke de titreşim sadece peglerde belirli devirlerde oluşuyor ancak motosiklet çizmesi kullandığım için farketmiyorum ben. Gidon ya da aynada titreşim yok. Hatta bir önceki motorum cbr 500r da gidon ve aynadaki titreşim daha fazla idi.
    1980 model massey ferguson traktörümüz bile rölantide dukeden daha az titriyor.Ses ise hemen hemen aynı
    murder2003, ...garip... ve kara_kule bunu beğendiler.

  11. #931

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1980 model massey ferguson traktörümüz bile rölantide dukeden daha az titriyor.Ses ise hemen hemen aynı
    Massey Ferguson vs Duke
    murder2003 bunu beğendi.

  12. #932

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    Marmaris
    Arkadaşlar Merhabalar

    Michelin Pilot alayım diyorum ama sitesinde 140/60 - 17 gözükmüyor. 140/70 - 17 var arka için. 1 cm lik yanak çok fark eder mi?

    http://www.motolas.com.tr/lastikler/...-pilot-street/

  13. #933

    Üyelik
    18 Nisan 2016
    [IMG]file:///C:/Users/ab/Desktop/P_20160512_173019.jpg[/IMG]

  14. #934

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    bu benimde merak ettiğim bir konudur.
    bilen arkadaşlar konu hakkında bilgilendirme yaparlarsa faydalı olacaktır. syg.

  15. #935

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı murder2003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhabalar

    Michelin Pilot alayım diyorum ama sitesinde 140/60 - 17 gözükmüyor. 140/70 - 17 var arka için. 1 cm lik yanak çok fark eder mi?

    http://www.motolas.com.tr/lastikler/...-pilot-street/
    150/60 - 17 taktıracaksın, hindistanda motor o ebatıyla geliyor zaten
    oialdemir ve ...garip... bunu beğendiler.

  16. #936

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    Marmaris
    Cok cok gecmis olsun. Allah beterlerinden korusun...
    zafer6n bunu beğendi.

  17. #937

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    Arkadaşlar yeni tnt 25 kullanıcısıyım motorla ilgili kendi fikirlerim ve düşüncelerimi ve başıma gelenleri size aktaracağım.(1500 de aldım 200 km yaptım)

    İyi bulduğum yönler:

    + motorun tasarımı(görenlerin ilgisini çekiyor.)
    + oturuş pozisyonu
    + göstergesi harika(herşey mevcut,ergonomik ve kullanışlı)
    + tank hacminin yüksek oluşu
    + estetik jant kullanılması
    + tek silindire göre 4000 rpm sonrası verdiği his ve fiyatına göre güzel bir performansı olması,sürüş zevki gayet yeterli
    + vites geçişleri gerçekten çok iyi ve rahat
    + ayarlanabilir fren manetinin olması
    + çok yüksek devirler haricinde titreşiminin tek silindire kıyasla iyi olamsı
    + benzin sarfiyatının iyi olamsı 180 kilometre oldu alalı tank henüz %40 boşaldı
    + artçı ile 40 km sürdüm artçım oturuş yada titreşimden rahatsız olmadı
    + sele rahatlığı iyi denebilcek durumda,konforlu sürüş verebiliyor agresif kullanmazsan...
    + en beyendiğim özelliklerinden biride hem ön hem arka süspansiyonlar mükemmel.harika...
    + enteresan biçimnde durur vaziyette manevra kabiliyeti düşükken ,giderken inanılmaz esnek bir hal alıyor.rahat dönüş imkanı sağlıyor.
    + ve tabiki ışıkları gerçekten iyi aydınlatıyor hem uzun hem kısa...sinyaller ve stopun led olmasıda artısı.
    + dörtlülerin açılabilmesi(eski motorumda yoktu)(eski motorum yamaha 2013 wr125)
    + Gaz kolunu açtığınızda anında tepki veriyor,ancak gaz kolu çok hassas...
    + orjinal egzoz değiştirmenize hiç gerek yok, gayet yeterli
    + parça kalitesi ortalamanın kesinlikle üzerinde
    + veee depo kapağının elde kalmaması DD süper
    + montaj fena değil ama birkaç yere eldeğmesi gerekiyor.
    + aynalar ne iyi ne kötü oratada )))


    Gelelim beğenmediğim yönlerine:

