Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Nisan 2015, 10:07
#621
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Evetttt buralar bayadır pek bir sessiz idi.
Ninja 250SL için akrapovic egzoz siparişimizi verdik. R25 içinde lastik ve Akrapovic siparişlerimizi geçtik ki sanırım lastikler bayiye ulaştı, çarşamba günü koruma takozlarını takıp motoru teslim edecekler gibi duruyor.
Akrapovic te ilginçtir ki siyah renk ile gümüş renk arasında 100 Euro ya yakın fiyat farkı çıkıyor. o yüzden gümüş renk almam gerekti 2 tane alacağım için. şimdi gün sayıyoruz 23 mayısta 100ncü yıl nedeni gecikmeli de olsa Çanakkale`ye grup sürüşü ile giderek 1 gece konaklamalı şehitlerimizi ziyaret edeceğiz.
Bu yaz pek bir şenlikli geçecek...
Yalova tarafında köfteci yusuf
bağdat caddesinde cafe cadde
edirne de ciğer tava
bursa da iskender (diyeceğimde iskenderoğulları işin cılkını çıkardı avuç içini doldurmayacak iskenderi kilo fiyatından yükseğe satmaya başladılar)
vs vs vs
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Hayırlı olsun Murat bey lastik ve egzozlar da
R25 e lastik hangisini tercih ettiniz, birde lastiği ve egzozları nereden kaç liraya temin ettiniz
∀ ε>0 için Ǝδ>0 vardır ⇔ herkese uygun bir motosiklet vardır.
Reklamlar
-
14 Nisan 2015, 10:28
#622
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Evetttt buralar bayadır pek bir sessiz idi.
Ninja 250SL için akrapovic egzoz siparişimizi verdik. R25 içinde lastik ve Akrapovic siparişlerimizi geçtik ki sanırım lastikler bayiye ulaştı, çarşamba günü koruma takozlarını takıp motoru teslim edecekler gibi duruyor.
Akrapovic te ilginçtir ki siyah renk ile gümüş renk arasında 100 Euro ya yakın fiyat farkı çıkıyor. o yüzden gümüş renk almam gerekti 2 tane alacağım için. şimdi gün sayıyoruz 23 mayısta 100ncü yıl nedeni gecikmeli de olsa Çanakkale`ye grup sürüşü ile giderek 1 gece konaklamalı şehitlerimizi ziyaret edeceğiz.
Bu yaz pek bir şenlikli geçecek...
Yalova tarafında köfteci yusuf
bağdat caddesinde cafe cadde
edirne de ciğer tava
bursa da iskender (diyeceğimde iskenderoğulları işin cılkını çıkardı avuç içini doldurmayacak iskenderi kilo fiyatından yükseğe satmaya başladılar)
vs vs vs
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
akrapovic'in 250 SL egzosunu sitesinde gördüm (gerçi fotoğraf vb yoktu) ancak hiç bir yerde bulamadım. nerden ne kadara sipariş ettiniz acaba, ben de taktırmak istiyorum.
-
14 Nisan 2015, 11:34
#623
karamankolik adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Murat bey lastik ve egzozlar da
R25 e lastik hangisini tercih ettiniz, birde lastiği ve egzozları nereden kaç liraya temin ettiniz
R25 için:
Lastikleri İzmir`den Motolastik.com dan sipariş ettim. Bonus Karta 4 Taksit yaptılar 670 lira civarında bir rakama satıyorlar. Rosso Diablo 2 aldık.
Egzoz Korlastan alıyoruz ama bize özel bir fiyat aldık titanyum olanı 300 küsur lira Karbon olanı yani siyah renklisi neredeyse 2 katı pahalı. Neden bilmiyoruz lakin almak isterseniz bize ulaşın aracı olalım.
mithrelios adlı üyeden alıntı
akrapovic'in 250 SL egzosunu sitesinde gördüm (gerçi fotoğraf vb yoktu) ancak hiç bir yerde bulamadım. nerden ne kadara sipariş ettiniz acaba, ben de taktırmak istiyorum.
250 SL için:
Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.
* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.
-
14 Nisan 2015, 12:55
#624
Murat.K. adlı üyeden alıntı
R25 için:
Lastikleri İzmir`den Motolastik.com dan sipariş ettim. Bonus Karta 4 Taksit yaptılar 670 lira civarında bir rakama satıyorlar. Rosso Diablo 2 aldık.
