yamaha r25 te vites göstergesi var ama Ninja 250sl de sanırım yok, yinede hoşuma gitti.
yamaha r25 te vites göstergesi var ama Ninja 250sl de sanırım yok, yinede hoşuma gitti.
Açıkçası hocam her ne kadar göstege tablosunu çok iyi incelemesemde vites göstegesini bende göremedim. Büyük ihtimalle de yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
O halde en az 1 yıl beklemeniz gerek hocam. Yalnız Kawasaki nin Z serisi gerçekten çok farklı bir tad.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Kağıt üzerinde Yamaha R25 her türlü daha iyi hocam zaten. Büyük ihtimalle de ona göre bir fiyatla girecekler piyasaya. Şahsen vites göstergesi benim için çok önemli değil. Ses desen 2 silindirde de tek silindir de zaten düzgün ses yok. Tamamen beklenti meselesi. Ama şu da bir gerçek Yamaha güzel bir fayat ile piyasaya girerse Hondanın satışları ciddi zarar görür.
Kawasai her şekilde az satıyor zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
O halde en az 1 yıl beklemeniz gerek hocam. Yalnız Kawasaki nin Z serisi gerçekten çok farklı bir tad.
Evet sonunda bugun ninja 250sl yi inceleme firsatim oldu. Bekledigimden daha iri cikti acikcasi ve resmen albenisi olan bi motor. Oturus pozisyonu olarak tam dik olmasada cok rahatsiz edecek bi pozisyonda diil sanki. Konusmalardan anladiim kadariyla kawasaki bu ve z250 serisinden bu sene cok guzel satislar bekliyor. Uzun zaman sonra bu sene fuara katilacaklarmis. Fuari bekleyenlerin aklinda olsun. Bugun bu motoru gordukten sonra r25 i beklemekten tamamen vazgecip bu motoru almaya karar verdim.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Makine Tipi
4-zamanlı,su soğutmalı, tek silindir
Silindir Hacimi
249 cc
Silindir,Çap x Strok
72.0 x 61.2 mm
Sıkıştırma Oranı
11.3:1
Sübap Sistemi
DOHC, 4 sübap
Maksimum Güç/Tork
28 PS (9,700 rpm) 22.6N.m 8200rpm
Karbüratör
Yakıt enjeksiyon: 38mm x 1
Ateşleme
Dijital
Marş Sistemi
Elektrik
Şanjman
6 - vites
Şasi Tipi
Boru tarzı
Kaster/Trail
24o / 90 mm
Süspansiyon,Ön/Arka
37 mm teleskopik çatal / Uni-Trak, önyükleme yay ayarlı
Lastik,Ön/Arka
100/80-17M/C 52S/ 130/70-17M/C 62S
Fren,Ön/Arka
Tek Disk 290 mm, çift piston kaliper / Tek Disk 220 mm, Çift piston kaliper
Tekerlek Çalışması,Ön/Arka
110/116 mm
U x G x Y
1,935 x 685 x 1,075 mm
Aks Açıklığı
1330 mm
Sele Yüksekliği
780 mm
Yakıt Kapasitesi
11 Lt.
Dolu Ağırlık
151 kg / 152 kg (ABS)
FİYAT:
Ninja 250SL 4.400 €
Ninja 250SL ABS 4.820 €
buralar çok değerlenecek hadi hayırlısı bende yerimi alayım. ilk yorumum videolarda izlediğim kadarıyla dijital göstergede vites göstergesi yok abs li model ülkemize gelecek mi acaba?
Ben de Honda Cbr 250'yi eleyerek, Kawasaki Ninja 250SL ve Yamaha YZF-R25 arasında kalmıştım. Kawasaki Türkiye'de satışa sunulmuş olduğundan satın almak için sabırsızlanmıştım geçen hafta.
Kawasaki Ninja 250 SL Dyno tablosuna baktığımızda ;
Maksimum Güç/Tork
28 PS (9,700 rpm) - 22.6 N.m. 8,200 rpm
--------
Yamaha YZF-R25 için Dyno değerlerine baktığımızda ise ;
Maksimum Güç/Tork
36 PS (12,000 rpm) - 22.6 N.m. 10,000 rpm
Burada Ninja 250 R ile kıyaslanmış.
--------
YZF-R25 Detaylı Dyno :
Sonuçta http://motor.otomotifnet.com sitesindeki verilere göre
her iki motorun da devir - tork ve beygir gücü değerlerine göre hızlanmalarına baktığımızda ise ;
Ninja 250 SL * Mono *
0-60 km/saat: 3 sn
0-80 km/saat: 4,9 sn
0-100 km/saat: 7,5 sn
0-100 m: 6,4 sn
0-201 m: 9,9 sn
0-402 m: 15,8 sn
Top speed spido: 154 km/saat
Top speed Racelogic: 146,6 km/saat
Yamaha YZF-R25 :
0-60 km/saat: 3,1 sn
0-80 km/saat: 4,7 sn
0-100 km/saat: 7 sn
0-100 m: 6,3 sn
0-201 m: 9,7 sn
0-402 m: 15,5 sn
Top speed spido: 170 km/saat
Top speed Racelogic: 158,4 km/saat
Kaynak : http://motor.otomotifnet.com
http://motor.otomotifnet.com/read/20...ll-New-CBR250R
http://motor.otomotifnet.com/read/20...il_Lengkapnya_
Kawasaki Ninja 250 SL - MONO daha düşük devir aralığında güzel performans sunuyor. Yakıt tüketim değerlerini bilmiyorum, ancak farkeder gibi.
