Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2016, 20:02
#501
MeNGuC adlı üyeden alıntı
motor çalıştırılır hafif ara gaz verilir 1 kaç dk alet ısındımı yola çıkılır soğuk havada stop ediyorsa halen jikle çekilir 1 kaç dk ısınır jikle kapatılır yola devam edilir ısındıktan sonra stop ediyormu rolenti devrini yükseltmek yakıtı fazla harcamasına yol açar
Bu ara topkapı çapa tarafında 150ns ışıklarda anlamsız gaz açıp s çizen ara sokağa giren vatandaş buralardamı dedim bi kaç soru soram motora bakam ara sokakta durur dedim gitmişti
Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım
Reklamlar
-
04 Mayıs 2016, 20:07
#502
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım
Bu durumda bi servise baş vurmanda fayda sağlar
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
04 Mayıs 2016, 20:08
#503
NoWyld adlı üyeden alıntı
Acilen servise gitmeniz dışında bir tavsiyem yok. Bir anormallik var
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım
Bide simdi aklima geldi acaba akude problem olabilir mi cunku marsa basiyorum sonra ekran gidiyo karanlik sonra tekrar geliyo devir saati gidip geliyo ama motor calisiyor oluyo stop etme ve gosterge de gecikme sorunu var acaba akuden olabilir mi
-
04 Mayıs 2016, 21:20
#504
Evet rks mi sattım Pulsar yarın elimde yolda geliyor taşımacı ile rodaj dönemini sordum adam dedi ki bu motorda rodaj o kadar iyice dikkat edilecek kadar ciddi değil dedi 17 beygir güçlü zorlanacagi bi motor değil dedi o yüzden 60 70 80 o çıkarları gezebilirsin dedi hız bakımından acaba doğru mu yönlendiriyor ?motor yarın elimde
-
04 Mayıs 2016, 21:22
#505
-
04 Mayıs 2016, 22:04
#506
Bu arada Bajaj in sitesinde kullanım kılavuzları bölümünde pulsar 150 NS nin Türkçe kullanım kılavuzu yüklenmiş ben indirdim
-
05 Mayıs 2016, 00:39
#507
Berkan33 adlı üyeden alıntı
Evet rks mi sattım Pulsar yarın elimde yolda geliyor taşımacı ile rodaj dönemini sordum adam dedi ki bu motorda rodaj o kadar iyice dikkat edilecek kadar ciddi değil dedi 17 beygir güçlü zorlanacagi bi motor değil dedi o yüzden 60 70 80 o çıkarları gezebilirsin dedi hız bakımından acaba doğru mu yönlendiriyor ?motor yarın elimde
Rodajla ilgili geçmiş sayfalarda bilgiler mevcut. Genel kanı 5500 devirin üstünün çok yoklanmaması yönünde. Ara ara üstüne çıkılır tavi 7 bine kadar
-
05 Mayıs 2016, 09:38
#508
Arkadaslar merhaba, yakin bir arkadasim honda cbf150 ile bajaj pulsar150 arasinda kaldi ne onerirsiniz ?
-
05 Mayıs 2016, 10:25
#509
Güzel bir soru ve cevabı çok basit.Hangisini beğeniyor ise onu alsın.
-
05 Mayıs 2016, 10:40
#510
Bisey sorucam bi jiklenin oldugu tarafa geçince jikle acik konumu hangisi , jikleyi kendimizden tarafa cekince mi acik konuma geliyor
-
05 Mayıs 2016, 10:40
#511
Berkan 33 türkçe kullanma kılavuzu duyurun için teşekkürler. Ayrıca Kuralkan ın duyarlı yöneticilerine de teşekkür.
-
05 Mayıs 2016, 11:47
#512
Nikmik adlı üyeden alıntı
Berkan 33 türkçe kullanma kılavuzu duyurun için teşekkürler. Ayrıca Kuralkan ın duyarlı yöneticilerine de teşekkür.
Ne demek birbirimize yardimci olacağız her zaman
-
05 Mayıs 2016, 11:57
#513
Dün itibariyla Pulsar 150 NS'imi almış buluyorum.