Egzoz Korlastan alıyoruz ama bize özel bir fiyat aldık titanyum olanı 300 küsur lira Karbon olanı yani siyah renklisi neredeyse 2 katı pahalı. Neden bilmiyoruz lakin almak isterseniz bize ulaşın aracı olalım.
250 SL için:
Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.
* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.
Murat bey bu Korlasa netten ulaşmaya çalışınca dukati bayii çıkıyor ve egzozla ilgili bişey bulamadım. Birde bu 300 küsür fiyat lira mı dolar mı? 700-800 lira çünkü başka sitelerde karbon olmayanı bile.
∀ ε>0 için Ǝδ>0 vardır ⇔ herkese uygun bir motosiklet vardır.
-
14 Nisan 2015, 13:12
#625
karamankolik adlı üyeden alıntı
Murat bey bu Korlasa netten ulaşmaya çalışınca dukati bayii çıkıyor ve egzozla ilgili bişey bulamadım. Birde bu 300 küsür fiyat lira mı dolar mı? 700-800 lira çünkü başka sitelerde karbon olmayanı bile.
EURO bazında fiyat veriyorlar
-
14 Nisan 2015, 23:31
#626
Murat.K. adlı üyeden alıntı
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Honda'dan aldığım 1. ve 2. eğitimin üzerinden oldukça zaman geçti ve en azından bilgileri güncelleyecek bir eğitim daha almak istiyorum. GİS akademi ile ilgili benim bilmediğim, fakat Kawasaki tarafından verilen herhangi bir kampanya vs. mi var? Yoksa herkes kendi insiyatifi ile mi GİS Akademi'ye gitti?
-
15 Nisan 2015, 09:35
#627
Murat.K. adlı üyeden alıntı
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve GİS Akedemi' de kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Murat.K., Abi, hakimiyet eğitimini de tamamlayalım ondan sonra nereye istersen.. Egzoz konusunda da, tamam, fark edilmeyi arttırması mantıklı gelse de yeni olduğum için biraz çekimserim. Gerçi, tahmin ediyorum, senin motorda o egzozu gördüğümde tüm çekimserliğim kaybolacak ama önce bir göreyim. ;))
@Extremist, hocam, bir kampanya yok. Kendi çabalarımla yaptığım araştırmaya dayalı olarak GİS Akademi' ye katıldım. Eğitimler dışında fiziksel ortamı da gerçekten güzel. Ayrıca edinilen dostluklar da bu işin en güzel kısmı sanırım. Sizin gibi Honda'dan 1 ve 2 yi almış birine ne eğitim önereceklerini bilemiyorum. Fakat görüşmek için geldiğinizde, eğer hafta sonu olursa, bize de haber verin hiç değilse tanışmış oluruz.
-
15 Nisan 2015, 09:52
#628
Extremist adlı üyeden alıntı
Honda'dan aldığım 1. ve 2. eğitimin üzerinden oldukça zaman geçti ve en azından bilgileri güncelleyecek bir eğitim daha almak istiyorum. GİS akademi ile ilgili benim bilmediğim, fakat Kawasaki tarafından verilen herhangi bir kampanya vs. mi var? Yoksa herkes kendi insiyatifi ile mi GİS Akademi'ye gitti?
GİS şu anda en iyi eğitim pistine sahip ve en ciddi eğitimi veren kurum. Kawasaki den bağımsız olarak kendi araştırmam sonucunda orayı tercih ettim. iyi ki de tercih etmişim.
DENİZ ER. adlı üyeden alıntı
Murat.K., Abi, hakimiyet eğitimini de tamamlayalım ondan sonra nereye istersen..
Egzoz konusunda da, tamam, fark edilmeyi arttırması mantıklı gelse de yeni olduğum için biraz çekimserim. Gerçi, tahmin ediyorum, senin motorda o egzozu gördüğümde tüm çekimserliğim kaybolacak ama önce bir göreyim. ;))
egzoz sesini duyunca kararın değişecek emin ol. tek sıkıntı SL için egzoz daha gümrükten çıkmadı. r25 in siparişini verdiğimi ceyda hanıma söyleyince sevinçten uçtu. eşine doğum günü hediyesi olarak egzoz alan ilk Türk olarak tarihe adımı altın harfler ile yazdırdım
-
15 Nisan 2015, 09:55
#629
Herkese selamlar, Ankara'dan Mert ben...
