Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Aralık 2016, 10:35
#1461
Cloud adlı üyeden alıntı
Evet bu sorun genellikle soğuk havada baş gösteriyor tıpkı göstergedeki jf32 sorunu gibi. Bende ikisi de havalar soğuyunca başladı ve garanti kapsamında geçen hafta akü değişimi ve burç takılarak halledildi. Anladığım kadarıyla Hindistan kendi sıcak iklimine göre üretmiş bu aletleri
Soğukta sıkıntıları olabiliyor, Çok büyük sorunlar değil ikisi de 15 dk. içinde her ikisi de değiştirildi benim motorda, ama akü mevzusundan dolayı garanti kapsamında bir süre beklemek durumunda kalıyorsunuz. Akü Kuralkan tarafından karşılandığı için sanırım bir süre araştırılıp onay bekliyor, zira Bajaj'ın orjinal aküleri düşük maliyet yüzünden biraz dandik anladığım kadarıyla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Bildiğim kadarıyla aynılar, hatta kasaları da birebir aynı, koruma demiri v.s. gibi küçük farklar var sadece.
Takılan Akü de dandik garanti den de değiştirmek lazım onu da bir ara ama özellikle ns150 de ayak marşı olduğundan ben çok kasmıyorum valla
MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL
Reklamlar
-
15 Aralık 2016, 11:27
#1462
Dublebas adlı üyeden alıntı
Takılan Akü de dandik garanti den de değiştirmek lazım onu da bir ara ama özellikle ns150 de ayak marşı olduğundan ben çok kasmıyorum valla
İyi ama ayak marşlık bir akü sorunu da olmadı ki ben de, karda bile alet tek marşta çalışıyor. Bu gösterge panelindeki JF32 hatasını aküye bağlıyorlar, bana da bu garip geliyor, oysa ben tamamen soğuk havaya bağlıyorum, çünkü ben de ilk kez soğuk bir gece iş dönüşü çalıştırırken baş gösterdi, yazın hiç olmadı. Yine de madem çözüm bu diyerek aküyü garantiden yeniledim. Ama bu JF32 hatasının ben göstergenin soğuk havalarda yaşadığı bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Aküde sıkıntı olsaydı alet bu soğukta bile tek marşta hem de jiklesiz çalışmazdı, bu arada jikle gerçekten de bir işe yaramıyor gibi, yani bu kadar soğukta bile jikle açınca alet çalışmıyor ille gaz da vermek gerekiyor ama jiklesiz bu soğukta bile tek marş çalışıyor, garip bir durum, bir yandan da iyi bir şey jikleye gerek kalmıyor ama ben de jikle açınca gaz vermedikçe tık yok, hatta jikle neredeyse hiç devreye girmiyor gibi. Bunları sorun ettiğimden değil durum tespiti için yazıyorum yoksa tek marş haifif hafif gaz vererek alet zaten çalışıyor.
8 aydır ayak marşına ben sadece bir kez onu da bakalım çalışyor mu ayak marşı diye bastım.
Bu arada ben aküyü yeniledikten sonra soğukta henüz çalıştırmadım, alet yeniden jf32 verir mi bilmiyorum deneyen varsa yeni akü ile sonucu yazsın lütfen.
Takılan akü öncekinden dandik çıkıp marş sorunları yaşatmasın da, öncekini aramayalım, zira benim orjinal aküm dediğim gibi motorun çalışması anlamında (göstergedeki hatayı ona bağamazsak eğer) hiç bir sıkıntı yaşatmıyordu.
-
15 Aralık 2016, 18:45
#1463
Cloud adlı üyeden alıntı
İyi ama ayak marşlık bir akü sorunu da olmadı ki ben de, karda bile alet tek marşta çalışıyor. Bu gösterge panelindeki JF32 hatasını aküye bağlıyorlar, bana da bu garip geliyor, oysa ben tamamen soğuk havaya bağlıyorum, çünkü ben de ilk kez soğuk bir gece iş dönüşü çalıştırırken baş gösterdi, yazın hiç olmadı. Yine de madem çözüm bu diyerek aküyü garantiden yeniledim. Ama bu JF32 hatasının ben göstergenin soğuk havalarda yaşadığı bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Aküde sıkıntı olsaydı alet bu soğukta bile tek marşta hem de jiklesiz çalışmazdı, bu arada jikle gerçekten de bir işe yaramıyor gibi, yani bu kadar soğukta bile jikle açınca alet çalışmıyor ille gaz da vermek gerekiyor ama jiklesiz bu soğukta bile tek marş çalışıyor, garip bir durum, bir yandan da iyi bir şey jikleye gerek kalmıyor ama ben de jikle açınca gaz vermedikçe tık yok, hatta jikle neredeyse hiç devreye girmiyor gibi. Bunları sorun ettiğimden değil durum tespiti için yazıyorum yoksa tek marş haifif hafif gaz vererek alet zaten çalışıyor.
