http://www.necatmotor.com/iletisim/
Koruma takozu için Necat motor ile iletişime geçersen ödemene istinaden gönderirler diye tahmin ediyorum.
http://www.necatmotor.com/iletisim/
Koruma takozu için Necat motor ile iletişime geçersen ödemene istinaden gönderirler diye tahmin ediyorum.
Arkadaşlar youtube'da dolaşırken bu videoyu gördüm . Adam orjinal 14 dişliği değiştirip 15 dişli takmış ve top speed 181 km olmuş . +20 km'lik bir artış söz konusu ama buna nazaran torkda düşmüştür diye düşünüyorum . Videonun açıklama kısmında ise arka teker 150 , sürücü kilosu 57 diyor .
https://www.youtube.com/watch?v=p_4tyZCX2eA
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Merhabalar, on icin uretilmis lastik ebat uyuyor diye arkaya takilir mi sizce?
300 km sonunda artı ve eksilerim şu şekildedir;
-Rodaj dönemi çok sıkıcı kullanma klavuzu: 800km'ye kadar max 4000 rpm yağ ve yağ filtresi değişimi, 800-1600 km arası max 6000 rpm 6. viteste maksimum hızda gitseniz bile 24-25 saat gerekiyor. Bu alet sadece üst devirlerde neşeli anlar vaad ediyor.
-Mekanik ayarların tamamı çok kötü geliyor (Debriyaj boşluğu, gaz kolu, arka fren ayarı, ön yükleme ayarı) hepsini yapmakta fayda var. (Benimki bu şekilde denk gelmiş yada bayinin ihmalkarlığı olabilir.)
-Gaz kesildiğinde zincirden gelen sesi bir arkadaş daha bahsetmiş (bendede aynı sorun vardı zincirin genel ayarını ve yağlamasını yapınca bu sorun yok oldu. Yukardakine benzer bir durum.)
-Yukardaki iki eksi beni korkuttu ilk bakımda (800 km) tüm fabrika sıvılarını değiştirmeyi düşünüyorum.
-Komutatörlerde herşey on numara ama pass (selektör) hızlı tepki vermiyor.
-Boy'um 1.80 oturuş pozisyonu hiç bir sıkıntı vermedi (aea'dakilerin tek olayı boy değil toto meselesi var) ama bu boyda tek sıkını karenaj dar olduğu için yüksek hızlarda rüzgarın etkisi artıyor.
-Uzun boyun eksisi öne kayıyorsunuz (depo dar bacaklar uzun) belki benim bir yanlışım olabilir ama bunu depo kenarlarına şeffaf yapışan malzemeler var adını hatırlamıyorum onunla çözdüm.
+Gaz tepkisi, tork, vites oranları hepsi bu sınıf için çok iyi (son hız için bazı modifiyeleri soranlar bu aletin bu uyumunu/tadını kaçırabilir.)
+Standart egzoz sesi yüksek devirlerde iyi (standart egzozdan vazgeçmeyi düşünmüyorum çünkü alt devirde tek silindirin komik seslerinide susturuyor)
+Aletin tipi/renk seçenekleri güzel fotolara aldanmayın küçücük/komik duran bir motosiklet değil
+Süspansiyonlar iyi çalışıyor (frenlemede ve virajda limitleri çok yüksek)
+Frenler iyi çalışıyor (Arka freni kilitlemeye çalıştım epey uğraşmak gerekiyor, önle panik freni, darbeli sertfrenler denedim süspansiyonla uyumu çok iyi)
+Aletin özetle yürür takımı, fabrika lastikleri, frenleri, az olan ağırlığıda gazlamada olduğu gibi uyum içinde (yeni başlayan için aslında kötü hataları/yanlışları örtebiliyor aletin yüksek limitlerini zorlarsanız yapışırsınız)
+Göstergede vites hararet göstermiyor (tehlikeli sıcaklık için ve boş vites için sadece bir lamba var) ve çok sıkıcı, ayrıca ufak (önceki sürdüğüm motorlarda gösterge nispeten iyiydi ve kendine baktırıyordu bu hatamı düzeltmemi sağladı bence başlangıç motoru için artı)
+++ Alet ninja yeşili ;)
Sürdükçe yazmaya çalışacağım.
Bu aletin tek sevmediğim yanı elcikleri. Bana çok sert geliyor. Hatta elcikleri o kadar sert ki boş viteste iterken yoruyor gibi geliyor.
Evetttttttt, sessizliğimize biraz ara verelim mi?
şu anda 250sl için tiger egzos siparişi verme aşamasındayım, elcikleride değiştirmeyi düşünüyorum. bunun yanında hem r25 hemde SL için kaplama alternatifleri araştırıyorum ki eşimle beraber aynı tip motor sürelim. Birde 250SL için yurt dışından neon ışıklandırma seti getirdim ve montajını yaptım. grenajların içinde motor bloğunu aydınlatıyorlar. biraz pimp my bike tadında oldu ama neyse. onun resimlerini ayrıca paylaşacağım. aklıma yatan görselleri sizinle de paylaşacağım.
en önemli soru bunu istanbul içinde yapabilecek bir yer biliyor musunuz? farklı dizayn tavsiyeleriniz var mı? hangisini daha çok beğendiniz?
