Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Kasım 2016, 21:01
#2141
Philippe adlı üyeden alıntı
Benelli eyvallah abs getirdin motorlarına çok güzel oldu da .
2016 da soktuğun Tnt 25'i neden en başta absli getirmedin. Sattığın bu kadar tnt25 arasından bundan sonra bir tek bizim modeller abs'siz olacak.
Satarken bizim için eksi olacak. Üzdün beni benelli
Valla aga ya, ben de alırken şimdi yeni olduğu için piyasaya ucuz girdi, zamanla fiyatlar artar iyi satarız demiştim ama abs olayı zarara sokacak bizi. Ama genel olarak iyi bakmak lazım, motorlarda abs çoğalması iyi bir yandanda.
Reklamlar
-
06 Kasım 2016, 22:40
#2142
Bugünün en güzel haberi Galiba motosiklet aramayı bıraktım..
2017 yılında Avrupa'da abs zorunluluğu sebebiyle böyle bi gelişme oldu sanırım, biraz beklemiyordum da değil. Belki de yamaha ve honda da yeni yılda abs getirecektir..
Umalım da pulsar rs gibi sadece önde olmasın abs, AB normlarını bilen varmı arkadaşlar ön-arka zorunlu mu?
Bu arada mevcut kullanıcılar için biraz üzücü olsa da sonuçta belli bi değeri var çok fazla değer kaybı olmaz diye düşünüyorum.Makul bi abs farkı ekleseler bari, biraz da servis iyileştirmeleriyle rakipsiz olabilir fiyatına göre..
-
07 Kasım 2016, 17:11
#2143
pea adlı üyeden alıntı
@tmp
Aynı soruyu ben de sormuştum. Çok mu satıldı, yoksa çok mu problemli dedim. Çok satılmış.
@Balc10
Motor bloğundan inceden yağ sızıyordu. Üst kapak contası değişti.
Debriyajda da bir gariplik vardı, o da değişti.
Ciddi sorunlar değiller ama sorun başlamadan önlenmiş oldu Mehmet usta sağolsun.
Herkes senin gibi erken fark etse sorunları galiba hepsi garantiden değişecek Bencede çok satıldı çünkü yollarda bol görmeye başladım bende
-
07 Kasım 2016, 17:17
#2144
Philippe adlı üyeden alıntı
Benelli eyvallah abs getirdin motorlarına çok güzel oldu da .
2016 da soktuğun Tnt 25'i neden en başta absli getirmedin. Sattığın bu kadar tnt25 arasından bundan sonra bir tek bizim modeller abs'siz olacak.
Satarken bizim için eksi olacak. Üzdün beni benelli
Öyle olmaz bence TNT 25 abssiz versiyon olarakta gelir fiyat farkından dolayı sadece absli model getirirlerse satışları düşecektir. opsiyon olarak geliyor yani.
-
07 Kasım 2016, 19:35
#2145
kefkes adlı üyeden alıntı
Bugünün en güzel haberi
Galiba motosiklet aramayı bıraktım..
2017 yılında Avrupa'da abs zorunluluğu sebebiyle böyle bi gelişme oldu sanırım, biraz beklemiyordum da değil. Belki de yamaha ve honda da yeni yılda abs getirecektir..
Umalım da pulsar rs gibi sadece önde olmasın abs, AB normlarını bilen varmı arkadaşlar ön-arka zorunlu mu?
Bu arada mevcut kullanıcılar için biraz üzücü olsa da sonuçta belli bi değeri var çok fazla değer kaybı olmaz diye düşünüyorum.Makul bi abs farkı ekleseler bari, biraz da servis iyileştirmeleriyle rakipsiz olabilir fiyatına göre..
2016 model Piaggio Medley 150 i de abs fakat sadece önde var,keza Liberty 150i de aynı şekilde sadece ön ABS...
-
08 Kasım 2016, 14:22
#2146
-
08 Kasım 2016, 17:10
#2147
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
2016 model Piaggio Medley 150 i de abs fakat sadece önde var,keza Liberty 150i de aynı şekilde sadece ön ABS...