8 aydır ayak marşına ben sadece bir kez onu da bakalım çalışyor mu ayak marşı diye bastım.
Bu arada ben aküyü yeniledikten sonra soğukta henüz çalıştırmadım, alet yeniden jf32 verir mi bilmiyorum deneyen varsa yeni akü ile sonucu yazsın lütfen.
Takılan akü öncekinden dandik çıkıp marş sorunları yaşatmasın da, öncekini aramayalım, zira benim orjinal aküm dediğim gibi motorun çalışması anlamında (göstergedeki hatayı ona bağamazsak eğer) hiç bir sıkıntı yaşatmıyordu.
Sıcak hava da da yaptı benimki önemli bir sorun değil ekran sıfırlanıyor işte. Yeni aküde de marşa bastığımda 2 kez çalışmaz dalıp 3. üncüyü beklemeden basarsam yine gidiyor.
Ben uzun ömürlü bir akü olduğunu sanmıyorum bunun da ama ne kadar ekmek o kadar köfte, param olsa xmax alırdım zaten
Çalışmazsa basarız ayak marşına napak... Şimdilik marşda bir sıkıntımız yok.
MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL
-
15 Aralık 2016, 19:30
#1464
mates adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar ns 150'nin arka çamurluğu ile ns 200'ün arka çamurluğu aynımı (arka tarafataki parçalı olan)Herkese iyi günler dilerim
200 ün arka çamurluğu farklı olması lazım. Ben öyle hatırlıyorum. Lastik ebatları farklı olduğu için çamurlukta farklıdır.
-
18 Aralık 2016, 18:16
#1465
Motor rolantide çalışırken arka süspansiyonun oralardan yere bişey damlıyor. Elimi sürdüm kokmuyor benzin değil aklıma akü mü sızdırıyor diye geldi.Sizce ne olabilir servise göstereyim mi ?
-
19 Aralık 2016, 21:34
#1466
Merhaba 200ns nin arka tekeri daha mı kalın 150'den?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
birde whatsapp grubu duruyor mu acaba
-
20 Aralık 2016, 17:41
#1467
2wsx adlı üyeden alıntı
Motor rolantide çalışırken arka süspansiyonun oralardan yere bişey damlıyor. Elimi sürdüm kokmuyor benzin değil aklıma akü mü sızdırıyor diye geldi.Sizce ne olabilir servise göstereyim mi ?
eğer akü ise damlayan yerleri temizleyin aksi taktirde boya atmasına neden olur.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
20 Aralık 2016, 20:21
#1468
Hocam 150'nin arka tekerine 200 ns kalınlığında yada 180lik lastik takan var mı acaba?
Bir zararı olur mu?
Bilgisi olan varsa çok teşekkürler
-
20 Aralık 2016, 21:54
#1469
afakan adlı üyeden alıntı
Hocam 150'nin arka tekerine 200 ns kalınlığında yada 180lik lastik takan var mı acaba?
Bir zararı olur mu?
Bilgisi olan varsa çok teşekkürler
hiç zararı olmaz istersen iki adet araç lastiği al tak kullan 180 nedir ya, 200ns bile 160 olanı zor kurtarıyor siz ns150 ye 180 den bahsediyorsunuz, 130 takabilirsin sanırsam ama servise sorman daha iyi olur, verdiğin paraya yazık olmasın.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
20 Aralık 2016, 22:58
#1470
ilk motor hocam olsun o kadar
130 veya 160 takmam da mahsuru olur mu bir sorayım sizleri de bilgilendiririm.
-
21 Aralık 2016, 10:19
#1471
afakan adlı üyeden alıntı
ilk motor hocam olsun o kadar
130 veya 160 takmam da mahsuru olur mu bir sorayım sizleri de bilgilendiririm.
160 ı unut, 150ns arka maşa biraz daha dar o yüzden servise danış. takabileceğin ön 100 arka 130 olabilir emin değilim.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
26 Aralık 2016, 13:39
#1472
Arkadaşlar motor kullanmaya yeni başladım pulsar ns 150 aldım mevcut lastikleri ön 80 100 17 arka 110 80 17
kışlık lastik almak istiyorum tavsiye edilen ön 100 80 17 arka 130 90 17, takılırmı takılırsa problem yaşarmıyım, be şekilde kullanan varmı
çamurluğu çıkartmam gerekirmi veya jant a uyarmı,
aldığım yerin servisin orjinal boyutları haricinde biz satmayız dedi.
-
26 Aralık 2016, 19:34
#1473
Niye orjinal boyutlarını değiştiriyorsunuz ki? Lastik büyüttüğünüz de o cantlar la yol tutuşu azalacak artmayacaktır.
