Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bizim Ülkemizde ruhsal durumu çok bozuk insan var. Adamın kullandığı malı eleştirince Annesine küfretmişsin gibi tepki veriyor. Yani yok o malı üreten mühendise bu eleştiriyi yapsan o kadar tepki göstermez. İlginç bir durum açıkçası.
Ben kullandığım aletin artı yönlerini söylediğim kadar eksi yönlerini de söyleyeceğim ki bu malı almak isteyen insanlara bir faydamız olsun.
Birde şu var, genelde kimse bir motora 1-2 yıldan fazla binmiyor. Bugün Kawasakiyi satarsın yarın Honda alırsın, işlerin kötü gider yada Mondial drift alırsın. Hiç markayı körü körüne savunmak ya da eleştirmemek gerek.
İşte bu yüzden motorun artısını da eksisini de burada yazıyoruz. Ruhsal durumu bozuk kullandığı aletin kölesi olan adamla zaten gerçek hayatta da pek işim olmaz forumda da
Reklamlar
-
Hararet göstergesi mevcut.Motor hararet yapacağında sizi paneldeki ledle uyarıyor. Nasıl yok diyorsunuz anlamıyorum. Radyatör sıvı ısısını gösteren ısı göstergesi yok.
Konfor konusunda pek kıyaslama yapamayacağım ama 2 sefer 240 km yol gidip geldim. indiğimde tutulan hiçbir yerim olmadı. benim hoşuma gitmeyen tek şeyi rüzgarı kesmesi için konulan öndeki rüzgarlığın 3-4 cm daha uzun olmayışı. 120-130 dan sonra çenemi benzin deposuna dayasam bile rüzgarı yeteri kadar kesemiyor. diğer motorlarda o hızlara çıkmadığım için diğerlerinde nasıldır bilmiyorum.
bir diğer husus da benzin göstergesi garibime gitti. Benzin uyarı ışığı yandığında 6-7 litre benzin aldı. Neredeyse 5-6 litre yakıt varken neden benzin ışığı yakıp adamı strese sokuyor anlamadım. Gösterge iki diş seviyesine düştüğünde, ışık yanıp sönmeye başlıyor. ve 35 liralık benzin alıyor.
-
elektronik benzin seviye göstergelerini ne arabalarda ne de motosikletler de hiç beğenmiyorum hep yanılma payı oluyor (çok üst sınıf araçlar hariç)
gösterge dediğin devir benzin hararet göstergesi ibreli şekilde hız ve diğerleri elektronik olacak bence tamamen şahsi fikrim. gel gör ki bizim makineler komple dijital :D
-
neonxc adlı üyeden alıntı
Bizim Ülkemizde ruhsal durumu çok bozuk insan var. Adamın kullandığı malı eleştirince Annesine küfretmişsin gibi tepki veriyor. Yani yok o malı üreten mühendise bu eleştiriyi yapsan o kadar tepki göstermez. İlginç bir durum açıkçası.
Ben kullandığım aletin artı yönlerini söylediğim kadar eksi yönlerini de söyleyeceğim ki bu malı almak isteyen insanlara bir faydamız olsun.
Birde şu var, genelde kimse bir motora 1-2 yıldan fazla binmiyor. Bugün Kawasakiyi satarsın yarın Honda alırsın, işlerin kötü gider yada Mondial drift alırsın. Hiç markayı körü körüne savunmak ya da eleştirmemek gerek.
İşte bu yüzden motorun artısını da eksisini de burada yazıyoruz. Ruhsal durumu bozuk kullandığı aletin kölesi olan adamla zaten gerçek hayatta da pek işim olmaz forumda da
Diline sağlık kardeş diğer türlü forum bilenin bilmeyene durumu açıklamsından çıkıp ego tatmin etme merkezine dönüşüyor.
-
-
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
-
merak ettiğim bir şey var bu alet en fazla ne kadar yük taşıyabiliyor ? kitapçığında yazar herhalde
-
orcunberkk adlı üyeden alıntı
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
Motor çok yeni hiç birinizde kronik bir sıkıntı daha gözlenmedi. Kullananlar olarak memnunuz da önemli olan senin memnun kalıp kalmayacağın.
