Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Evet 232 km de iken önü 3 kere stopie 2 kere yapıldı. 0-100 km denemesi yapıldı. Son sürat denemesi Barkın nın telefonu uçtuğu için yapılamadı. 1800 km yi Barkın yapmadı ama. Çok büyük bir yalan bulmuşta bunu ifşa eder gibi yazmanıza anlam veremedim. Barkın hepi topu 40/50 km kullanmıştır motoru. Kalan 1750 km yi biz yaptık.
1750 km nin yaklaşık 350 400 km diye benim tarafımdan kullanıldı. Motor sıfır olarak Gis akedemiye indirildi. Yaklaşık 1000 km si eğitim süresince yapıldı.
40 50 km içinde motor zayi oldu demeye getirecekseniz 4400 Euro verip bu motoru kimse almamalı.
Bunların yanında eminim Barkın nın emanete hıyanet edip motorun anasını 40 50 km içinde ağlattığını iddia etmiyeceksinizdir. Bütün çekimler boyunca motorun bizzat eşim ve oğlum ile beraber başında idik.
Yazım tarzınıza bakınca bir an maddi hasarlı trafik kazasına karışmışım da ben gizlemişim siz tespit etmişsiniz gibi olmuş. Çokta güldüm.
Motorumun her türlü durumu Necat motor dan öğrenilebilir. Gizlisi saklısı yok. Kendileri satışta motoruma her türlü garantiyi verebileceklerini, Nasıl bakılıp kullanıldığını bildiklerini söylediler zaten.
Bu arada eminim siz rodaj süresince bir çok kez bizden daha devirli ve hızlı kullanmışsınızdır.
Biz ailecek hızlı kullanmayı gaz açmayı beceremediğimşz için motorları satıp, eski model Shadow almaya karar verdik. Yoksa 2015 model verip 98-2000 model motora aynı parayı verecek kadar saf insanlar değiliz. Öbür türlü olsa gider 600cc alırdık. Malum çok pahalı aletler değiller.
Hali hazırda bu forumda Gis akedemide ve camia da Nasıl kullandığımızı bilen onlarca insan var.
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Evet 232 km de iken önü 3 kere stopie 2 kere yapıldı. 0-100 km denemesi yapıldı. Son sürat denemesi Barkın nın telefonu uçtuğu için yapılamadı. 1800 km yi Barkın yapmadı ama. Çok büyük bir yalan bulmuşta bunu ifşa eder gibi yazmanıza anlam veremedim. Barkın hepi topu 40/50 km kullanmıştır motoru. Kalan 1750 km yi biz yaptık.
1750 km nin yaklaşık 350 400 km diye benim tarafımdan kullanıldı. Motor sıfır olarak Gis akedemiye indirildi. Yaklaşık 1000 km si eğitim süresince yapıldı.
40 50 km içinde motor zayi oldu demeye getirecekseniz 4400 Euro verip bu motoru kimse almamalı.
Bunların yanında eminim Barkın nın emanete hıyanet edip motorun anasını 40 50 km içinde ağlattığını iddia etmiyeceksinizdir. Bütün çekimler boyunca motorun bizzat eşim ve oğlum ile beraber başında idik.
Yazım tarzınıza bakınca bir an maddi hasarlı trafik kazasına karışmışım da ben gizlemişim siz tespit etmişsiniz gibi olmuş. Çokta güldüm.
Motorumun her türlü durumu Necat motor dan öğrenilebilir. Gizlisi saklısı yok. Kendileri satışta motoruma her türlü garantiyi verebileceklerini, Nasıl bakılıp kullanıldığını bildiklerini söylediler zaten.
Bu arada eminim siz rodaj süresince bir çok kez bizden daha devirli ve hızlı kullanmışsınızdır.
Biz ailecek hızlı kullanmayı gaz açmayı beceremediğimşz için motorları satıp, eski model Shadow almaya karar verdik. Yoksa 2015 model verip 98-2000 model motora aynı parayı verecek kadar saf insanlar değiliz. Öbür türlü olsa gider 600cc alırdık. Malum çok pahalı aletler değiller.
Hali hazırda bu forumda Gis akedemide ve camia da Nasıl kullandığımızı bilen onlarca insan var.
Ben size yalancı demek istemedim. Eğer öyle anladıysanız özür dilerim . Benim amacım , siz yazınızda hiç 100 km'yi geçmemiştir yazdığınız için dikkatimi çekti.Bende sizin motoru Barkın test ederken , son sürat denemesinde 100 km'yi geçtiği için yazma gereği duydum . Yoksa tabiki Barkın'ın test ettiği 40-50 kmlik bir motor bozulur manasını vermiyorum .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Emron adlı üyeden alıntı
Kullananlar arkadaşlar motordan memnun mu yakıtı vs. filan?