-
26 Aralık 2016, 20:09
#1474
Dublebas adlı üyeden alıntı
Niye orjinal boyutlarını değiştiriyorsunuz ki? Lastik büyüttüğünüz de o cantlar la yol tutuşu azalacak artmayacaktır.
Büyük'' sevdası...180 taban arka lastik 600cc üstü kaldırır...150'lik el.süpürge gücündeki motor nasıl çevirecek o lastiği diye düşünmez .
-
29 Aralık 2016, 11:54
#1475
-
29 Aralık 2016, 13:17
#1476
160 cc versiyon geliyormuş demek. Videoda söylenenlere göre arkada disk fren, enjeksiyonu ve yağ soğutması olacakmış. Teknik özellikleri şöyle :
Displacement – 160.3 cc
Maximum Power – 15.5 PS @ 8500 rpm
Maximum Torque – 14.6 NM @ 6500 rpm
No. of Cylinders – 1
No. of Gears – 5
Kerb/Wet Weight – 135 kg
Gücü NS150'ye kıyasla daha düşük ama çok daha yüksek bir torku (13 Nm'ye karşılık 14.6 Nm) daha düşük devirde veriyor. Umarım titreşimi de daha az olur. Bence çok güzel bir seçenek ama fiyat da önemli...
-
29 Aralık 2016, 15:22
#1477
Seko adlı üyeden alıntı
160 cc versiyon geliyormuş demek. Videoda söylenenlere göre arkada disk fren, enjeksiyonu ve yağ soğutması olacakmış. Teknik özellikleri şöyle :
Displacement – 160.3 cc
Maximum Power – 15.5 PS @ 8500 rpm
Maximum Torque – 14.6 NM @ 6500 rpm
No. of Cylinders – 1
No. of Gears – 5
Kerb/Wet Weight – 135 kg
Gücü NS150'ye kıyasla daha düşük ama çok daha yüksek bir torku (13 Nm'ye karşılık 14.6 Nm) daha düşük devirde veriyor. Umarım titreşimi de daha az olur. Bence çok güzel bir seçenek ama fiyat da önemli...
Bu modelde 2017 yasaları için ABS ile geliyor olabilir. 2017'de euro4 ve ABS şart diye hatırlıyorum.
-
29 Aralık 2016, 15:37
#1478
Seko adlı üyeden alıntı
160 cc versiyon geliyormuş demek. Videoda söylenenlere göre arkada disk fren, enjeksiyonu ve yağ soğutması olacakmış. Teknik özellikleri şöyle :
Displacement – 160.3 cc
Maximum Power – 15.5 PS @ 8500 rpm
Maximum Torque – 14.6 NM @ 6500 rpm
No. of Cylinders – 1
No. of Gears – 5
Kerb/Wet Weight – 135 kg
Gücü NS150'ye kıyasla daha düşük ama çok daha yüksek bir torku (13 Nm'ye karşılık 14.6 Nm) daha düşük devirde veriyor. Umarım titreşimi de daha az olur. Bence çok güzel bir seçenek ama fiyat da önemli...
Bir videoda arka yine kampana diye görmüştüm,inş öyle degildir. Motorun gücü biraz düşmüş, eninimki titreşimide sıfıra indirmişlerdir. Zaten ben 150 ns te pek hissetmiyorun titreşim varmı yokmu . Bundan onceki motorumda titresim çoktu, o yüzden bunda hissetmedim hiç. Enjeksiyon, yeni renk secenekleri,yağ soğutma ve abs çok iyi olmus. Fiyatıda 8000 tl ye yakın olur diye tahmin ediyorum. Önemli 200 ns in fiyatı nasıl olucak, cok bir fark olmassa herkes 200 e yönelir.
-
30 Aralık 2016, 02:46
#1479
Birşey sormak istiyorum benim için problem değil ama geçen gün dikkatimi çekti motorumu jikle kapalı iken çalıştırıyorum sıkıntı olmuyor ancak jikleyi açtıktan sonra kaç kere marşa basarsam basayım motor çalışmıyor neden acaba varmı fikri olan ? Motor soğukken yapıyorum bu arada.
ekstra olarak lastiklerimi pilot street aldım michelin on numara beş yıldız bir yol tutuşu var soran arkadaşlara tavsiyem
-
30 Aralık 2016, 19:56
#1480
NS 160 enjeksiyon, arka disk fren ve abs ile önemli bir gelişme yapmış, ayrıca bu kırmızı renk çok albenili Hatta muhteşem diyebilirim. Ağırlık söylendiği gibi 135 kg Veya altındaysa ona da bir artı veriyorum. Bu motor su soğutmalı olsa ve 6 vites şanzımanı olsa daha çok beğenirdim. Ama bu haliyle bile beni cezbediyor. 2017 yi sabırsızlıkla bekleyenlerdenim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)