TNT serisi avrupa modellerinde bildiğim kadarıyla çift abs var ön ve arka için umarım bizlerede öyle gelir umarım tabi fiyat ne olur tartışılır. Bu arada web sayfasında euro4 yazıyor o ne anlama geliyor ?
-
08 Kasım 2016, 17:45
#2148
euro 4 emisyon standardı arkadaşlar. Motorun egzozundan çıkan zehirli gazları salınımı ile alakalı. Mesela 2017 GSX-R 10000 de İstanbul un fetihinde kullanılan toplar kadar büyük bir egzoz var. Hep Euro 4 Bunlar :D
-
08 Kasım 2016, 17:56
#2149
oialdemir adlı üyeden alıntı
euro 4 emisyon standardı arkadaşlar. Motorun egzozundan çıkan zehirli gazları salınımı ile alakalı. Mesela 2017 GSX-R 10000 de İstanbul un fetihinde kullanılan toplar kadar büyük bir egzoz var. Hep Euro 4 Bunlar :D
Yani vel hasıl kısaca açıklayalım dersek euro 4 iyi bişeydir Honda falan Japonlarda duymadım daha önce ben mi fransız kaldım yoksa zaten hepimiz bu olaya fransızmıyız ?
-
08 Kasım 2016, 18:52
#2150
Arkadaşlar bugün yolda kaldım. Aslında motoru bıraktığım yerde kaldım demek daha doğru olacak.
Motor marş almıyor. marşa basınca bir daha başa dönüyor dijital ekran
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Bu da arkadaşlar durumun videosu
-
08 Kasım 2016, 19:40
#2151
Philippe adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün yolda kaldım. Aslında motoru bıraktığım yerde kaldım demek daha doğru olacak.
Motor marş almıyor. marşa basınca bir daha başa dönüyor dijital ekran
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=JgKg...ature=youtu.be
Bu da arkadaşlar durumun videosu
Geçmiş olsun.
Bizim motorun kronik olabilecek problemi kendisi. Bana da olmuştu.
%95 sargın yanmıştır Dolayısıyla akün bitmiş. Akü bitikken öyle yapıyor alet.
Garantiden sargı değişecek. Yağın boşaltılacak. Yağ yeniyse bir kaba koyup tekrar doldurmalarını iste. Eskidiyse değiştirsinler zaten. (Yağ değişimi parası kullanıcıya giriyor)
Servise yakınsan(1 saatten yakınsan) yeni akü takıp götürebilirsin. Yoksa çekiciyle gidecek(ya da tanıdık kamyonet vs)
-
08 Kasım 2016, 20:00
#2152
pea adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bizim motorun kronik olabilecek problemi kendisi. Bana da olmuştu.
%95 sargın yanmıştır
Dolayısıyla akün bitmiş. Akü bitikken öyle yapıyor alet.
Garantiden sargı değişecek. Yağın boşaltılacak. Yağ yeniyse bir kaba koyup tekrar doldurmalarını iste. Eskidiyse değiştirsinler zaten. (Yağ değişimi parası kullanıcıya giriyor)
Servise yakınsan(1 saatten yakınsan) yeni akü takıp götürebilirsin. Yoksa çekiciyle gidecek(ya da tanıdık kamyonet vs)
Aklıma sen geldik direkt. Baba Allahtan oto elektrikçisiydi. Takviye kablosunu aldık. Gittik çalıştırdık.
Evin önüne getirdik. Dediklerin oldu büyük ihtimal o kadar motoru çalıştırdım şarj olmuyor. Gerçi aküm bozuk mu yoksa akün bozulmuş diyecekler mi sana dedikleri gibi takipte olucam.
-
08 Kasım 2016, 21:53
#2153
pea adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bizim motorun kronik olabilecek problemi kendisi. Bana da olmuştu.
%95 sargın yanmıştır
Dolayısıyla akün bitmiş. Akü bitikken öyle yapıyor alet.
