beyazı da güzelmiş yahu
beyazı da güzelmiş yahu
Bunlarda benden arkadaşlar yeni üye oldum fuardan cektımlerım
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------
Bende R25 ile SL arasında baya kararsız kaldım. R25'te SL'de olmayan vites göstergesi varmıydı arkadaşlar? R25 Birde daha baya kalıplı SL'ye göre
Ama SL cok hafif rahat kavranıyor kıvra oldugu belli. r25 biraz daha agır abi gibi. Araların'da çift silindir olmasına ragmen cok benzın yakıt farkı olurmu ki?
Sanırım R25'te lastikler baya kötü değişmeden olmaz sanırım. bizim gibi motora yeni başlıcaklar için
Yıllarca yamaha BWS kullandım vitesli motor bi kaç kez kullandım ehliyet alırken arkadaş göstermişti onun dısında fazla bilmiyorum ama cabuk ögrenmıstım ertesi gün ehliyete girecektım arkadaş hemne göstermişti kavramıstım. araba iyi sürdüğümden zorlanmadım viteslide
Sizden ricam hangisine yönelmem ? Hız düşkünü degilim. İşe gidip gelmıyorum. benım ıcın zevk. git gel dolaş. oturdugum yer sahil Alanya ve okul başladıgında istanbul Kadıköyde rıhtım üsküdar felan oralarda olıcam.
Alıp bi kaç sene çok satmadan kullanmak ıstıyorum. BOY 184 Kilo 82(askerden geldim daha vericem kilo)
Vites göstergesi SL'de yok galiba zorlanırmıyım ilk başlarda. şimdiden sagolun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------
Ve Pulsar 200 ss. bu aletide cok begendım. parçaları cok ucuz. herşeyi anlatıyordu adam bence girer piyasaya tutunur derım 10 bin tl fiyatı
@noushzad yukarıda Yaptığın kıyaslamalar aslında çok sağlıklı olmuş. Önce sen karar vermelisin hangisi daha çok içine sindi?
Pulsar hakkında bir fikrim yok ama r25 ile sl farklı makineler. SL aynen belirttiğin gibi hafifliği ve yapısı gereği kıvraklığı ile ön plana çıkıyor , r25 ise çift silindir ve hızı ile farkını ortaya koyuyor. SL yeni başlayacak adam için ideal, r25 ise geçiş motoru. 2 canavarda gayet keyifli aletler. Ancak ikisininde kendine göre eksi yanları var.
SL de artçın bir bayan değilse rahatsız olacaktır. R25 ise fazla yakacaktır. SL de son hız 165 civarı iken r25 te 175 Yada biraz daha üstü olması Lazım.
Gerçekten deneyimli isen ve uzun yola çıkacaksan r25, ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan SL benim tavsiyem olur. Tabi R25 hakkındaki bilgilerim teorik hiç kullanmadım.
Pulsar ise ilk çıkardığı 200 ile gayet kaliteli bir iş koymuş idi ortaya her halde bu alette de kalitesini ve deneyimini konuşturmuştur.
Sevgili arkadaşım unutma ki binecek olan sensin. Benim veya bir başkasının kişisel tercih ve zevkleri seninle örtüşmeyebilir. O Yüzden git şunu al demek veya seni yönlendirmek bana mantıklı gelmiyor.
Gittin gördün hangisi ile mutlu olacağına inanıyor isen onu al. Bir tek SL başlangıçta sana lastik masrafı açmıyor. Onun dışında neye karar verirsen ver ekipman masrafı yanına lastik paranı mutlaka ayır
Yamaha R25 için yanlış yaptı bende almıyorum. 13500 liradan sattı da biz mi almadık?? Motosikleti ne kadar sevmiş olsam da enayi yerine koyulmayı hazmedemem. Umarım Kawasaki aynı yanlışı bizlere yapmaz
@Murat valla hocam. benim için son hız önemli degil kendi arabamda bile o kadar hız yapmam uzun yolda giderken.
kaldı ki SL'de öyle Şehır dısına gitmicem hep şehir içi. galib SL daha cok içime yattı. extradan lastik parası vermek istemiyorum
yalnız sormak hocam istediğim SL'de vites göstergesi yok ya zorlanırmıyım ilk başlarda öyle bi vitesli motor tecrübem yok
hayirli olsun. kazasiz belasız kullan.
Arkadaşlar Merhaba..