İlgiyle yazılanları okuyorum, güzel ve seviyeli sohbetinize katılmak isterim... Herkese selamlar...
Honda CBR250 ile Kawasaki 250SL arasında gidip geliyorum ne yazık ki bende... 1-2 aya kadar sıfır olarak almayı planlıyorum...
Çok bir fark olacağını sanmıyorum en azından henüz denemediğim için fakat benim tüm arkadaşlara danışmak istediğim husus kullanım rahatlığı.
Ne yazık ki trafik kazası sonucu bel fıtığı sorunum var, her ne kadar dikkat etsem ve sorun yaşamasam da unutmamam gereken bir durum...
Öneri ve tavsiyelerinizi rica ederim...
Ayrıca Akrapovic'in sitesinden bende aldığınız egsozu göremedim, farklı sitelerden ulaşmak gerkeiyor sanıyorum??
-
15 Nisan 2015, 10:05
#630
@Extremist honda gs1-2 eğitimi aldıysan gs3 ile devam etmeni tavsiye ederim
-
15 Nisan 2015, 10:07
#631
mertordert adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar, Ankara'dan Mert ben...
İlgiyle yazılanları okuyorum, güzel ve seviyeli sohbetinize katılmak isterim... Herkese selamlar...
Honda CBR250 ile Kawasaki 250SL arasında gidip geliyorum ne yazık ki bende... 1-2 aya kadar sıfır olarak almayı planlıyorum...
Çok bir fark olacağını sanmıyorum en azından henüz denemediğim için fakat benim tüm arkadaşlara danışmak istediğim husus kullanım rahatlığı.
Ne yazık ki trafik kazası sonucu bel fıtığı sorunum var, her ne kadar dikkat etsem ve sorun yaşamasam da unutmamam gereken bir durum...
Öneri ve tavsiyelerinizi rica ederim...
Ayrıca Akrapovic'in sitesinden bende aldığınız egsozu göremedim, farklı sitelerden ulaşmak gerkeiyor sanıyorum??
egzoz için istanbul`dan dostluğumuzun ileri düzeyde olduğu bir firmadan destek alıyoruz. özel fiyat veriyorlar.
bel fıtığı ise çok farklı bir durum. tam emin olmamak ile beraber belki bel desteği takılarak daha rahat motor kullanabilirsin. malum bunlar oturuş pozisyonu olarak sıkıntılı makineler, depo üzerine yatmak gerekiyor.
cbr ile SL arasında kaldı isen benim tavsiyem SL olurdu. cbr fiyat/performans olarak hakkını vermiyor ancak sonrasında servis ve parça daha uygun olduğu söyleniyor tabi bizzat araştırmadım. ancak fiyat/performans açısından bakıldığında SL daha uygun. ilk olarak kıvrak bir makine cbr daha kalın ve etli durmasına rağmen duruşu ile gidişi orantısız. SL daha çabuk hızlanıp daha güzel fren yapıyor. cbr lastik masrafı ile geliyor çünkü irc lastik var (2015lerde fark var mı bilmiyorum) adam gibi bir lastik takayım desen 670 lira gözden çıkaracaksın rosso 2 ler için birde servis minimum 50 lira takma ücreti isteyecek, SL dunlop lastik ile geliyor bir rosso 2 değil belki ama irc den kat kat daha iyi.
otobana çıkıldığında ise cbr hızlanmak için vakit harcarken SL anında hızlanıyor. hafif olması ve ince yapısı sayesinde daha keyifli ve daha kolay bir sürüş zevki yaşatıyor. cbr ise duruş olarak etli yapısı sayesinde sadece göze hitap ediyor.
sl / cbr / r25 arasında çok kalmıştım. gittim SLi gördüm direk aldım. ama bu zevk meselesi....
