Selamlar herkese, geçtiğimiz yıl TNT 25 'i satmıştım sorunlarından dolayı "Kronik arızalarını giderdikten sonra elbette" merak içindeyim. Yeni serilerden alan ve kullanan var mı ? Yeni modellerde kronik sorunlar oldu mu ?
statör hiç değişti mi?
Merhaba arkadaşlar, mecburiyetten bir süre motorsiklete ara vermek durumundayım, bu nedenle motorumu satıyorum, bilen bilir beni aşırı titizimdir motorada yansır bu titizliğim, yabancıya gitmesin isterim, isteyen ilandan bakabilir, tekeriniz düz bassın.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1613400/detay/
Merhabalar tnt 25 de egzoz degisimi yaptim sadece egzozu degistirdim motosikletin altindaki katalizatörü iptal etmedim..
Bu durumda yakıtta düşüş yasadim, alt devirlerde güc kaybi oldu, ust devirler kuvvetli..
9bin devirde 148km yi gordum..
Sabit hız sabit devirde giderken tekleme probleme yok denecek kadar azaldı..
Benim tecrubelerim bunlar oldu..
Alttaki katalizatörü iptal etsem komple motordan egzoz borusunu ceken var mı yada bilgisi olan varmi
Bir fotoğraf koysanız çok hoş olur. Egzozun markası modeli nedir?
Kardesim shark marka piyasa egzoz öyle özellik performans filan yok..
Ucuz karbom görünümlü egzoz telefondna yazıyorum fotogra koymayı beceremedim bulamadım dogrusu yarin pc den bakim foto koymayı denerim kardesim
Hayırlı olsun.
Merhabalar iyi forumlar dilerim.
Benim sorunum yakıt ile ilgiliydi. 17 Litre deposu var biliyorsunuz,Ben bu depoyla 300-310KM yapıyorum.Km'de ne kadar yaktığını hesaplamadım daha, ama bana 17 Litre depo ile 310KM yapması cok az geldi.Çok yakmasının sebebi 150'lik arka lastikler olabilir mi? Yada herhangi başka bir şey...
Çok devirli sürüyorsundur belki. Yurt dışında satılan ve ülkemize yeni gelen BN251 modeli bu motorun aynısıdır. TNT asya pazarına üretilmiştir. Orjinal lastikleri 110/70 17 - 150/60 17 dir. Yani lastik ölçünüzde bir problem yok. Çok yakmasının kötü sebepleri olabilir. Ama dediğim gibi siz performanslı sıka sıka gidiyorda olabilirsiniz
Hava filtresi tıkanıklığı yapabilir. Ayrıca oksijen sensörünü temizlemeniz de yarar sağlar.
Daha ilgili bir servis bulmak zorundayım o zaman. Cunku servıse gıttıgımde bana yakmasının normal oldugu soylenıyor. 2222KM'de motorum. Agresıf kullanmıyorum. Vıtes devırlerım 5000 ıle 7500 arasında degıstırıyorum. Cok sıkmıyorum motoru. Rodajını da kıtapcıgına gore yaptım. Hıc bır sorunu yok suanda, sadece arka peglerden cok ses gelıyor onu da bır sekılde cozdum.
Motorun yenı oldugunu ve daha acılmasını tamamıyla tamamlamamış dıye soyluyordu servıs...
Motorun depoyu doldurduğumda, 14,5-15,5 lt arası yakıt alıyor. Her zaman yan ayakta yakıt alıyorum. Deponun dibinde de biraz yakıt oluyor.
Bu yakıt alımla genelde şehiriçi (Ankara) 340 ile 400 km arası bir menzilim var. Tamamen kullanım tarzına bağlı olarak değişiyor.
Yakıt tüketimini gözlemlerime göre en çok arttıran, gaz kolunu hart diye açmak. Gaz kolunu yumuşak açarsam, 8bin devirlerde kullansam bile tüketim abartmıyor.
[IMG][![IMG_20180719_202119.th.jpg](http://hizliresim.info/images/2018/0...m.info/i/ZdSQ)[/IMG]
Depoyu dolfuramadım, sadece 50 liralık benzin aldım. Resmi yükleyemediysem, 370km ve gösterge öeyrek depo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)