mete handroyu bu motorun üzerinde merak ediyorum
mete handroyu bu motorun üzerinde merak ediyorum
Z 300'ünde farları çift far olacak . Adamlar sürümden kısıyorlar ne yapsınlar .
Ben teşekkür ederim sağolun . Motor cbr 250'den biraz daha ince . Ama kafa grenaj kısmı baya bi ince . Ktm 200 gibi ince yapılı yapmış adamlar .
Ben teşekkür ederim sağolun .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Çok şekil çok cici makine....Rengi yeter....(yeşil-siyah) renk kombinasyonu olağanüstü...fiyat ta uygun ve/fakat yedek parça fiyatları nasıl olur acep...????
The Power of The Dreams.
dunlop lastık takmaları cook daha ıyı olmuş ama lastik ölçülerini görmedim ben fotoda ve lastikler biraz ince gibi geldi bana . canlı bır sekılde gormedım sadece fotograf uzerınden konusuyorum. belkide fotoda göz yanılması benımkısı...
Birileri alıp kullanıp km yapmadan kesin söyleyemeyiz . Ninja 300 deki bu durumda ki her ninja 300 de olacakta diyemeyiz . Ninja 300'den son derece memnun olan arkadaşlarımız da var forumda .
Evet beyaz rengide var , siyah rengi olsaydı çok güzel olurdu ama .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Siyah güzel renk ama motorun hatlarını göstermiyor kardeşim.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Öncelikle ellerine emeğine sağlık kardeşim.
Kalıbına birşey diyememde motor yakışıklı görünüyor. Hondanı anlamsız fiyat politikası bu makinanın şansını çok daha arttıracaktır diye düşünüyorum. Özellikle IRC yi makinanın yanına yaklaştırmayan Kawasaki mühendislerininmi,yöneticelirininmi, artık kimse elinden öperim
Benim merak ettiğim tek nokta (varda ben göremiyorsam düzeltin) arkadaş neden 4 lü koymuyolar şu motorlara yeni kasa hariç CBR 250ler olsun Ninja olsun adam yerine koymuyolarmı bu segmenti anlamdım ben. Atla deve diilki zarara sokacak bir maliyeti yokki garip valla.
"The Ultimate Riding Machine"
Teşekkür ederim hocam sağolun . Dunlop lastikler benide şaşırttı , genelde hep İRC kullanırlar . Ninja 300 de bile İRC lastik var sıfırında . Dunlop lastiklerin performansı nasıl olur ama orasını bilemem .
Dörtlü neden yapmıyorlar küçük cc'lere bende anlamıyorum . Mondial bile , çin diye dalga geçmemize rağmen adamlar 4'lü koyuyorlar bazı modellerine .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
o egzoz şaka mi??? soba borusu gibi .. bir dirsek boru koyup egzozu dahada uzatıp arkadan dolandırip ön tekere kadar getirselermis..
Duyduğum kadar Kawa servislerinde damar damar üstüne bindiriyorlarmis :D bence motor güzel lastikleri biraz ince karenajlari ilerde ayrılabilir(mis) .. İnceleme için tskler
sl250 nin cbr 125 gibi bi kalıbı var, cbr 250 nin görüntüsü bence daha hoş.
Bir üye kawasakinin parça fiyatlarını yazdı gerçekten çok pahalı.Sanırım hondadan pahalı
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
mete_han abi senin yorumunu bekliyoruz nerelerdesin ?
Evet cici bi makine ama yedek parçaları Honda'dan pahalı olacağı kesin ...
Yeni kasa Cbr 250'ninde egzozu soba borousu gibi . Benim cbf'inde egzozsu soba borusu , sanırım cbf'ten özenmişler .
Damar , damar üstüne daha çok yedek parçada bindirirler . Ben teşekkür ederim .
Honda'dan pahalı Kawasaki , parça olarak evet .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
mete_han abiden hala ses seda yok . Yorumlarını bekliyoruz reis
Beğenmedim.Bune ya eski kasa cbr125 gibi celimsiz.173arkadas bile büyuk kalmış.Arka sele çok küçük.Yav bu olmamış ya
Merhaba,
motoru beğenmedim
bi canli göremedik, istanbulda gidip görebileceğimiz elinde bulunan bayi bilen varmı?
eski kasa cbr125 benzetmesi biraz abartı gibi, aks mesafesi ise mevcut kasa cbr 125 gibi cbr250 den kısa3-4 cm galiba.
CBR125 nin eni cbr250 ile aynı daha hoş, adam gibi gözükmesini 140/110 lastiklere ve CBR125 gibi güdük kalmayan görece normal aks mesafesine borçlu
bu fıstığı başlangıç motoru olarak seçtim. gün sayıyorum....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)