-
15 Nisan 2015, 10:33
#632
Murat.K. adlı üyeden alıntı
egzoz için istanbul`dan dostluğumuzun ileri düzeyde olduğu bir firmadan destek alıyoruz. özel fiyat veriyorlar.
bel fıtığı ise çok farklı bir durum. tam emin olmamak ile beraber belki bel desteği takılarak daha rahat motor kullanabilirsin. malum bunlar oturuş pozisyonu olarak sıkıntılı makineler, depo üzerine yatmak gerekiyor.
cbr ile SL arasında kaldı isen benim tavsiyem SL olurdu. cbr fiyat/performans olarak hakkını vermiyor ancak sonrasında servis ve parça daha uygun olduğu söyleniyor tabi bizzat araştırmadım. ancak fiyat/performans açısından bakıldığında SL daha uygun. ilk olarak kıvrak bir makine cbr daha kalın ve etli durmasına rağmen duruşu ile gidişi orantısız. SL daha çabuk hızlanıp daha güzel fren yapıyor. cbr lastik masrafı ile geliyor çünkü irc lastik var (2015lerde fark var mı bilmiyorum) adam gibi bir lastik takayım desen 670 lira gözden çıkaracaksın rosso 2 ler için birde servis minimum 50 lira takma ücreti isteyecek, SL dunlop lastik ile geliyor bir rosso 2 değil belki ama irc den kat kat daha iyi.
otobana çıkıldığında ise cbr hızlanmak için vakit harcarken SL anında hızlanıyor. hafif olması ve ince yapısı sayesinde daha keyifli ve daha kolay bir sürüş zevki yaşatıyor. cbr ise duruş olarak etli yapısı sayesinde sadece göze hitap ediyor.
sl / cbr / r25 arasında çok kalmıştım. gittim SLi gördüm direk aldım. ama bu zevk meselesi....
Yorum için teşekkür ediyorum, hakikaten duruşu ve 1-2 haftalık araştırmalarım sonrası SL daha mantıklı geliyor...
Henüz yeni ehliyetimi aldım ilk motorum olacak Allah izin verirse, alışmak için iyi bir tercih gibi geliyor bana. Yedek parça pahalı biraz fazla yakıyor durumlarını da okudum, her güzel şeyin bedeli var diyeceğiz
Benim aslında merakın şudur; bel fıtığından ötürü enduro ya da Yamaha MT tarzı bir model almam daha mı hayırlı olacaktır acaba?
-
15 Nisan 2015, 11:39
#633
mertordert adlı üyeden alıntı
Yorum için teşekkür ediyorum, hakikaten duruşu ve 1-2 haftalık araştırmalarım sonrası SL daha mantıklı geliyor...
Henüz yeni ehliyetimi aldım ilk motorum olacak Allah izin verirse, alışmak için iyi bir tercih gibi geliyor bana. Yedek parça pahalı biraz fazla yakıyor durumlarını da okudum, her güzel şeyin bedeli var diyeceğiz
Benim aslında merakın şudur; bel fıtığından ötürü enduro ya da Yamaha MT tarzı bir model almam daha mı hayırlı olacaktır acaba?
bel fıtığı sıkıntılı bir konu. bu hususta daha ciddi bir yerden yorum almanız mantıklı olur.
-
15 Nisan 2015, 17:06
#634
DENİZ ER. adlı üyeden alıntı
@Extremist, hocam, bir kampanya yok. Kendi çabalarımla yaptığım araştırmaya dayalı olarak GİS Akademi' ye katıldım. Eğitimler dışında fiziksel ortamı da gerçekten güzel. Ayrıca edinilen dostluklar da bu işin en güzel kısmı sanırım. Sizin gibi Honda'dan 1 ve 2 yi almış birine ne eğitim önereceklerini bilemiyorum. Fakat görüşmek için geldiğinizde, eğer hafta sonu olursa, bize de haber verin hiç değilse tanışmış oluruz.
Murat.K. adlı üyeden alıntı
GİS şu anda en iyi eğitim pistine sahip ve en ciddi eğitimi veren kurum. Kawasaki den bağımsız olarak kendi araştırmam sonucunda orayı tercih ettim. iyi ki de tercih etmişim.
Çok teşekkürler. Kendileri ile görüşeceğim. Eğer karar verirsem, tanışmak için tabii ki sizede haber veriririm.
