Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2016, 17:33
#121
darkloops adlı üyeden alıntı
arka frenle ilgili bir sıkıntı yaşamadım şuana kadar, hava soğutma olması da sıkıntı yaratmadı ama havalar ısınmadı henüz havalar ısınınca nasıl olacak bilemiyorum, sigortayı de 34 plaka yaş 32 allianz sigortadan 560 TL ye hallettim
anladım çok teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
Fuar'da 150NSi yakından inceledim 150NS in üstünden apache ye baktım :D 150ns daha şık duruyor.apache ye oturduğum gibi kalktım hiç beğenmedim. konfor olarak yamaha MT125 ten çok daha rahat diyebilirim..zaten 200NS le aynı grenaj olduğu için 150lilik diye cılız bir yapısı yok.(sadece lastikler daha ince) 200ns te istop etme sorunu vardı bunda da olur mu diye sordum bir dönem oldu ondada yazılımla hallettik 150ns lerde öyle bir sorun oluşmayacağını söyledirler. şuan herhangi bir sıkıntı olmadığını sürücü kurslarının çok talep gösterdiğini söylediler. Beğenmediğim yönü elektirik marşı var fakat ayak marşınıda koymuşlar karizmayı çizmiş gibi geldi hani bu ucuz motor iması gibi :D
Başlangıç için hem ucuz hem de güzel motor beğendim.
Reklamlar
-
pulsar 150 ns kullanıcısıyım arkadaslar yzf r125'ten bu araca geçiş yaptım maddi durumlar sebebi ile çok uzun süredir kullanmıyorum fakat inanılmaz memnunum hem yakıt olsun hem parça bollugu olsun parça dediğim de bir kaç değişiklik yapmak istedim o yüzden.Bu arada lastikler ince gelirse 200ns lastikleri takabiliyorsunuz ve kesinlikle ve kesinlikle fotograflara bakıp motor hakkında karar vermeyin.Arkadaşım ilk gösterdiğin de bu ne olum gibi bir tepki vermiştim ama canlısı gayet kaslı ve hoş duruyor.Baska bir motorla arada kaldıysanız kesinlikle bu motoru iyi inceleyin ve pişman olmayacaksınız derim.
-
Değerli arkadaşlar; bugün Manisa-Turgutlu, Edirne-Uzunköprü ve İstanbul-Kağıthane'den Pulsar NS 150 sahibi olan arkadaşlarımız ile beraber sayımız 246 oldu.
2016 yılının commuter segmentinin en önemli ve sınıfının en güçlü (17 ps) modellerinden olduğunu açıklıkla ifade edebilirim. Özellikle güç ve titreşim konusundaki başarısını mutlaka test ederek görmenizi isterim. Yakıt sarfiyatı konusunda karışık kullanımda bizim elde ettiğimiz test verileri 100 km. de 2,44 lt.'dir. Kullanan arkadaşlarımızın da paylaşımlarını merakla bekliyorum.
İnşallah bizler de yakın zamanda yapacağımız bir etkinlik ile bu modelimizi size biraz daha anlatacağız, tanıtacağız.
Bu arada OCAK ayı TUIK verileri geldi. Bajaj markası pazar payını ocak ayında % 66'lık büyüme ile en fazla artıran marka oldu. Gösterilen ilgi için teşekkür ederiz. Özellikle 2016 yılında sizleri memnun edecek fiyat çizgisinde olma gayretimizi hiç azaltmayacağız.
Saygıalrımla...
-
sıfır alımda harici masrafları yazabilicek ve genel olarak yorum yapabilicek arkadaslar var mı
-
3 gün önce aldım bu motoru şu an 130km deyim. Genel olara motordan çok memnunum ama bi sorunum var. Motoru boştayken çalıştırdığımda bi süre sonra stop ediyor bunu nasıl düzeltebilirim. Rölantiyi artırıyorum o zamanda ısınınca 3bin devirde oluyor boş vites. Ne önerirsiniz
-
ns200de yazılımla çözdük dediler bunda karbüratörlü motor oldugu için yazılımda atılmaz. nasıl düzelir Allah kerim
-
kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı
3 gün önce aldım bu motoru şu an 130km deyim. Genel olara motordan çok memnunum ama bi sorunum var. Motoru boştayken çalıştırdığımda bi süre sonra stop ediyor bunu nasıl düzeltebilirim. Rölantiyi artırıyorum o zamanda ısınınca 3bin devirde oluyor boş vites. Ne önerirsiniz
Sorununuz hava ayarı bence bende Boxer 150 var onun hava ayarı rolanti ayar vidasinin yanında hava ayarını sağa ve sola çevirerek rolantinin en yüksek olduğu yerde bırakıp ondan sonra rolantiyi tekrar ayarla öyle dene bakalım olacakmı ama dikkat et eğer öyle bi vida yoksa karburatorun altindada olabilir
-
buldum onu bi deneyeceğim yarın şu an ankara yağmurlu
-
4 veya 5 viteste motor devri 6000 üstüne çıktığında motorda sanki boğulma tekleme oluyor. Sizlerde de varmı böyle birşey? Jiglemi takili kaliyor acaba diye düşündüm ama jigle olsa rolantisi yüksek olur diye dusundum sonra.