    - Frenler güzel tutuyor ama frenlerin hissiyatı iyi değil özellikle arka fren,ve fren pedallarındaki boşluk çok fazla,hissettiğinizden daha fazla basmanız gerekiyor.
    - motor arada sırada 2 deyken 1 e alıp durduğumda stop ediyor. yüksek viteslerde yaşancağını sanmıyorum.(200 km boyunca 7-8 defa yaşadım)Özellikle trafik yoğunluğunda.
    - motorda fan bazen çok sık çalışıyor ve motor sıcaklığının yükseldiğini görebiliyoruz.Oda trafikte(Ancak %50 yi geçmedi göstergede)
    - 130 dan sonra titreşim(tek silindirin etkisi ile) hissedili oluyor.Doğal olarak.
    - orjinal lastikleri kullanmayın derim...
    - Sıfır alındığında bütün vidaların kontrol edip, gerekirse loctite yapabilirsiniz.
    - gaz kolu çok hassas,bazen freni sıkarken gazı açabiliyorsunuz.
    - ayrıca rutin sürüşte gaz açtığınızda herkesin yaşadığı gibi bendede bir zırlama sesi geliyor.
    - Devriyaj maneti sert ve aşağıdan kavrıyor,ancak ben zaten öyle sevdiğim için problemim yok )(eski motorumun alışkanlığı)
    - tabi soru işareti olan yedek parça ve aksesuar olayı(serviste extrası)(yedek parça ya uygun diyorlar ama bir kataloğa ulaşamadık)
    - vites değiştirdiğimiz de topuğumuzu koyduğumuz parça yukarı kalkar şekilde dizayn edilmiş ama bazen haberin olmadan kalkabiliyor)))dikkat ))

    Evet arkadaşlar gördünüz üzere ne hissettiysem anlattım.Benim beklediğim performanstan daha iyisini gördüm bu motorda.özellikle tasarımı çok hoşuma gitti.Biraz farklılık katıyor.Bu fiyata böyle performans alacağınız başak bir motor satılmıyor malesef.10000 km de duke 200 ü 11000 liraya alacağıma bu motoru aldım.Şimdi sadece sigorta ne çıkacak onu merak ediyorum.34 plakayım.kazam cezam hiçbirşeyim yok.Motor çin malı ama marka kalitesinden çok ödün vermemiş.Elbette bazı 250liklerle boy ölçüşemez ama onlarda bu fiyatlara inemez.Aradada dağlar kadar fark yok.Ufak tefek farklar var.İnşallah çok sorun yaşamadan askere kadar(yaş 25 - askerlik kasımda)rahatça binerim diye ümit ediyorum.Hepinize keyifli sürüşler dilerim...
    Philippe, murder2003, pea ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #938
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    140/60 Büyük scooter ölçüsü dostum. Bizde fiyattan kırpmak için o ölçüde satılıyor. Motor avrupa da meztezler marka ve arka lastikte 150/60 satılıyor. Linkte chassis sekmesinde görebilirsin.

    http://www.benellimoto.com/eng/Catal...ta-cd-957.aspx

  19. #939

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı murder2003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhabalar

    Michelin Pilot alayım diyorum ama sitesinde 140/60 - 17 gözükmüyor. 140/70 - 17 var arka için. 1 cm lik yanak çok fark eder mi?

    http://www.motolas.com.tr/lastikler/...-pilot-street/
    Teorik olarak arkası 14 mm yükselecektir.
    ...garip... ve oialdemir bunu beğendiler.

  20. #940

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    Marmaris
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teorik olarak arkası 14 mm yükselecektir.
    biri de "yorar" gibi bir yorum yaptı. jant değişmeyeceği için lastik yanak farkı taş çatlasın 200 - 300 gr fark edecektir diye düşünüyorum. jantın dolayısı ile ağırlığın değişmeyeceğini düşünürsek yoracağını düşünmüyorum.

    Peki hamur ve dayanıklılık olarak "Metzeller Sportec M7" mi? "Michelin Pilot Street" mi? Hiç Metzeller kullanmadığım için kalitesini bilmiyorum. Scarabeo'mda Michelin City Grip kullanıyorum ve çok çok memnunum. 3bin km nin üzerinde yol yaptım ve beni hiç üzmedi.

    İki ürün arasında da yaklaşık 400 TL gibi bir fark var. Gerçekten bu 200TL farka değer mi? Yorumlarınızı merak ediyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)