Aranıza 250 SL imle yeni katılmış bulunuyorum
bunca yıldır araba kullanıyorum hiç kaçıncı vitesteyim diye bakma ihtiyacım olmadı. şu anda kullandığım araç cruze ls. genelde triptonik olarak kullanırım (otomatik vites sevmiyorum) onda da ekranda vites kaçta diye yazıyor lakin ona da bakma ihtiyacı duymadım. ne kendi motorumda nede gis akedemide iken bindiğim eğitim motorunda (cb 125 ace) vites göstergesine ihtiyaç duymadım. hatta ilk motora bindiğimde sesine göre vites atıyor idim, durduğumda ise arabadan alışkanlık olarak direk boşa alıyorum vitesi. kaçıncı vitesteyim diye düşünmeden bir kaç kez vites düşürüp yarım kaldırıyorum kendimi boşta buluyorum. vites dediğimiz hikaye bir müddet sonra refleks oluyor insanda. o yüzden onu dert etme. illa bir şeyi dert etmen gerektiğine inanıyor isen o ABS olsun. benim motorum abs siz ama bazen abs li alsa mıydım diye düşünüyorum (güvenlik sebebi ile. fuara bugün gitmek nasip oldu. fuarda da gittim r25 yerine yzf r 125 i inceledim. 2nci bir motor daha almamız lazım ve eğer ikinci alacağımız motoru eşim kullanmak isterse yzf r125 alacaağım yok ninja benim derse aprillia rs4 125 alacağım gibi gözüküyor.
250cc motorda son hız arayanlar var ki bence saçma. konu hız ise adres asla 250cc olamaz. ne olursa olsun bunlar hafifi motorlar ve 120km üstünde 130-160kg lık bir motor illa ters rüzgara girince sallayacaktır. motoru geçin küçük hacimli araçlar bile 120km de sallıyor (punto/clio/c1/c2/c3 daha sayarsam liste uzar). o yüzden zaten aklı başında kullanıcılar 250cc de hızı değil yol tutuşu, manevra kabiliyeti ve hafiflik gibi unsurları önemsiyorlar.
SL de r25te güzel makineler ama yine laf dönüp dolaşıp kişisel tercihe gelecek. herkes SL çok küçük diyor lakin bugün fuarda benden daha göbekli bir bey SL üstüne oturdu. ve ilk tepkim "yok yahu adamın altında küçük kalmadı" oldu. 250 segmentinde bana hitap etmeyen tek makine cbr şu anda. onun da birinci sebebi herkesin altında olması. herkes tutturmuş bir honda avukatlığı ondan antipatik geliyor sanırım. belki SL veya r25 içinde bu kadar ateşli savunucular olsa idi onlara da bakmazdım...
fuar da yuki vb çinlileri de inceleme şansı buldum keşke o vaktimi aksesuar standlarına ayırsa idim diye düşündüm gün sonunda, hiç biri üzerlerinde yazılı olan fiyatları hak etmiyordu. bu arada pulsarın ss versiyonunu da inceledim. ilk dikkatimi çeken sele çok rahatsız geldi. sele fazla sert yapılmış sanki. onun dışında pek diğer detaylara bakamadım malum herkes üstüne oturmak, incelemek için can atıyordu.
velhasıl kelam, iyi düşünüp tart. bugün alıp yarın satmak gibi bir niyetin yoksa yada motosiklet senin için bir hobi değil birikimlerini rahat rahat harcayabileceğin o yüzden 2-3 gün içerisinde pişman olursan "satarım gider ne düşüneceğim" bir alan değilse kendi içinde netleştir. ben r25 beğenmiyorum (yanlış anlaşılmamak için tekrar belirteyim renklerinden dolayı) o yüzden her türlü ninja bende ağır basıyor ama bu demek değildir ki benim tercihim sana uyacak....
içine sineni al. 3e 5e bakma. aksesuar vs 1 ay geç tamamla ama "keşke" deme.....
Merhaba, yanlış anlaşılmak istemem ancak r25 250 cc olsa da 250 sl, cbr250r ve rc200 kategorisinde değil. Ayrıca sürüş pozisyonu çok rahat bir makine. İmkan varsa her türlü r25 alınır. Ayrıca 2nci elde de üzmez.
Valla murat hocam bana göre şu an 250 cc de iki motor var, birisi ninja sl diğeri r25.
birisi dediğin gibi hafif, kıvrak, atak sevenler için daha naif ve başlangıca bence çok daha uyumlu bir motor, diğeri ise daha heybetli, güçlü, agresiflik arayanlar için biraz daha ileri tecrübe isteyen bir motor diye düşünüyorum. bu tamamen tercih meselesi. bence 250 cc altın dönemini yaşıyor. bu iki ana temaya tamamen uyumlu iki harika, kaliteli seçenek var.
Tamamen tercih ve tarz meselesi. Yeni başlayanlar için 250 sl çok daha güçlü bir seçenek tabi. ayağınız yere tam basar, kontrol sağlarsınız ve başlangıç için 125 yerine daha da güçlü bir start verirsiniz, uzun süre kafa rahat olur. ayrıca abs li olarak 13.500 e daha da güvenli bir başlangıç olur. Ben buradan r25 e 14.500 biriktirecek yeni arkadaşlara abs li bir 250 sl öneriyorum. Her şeyiyle komple bir başlangıç olacaktır.