freewill adlı üyeden alıntı
merak ettiğim bir şey var bu alet en fazla ne kadar yük taşıyabiliyor ? kitapçığında yazar herhalde
86+53 rahat taşıyor
80+86 da taşıdı ama kısa mesafede o yüzden uzun yolda veya yokuşta ne yapar bilmiyoruz. Tahmini olarak motor yapısından dolayı sıkıntı çıkarmaz gibi duruyor tabi artçının poposu sağlam ise
-
freewill adlı üyeden alıntı
şükür beni anlayan birileri var
yahu dün kü tartışmada dediğim gibi yamaha satıcısı arkadaş tutun profesyonel olarak bu işi yapan adamlar bile belli başlı yerlerdeki sorunları daha doğrusu kaliteyi eleştirirken ve bunu kabul ederken bizim memlekette adam bir ürün aldımı sadece motor için değil bu arkadaş sanki ürünün patenti isim haklarını almışcasına sahipleniyor
sahiplenmek kötü mü tabi ki değil ama iş fanatiklik boyutuna ulaştı mı işler orada değişir
Bu arada aydın da deli gibi rahmet yağmaya başladı yarın gene iptal oldu büyük bir ihtimal
arkadaş bu motoru canlı canlı görmek nasip olmayacak anlaşılan
para hazır bekliyorum ammavelakin görmeden dokunmadan incelemeden almak istemiyorum
r25 konusundaki yorumu ben de yapmıştım. Stickerlar,kumandalar, depo ve ön profilden motor tasarımı beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Kalitesiz demiyorum, sadece fuardan sonra beklentilerimin yüksek olduğunu , 250 cc sınıfında her motorun belirli bir bütçe ile yapıldığı için %100 olmayacağını anlamıştım. Aynı düşünceler Ninja 250 SL'i inceleyince de kafamda dolaştı durdu. Kesin alıyorum demeyin, eski kasa Ninja ile arasında (bana göre) bir malzeme farkı var , iyi mi kötü mü siz karar vereceksiniz. Dediğimi anlamak için, z 300 modelini de(bayide var ise) inceleyin. Gözlemlerinizi yazın, sharingan'a güveniyorum
Hiç yoktan karşılaştırma yapacak kadar 250cc motor var, herkese keyifli kazasız sürüşler.
-
freewill adlı üyeden alıntı
şükür beni anlayan birileri var
yahu dün kü tartışmada dediğim gibi yamaha satıcısı arkadaş tutun profesyonel olarak bu işi yapan adamlar bile belli başlı yerlerdeki sorunları daha doğrusu kaliteyi eleştirirken ve bunu kabul ederken bizim memlekette adam bir ürün aldımı sadece motor için değil bu arkadaş sanki ürünün patenti isim haklarını almışcasına sahipleniyor
sahiplenmek kötü mü tabi ki değil ama iş fanatiklik boyutuna ulaştı mı işler orada değişir
Bu arada aydın da deli gibi rahmet yağmaya başladı yarın gene iptal oldu büyük bir ihtimal
arkadaş bu motoru canlı canlı görmek nasip olmayacak anlaşılan
para hazır bekliyorum ammavelakin görmeden dokunmadan incelemeden almak istemiyorum
Bu tarz insanlarla hiç polemiğe girmemek gerek, sanki onun mesajını hiç görmemiş gibi yazmaya devam etmek onlara verilecek en güzel cevap
Asla ama asla görmeden alınmaz, üzerine de iyice otur hocam. Şöyle oturma pozisyonunu iyi kontrol et.
Motor ile birlikte verilen kullanma kitapçığı oldukça baştan savma bir şekilde yapılmış bir kitapçık. Ninja 250sl için değil tüm kawasaki motorları kapsayan genel geçer şeylerden bahsediyor.
Ben direk ruhsattan baktım şuan, bildiğiniz gibi motor ile birlikte fabrikanın gönderdiği bir proje gibi bir belge var. Ruhsattaki bilgileri de o belgeye göre çıkartılıyor, yerli kullanım kitapçığından daha güvenli yani.
her neyse ruhsata göre motorun Azami Yüklü Ağırlığı 331 kg. Net ağırlığı da 151 kg. Bu durumda 2 kişi toplamda 180 kg sınırı var. 12 bg commiter motosikletlere bile 2 kişi rahatça bindiğini düşünürsek motor gücü bakımından asla sorun olmaz. Ama süspansiyon ve fren konusunda problem olabilir, O yüzden ruhsatta belirtilen sınırı aşmamak gerekli.
Ruhsatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
orcunberkk adlı üyeden alıntı
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
Ben bu motor ile motosiklet hayatına başlangıç yaptım. 1750 km de şuan.
Başlangıç için gayet güzel bir motor, ama öncesinde motosiklet eğitimini aldığını düşünerek konuşuyorum. Ben Honda nın Güvenli Sürüş 1 Eğitimini almıştım mesela. Yoksa birinci viteste gazı bir açtın mı kafana geçer motor. Bir de malum kawasaki nin parçaları hiç ucuz değil, olası bir basit düşme durumunda bile cüzda derin delikler açılabilir.
