Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Nisan 2017, 17:31
#2641
seyralem adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun
Balatalar biraz pahalı gibi geldi. Yağ hakkında fikirlerini bekliyoruz 5. değişim en iyisi hangisiydi her defasında farklı yağ mı kullandım. Tekerin düz bassın.
4 Sefer Putoline 15w50 kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım. 3000 de bir değiştiriyorum. İşe geciktiğimde motoru zorluyorum. 9000/10000 rpm de geziyor.
( 155/165 ) kmh Bir kaç dakika bana mısın demedi. Bazen çok dipte kullandığım için yağ rengi değişiyor tabi. Yüksek ısıdan.
Bu Eni ( Agip ) 15w50 yi Piaggo, Vespa, Aprillia için özel bir yağ aslında. KMA şirinevler in tavsiyesi. Bakalım deneyip göreceğiz.
Reklamlar
-
05 Nisan 2017, 17:02
#2642
oialdemir adlı üyeden alıntı
4 Sefer Putoline 15w50 kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım. 3000 de bir değiştiriyorum. İşe geciktiğimde motoru zorluyorum. 9000/10000 rpm de geziyor.
( 155/165 ) kmh Bir kaç dakika bana mısın demedi. Bazen çok dipte kullandığım için yağ rengi değişiyor tabi. Yüksek ısıdan.
Bu Eni ( Agip ) 15w50 yi Piaggo, Vespa, Aprillia için özel bir yağ aslında. KMA şirinevler in tavsiyesi. Bakalım deneyip göreceğiz.
155 165 km hızda gidiyor mu ? Gidiyorsa TNT 250 almaya gerek yok nasıl açmışsın motoru
-
05 Nisan 2017, 17:15
#2643
gezgin41 adlı üyeden alıntı
155 165 km hızda gidiyor mu ? Gidiyorsa TNT 250 almaya gerek yok nasıl açmışsın motoru
Yazın uzun yolda yaptığımı söylemiştim. Benle birlikte diğer bir kaç kişide söylemişti. E5 te gece bir çok yerde ulaşılabilir bir hız bu.Yol müsaitse trafik müsaitse tabi. 10500 rpm 165 kmh hıza ulaşınca kesiciye giriyor.
Sürekli yüksek devirde kullanmak yağı çabuk karartıyor ben artık 7000 - 8000 de kullanmayı hedefliyorum. Hem çok yakıyor haliyle. Tabi ilk gelen modellerde kesiciye erken giriyordu. 9500 de onlar 148 filan yapıyordu maks. Sonra yazılım güncellemesi yaptırdık. Kesici olması gerektiği yere 10500 e çekildi. Kırmızı bölgesi orası zaten.
İlk başta yazılım yapıp onu aşağı çeken Kuba Motor biraz saçmaladı o konu da. Sonra motor a olması gerektiği gibi orjinal yazılımı yüklendi. Daha sonra kimse sorun yaşamadı zaten
-
05 Nisan 2017, 17:37
#2644
Benden arka balatalar için 70 lira almışlardı. Farklı bir marka mı taktılar acaba ?
-
06 Nisan 2017, 02:15
#2645
starvays adlı üyeden alıntı
Benden arka balatalar için 70 lira almışlardı. Farklı bir marka mı taktılar acaba ?
Orjinalini takmadım. EBC Double H serisi https://ebcbrakes.com/product/double-h-superbike-pads/
-
06 Nisan 2017, 02:28
#2646
oialdemir adlı üyeden alıntı
EBC çok kalitelidir.
FA266 olduğunu bilmek iyi oldu. Genelde bütün Ducatiler ölçü modeli olarak FA266HH kullanıyor.
Bunu Mehmet usta mı tavsiye etti siz mi düşünüp aldınız?
-
06 Nisan 2017, 02:30
#2647
Akhunturk adlı üyeden alıntı
EBC çok kalitelidir.
FA266 olduğunu bilmek iyi oldu. Genelde bütün Ducatiler ölçü modeli olarak FA266HH kullanıyor.
Bunu Mehmet usta mı tavsiye etti siz mi düşünüp aldınız?
ben kendim markayı bildiğim için aldım Mehmet Usta da ohohooo iyi yapmışın dedi
-
06 Nisan 2017, 09:46
#2648
oialdemir adlı üyeden alıntı
ben kendim markayı bildiğim için aldım
Mehmet Usta da ohohooo iyi yapmışın dedi
Harbiden iyi yapmışsın. Test et bi ortalama olarak bu seni kaç km götürecektir. Fren tutuşlarında fark hissedebiliyor musun yoksa aynı mı ? Orjinale oranla nasıl.