@Murat hocam detaylı yazmışsın sagolun. büyük ihtimal SL alıcam. vites göstergesi acemide olsam dediğiniz gibi o kadar önemli degil
Bende arabada göstergeye bakmıyorum zaten. Yalnız ABS o kadar önemlimi? yani abs'li olanı almasak cok sorun olur mu extradan para vermek ıstemıorum
yanlış anlaşılacak bir şey yok, R25 2 silindir bir alet o yüzden onun rakibi eski ninja 250R. eh artık o da üretilmediği için insanlar onu ninja 300 ile kıyaslamaya çalışıyor ki o da sağlıklı olmuyor. R25 250cc ile 300cc arasında bir yere oturuyor desek pekte yanlış olmayız (100% doğruda olmaz ama neyse).
artı sürekli belirtiyoruz 250SL başlangıç motoru iken R25 geçiş motoru olarak gözüküyor. yani R125 sürmüş vatandaşa 600CC gitme bak burada 2 silindir R25 var birazda onunla piş demiş yamaha; çokta iyi yapmış. 125 cc den inen adam 250cc ye binince hayal kırıklığı yaşıyor. aralarında çok fark yokmuş diyor. ama çift silindir r25 o aralığı biraz daha açıyor. bu sebeple bu iki motor bir birinin muadili değil.
sadece insanlarda boyut takıntısı var. hani mel gibson nın bir filmi vardı: "what women want / kadınlar ne ister" diye. orada bir replik vardı seyredenler hatırlar belki. erkekler arasında penis kıskançlığı vardır ama kadınlar bunu dert etmez diye (yada ona benzer bir cümle idi) işte küçük cc motorlarda yaşadığımz bu boyut sorunu buradan geliyor (bence). o yüzden anlamsız bir şekilde insanlar SL ile R25 i kıyaslamaya özellikle boyuttan bahsetmeye bu kadar meyilliler.
bu örneği biraz daha açmak lazım: adam daha ilk defa motora binecek diyor ki "hyo 250gtr çok kaslı duruyor" yahu arkadaş kullanmayı geçtim, sen daha bu aleti nasıl zapt edeceksin onu bilmiyorsun; ne diye motorun boyuna posuna bu kadar takıldın, neyi amorti etmenin peşindesin? diye sorasım geliyor adama. neden bu kadar boya posa takılıyor bu millet anlamıyorum oysa bu memleketin boy standardı ortada 1,67 ile 1,70 arası değişen bir boy ortalaması var ülke genelinde. 1,70 den uzun isen daha ne istiyorsun
sizin sorunuzun hemen altında verilen video da adam motoru devirmek için vücudunu kullanmış. tamam belki o kadar ciddi bir durum yok ortada lakin abs nin ne kadar güvenli bir halt olduğunu biliyoruz. artı panik freni vs yaptığınızda faydasını çok görürsünüz. tekerlek kitleme vb problemleri azaltır. tabi abs belirli hızların üzerinde devreye giren bir meret. abs li almaz iseniz büyük kayıp yaşanır mı? hayır yaşanmaz. düşük cc de abs siz fren yapmayı öğrenmek daha hayırlı olur. ama cc büyütmeye giderken abs olmayan hiç bir şey almayın. tabi bu yine benim şahsi fikrim 100% doğru bir tespit değildir.
Merhaba, İngilizce User Manual'i linki olan var mı ? 10-15 sayfalık olanı demiyorum. Tamir ve Bakım için olan 150-200 sayfalık Dökümanı soruyorum.
@Murat.K sagoluın hocam birde 1 hafta içinde alıcam peşin para var'da vermek istemiyorun sımdı
Bayiyi aradım taksit seçeneği nasıl oluyor diye banka kredi ile dedi öyle daha iyi oluyor felan dedi. taksitle ne kadar tahminen
10000 lira krediyi 36 ay vade ile çektiğinizde 360-380 lira arası değişik taksitler ile ödüyorsunuz. peşin paranız var ise krediye taksite gitmeyin. kredi kartına 9 taksit yapılırken üzerine banka komisyonları biniyor.
kredi çekmek yerine şu anda özellikle garanti bankasının bir uygulaması var. kredi kartınızdan nakit çekim yapıp onu 9 taksitte kredi oranından daha uygun gelen tutarlar ile ödemek.
ben hangisini yapardım? hazır param var ise onunla alıp borca girmemeyi tercih ederdim. ihtiyaç kredisi ne yazık ki kullandım alırken 36 ay vade ile alıp "hissetmeden öderim" mantığı ile yaklaşıyoruz, lakin 36 ay boyunca o bankada kuyruğa gireceğimi düşündükçe çıldırıyorum
hoş bazen bankaların kredi kampanyaları kredi kartına uygulanan komisyonlardan daha uyguna geliyor (bende öyle olmuş idi) ama hazır paranız var ise onunla almak çok ama çok daha mantıklı...
Arkadaşlar KTM Rc200 hakkında fikirlerinzi nelerdir. 13.850'den satışa sunulmuş. güzel alet ama.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)