Garantiden sargı değişecek. Yağın boşaltılacak. Yağ yeniyse bir kaba koyup tekrar doldurmalarını iste. Eskidiyse değiştirsinler zaten. (Yağ değişimi parası kullanıcıya giriyor)
Servise yakınsan(1 saatten yakınsan) yeni akü takıp götürebilirsin. Yoksa çekiciyle gidecek(ya da tanıdık kamyonet vs)
Peki ustaya sargının neden yandığı hakkında bir şey sordun mu?
üzerindeki vernik izolasyonun zarar görmesi,dışarıdan su filan alması ya da yüksek amperden dolayı filan gibi... ya da bir tahminde bulundu mu?
-
08 Kasım 2016, 22:21
#2154
Akhunturk adlı üyeden alıntı
Peki ustaya sargının neden yandığı hakkında bir şey sordun mu?
üzerindeki vernik izolasyonun zarar görmesi,dışarıdan su filan alması ya da yüksek amperden dolayı filan gibi... ya da bir tahminde bulundu mu?
Sorduysam "yanmış işte" gibi bir cevap vermiştir. Mecburiyetten usta olmayan ustaya bırakmıştım da. Sonrasında aküm de değişti, kesin bir şey diyemiyorum. (Akü bozulduğu için değişmedi. Önceki sayfalarda anlatmıştım )
Ama sargı şu nedenlerden yanabilir:
Akü bozuksa sürekli yüksek akım çekeceği için aşırı ısınabilir.
Elektrik sisteminde kısa devre varsa aşırı yükten ısınabilir. (Önce sigortalar atar, başka şeyler olur ama gene de olasılık)
Motor hararet yapıyorsa(zorlama, kötü yağ, eksik soğutma sıvısı), yağ çok ısınacağı için soğutamayabilir.
Üretim hatası(verniğin soyulması, yanlış monte edilmesi vs)
-
08 Kasım 2016, 22:27
#2155
Anladım hani belli bir kronik sebep varsa önlem almaya çalışalım diye sormuştum garantili motora önlem alamasak bile bir fikrimiz olur diye aslen. Bakalım başka birilerimizin başına gelecek mi ?
-
09 Kasım 2016, 02:19
#2156
ARKADAŞLAR AYNI MARŞ SORUNU BENİM BAŞIMA GELDİ 9300 KM DEYDİ MOTORUM YOLDA GİDERKEN YAPTI E5 ÜZERİNDE KALDIM ARACA YÜKLEYİP GÖTÜRDÜM SERVİSE. SARGI YANMIŞ VE KONJEKTÖR ARIZALI DEDİLER.BUNLAR DEĞİŞECEK SENDE DE KARDEŞİM ONDAN SONRA SATTIM ZATEN MOTORU BEN :D:D
-
09 Kasım 2016, 09:45
#2157
Satmak gibi bir düşüncem yok benim. Önemli olan sorunun çözülüp yeniden yollarak düşmek
-
09 Kasım 2016, 10:02
#2158
Acilo5050 adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR AYNI MARŞ SORUNU BENİM BAŞIMA GELDİ 9300 KM DEYDİ MOTORUM YOLDA GİDERKEN YAPTI E5 ÜZERİNDE KALDIM ARACA YÜKLEYİP GÖTÜRDÜM SERVİSE. SARGI YANMIŞ VE KONJEKTÖR ARIZALI DEDİLER.BUNLAR DEĞİŞECEK SENDE DE KARDEŞİM ONDAN SONRA SATTIM ZATEN MOTORU BEN :D:D
Ne kadar sattın kardeş 2.el satış fiyatları ne kadardır ?
-
09 Kasım 2016, 13:49
#2159
bireycell adlı üyeden alıntı
Ne kadar sattın kardeş 2.el satış fiyatları ne kadardır ?
8000 tl ye satmıştım kardeşim diablo rosso 2 lastikler ve koruma takozları vardı ekstra olarak.
-
09 Kasım 2016, 14:55
#2160
Acilo5050 adlı üyeden alıntı
8000 tl ye satmıştım kardeşim diablo rosso 2 lastikler ve koruma takozları vardı ekstra olarak.
Normaldir 2.elde fiyatı fazla düşmeden satılıyor yani tabi ödediğin sigorta falan senin zararındır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)