-
06 Nisan 2017, 17:35
#2649
Arkadaşlar, muhtemelen benzer "2. elde yüksek fiyat çekme sorunu" başka marka ve modellerde de vardır ama ben şu sıralar TNT25 ile ilgilendiğimden, buraya yazayım; motosikletin 2. el piyasasının oluşması ve oturması için yararlı olacağını düşünüyorum.
Sıfırı 10.700 TL'lere alınabilinen bir motosikletin ikinci eline 9-10 bin TL fiyat çekmek çok gerçekçi gelmiyor bana.
Tanrı aşkına, 10 bin TL verebilen birisi üstüne borç harç bir 700 TL daha koyar, sıfırını alır.
Kanaatimce sıfırı 10 bin küsüre alınabilinecek, en az 1 yaşında, neresinden baksanız bir en az 4-5 bin km yol yapmış bir motosikletin, çizik mizik, yan yatma sorun morun olmadığı halde dahi edip edeceği 7.500 - 8.000 TL bandındadır...
Satmayı düşünen arkadaşlar malum sitedeki ilanlara bakarak fiyat belirlerse fena halde yanılabilirler; zaman geçer, satamadıklarıyla kaldıklarına yanarlar...
Tavsiyem, satmayı düşünenlerin ilanlarını makul fiyatlara çekip, nakte dönüp işlerine, önlerine bakmaları...
Sıfırı 10.700'deyken gidip 2. eline 10 bin TL ödeyen varsa, geçerken uğrasın, Isparta tandır kebabı ve üzüm hoşafı ısmarlayayım... Zihin açar; iyi gelir.
-
06 Nisan 2017, 18:19
#2650
Yok 1 yaşındaki motoru yarı fiyata satsınlar.
Türkiye'de araç piyasası yatırım aracı olarak görülüyor. Herkes bir sene sonra aldığı fiyata, hatta daha yukarısına satma peşinde. Böyle görülmeyen ürünlerde, dediğiniz gibi 2. ele düşünce fiyatın %70'ine inmesi geçerlidir. Ama araçlarda böyle değil ve uzun süre de olmayacak.
Motorun ömrü atıyorum 10 sene ya da 100 bin km'dir. 1 senede motor, ömrünün %10'unu yaşadı derim, fiyattan %10 düşerim. Benim için ve tahminimce kar amaçlı satmayanlar için makul olanı budur.
-
06 Nisan 2017, 18:33
#2651
Sıfır fiyatı: 10.858 TL (web sitesinden, ki bayilerde 50-100 daha hesaplı bulmak mümkün).
%10'u = 1085 TL
10858 - 1085 = 9773 TL.
Hadi pazarlık payı da düşüp 9500 TL'ye, sıfırı 10 bin küsürken satabilecekseniz; hayırlı uğurlu olsun.
Sizin hesaplamanızdaki detay şu ki 10 yıllık bir kullanım ömründe yıpranma payını her yıl için eşit %10 hesaplamanız. Oysa ilk yıllarda değer düşüşü hızlıdır; giderek azalır...
Dilediğiniz fiyata sadece ilana koymakla kalmayıp aynı zamanda satışını da gerçekleştirebildikten sonra, mesele yok.
-
06 Nisan 2017, 18:52
#2652
Gezegeze ye hak veriyorum. 200-250cc motor almayı planlıyorum ay sonu. Bu kategoride ki motorlarin sifirlarina bakıyorum birde ikinci ele ikinci el ilanlarda arada 500-1500 lira oynuyor e gidip ikinci el alacağıma biraz daha koyar sifirini alirim. En azından basım arimaz.
Bu arada tnt25 almaktan su nedenlerden dolayı vaz geçtim yanlışım varsa söyleyiniz.
1- forumdan okuduğum kadarıyla sargı probleminden söz ediyor arkadaşlar bu büyük bı problem yolda kalırsınız çünkü sonra uğraş dur.
2- 3000km de bir bakım. Bu da firmanın motoruna güvenmediğini gösterir ya da daha fazla para kazanmak için belirlenen bakım km si
3- ikinci el ilanlarına baktığımda çoğu motosikletin 2 aydan daha önce ilana konulduğu bu da ikinci el piyasasının çok durgun olduğunu gösteriyor.