Karalı adlı üyeden alıntı
@Extremist honda gs1-2 eğitimi aldıysan gs3 ile devam etmeni tavsiye ederim
Sevgili Karalı, çok teşekkürler. Honda ile görüştüm. Min. 5.000 km yapmadan eğitime almıyorlar. O yüzden farklı bir yer arıyorum.
-
16 Nisan 2015, 20:16
#635
Sonunda 2 gün önce motorumu sattım. Bayiye gidecektim 250sl almak için euro kuruna bir baktım hayal kırılığı... Sanırım kurun ve devletin insafa gelmesini bekleyeceğim motoru almak için.
-
17 Nisan 2015, 08:39
#636
Serkan S adlı üyeden alıntı
Sonunda 2 gün önce motorumu sattım. Bayiye gidecektim 250sl almak için euro kuruna bir baktım hayal kırılığı... Sanırım kurun ve devletin insafa gelmesini bekleyeceğim motoru almak için.
Kur yüzünden ne kadar eksik kalıyor? Kurun da çok ineceğini tahmin etmiyorum tam tersine sabit tutmaya çalışacaklar çünkü 1dolar 1euro olacak kehanetini gerçekleştirmeye çalışıyorlar
-
17 Nisan 2015, 14:59
#637
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Kur yüzünden ne kadar eksik kalıyor? Kurun da çok ineceğini tahmin etmiyorum tam tersine sabit tutmaya çalışacaklar çünkü 1dolar 1euro olacak kehanetini gerçekleştirmeye çalışıyorlar
neredeyse 650-700tl fark oluyor ve önceki motorumu aceleyle satmıştım almak için o yüzden fiyatı baya makul tutmuştum şuanda sınırları zorluyorum bakalım hocam
-
18 Nisan 2015, 17:54
#638
Evet sonunda 250sl r25 ten daha küçük muhabbetinin sebebini 2 motoru da arka arkaya süre süre çözdük. Aslında sl daha küçük filan değil tamam daha ince ama bu küçük algısı tamamen gidon yükseklik farkından geliyor. R25 te gidon daha yüksek kalıyor, sl ise küçük hacimli pist motoru olarak dizayn edildiğinden daha yatarak kullanılması gerekiyor.
İste bu yüzden sl sanki daha küçük gibi geliyor. Bakalım gidon için yükseltme kiti bulabilecek miyim
-
19 Nisan 2015, 18:29
#639
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Evet sonunda 250sl r25 ten daha küçük muhabbetinin sebebini 2 motoru da arka arkaya süre süre çözdük. Aslında sl daha küçük filan değil tamam daha ince ama bu küçük algısı tamamen gidon yükseklik farkından geliyor. R25 te gidon daha yüksek kalıyor, sl ise küçük hacimli pist motoru olarak dizayn edildiğinden daha yatarak kullanılması gerekiyor.
İste bu yüzden sl sanki daha küçük gibi geliyor. Bakalım gidon için yükseltme kiti bulabilecek miyim
bir algı yanılgısı yok, teknik verilerini karşılaştırdım r25 ninja'ya göre yaklaşık 16 cm daha uzun, 5cm daha yüksek ve 3.5cm daha geniş. Teker arası mesafede de arada 5 cm var. Sele yükseklikleri aynı bir
-
19 Nisan 2015, 18:56
#640
mithrelios adlı üyeden alıntı
bir algı yanılgısı yok, teknik verilerini karşılaştırdım r25 ninja'ya göre yaklaşık 16 cm daha uzun, 5cm daha yüksek ve 3.5cm daha geniş. Teker arası mesafede de arada 5 cm var. Sele yükseklikleri aynı bir
Bense teknik verileri karşılaştırmak yerine iki Motorada sahip olduğum için yan yana koydum arka arkaya sürerek aralarında ne gibi farklar olduğuna baktım, kağıt üzerinde kıyaslamak yerine sürerek kıyaslamak daha rahat bilgi sahibi olmayı sağlıyor. Mesela SL kuyruğu daha havaya bakarken r25 daha yassı uzunluk farkı oradan geliyor. Kuyrukta sürerken sürücüye bir fayda sağlamıyor. 5 cm Yükseklik belirttiğim gibi gidon farkı ve farkın sebebi belirttiğim üzere belli
Gel gelelim bizim insanımız ciddi algı sıkıntısı yaşıyor (bence)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)