Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Şubat 2016, 12:54
#201
Sen bir de yakından gör.
Görüntü itibariyle hakikaten çok güzel bir motor. Markasını söksen kimse çinli olduğunu tahmin edemez. O derece yani.
Ama kalitesi nasıldır, sürüşü, gidişi nasıldır bilmem. Parçası ucuz mudur, fahiş midir, kolay bulunur mu onu da bilemem
Reklamlar
-
05 Şubat 2016, 13:35
#202
Seko adlı üyeden alıntı
Malesef alacak durumum yok ama imkanım olsa, sürüp beğenirsem alırdım. Kağıt üzerinde fiyat performans oranında bir numara şu anda. Kalitesi de TNT250 ile aynı bana göre gayet iyi.
Hayırlısı olsun artık belli olmaz bir bakmışsın almışsın kısmette varsa olur.
-
05 Şubat 2016, 15:25
#203
Seko adlı üyeden alıntı
Kalıbı yeterli, benim üzerinde fotoğrafım var ama reklam olmasın diye paylaşmıyorum
ben denediğim motosikletler içinde crf250l nin kalıbını beğenmiştim.. ama fiyatı uçtu.. 14.800..
pulsar 200 de biraz küçüktü benim için.. tnt25 in ölçüleri daha iyi ama üstüne oturup görmek lazım..
seko senin boy kilo kaçtı?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
05 Şubat 2016, 17:17
#204
178 CM boy, 75 kg. Ben bunun üzerinde TNT 250'den daha rahat etmiştim. Gidonu TNT 250'den daha genişti diye hatırlıyorum.
-
06 Şubat 2016, 01:11
#205
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
''Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol''
-
06 Şubat 2016, 01:42
#206
acemi27 adlı üyeden alıntı
İşte bu güzellige bak be , Teşekkürler
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
-
06 Şubat 2016, 05:42
#207
Youtube'da izlediğim 4 farklı tanıtım videosunu özetliyorum:
selesi rahat
amortisörler konforlu
frenleri ortalama altı (bir videoda düzeltileceğinden bahsedilmiş)
virajı iyi
kıvrak
kullanımı kolay
kilosunu hissettirmiyor
vites geçişleri iyi
sesi tok ve hoş
ilk devirden son devre istikrarlı bir çizgide güç veriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
Egzoz sesi videosu
-
06 Şubat 2016, 11:47
#208
logicache adlı üyeden alıntı
Youtube'da izlediğim 4 farklı tanıtım videosunu özetliyorum:
selesi rahat
amortisörler konforlu
frenleri ortalama altı (bir videoda düzeltileceğinden bahsedilmiş)
virajı iyi
kıvrak
kullanımı kolay
kilosunu hissettirmiyor
vites geçişleri iyi
sesi tok ve hoş
ilk devirden son devre istikrarlı bir çizgide güç veriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
Egzoz sesi videosu
https://www.youtube.com/watch?v=YV3CuG04nBQ
motoru ufak tefek hitlilerin yanına koymuyorlarmı sinir oluyorum.. Büyük makina gibi görünüyor gidiyorsun bi bakıyosun.. ufacık bişi çıkıyor.. işte bunlar hep reklam hilesi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Şubat 2016, 13:41
#209
-
06 Şubat 2016, 13:46
#210
Nuansiyen adlı üyeden alıntı
Sizce bu motor tutarmı ?
Fiyata bağlı uygun fiyatlı olursa pulsar satışlarını durdurur 250ccde satış liderliğine zorlar.
-
06 Şubat 2016, 20:46
#211
Bajaj pulsar 200 den yukarı bir fiyat olmaz ise çok satar.
-
07 Şubat 2016, 23:37
#212
Fiyatı belli zaten 3300 $. Pulsar'dan pahalı ama aynı oranda da daha iyi. En azından kağıt üzerinde... Aradaki fark sadece 1500 TL. Pulsar'dan çok daha güzel bir sesi var, daha yüksek torklu, önde ters amortisörlü ve 17 litre benzin deposu var. Pulsar'dan daha seri de olacaktır. Bence fiyatına göre alınabilecek en iyi motor olacak.
-
08 Şubat 2016, 05:35
#213
Yaptigim arastirmalari ozetliyorum:
Hindistan'da bu motosiklet Pulsar'in degil Duke 200'un rakibi. Fiyatlarini yaziyorum:
Tnt 25 1,68,000 rupi
Duke 200 1,43,000 rupi
Pulsar 200 NS 91,553 rupi
Bizdeki kadar olmasa da Benelli Hindistan pazarinda yeni yeni varligini belli etmeye baslamis diyebiliriz. Yukarida yazdigim fiyatla Duke 200 gibi ulkemizde 13.900 lira fiyati olan, Hindistan'da da cok sevilen bir motosikletin karsisina cikarken sahip oldugu ozguveni gosterdigine inandigim icin vurguluyorum bunu.
Isin ilginc tarafi ise okudugum incelemelerde Duke 200 gibi bir motosikletten daha yuksek bir fiyata sahip olan Tnt 25'nin fiyatini kimse yadirgamamis. Hatta karsilastirma yapip, sonra hangisinin daha ustun oldugunu dusundugunu soyleyen bir video incelemesine denk geldim, onda da Tnt 25 ustun geldi. Zaten o videodan sonra oldukca sasirdim ve bu konu uzerine yazilar okumaya basladim. Insanlar ciddi ciddi 9.500 liraya alabilecegimiz bir motosikleti 13.900 liralik bir motosiklete dişli bir rakip olarak goruyorlar.