-
07 Nisan 2017, 14:17
#2653
Şöyle anlatayım bu aracın dolar zammı sonrası asıl fiyatı 12 küsür indirimli fiyatı 10700 tl dir.bu geçici bir kampanya 2017 model ve fiyatları imlanı yok bulamayacağız. 12500 iken 10000 2. Ele istenmesi normal. Kampanya fiyatından baktığınız için size fazla gelmiş olabilir. 2017 modeli abs euro4 ve pirelli lastikle imkanı yok bulamayız. Eğer paranız varsa 0 alın bir an önce derim
-
07 Nisan 2017, 14:49
#2654
Aspava38 adlı üyeden alıntı
Gezegeze ye hak veriyorum. 200-250cc motor almayı planlıyorum ay sonu. Bu kategoride ki motorlarin sifirlarina bakıyorum birde ikinci ele ikinci el ilanlarda arada 500-1500 lira oynuyor e gidip ikinci el alacağıma biraz daha koyar sifirini alirim. En azından basım arimaz.
Bu arada tnt25 almaktan su nedenlerden dolayı vaz geçtim yanlışım varsa söyleyiniz.
1- forumdan okuduğum kadarıyla sargı probleminden söz ediyor arkadaşlar bu büyük bı problem yolda kalırsınız çünkü sonra uğraş dur.
2- 3000km de bir bakım. Bu da firmanın motoruna güvenmediğini gösterir ya da daha fazla para kazanmak için belirlenen bakım km si
3- ikinci el ilanlarına baktığımda çoğu motosikletin 2 aydan daha önce ilana konulduğu bu da ikinci el piyasasının çok durgun olduğunu gösteriyor.
2. maddede yazdığını katılmıyorum. En kaliteli motorda bile 7000 de 10000 de yağ değiştirmek büyük bir yanlıştır. Hiç birimiz motoru orta devirlerinde fiti fiti kullanmıyoruz. maks 5000 - 4000 km de yağı değiştirmek gerekir. Bende 2 ayda bir sefere denk geliyor bu. Bir litre yağ filtre ve işçilik ile bu çok büyük bir para değil yarın öbür gün satacağız insanlara hor kullanılmış bir motosiklet vermek istemem ben.
Motorun 2. el fiyatına gelince bence 9250 - 9500 ideal bir rakam.
-
07 Nisan 2017, 15:26
#2655
Aspava38 adlı üyeden alıntı
Gezegeze ye hak veriyorum. 200-250cc motor almayı planlıyorum ay sonu. Bu kategoride ki motorlarin sifirlarina bakıyorum birde ikinci ele ikinci el ilanlarda arada 500-1500 lira oynuyor e gidip ikinci el alacağıma biraz daha koyar sifirini alirim. En azından basım arimaz.
Bu arada tnt25 almaktan su nedenlerden dolayı vaz geçtim yanlışım varsa söyleyiniz.
1- forumdan okuduğum kadarıyla sargı probleminden söz ediyor arkadaşlar bu büyük bı problem yolda kalırsınız çünkü sonra uğraş dur.
2- 3000km de bir bakım. Bu da firmanın motoruna güvenmediğini gösterir ya da daha fazla para kazanmak için belirlenen bakım km si
3- ikinci el ilanlarına baktığımda çoğu motosikletin 2 aydan daha önce ilana konulduğu bu da ikinci el piyasasının çok durgun olduğunu gösteriyor.
Motosikleti satın alan kişi sayısı az değil bu sayfada bulunan 2.500 küsür yorumun 1.500'ü 3 4 ay gibi sürede oluştu gezegeze'ninde dediği giib alıp satnamya çalışanlar sıfır fiyatına satmaya çalıştığı için kimse ikinci el almıyor. Sargı problemi son 1 ay dışında yaşayan görülmedi ki genelde takip ettiğim kadarıyla 10.000 km'yi geçmiş kişiler sargı problemi yaşadı. Bakımları sık haklısın ama ülkeye yeni giren bi motor adamlar kontrollerini sık yapmak istiyor bi problem olduğunda hemen çözüm bulmak için.
-
07 Nisan 2017, 15:44
#2656
2.El piyasasının biraz daha hareketli olması için satıcı arkadaşların fiyatlarını gözden geçirmeleri gerekiyor yoksa bu gidişle kimse ikinci el almaya kalkmaz. Tabi şuda var motosiklet ilk satılmaya başladıktan sonra alıp satan bi kaç kişi vardı burada mecburiyetten satanlar sınıfında 8.500 8.000 e satan oldu hadi mecburiyet değil desek 9.000 olur ama 9.500 çok fazla ikinci el için.
-
08 Nisan 2017, 11:11
#2657
-
08 Nisan 2017, 16:57
#2658
-
09 Nisan 2017, 20:29
#2659
Arkadaşlar aranızda 10.000 km yi geçip sargı problemimi yaşamamış olan var mı? bu sorun tüm motorlarda olan kronik bir sorun mu ?
-
10 Nisan 2017, 10:08
#2660
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 49 kullanıcı var. (0 üye ve 49 misafir)