Ninja 250sl de Kawasaki KLX 250 deki motorun güncellenmiş hali kullanıyor, bunu ilk Altın Elbiseli Adam söylemişti, bende merak ettim her iki motorunda yakın çekim fotoğraflarını bulup inceledim. Yağ filtresi, sıvı borularının motora giriş çıkışı, marş motorunun konumu v.b harbiden aynı motor. Bu da demek oluyor ki kendini kanıtlamış problem çıkarmayacak bir motor. Zaten 4 japon dan hangisi olursa olsun, kalite açısından insanı üzmez. Kaldı ki Kawasaki kalite olarak hep üst sıralarda olan bir marka.
Sonuç itibari ile, tut ki olduki mühendislerin gözünden kaçtı bir hata, bunuda sanırım uzun km yapmayınca anlamak mümkün değil.
Dersen ki; sen şuana kadar bir sıkıntı yaşadın mı? Hayır yaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
r25 konusundaki yorumu ben de yapmıştım. Stickerlar,kumandalar, depo ve ön profilden motor tasarımı beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Kalitesiz demiyorum, sadece fuardan sonra beklentilerimin yüksek olduğunu , 250 cc sınıfında her motorun belirli bir bütçe ile yapıldığı için %100 olmayacağını anlamıştım. Aynı düşünceler Ninja 250 SL'i inceleyince de kafamda dolaştı durdu. Kesin alıyorum demeyin, eski kasa Ninja ile arasında (bana göre) bir malzeme farkı var , iyi mi kötü mü siz karar vereceksiniz. Dediğimi anlamak için, z 300 modelini de(bayide var ise) inceleyin. Gözlemlerinizi yazın, sharingan'a güveniyorum
Hiç yoktan karşılaştırma yapacak kadar 250cc motor var, herkese keyifli kazasız sürüşler.
Fuarda Z300 inceledim, Ninja 250SL den kalite olarak 2 gömlek üstün bir motor. Boyası işçiliği falan arkadaşlarla birlikte olum bu ne güzel motor dedik kendi kendimize. Ama tabi fiyatıda ona göre tuzlu biraz
-
Fuara kadar almayı planladığım motorsikletti. r25, cbr250r ve bu vardı aklımdaki seçeneklerdi. fuarda üzerine oturulması tek yasak olan motorsikletler kawasakiydi sanırım. yeterince inceleyememişdim. ama oturuş pozizyonu rahat değil gibi geldiği için cbr250r'ı tercih ettim. pişmanmıyım tabiki değilim, beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama bu motorunda kullanımını çok merak ediyorum.
-
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
-
noushzad adlı üyeden alıntı
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
Biri elma biri armut misali, o Yüzden kıyaslama yapılamaz. Ancak naked motorlarda rüzgar problemi hep sıkıntılı gözüktü gözüme
-
DarK77 adlı üyeden alıntı
Fuara kadar almayı planladığım motorsikletti. r25, cbr250r ve bu vardı aklımdaki seçeneklerdi. fuarda üzerine oturulması tek yasak olan motorsikletler kawasakiydi sanırım. yeterince inceleyememişdim. ama oturuş pozizyonu rahat değil gibi geldiği için cbr250r'ı tercih ettim. pişmanmıyım tabiki değilim, beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama bu motorunda kullanımını çok merak ediyorum.
Önceliğiniz konfor ise cbr 250r alarak doğru seçim yapmışsınız hocam. Bizim motor cbr 250r ye göre daha spor bir oturuşa sahip, yani daha konforsuz. Ayrıca selesi cbr 250r kadar büyük ve yumuşak değil.
Kullanımı zevkli, tabiri caizse aç köpek gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
noushzad adlı üyeden alıntı
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
Duke 200 çok güzel bir naket motor. Daket olduğu içinde oturuş pozisyonu dik ve rahat. Eğer tarzı olarak sevdiyseniz sizi menmun edecek bir motor.
Hararet göstergesi yani motor soğutma sıvısının kritik bir sıcaklığa ulaştığını gösteren gösterge nerdeyse su soğutmalı tüm motorlu araçlarda var. Kastınızı derece olarak gösterme ise onu bilmiyorum. Ben motoru çalıştırdığımda hareket etmeden motorun ısındığını devir göstergesinden anlıyorum.
Enjeksiyonlu motorlar soğuk olduğunda rolanti devri yükseliyor. 1800 gibi yaklaşık, ısındığında bu 1200 gibi bir seviyeye geliyor aşağı yukarı. O zaman motorun ısındığını anlıyoruz. Zaten hararet yaparsa ikaz ışığı yanar.