Gorunuse gore Tnt 25, ulkemiz 200-250cc naked piyasasinin yeni fiyat/performans liderligini ustlenecek. Tabi bu beklentileri gercekten karsilarsa fiyati da Duke 200 ile arasindaki bu uzun mesafeyi ne zamana kadar korur bilinmez. Ancak Turkiye'deki servislerin bu motora ne kadar iyi bakacagi, bu motorun problem cikarmama konusunda ne kadar yetenekli oldugu bana kalirsa daha da bilinmez.
Tasarimiyla, ince detaylariyla, kullanici dostu olmasiyla, egzozunun tinisiyla, ekonomisiyle, performansiyla hayatimiza iyiki de girmis diyebilecegimiz bir motosiklet olmasini umuyorum.
-
08 Şubat 2016, 10:51
#214
Eğer dediğiniz gibi Duke 200 e rakip bir motor karşımızda duruyor ise fiyat politikası oldukça doğru görünüyor. Umarım servis ve yedek parça konusunda da kullanıcı adaylarını üzmezler.
logicache adlı üyeden alıntı
Yaptigim arastirmalari ozetliyorum:
Hindistan'da bu motosiklet Pulsar'in degil Duke 200'un rakibi. Fiyatlarini yaziyorum:
Tnt 25 1,68,000 rupi
Duke 200 1,43,000 rupi
Pulsar 200 NS 91,553 rupi
Bizdeki kadar olmasa da Benelli Hindistan pazarinda yeni yeni varligini belli etmeye baslamis diyebiliriz. Yukarida yazdigim fiyatla Duke 200 gibi ulkemizde 13.900 lira fiyati olan, Hindistan'da da cok sevilen bir motosikletin karsisina cikarken sahip oldugu ozguveni gosterdigine inandigim icin vurguluyorum bunu.
Isin ilginc tarafi ise okudugum incelemelerde Duke 200 gibi bir motosikletten daha yuksek bir fiyata sahip olan Tnt 25'nin fiyatini kimse yadirgamamis. Hatta karsilastirma yapip, sonra hangisinin daha ustun oldugunu dusundugunu soyleyen bir video incelemesine denk geldim, onda da Tnt 25 ustun geldi. Zaten o videodan sonra oldukca sasirdim ve bu konu uzerine yazilar okumaya basladim. Insanlar ciddi ciddi 9.500 liraya alabilecegimiz bir motosikleti 13.900 liralik bir motosiklete dişli bir rakip olarak goruyorlar.
Gorunuse gore Tnt 25, ulkemiz 200-250cc naked piyasasinin yeni fiyat/performans liderligini ustlenecek. Tabi bu beklentileri gercekten karsilarsa fiyati da Duke 200 ile arasindaki bu uzun mesafeyi ne zamana kadar korur bilinmez. Ancak Turkiye'deki servislerin bu motora ne kadar iyi bakacagi, bu motorun problem cikarmama konusunda ne kadar yetenekli oldugu bana kalirsa daha da bilinmez.
Tasarimiyla, ince detaylariyla, kullanici dostu olmasiyla, egzozunun tinisiyla, ekonomisiyle, performansiyla hayatimiza iyiki de girmis diyebilecegimiz bir motosiklet olmasini umuyorum.
güzel bakan , güzel görür.
-
08 Şubat 2016, 13:12
#215
Ne zaman geliyor arkadaşlar bu motor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Gelir gelmez üstüne oturacağım motorun, eğer rahatsız olacağım birşey çıkmazsa alıyorum bu motordan inş.
Alır almaz merak eden arkadaşlarla burdan paylaşımlarda bulunacağım.
-
08 Şubat 2016, 13:15
#216
Motor gelmiş ama satışa başlanmamış henüz ay sonu başlıyor
-
08 Şubat 2016, 14:05
#217
hey gidi hey.gecen sene fuarda ustunden inmemistim bunun.8bin liraya anlasmistik ama distributor getirmedi.gittim pulsar 200 aldim sonra.adamlara dedim ki 'verin iban numarasini,eft geceyim hesabiniza.' ne zaman gelecegini bilmediklerinden kabul edemediler.
su tartismasiz ki,pulsardan 2 gomlek daha ustun bir motosiklet.malzeme kalitesi,yakisiklilik ve teknik veri olarak bahsediyorum.tnt250 sahipleri de motorlarindan memnun.almamak icin bir sebep goremiyorum.gecen sene olsaydi alirdim.bu sene 500-600cc cift silindir uygun motosiklet bakiyorum lakin kimse getirmeyecek.bende olmezsek 2017 fuarinda trk502 benzeri biseyler alirim artik.
bu motosikletle alakali olarak,duke 200'den cok az daha kalipli gibi geldi gozume.pulsar tarzinda motor bakanlar es gecmesin,sasirtabilir sizi.bu sene epey satis bekliyorum bu modelden,eger ki distributor ac gozlu kuba bayilerini durdurabilirse .
-
08 Şubat 2016, 16:57
#218
1.90 boyunda rahat edebilir miyim bu motorun üstünde acaba ? Ne dersiniz arkadaşlar.
-
09 Şubat 2016, 13:20
#219
erginsen adlı üyeden alıntı
1.90 boyunda rahat edebilir miyim bu motorun üstünde acaba ? Ne dersiniz arkadaşlar.
ben 1.82 ile rahat edermiyim diye düşünüyorum sen 1.90 yazmışsın...binmeye binersin ama rahatlığını bilemem.. sanki çok yapılı bir motor değil gibi.. crf250l ilacın...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
10 Şubat 2016, 17:58
#220
Çok teşekkür ederim paylaştığınız bu bilgi için. Hemen gidip crf250l alayım bayiden.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)