Plaka işlemlerini hallettikten sonra sürmeye başlayacağım.
Herkese iyi forumlar.
-
05 Mayıs 2016, 12:06
#514
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Bisey sorucam bi jiklenin oldugu tarafa geçince jikle acik konumu hangisi , jikleyi kendimizden tarafa cekince mi acik konuma geliyor
Bilgisi olan yok mu
-
05 Mayıs 2016, 12:23
#515
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Bilgisi olan yok mu
Evet kendine doğru çekeceksin. Kılavuzu oku, orada sorularının hemen hepsine cevap var. Ben dün üşenmedim Bajaj sitesinden indirip Türkçe kılavuzu da okudum baştan sona.
-
05 Mayıs 2016, 12:38
#516
Cloud adlı üyeden alıntı
Evet kendine doğru çekeceksin. Kılavuzu oku, orada sorularının hemen hepsine cevap var. Ben dün üşenmedim Bajaj sitesinden indirip Türkçe kılavuzu da okudum baştan sona.
Tesekkur ederim okumustum hepsini ama atlamisim demek jikle cekince motor stop ediyor sanirim bi problem var , gosterge de geç yukleniyo yarin servise gideceğim canimi sıkmaya başladı
-
05 Mayıs 2016, 12:46
#517
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim okumustum hepsini ama atlamisim demek jikle cekince motor stop ediyor sanirim bi problem var , gosterge de geç yukleniyo yarin servise gideceğim canimi sıkmaya başladı
Jiklesiz çalıştırmayı da bir dene, marşa bas, çalışır çalışmaz ufaktan gaz ver ve ufak ufak yükleyerek gazı ısıtmayı dene, gazı fazla açma o zaman da boğulur motor. Jikle için de, jikleyi açıp önce hafif gazla çalıştır, sonra bırak jikle işini yapsın. 1500 devre ben de getirdim, ama ondan sonra daha binmedim bakalım ne yapacak benim ki de bir sonraki çalıştırmada, normalde 2000 devire ayarlamıştı servis, duruma göre 1750 devirlere çekebilirim ben de rölantiyi. Neyse ki ayarı çok kolay.
Göstergenin gidip gelmesi bir bağlantı, ya da soket sorunu olabilir, servise götürmekte fayda var.Bu göstergenin gitmesi mevzusunu başka söyleyenler de vardı sanırım.
Bu arada önce jikleyi çek sonra motoru çalıştır.
-
05 Mayıs 2016, 13:02
#518
Arkadaşlar, göstergedeki dijital saati ayarlayamadım bir türlü. Ayarlamakta problem yaşayan oldu mu? Tuşun bozuk olduğundan şüpheleniyorum.
-
05 Mayıs 2016, 13:03
#519
Cloud adlı üyeden alıntı
Jiklesiz çalıştırmayı da bir dene, marşa bas, çalışır çalışmaz ufaktan gaz ver ve ufak ufak yükleyerek gazı ısıtmayı dene, gazı fazla açma o zaman da boğulur motor. Jikle için de, jikleyi açıp önce hafif gazla çalıştır, sonra bırak jikle işini yapsın. 1500 devre ben de getirdim, ama ondan sonra daha binmedim bakalım ne yapacak benim ki de bir sonraki çalıştırmada, normalde 2000 devire ayarlamıştı servis, duruma göre 1750 devirlere çekebilirim ben de rölantiyi. Neyse ki ayarı çok kolay.
Göstergenin gidip gelmesi bir bağlantı, ya da soket sorunu olabilir, servise götürmekte fayda var.Bu göstergenin gitmesi mevzusunu başka söyleyenler de vardı sanırım.
Bu arada önce jikleyi çek sonra motoru çalıştır.
Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada
-
05 Mayıs 2016, 13:05
#520
Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :
SAAT AYARLAMA
Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
ayarlayınız.
Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
ayarlayınız.
Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
basarak ayarlanan saati kaydediniz.
Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
modundan çıkış gerçekleşir.
Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)