Henüz 220 kmde bakımda servise söylerim diye gitmedim servise.
-
Gençler bu motorun son hızı nedir ? Modifiye sonrası 16 beygir olduğunu tahmin ettiğim 210cc çinli motorumla düz yolda 135 yaptım ve daha KM saatinin yüzde 2-3 eksik gösterme durumu var. Pulsar 150NS'de 17 beygir var düz yolda 130km hızı görüyomu rahat ?
-
Ben almadan önce test sürüşü yapmıştım. 120 çok rahat gitmişti, daha giderdi ama yol misait degildi. Hatta kullandığım motor 2000 kmdeydi yani o bile o haliyle rodajda sayılırdı.
-
hakanmn adlı üyeden alıntı
4 veya 5 viteste motor devri 6000 üstüne çıktığında motorda sanki boğulma tekleme oluyor. Sizlerde de varmı böyle birşey? Jiglemi takili kaliyor acaba diye düşündüm ama jigle olsa rolantisi yüksek olur diye dusundum sonra.
Henüz 220 kmde bakımda servise söylerim diye gitmedim servise.
Jigle acik kalmistir patirti yapar karburatorde hirilti duyarsin jikleyi en asagi getir muhtemel sende ortada acik kalsa surekli bogulurdu bi kontrol et
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
Şuan koç gibi çalişiyor maaşallah jikleyle sorun duzeldi. Rodajdan bi ciksaydik
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Jigle acik kalmistir patirti yapar karburatorde hirilti duyarsin jikleyi en asagi getir muhtemel sende ortada acik kalsa surekli bogulurdu bi kontrol et
Jikleyi kontrol ettim açık falan değil. Belki sorun yinede karburatorle ilgili olabilir ama anlamadim nedenini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı
Şuan koç gibi çalişiyor maaşallah jikleyle sorun duzeldi. Rodajdan bi ciksaydik
Jikleyle ilgili sorun neydi? Nasil duzelttiniz? Bende de var bir sorun o yuzden merak ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Bu motorla ilgili bi sorun akuyle ilgili. 4 amper akü koymuşlar yetersiz kalıyor. Motor sogukken akünün gücü yetmiyor çalıştırmak için. Göstergedeki saat sıfırlanıyor bu yüzden. Çünkü marş bütün amperi çekiyor.
-
Jikleyi açıyorum başta motor devrine gelince kapıyorum bu kadar.
-
Motorun aküsü garantiden değişecek. Karburatordeki sorunda halloldu gibi. Rodaj henüz bitmedi ama motoru bugün ilk defa zorladim. En son 127 km hiza çıktım. İlerki zamanlarda bu motor zorlanmadan 130 gider bence. Zorlayarak 140i geçebilir.
-
hakanmn adlı üyeden alıntı
Motorun aküsü garantiden değişecek. Karburatordeki sorunda halloldu gibi. Rodaj henüz bitmedi ama motoru bugün ilk defa zorladim. En son 127 km hiza çıktım. İlerki zamanlarda bu motor zorlanmadan 130 gider bence. Zorlayarak 140i geçebilir.
150'yide görür..biraz gayret
-
Bu motor keşke gerçekten 17 beygir olsaydı. O zaman modifiye ettiğim motoruma 18 beygir civarı diyebilirdim. Bu motordan çok rahat 10km fazlası var çünkü her koşulda.
-
150 cc bir motor için, sıkılmadan bunalmadan 120 km hizda gidiyor olmasi bence yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Gerçekten 17 bg olduguna neden inanmiyorsun onu anlamadim. Senin modifiye ettim dedigin motor 210cc imiş. Arada 60 cc var, az fark değil. 150 cc motor için bence fazlasiyla yeterli performansi var pulsarin. 150cc motordan 250cc performansi beklemek yanlış.
-
hakanmn adlı üyeden alıntı
150 cc bir motor için, sıkılmadan bunalmadan 120 km hizda gidiyor olmasi bence yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Gerçekten 17 bg olduguna neden inanmiyorsun onu anlamadim. Senin modifiye ettim dedigin motor 210cc imiş. Arada 60 cc var, az fark değil. 150 cc motor için bence fazlasiyla yeterli performansi var pulsarin. 150cc motordan 250cc performansi beklemek yanlış.
Çin sitelerinde gördüğüm teknik ölçümlere göre benim motorumun 15.5-16 beygir arası gücü olması gerekiyor ama 17 beygir olan bu motordan 10km daha hızlı gidiyor. Bende artık en azından 17 beygir diyim motoruma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)