[COLOR="Silver"]
Merhabalar
motoru 800km rodaj bakımına götürdüğümüzde motor 1000 kmde idi servis bu motoru artık 5000kmde getireceğimi söyledi. motor şuan 1520 kmde Siz motoru 1600 kmde servise götürdünüzmü veya sizede 5000 demi geliceğinizi söylediler?
@sabırsız Selam, motorumun ilk bakımını Z-moto' da 800km de yaptırdım. Daha sonraki bakımımın 6000km de olacağını söylediler. Fakat daha sonra bir kaç yerde 5000km de olmalı gibi konuşmalar geçti. Şuan 4800km civarındayım ve bayramda ist-gelibolu yapacağımdan içime sinmedi, bugün tekrar Z-Moto yu arayıp sordum. Aynı cevabı verdiler: "6000Km de diğer bakıma gireceksiniz"
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
Murat abi bence 1 ve 3 .
Merhabalar Egzos alacak arkadaslar bana ozelden mesaj atarsa yardimci olurum. fiyatli resim yazamiyorum site admininden uyari aldim. sitede sponsor oldugundan dolayi reklam niyetine geciyormus.
Maalesef Kusurlarını Söylemediğimiz için Kendini Mükemmel Zanneden insanlar Var. Uygun Bir Uslüp ile Söylemek Gerekiyor
[QUOTE=DENİZ ER.;3673897]@sabırsız Selam, motorumun ilk bakımını Z-moto' da 800km de yaptırdım. Daha sonraki bakımımın 6000km de olacağını söylediler. Fakat daha sonra bir kaç yerde 5000km de olmalı gibi konuşmalar geçti. Şuan 4800km civarındayım ve bayramda ist-gelibolu yapacağımdan içime sinmedi, bugün tekrar Z-Moto yu arayıp sordum. Aynı cevabı verdiler: "6000Km de diğer bakıma gireceksiniz"[COLOR="Silver"]
Teşekkürler bu cevap bana yetti bende 5000de götürürüm.
Ben SL için 800 bakımına 560 580 km de soktum motoru
Şimdi r 25 için 1000 bakımı geliyor yaklaşık 1200 de girecek.
SL için Necat motora gidiyorum. Sürekli motora bir Şeyler yaptırmayı seviyorum. Led renkli ışıklar taktırdım tiger egzoz eklettim. Valla ne zaman kafama bir şey takılsa sokuyorum servise. Xx km de geleceksin vs gibi şeylere takılmıyorum hiç. Önemli olan güvenliğimiz.
Tiger egsozu nasıl eklettiniz ? Garantiden çıkar bak tehditi yapmadılar mı ?
r25 için Yamablue harici yağ koyarsanız servis dışı kalır diyen servisler var İstanbul'da Ve buna razı olup istediği yağı koyamayan arkadaşlar da var malesef. Bu üçkağıt sanırım bir tek bizim memleketimizde dönüyor.
Ben de 800 km bakımından sonra servisin dediklerine uyarak 1600 bakımını yaptırmayı gerekli görmedim. Ikinci bakımıysa 5000 km de iki gün önce yaptırdım. Hava filtresi de temizlendiği ve uzun bir yolculukta olduğum için halimden memnunum
Not: önümüzdeki hafta gezinin detaylarını paylaşırım diye umuyorum.
Arkadaşlar serviste hangi yağ kullanıyorlar? Marka ve numara nedir? Ben serviste değiştirmediğim için muhtemelen kendim alacağım/ya da değişim yapacağım yerdeki ürünlere bakacağım, bu yüzden sordum.
Benim Kawasaki servisim Necat motor. Hem satış mağazaları ile komşu sayılırız. Servisimden çok memnunum. İstediğim zaman gidiyorum ve egzozu onlara sipariş verip taktırdım. O Yüzden garantinden çıkar gibi bir tehdit ile karşılaşmadım. Yağ olarak motul kullanıyorlar yanlış hatırlamıyor isem. R25 in garantisi halen devam ettiği için kardeşler Yamaha bayine gideceğim ama imkan olsa onu da Necat motora götürür idim. Evet yağ konusunda Yamaha bayileri takıntılı ancak r25 sayfasında okuduğum hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım henüz sadece vites geçisi biraz sert ondan da memnunum. Vites göstergesi kullanmadan sürüyorum o sert geçiş bana vitesin sorunsuz geçtiğini anlatıyor.
Motorların rodajını o kadar özenerek yaptık ki Sahibinden de itina ile yapılmıştır yazılmayı hak ettiler. Halen son Hız nedir bilmiyoruz motorlarda ☺️
İstanbul' da yollar her gün böyle boş olsa.
150usd kesilmiş hazır kalıp olarak fiyat verdiler ancak beklemedeyim. bir yandan SS görünümü çok seviyorum öbür yandan chopper bir kulüp tarz Değişimi için kanımıza girmeye çalışıyor. 😇
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
tiger egzoz; egzoz borusu için ayrıca koruma takıldı. hem daha güzel duruyor hem daha iyi oldu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)