Birde konuya biraz resim filan ekleseniz de konu eski haline dönse canlansa biraz
Ben yarın bir şeyler koyarım
-
originel adlı üyeden alıntı
Ben yarın bir şeyler koyarım
Hocam unuttunuz galiba müsaitseniz bişeyler eklesenizde konu renklense konu bildiğiniz öldü valla
-
Dün itibari ile ninja250sl imi de satmış bulunmaktayım. R25 yerine Dragstar almıştım SL yerinde kısmet ise Honda Shadow alıyoruz.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
01 Kasım 2015, 16:44
#826
-
07 Kasım 2015, 10:05
#827
merhaba
250sl ın farklı renklerde grenaj bulamazmıyız
yurt dısından yada yan sanayı bılgısı olan var mı?
-
07 Kasım 2015, 11:49
#828
250sl in grenaj mı karenaj mı ne diyordu fiyatlarıa falan nasıl geçen video izledim cbr 250 de 150 tl diyordu aea nın yanindaki adam bu kawalarda nasıl? Aslında ben bunla başlamak istiyordum cbr ın 2. Eli ve parçaları bundan daha uygun olması beni cezbetti biliyorum bundan daha kötüdür bazı şeyleri ama ilk motorum olacak düşünce filan fahiş fiyat çıkarsa çok kötü olur benim için bide minjanın abs lisi çok artı bir özellik
-
07 Kasım 2015, 12:18
#829
dostum kawasakinin yedek parçası ve karenaj fiyatları maalesef çok pahalıdır. bence honda tercih et. ben de senin gibi düşünerek hyosung aldım kaza yaptığımda sadece karenajların tamiri ve boyası için 1250 tl sıfırı için 2000 tl istediler. kawasaki ile kaza yapan arkadaşın konusu vardı, gerçi kendisi Ninja 300 ile kaza yapmıştı ama honda ile 2000-3000 tlye halledilecek durumda olan motor için 10000 tl civarı ücret istemişler. yani kriterler arasında parça fiyatı varsa mecbur honda alacaksın ben sırf yakıt bakım ve parça fiyatları için honda tercih ettim.
-
09 Kasım 2015, 17:59
#830
Herkese selamlar.Beyaz renk Ninja SL ile yarın aranıza katılıyorum.Ninjanın parçası pahalı evet ama CBR 250 ile Ninjayı inceledim arada malzeme kalitesi olarak ciddi fark var.Bunu da göz önüne almak lazım.
-
10 Kasım 2015, 18:13
#831
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
-
11 Kasım 2015, 00:00
#832
Kocaeli İl Temsilcisi
Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
Kawa kullanıcları ölü baya , o yüzden sessiz buralar hep . Lastikler genel olarak güzel , yaklaşık bi 10.000 km dayanırlar normal kullanımda . Sonrasında bi rossa 2 falan takmak lazım .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
11 Kasım 2015, 09:22
#833
Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
Ben üzerinde gelenleri kullanıyorum ve gayet memnunum. Ben 12000 e geldim, herhangi bir sıkıntı yaşatmadılar. Bence bitene kadar rahatça kullanılabilecek durumdalar. Tabi değiştirme zamanı geldiğinde daha yumuşak lastik tercih edilebilir :D
-
11 Kasım 2015, 10:39
#834
Teşekkürler.O zaman mevcut lastiklerle devam ediyoruz.Motoru dün teslim aldım 2 gündür kullanıyorum, ivmelenmesi çok iyi, tabi konforu biraz zayıf.Önceki motorum cb125e idi.Eşşekten inip leopara binmiş gibiyim.
-
11 Kasım 2015, 11:00
#835
Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.O zaman mevcut lastiklerle devam ediyoruz.Motoru dün teslim aldım 2 gündür kullanıyorum, ivmelenmesi çok iyi, tabi konforu biraz zayıf.Önceki motorum cb125e idi.Eşşekten inip leopara binmiş gibiyim.
dunlop lastikler bir rosso 2 olmasa da irc gibide değildir. kesinlikle lastik masrafı yapmana gerek yok. rosso dan biraz daha geç ısınıyor sanki ama ısınınca yol tutuşu gayet iyi....
-
12 Kasım 2015, 15:58
#836
codeprof adlı üyeden alıntı
Çözümü olan var mı?
Aynı sorun bende de var.
-
12 Kasım 2015, 17:34
#837
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz
-
12 Kasım 2015, 18:16
#838
tian adlı üyeden alıntı
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz
Evet hocam bugün biraz daha alıştım aynalara.Ninja gerçekten çok keyif veriyor inanın arkadaşlar arabayla Ankara trafiği iyice çekilmez bir hal almıştı; işe gidip gelmek iyice bezdiriyordu ama artık ben resmen sabah işe gitmeyi ve akşam mesainin bitmesini iple çekiyorum..
-
12 Kasım 2015, 20:09
#839
-
16 Kasım 2015, 16:48
#840
tian adlı üyeden alıntı
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz
Her ne kadar oturuş pozisyonuyla görüş miktarı arttırılabilse de, biraz yapılıysanız kollarınızı hareket ettirmeden rahat bir görüş yakalayamıyorsunuz. Fakat bu sadece ninja ya özgü bir durum değil. İnsan zamanla alışıyor :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Naktrem adlı üyeden alıntı
Fotolar gözükmüyor :/
Linkler ben mesaj attıktan sonra gözükmeye başladı :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)