Vites göstergesine gelince, bence motosikletlerdeki en gereksiz ve kazaya davet çıkarıcı göstergelerden bir tanesi. Duke 200 de var diye hatırlıyorum ama olsa bile bakmayın şu göstergeye, yola bakın. Araba sürerken kaçıncı vitesteyim diye eyilip bakıyor musunuz?
-
Ağalar paşalar, vaktim olmadığı için tüm yorumları tek tek inceleyemedim. Bu hayvanı da yeni keşfettim, henüz bayiiye gidip inceleme fırsatım da olmadı. Kullananlara bir kaç sorum olacak... Benim şuan aklımda 2014 CBR250 var 2.el fiyatı bu aletin sıfırıyla aynı fiyatta. Hal böyle olunca Ninja 250SL daha mantıklı geliyor. Ama AEA'nın da dediği sorun aklımı kurcaladı; uzun boyda artçı selesi öncünün beline batması. Diğer sorunum da parça ve bakım pahalılığı. Bu ikisinin durumu nedir, onun dışında size göre artıları ve eksileri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?
-
tahiralt adlı üyeden alıntı
Ağalar paşalar, vaktim olmadığı için tüm yorumları tek tek inceleyemedim. Bu hayvanı da yeni keşfettim, henüz bayiiye gidip inceleme fırsatım da olmadı. Kullananlara bir kaç sorum olacak... Benim şuan aklımda 2014 CBR250 var 2.el fiyatı bu aletin sıfırıyla aynı fiyatta. Hal böyle olunca Ninja 250SL daha mantıklı geliyor. Ama AEA'nın da dediği sorun aklımı kurcaladı; uzun boyda artçı selesi öncünün beline batması. Diğer sorunum da parça ve bakım pahalılığı. Bu ikisinin durumu nedir, onun dışında size göre artıları ve eksileri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?
barkının totosu büyük abi sorun orada aslında ... yok hocam o kadar dert olmaz emin olun.
kawasaki nin parçası ve servisi tabiki honda dan biraz daha pahalı lakin öyle oturup başınızı ellerinizin arasına alıp kara kara düşündürecek kadar değil. 2nci el fiyatınada sıfır motor almak başka bir keyif. memlekette çok fazla kabile üyesi arkadaş var. insan motor sahibini tanımadan korkuyor el sürmeye.
artıları ve eksileri de uzun uzun yazılıp çizildi.
-
Murat.K. adlı üyeden alıntı
barkının totosu büyük abi
sorun orada aslında ... yok hocam o kadar dert olmaz emin olun.
kawasaki nin parçası ve servisi tabiki honda dan biraz daha pahalı lakin öyle oturup başınızı ellerinizin arasına alıp kara kara düşündürecek kadar değil. 2nci el fiyatınada sıfır motor almak başka bir keyif. memlekette çok fazla kabile üyesi arkadaş var. insan motor sahibini tanımadan korkuyor el sürmeye.
artıları ve eksileri de uzun uzun yazılıp çizildi.
Dün bir ustayla görüştüm, Honda'nın motorunu 300 liraya, Yamaha'nın motorunu 500 liraya, Kawasaki'nin motorunu 1.500 TL'ye indirirsin diyor adam. 5 kat fark mı var yedek parçada? İlk motorum olacağı için olası düşme kalkma duruumları da olacaktır bu açıdan düşününce biraz pahalı geldi.
-
Hocam git CBF al madem. İstediğin motora binmek istiyorsan, bir takım şeyleri göze alacaksın.
300 Liraya motor indirecek usta var mıymış ? Geçsinler bir zahmet o ayakları. Bu motoru alınca servisine götüreceksin, her mahalle köşesindeki ustaya güvenemezsin.
Honda da Motor açılırsa 1200 Tutarsa bunda da 1500 tutar.
Ha plastik aksam dersen honda daha ucuzdur. Fakat bunları(düşersem falan vs) kafana takıyorsan bi zahmet karenajsız motor al, 3-5 ay alış, sonra karenajlı motor al.
-
codeprof adlı üyeden alıntı
Hocam git CBF al madem. İstediğin motora binmek istiyorsan, bir takım şeyleri göze alacaksın.
300 Liraya motor indirecek usta var mıymış ? Geçsinler bir zahmet o ayakları. Bu motoru alınca servisine götüreceksin, her mahalle köşesindeki ustaya güvenemezsin.
Honda da Motor açılırsa 1200 Tutarsa bunda da 1500 tutar.
Ha plastik aksam dersen honda daha ucuzdur. Fakat bunları(düşersem falan vs) kafana takıyorsan bi zahmet karenajsız motor al, 3-5 ay alış, sonra karenajlı motor al.
kesinlike +1
-
İzmir'de oturan 250SL sahibi var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)