Yazmayayım diyorum adam gibi muhabbet olana kadar bayadır da bu başlığa bişey yazmadım ama yine dayanamadım iki satır bişeyler yazayım dedim. Bir çok kullanıcı benim gibi düşünüyor galiba bu başlık motoru fotolardan görenlere kalmış.
O ayda iki kere gelip terbiyesizce abuk subuk laflar eden kişi gibileri olacak hep olur böyle alanlarda. Ama biz bir hırsız için başka başlıkta yavşak dedik diye ceza alıp mesajımız siliniyorken bu adamlar burada nasıl hakaretlerle konuşuyor orası da ayrı konu. Adamın geçmişine bakıyorsun toplam 25 mesajı var hepsi sadece bu konuda iki ayda bir gelmiş periyodik küfür içeriyor. İyi hoş gelsin küfür etsin sövsün orası beni pek ilgilendirmiyor fakat son olarak adam hızını alamayıp 3000 mesajlı o kadar yazıdığımız konuya da satıcıların ajanların konusu dedi ya
neyse ki ufak bir çözümü var her ne zaman biri bir laf edip bir foto yolla filan dediklerinde de kayboluyor bir süreliğine.
Bu tiplerden pulsar konularında da vardı büyük bir ölçüde temizlendiler.
Motoru yaklaşık 11 aydır zincir sesi dışında sıfır sorunla kullanıyorum. Yaklaşık 2,5 yıldır yerli yabancı sitelerden her iki modeli de takip ettim. Facebook kullanıcı gruplarından ilk olanının kurulumundan beri içerisindeyim. İki arkadaşımda tnt250 ve bir arkadaşımda benim motorun yeşili var.
Tüm bunlara dayanarak Tv sini yeni açan izleyicilere biraz durum hakkında özet geçeyim.
İlk olarak takip ettiğim kadarıyla, burada aktif olan Pea arkadaşımız TNT25 le ve facebook sayfasından tanıdığımız bir arkadaşta TNT250 ile çok ciddi problemler yaşadılar. Bunların dışında gerçekten ciddi problem yaşayan ben hatırlamıyorum.
Bunlardan TNT250 ile problem yaşayan arkadaşımızın fabrika motorunu geri alıp sıfırı ile değiştirdi. O mutlu mesut hayatına devam etti.
Olan bizim Pea arkadaşa oldu, onun sorununu çözemediler, mağduriyetini gidermediler. Buradan bunları hep okuduk.
Şimdi bu forumda olay burada kopuyor. Motorun aktif forum kullanıcısı bir arkadaşımız ciddi mağdur oldu. Biz motorundan memnun olanlar acabalarla takip edip şüphede kaldık. Çünkü distribütör nasıl marka yeni servisler soru işareti hepimiz pür dikkat takip ettik.
Velhasıl stop sorununda yazılım güncellemesini geçikmeden dağıtan, güncelleme kitlerini servislere ulaştıran distribütör , hemen sonrasında hatırı sayılır sayıdaki sargı olayında geri çağırım yapmayarak sorun yaşayanların motorlarına servislerde garantiden çözüm üreterek soru işaretlerini arttırdı, forumdaki bu arkadaşımızın ciddi sıkıntılı olayında da sınıfta kaldı.
Tüm bunlar olurken bu abuk subuk neydüğü belirsiz kişilere de gün doğdu.
Firmanın çağın gerisinde kalan pazarlama anlayışından dolayı savunmadığı motorunu, distribütörü sınıfta bırakmış forum kullanıcıları nasıl ve neden savunsun?
Sonuç;
Bilinmeyen yeni olan bir marka model için kötü intibalar oluştu.
Neredeyse Ybr fiyatı olan motora çok yazık oluyor.
Torkundan kıvraklığına, sesinden şanzımanına, tipinden aküsüne, ön çatalına amortisörlerine kadar gayet iyi f/p oranı çok yüksek bu motor çok haksızlığa uğradı.
Hala meydan boş hala kullanıcılar bir Ekrem Ata arıyorlar.
Umarın kısa zamanda Honda gibi Yamaha gibi, marka kendi satış kanalıyla ülkemize girer de, bu aracılardan bizleri kurtarır.