Yamaha YZF-R25 daha yüksek devir üretiyor. 6. viteste 12000 devirlere ulaşınca da son sürata ulaşıyor.
Pist dışında, ülkemiz şartlarında bu yollarda, bu trafikte, bu şöfor grubuyla ; 6. viteste bu devirlerde, bu süratlerde, kaç kişi, ne kadar km güvenle kullanır bilmiyorum ?
Dolayısıyla bana 120-140 lar yeter, daha çok şehir içi kullanırım diyorsanız pek de farketmiyor.
Yok, ben sürate alışığım, motora binince uzar gider, 170-180 görmek isterim derseniz Yamaha YZF-R25.
Motorun kullanışı vb nasıldır, zamanla kullanan arkadaşlar ve ustalar yazdıkça daha da netleşir.
Herkese keyifli sürüşler.
Bu akşam selesine oturma fırsatı buldum oturuş poziyonu çok güzel depoyu benim ninja'ya göre daha iyi tutabiliyorum yükseklik güzel ayarlanmış arka kuyruk on numara kesilip katlanır plakalik süper olur çok cici
Karalıya katılıyorum. Sadece biraz ince ama kesinlikle ufak tefek değil. Cbr yerine tercih edilmelidir.
gidonu Ninja 300e göre aşağıda. Hoşuma gitti
Evet arkadaşlar , 2015 yılında çok konuşulacak olan belirli başlı modellerden olan Kawasaki 250 SL'i incelemeye çalıştım elimden geldiğince. Sizlere fotoğrafları paylaşarak fikirlerimi sunacağım .
Motor son derece albenisi olan ve renkleri ile gönülleri fethetmeye çalışacak gibi duruyor . Cbr 250 kadar kaslı makine olmasada adamlar yinede yapmış abi . Fiyatı 12.000 - 12200 tl'ye Sofuoğlu motor veriyor bilginize .
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Önden görünüşüde gayet güzel keskin hatlara sahip .
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Gösterge paneli biraz bana küçük geldi . Dijital gösterge koymuşlar , ama motor çalışır durumda olmadığı için açık halini göremedim .
Arka kuyruğu gayet güzel yapmışlar . Sade ve hoş .
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Aynaları katlanabilir olması da son derece pratik .
[IMG][/IMG]
2015 te artık Honda CBR 250 R'ın foyası sönecek gibi duruyor .
Şaşırtıcı derece bir şey gördüm arkadaşlar ve lastikleri İRC marka beklerken DUNLOP olduklarını gördüm .
Buda motor üstündeki halim , boyum 173 . Oturuş pozisyonu gayet rahat çok öne eğilmiyorsunuz. Fakat selesi ince baya , uzun yolda adamı çok yoracağa benziyor .
[IMG][/IMG]
Gidonda ki kontroller gayet basit ve çokta bi kalite beklememek lazım .Bende ki cbf 150 ile aynı kalitede kontrolleri .
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Gözüme dezavantaj olarak yalnızca burası takıldı , tahliye hortumları çok ortada yapmışlar . Vites pedalının hemen altında ve yan ayaklığın dibinde .
[IMG][/IMG]
Artçı selesi olarak pek bişey yok , anca kız arkadaşınızı veya uzun yola gidecekseniz soft çanta koyabilirsiniz . Arka sele avuç içim kadar ve serçe parmağı kalınlığında bir yapısı var . Erkek artçı taşıyanlar şimdiden artçı almamaya bakın .
[IMG][/IMG]
Motor genel olarak F/P olarak gayet güzel arkadaşlar . Özellikle grenajların boyası son derece kaliteli . Motor özelliklerinden bahsetmeye gerek yok zaten sizde biliyorsunuz . 28 hp ve 150 kg 11 litre yakıt kapasitesi var . Aşağı yukar cbr 250 r ile aynı yakar diye düşünüyorum . Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun efenim . Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim .
12000 e veriyorlarsa iyi vallahi hyo bile bundan pahalı.Yanlız 12 bin liram olsa bunu değilde ktm 200 cc racing yönelirdim .bir boy bundan daha iyi sanki.Bu arada eline sağlık arkadaşım güzel fotoğraflar.
12 lira kalırsa hondanın ısı yaman da..
ilk partiler 12den veririz, sonra 15'e vurdururuz arkadas olmaz ınsallah.
Teşekkür ederim eyv. hocam . Bayii ile özellikle konuştum fiyat olarak 12,200 e veririz dediler . Normalde sitesinde 4400 euro . Fakat burada ki bayi 4000 euro dedi . Muhtemelen yeni model olduğu için , daha çok kişi alsın diye fiyatı geçici olarak düşürmüş olabilirler . Ktm rc 200 de güzel makine ama pek tatmin etmedi . Ktm rc 390 test ettim , güç olarak üstüne söz söylemem ama o motorda çok feci bi titreşim vardı ve selesi inanılmaz derece kötüydü . Rc 200'de de muhtemelen aynı sele olması lazım .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
12 bin liramı kawasaki ve 12 bin lira rüyada mıyım neredeyim?
Genelde Kawasaki ve Müşteri böyledir
Şimdi kawa_20 arkadaşımızın yazdığı bilgiler ışığında, "tek silindirlinin torku yüksek olur" diyen arkadaşları bir görelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Bir de şunu ekleyeyim, dinamometrenin her şeyine inanırım ama son hız bilgisine pek ikna olamıyorum. Rüzgar faktörü olmadan o sürat verisi biraz teorik kalıyor.
Honda bu fiyat politikasıyla giderse ninja cbr'yi yer
görünüş olarak şu farı çift çekik göz yapsalar çok güzel olacakmış
fiyatı güzel kawa olduğu düşünülürse...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)